-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
forceberg
veterán
válasz Kroni1 #91351 üzenetére
Igen, a VRLA egy jó minőségű AGM aksi...
Nekem 9 évig volt a kocsiban a gyári, (ilyen, mint a tiéd, csak 70-es méretben) de még mindig használható állapotban van eltéve a lakásban, mint vész esetére. Indít még, de nincs már túl nagy kapacitása és a belső ellenállása is nőtt már, ami miatt nem olyan faxán teker.A S/S miatt kell ez, de a Smart töltés is ezt igényli...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Kroni1
veterán
válasz forceberg #91352 üzenetére
Az amúgy az érdekes, h az enyém nem start-stop-os. Ezek szerint a smart miatt mégis ez a jó.
Azon agyalok, hogy most egy sima Varta Blue legyen 46k-ért, vagy Exide premium 41-ért, mert habár a gyári egyértelműen király volt, most fájna 82-t kiadni rá..
-
Kroni1
veterán
válasz forceberg #91352 üzenetére
A te Lagunád amugy start-stop-os? Az akksi pozitív saruján nekem rajta van egy csomó plusz dolog, megy egy plusz oldható csatis kábel a negatívhoz is, úgyhogy biztosan smart az enyém is!
Viszont a funkció kikapcsolásáról nem találtam leirást. Ezt te meg tudtad csinálni magad, vagy szervíz, esetleg CLIP kellett hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz Kroni1 #91357 üzenetére
Az enyém se S/S, csak smart-os, kb. hasonlóan néz ki az aksi teteje.
Ha nem íratod ki a smart töltést, akkor AGM aksit vegyél. Ha kiíratod, akkor az EP aksik is megteszik.
Clip, vagy valami ruszki klip koppincs kell hozzá DDT4All ha minden igaz. Azóta SSD csere volt, erre nincs még feltelepítve.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
mycso
Topikgazda
válasz Kroni1 #91353 üzenetére
Ahogy forceberg kolléga írta, ki kell kapcsolni ezt "Energy Smart Management" cuccot, vagy AGM akku kell bele.
Ha nem kapcsolod ki és sima akkut raksz bele, akkor azok JÓ esetben 2-3 éven belül kipurcannak.
Én sem tudtam erről a remek "feature"-ről, így 2db minőségi akkut nyírtam ki, mindkettő 2-2 évet bírt, aztán forceberg kolléga felvilágosított, erről a rendszerről.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
den89
tag
Köszi srácok, meggyőztetek, hogy tuti ez a probléma. Még kérdezte is a szerelő, hogy a 16 vagy 24 ezres motortató bak legyen-e. Nem mentünk bele jobban, hogy melyik utángyártott/gyári vagy rossz/jó minőség. Nyilván rávágtam, hogy jó a 16 ezres. Nem a szarrágóság miatt, hanem mert a fene se gondolta, hogy ez gondot fog okozni, nem találkoztam még ilyen problémával. Munka után megyek hozzá, és megbeszéljük, hogy cserélje ki a francba mindkettő bakot gyárira, vagy legalábbis a legjobb minőségre, amit be tud szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
rodeo74
csendes tag
Sziasztok, ha megvan ez a diag / DDT4ALL mágus ismerős valakinek, még mindig érdekelne
Köszi
-
salieri.
őstag
Közben én is kérdeznék egyet, valakinek van 0.9 Tce 90 lovas H4B ?
Tényleg megbízható, kiváló konstrukció? -
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #91376 üzenetére
H4B kód állítólag nagyon jó, láncos vezerles.Volt ebből a kis köbcentis motorból jópár.
-
norbert1998
nagyúr
válasz diablo1984 #91376 üzenetére
Tudtommal az 1.2-es akkori verziója már közvetlen befecs, kormolódó fajta volt, míg a 0,9 szívócsatornába fecskendezett, nem kokszolódtak le a szelepei.
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #91382 üzenetére
Szerintem azokban már mind cseréltek vezérlést.
Hiába láncos, sajnos változó a szelepvezérlés a szívóoldalon és változó az olajpumpa is, ha valamelyik ezek közül lehal , akkor vezérléscsere.
Leginkább az olajpumpa szokott, de vvti kerék is állt már meg, nem egy. Összességében nem rossz motor, de figyelni kell rá és ha kéri rálocsolni amit kell.
Én a 3 henger miatt borzongok tőle, iszonyat zavar a hangja. Sose tudom, hogy most baja van, vagy csak ilyen.
Csak azt tudom mondani, hogy jobb mint az 1.2, de ez se 100-as.
A szelepeket pedig ez is kokszolja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91383 üzenetére
A 0.9 is lekokszol, csak nem úgy mint az 1.2!
Ezért is jobb, meg ezért is csak 90le ha ez is közvetlen lenne akkor 110le körül hoztak volna ki belőle.Renault power
-
den89
tag
válasz rob210 #91368 üzenetére
Megnézte az autót a szerelő. Ki kell cserélni a másik motortató bakot is (ami egy csöppet drágább, 70-80 eFt) Az hozta elő a problémát, hogy a régi kopott/repedt motorbak valamiért elnyelte a rezgést, és nem érzékeltem a problémát, hogy közben a másik bak is kuka. Ez, hogy az egyik cserélve lett, kihozta, hogy a másikat is kell. Nagyjából így tudom leírni egyszerűen. Nem egy kutyaütő szerelő, szóval elhiszem neki, hogy nem szart rakott be, és nem az a probléma. Néztük a most még cserélendő bakot, 2 márkát talált, és mondta, hogy nem ajánlja. Megpróbál gyárit szerezni, vagy olyan márkát, amiben ő is megbízik.
[ Szerkesztve ]
-
Sirus86
tag
válasz rob210 #91385 üzenetére
Azert nem hiszem,hogy ezeknel vacakabb az 1.2 TCE :S https://telex.hu/belfold/2024/01/26/opel-puretech-motor-garancia-vezermuszij-olaj-csere-szerviz
Szembe szomszedasszonyaimnak is van egy Stellantis csoda. Mar igazi traktoros -szivatos autora hasonlit az opel, es csak par eves az auto.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
norbert1998
nagyúr
válasz Sirus86 #91388 üzenetére
A régi 12 tCe (2012-2016) kb. ezzel egyenértékű, vagy még rosszabb is. Mármint a hibajelenség: egyik pillanatról a másikra berobban a szívószelep az égéstérbe. De szerintem - az olvasatom alapján - ez sokkal ritkább, mint az olajos szíjas agymenés, és megelőzhetőbb is.
Persze a legjobb a 2.0 tCe, vegyen mindenki olyat -
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #91384 üzenetére
Ne is mondd, a Corsa amit most használok, 1,2-es 3 hengeres. Egyébként a motor karaktere nem rossz, alsó tartományokban is "egész nyomatékos", viszont a hangja...én is azthiszem mindig, hogy valami baja van, de nem, ennek ilyen a hangja.
Cserébe ahol a talismannal 8l felett jártam, ezzel most 5l vagy inkább alatta. Ami még szokatlan, hogy az előzéseket, besorolásokat előre (jó előre) meg kell tervezni.Jahh, és amit a megane 4 érzéketlen kormányzásáról írtam az mind semmi. A corsa esetében sokkal durvább. Ez tényleg teljesen olyan, mintha nem is lenne mechanikai kapscolat a kormány és a kerekeke között, hanem ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a kormány tekergetésével valamilyen rosszul beállított mikrokpacsolókat kapcsolgatnék, hogy most jobbra vagy balra.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
den89
tag
válasz rob210 #91391 üzenetére
Előttem nézte meg, ott álltam mellette. Láttam az árakat. Bárdinál is ennyi, meg egy másik helyen is nézte, azt nem ismerem. A másik baknál is előttem nézte a 16 és 24 ezret. Múltkor is, amikor turbócső csere volt, előttem nézte az árakat. Nem gondolnám, hogy ezek alapján nagyon át tudna verni. A munkadíj kifejezetten korrekt, főleg egy márkaszervízhez képest. Más szerelőnél, akár márkaszervíznél soha nem volt ilyen, hogy előttem rendelték volna meg az alkatrészt. Amúgy elég ismert Rönó szerelő itt a városban, nem hiszem, hogy ilyenre lavírozna, hogy az alkatrészt felül árazná.
De te biztosan jobban értesz hozzá nálam (nem gúnyosan mondom), milyen árakat találsz?
Szerk: igen, közben ezt akartam írni, hogy ő biztos olcsóbban kapja. De szerinted melyik szerelő építi bele az áraiba a saját maga által kapott kedvezményt?[ Szerkesztve ]
-
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
1 órája vertek oldalba, bal 1 ajtó k.o üveggel együtt, hátsó ajtó + sárvédő javítható, amit sötétben láttam
Budaörs vonzáskörzetében normális lakatost ismer valaki, ahol nem kellene a minimum 10% avulást fizetnem, beleférne a kárösszegbe? Amit perpill passzolok.
2 éve kollégám vert popsin kb 400m-re a mai helyszíntől......akkor 140e ugrott a zsebemből. Azt sem kértem, ezt még pláne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest