Új hozzászólás Aktív témák

  • t.imi

    addikt

    válasz forceberg #93173 üzenetére

    Nálam 220e alatt feküdt ki, 140-el vettem. Rég kinőttem az on/off gázpedál használatot + 90% pálya használat. Előélet passz.
    Azért ami xar, az xar. Ez nem a Renault hibája.

    domper2015 #93174
    Nálunk céges dieselek vannak 1x éve, kb 5-6 évenként cserélik, régieket dolgozók megvehetik. Ha közel vagy a tűzhöz. Sok panaszt nem hallottam eddig.
    Karbantartást végző cége is válogatja, mit is kapsz kézhez.
    Robi anno berakta a képeket, ha jól emlékszem vezérlés cserémről. Elsőt "márkaszerviz" végezte. Pajszerrel...
    B csapatunk céges autója is jár szervizbe.
    Olajcsere szűrő csere nélkül, komplett fék csere tárcsa csere nélkül, mindez számlázva. Városba jó úgy is.
    Aztán, ha idő van, megy a piacra. Számla van, mögöttes teljesítés nincs.
    Te örülsz, hogy vettél olcsóbb céges autót, és kaptad az összes szerviz számlát.

Új hozzászólás Aktív témák