-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
válasz
MasterMark
#94398
üzenetére
Gyertyák 3 hetesek, kábeleket kimértem, hajtogatva, húzogatva, semmi bajuk. A trafót amúgy is cseréltem volna, mert még gyári valeo volt.
-
dzsordzsó
csendes tag
Sziasztok!
Most vásárolt 2018-as évjáratú benzines Megane 1.3 Tce 85KW-FAP autómmal kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni tőletek.Próbáltam vissza olvasni,hogy melyik mototolaj való bele.Ha jól sejtem Castrol GTX 5W 30 RN17.Vagy FE jelölésű?A Castrol tényleg nem ajánlott vagy csak egymást húzzátok? Váltóba ELF 75W80 NFX ha jól tévedek 100-120 ezrenként.Egyébként Kovácsautónál szoktam vásárolni.Légyszi világosítsatok fel! Előre is köszönöm. -
MasterMark
titán
válasz
Kronos3000
#94397
üzenetére
Gyertyákat, meg gyertyakábeleket is cserélted a trafóval együtt?
-
Kronos3000
senior tag
Twingo 2 2010.( D7FA8) Múlt péntek óta agyvérzést kapok. A tünet, csak és kizárólag reggel az első indításkor, vagy 3 másodpercet teker, aztán nagyon kulturálatlanul elindul, mintha egy-két henger nem menne, ez 1-2 másodperc, aztán jár szépen. Akármennyit áll utána napközben soha nem csinálja. Szerelői tanácsra, trafót cseréltem, reméltem attól, de nem, holtponti jeladót kipucoltam érintkezők kontakt sprayvel kifújva, semmi változás. Előtte nem csinálta. Tehát ma is kiakasztó reggeli indulás, áll délutánig, majd 10 órát és szépen indul. Tegnap reggel úgy indítottam, hogy egymás után többször ráadtam a gyújtást, a szivattyú miatt, hátha, de nem. Mit nézzek meg? Help!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár
#94379
üzenetére
Erre valaki?
-
kcsa
veterán
Oké, én évre nem szűrtem amikor a típust néztem, de erre a kékre csorgatom a nyálam egy ideje

-
den89
tag
válasz
molnarpeter
#94386
üzenetére
"A plug-in hibridek akkumulátora már olyan nagy kapacitású, hogy csak a lassításokból nyert energiával való teljes feltöltése nem lehetséges, a belső égésű motor energiájával való feltöltése pedig nem gazdaságos. Tehát az öntöltésre való hagyatkozás plug-in hibridek esetében a lehető legrosszabb eredményre vezet. Ha valaki nem tölti külső áramforrásból az autóját, akkor az visszatáplálással soha nem lesz még félig sem feltöltve, sőt, a nagyobb akkumulátor többletsúlya még magasabb fogyasztást és károsanyag-kibocsátást eredményez."
"Megéri otthon tölteni a PHEV autót?
Egyértelműen igen. 100 km megtétele elektromosan kb. 1540 Ft-ba kerül a magasabb, 70 Ft-os háztartási áramtarifával számolva" --> Tehát jól saccoltam a 7-800 Ft-ot. Ergo jó esetben kerül harmadába, mint benzinnel.Mindkettő idézetet innen másoltam ki: [link]
(De jelzem továbbra is, nekem is szimpatikus a PHEV megoldás, szóval nem fikázásképpen írom ezeket a dolgokat)
Jaded: ezt egyéne válogatja, nem mindenkinek macera kiszállni egy Megane-ból. Én még szeretem is, hogy alacsonyabban ülök. Én rosszul vagyok a SUV életérzéstől. 50 év felett ez majd lehet megváltozik, azt aláírom. De addig van még 15 évem.

kcsa: nincs kínálat, azért ezt a Megane-t választotta ki. Próbálj meg rákeresni, 2020 vagy újabb, mondjuk max 50-60k km-ig, 9-10 M Ft-ig, 3 db PHEV Megane van használtautón. De akár ugyanez pl. Seat, Skoda esetében is, pár darab van. 10 M-ig már van kicsit több Skoda.
-
Veron
addikt
A Corolla is alacsony, nekem nincs ezzel bajom. A Megane esetében a selling point a PHEV működése és az ára. Az Arkana ugye benzines.
@kcsa: abszolút nem az RS mivolta miatt. Hanem mert esztétikailag rendben van, keveset futott és jó áron van. Hasonló felszereltséget nem kapsz ennyiért.
-
den89
tag
válasz
molnarpeter
#94386
üzenetére
Arra van forrás, hogy érdemleges százalékban újratölti? Pár százalékot lehet tölt rajta, de ha te autópályán mész nem fogja neked feltöltögetni és a villanymotort használni. Több tesztet is olvastam, 5-6 liter körüli fogyasztást írnak autópályán. Összesen vegyesben meg olyan 3-4 liter körülit. Ami egyébként még mindig nagyon szuper.
Ezt pl ebből a tesztből másoltam ki: [link]
"Egyedül lemerült akkumulátornál, benzinről közlekedve tud zavaró lenni, hogy forszírozott vezetés során indokolatlanul magasan akarja tartani a fordulatot, de így valószínűleg kevesen, kevésszer fogják használni. Cserébe viszont autópályán lent tartja a fordulatot, és megelégszik 5,9 literes fogyasztással, még klímázva is, ami elképesztő. Városi környezetben szinte folyton villanyról közlekedtem, legtöbbször 40 km emissziómentes hatótáv jött ki."
Ha olvastad a hozzászólásomat, én is írtam, hogy jóval olcsóbb "tankolni", mint a benzinest. Ez egyéni vélemény volt, hogy nem jutott volna eszembe napelem nélkül. Én csak azért gondolkodom PHEV-ben, mert van napelemünk, és a felét sem használjuk el a megtermelt energiának. Azért az a hatod költség az igen kérdőjeles számomra. Múltkor számolgattuk valakivel, hogy durván 7-800 Ft körül jön ki egy feltöltés, amivel 40-50 km-t tudsz menni. 6-700 km-hez (ami kb egy átlag benzines autó hatótávja) durván ~8,5-12 ezer Ft-nyi áramot használsz el. Benzinnél ez 50 literrel számolva ~30 ezer Ft. Tehát kb harmada.
-
molnarpeter
nagyúr
Van erre valami hivatalos forrás, hogy a Renault-féle PHEV lemeríti az akkut, aztán a villanymotor totál ki van iktatva? Ilyennel még nem találkoztam semelyik márkánál. Minimális töltöttséget tart, balesetveszélyes is lehetne, hogy egyszer van erő, egyszer nincs. Benzinnel rásegítve is visszatöltik akár. Akkor fordulna elő ilyen, ha benzinmotor teljesítménye felett kéne folyamatosan leadni - sima 1.6 SCe Megane 4 190 km/h-t tud, nem hiszem, hogy mindennapokban ennél nagyobb állandó terhelés reálisan lenne, egy előzésre pedig ott van az akku tartaléka, ami mindig visszatöltődik. A töltöttség befolyásolni tudja némileg az elérhető maximális villany teljesítményt, de teljesen soha nem esik ki

Volt egy statisztikus, aki tesztelte VW GTE hajtással, hogy teljesen lemerült PHEV fogyasztása mennyiben tér el egy nem-hibrid azonos autóétól, és hiába nehezebb, nem evett többet akkor sem a konnektoros.
Konnektorról töltve is kb hatod költség rémlik üzemanyagban, nem csak napelemmel éri meg áramot "tankolni"

-
molnarpeter
nagyúr
válasz
South Velen
#94376
üzenetére
Ha van hely, lehet a régit eltenném. Aztán legfeljebb távozik autóval együtt majd egyszer.
-
zaskar
senior tag
válasz
South Velen
#94375
üzenetére
Nekem 163 ezret bírt a cső, ez a km futás biztos. Most, hogy eltelt másfél hét, már eléggé kezd hiányozni az autó, de most már nem szaladok a gyáriért, hátha megjön a héten. Ennyi kellemetlenség belefér, 9 éve használom az autót, és ez az első eset, hogy valami miatt 1 napnál tovább nélkülöznöm kell.
-
Veron
addikt
Én is megnéztem csomó tesztet és még mindig tetszik. DE!
Hívogattamszervizeket, az importőrt és kiderült, hogy az egyéves revízió kimaradt, nincs nyoma. Ilyen formán az autó nem garanciális holott év végig még annak kellene lennie. Az más kérdés, hogy én tettem volna bele új olajat egyévesen, de a márka ezt nem írja elő.
Viszont a HUD valami hibát jelez a komputerben, amit lehet nem tudnak így gariban javítani - ha kell.
Summa: hiába tetszik az autó és meg is venném, lehet mégsem jó döntés a fentiek fényében. Elszomorított.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Mezga Aladár
#94379
üzenetére
kék-et nem szabad venni
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Képbe kerültek az új Twingók.
Van valami infó melyiket szabad melyiket nem, ajánlott/kerülendő motor típusok felszereltségek stb.
Előre is köszönöm!
-
den89
tag
Olvastam róla teszteket, és teljesen korrekt autónak tűnik, szimpatikus ez a PHEV megoldás továbbra is. Napelem nélkül mondjuk nem biztos, hogy eszembe jutna, de nyilván anélkül is sokkal olcsóbb tölteni/tankolni, mint egy 7-8 litert kajáló benzinest. Tisztán benzinesként is elmegy állítólag 5 liter körül. (Benzin tank 39 literes) Csomagtartó azért elég lehet szerintem, annyira nem vészesen kicsi.
Jó lett volna kipróbálnod tisztán benzinesként autópályán. De ha nem vagy egy száguldozós fajta, akkor szerintem elégedett leszel vele ott is. Ha meg elektromosan hajtod, akkor meg főleg. Ez egy jó teszt erről az autóról: [link]
Azért (többek között) erre is felfigyeltem a tesztben: "A hőkomfort viszont nem annyira jó. A konnektoron lógó kocsit persze, mint szinte minden plug-in hibridet vagy villanyautót, fel lehet fűteni/le lehet hűteni indulás előtt, akár időzítéssel, akár mobilappal. Azokon a hűvös reggeleken viszont, amikor ezt elmulasztottam, nagyon sokára és nehezen jött meg a valódi meleg a kocsiba. Még a legkisebb dízelmotorok is gyorsabban és erősebben szoktak fűteni, mint ez a nagyon kevés veszteséghőt produkáló hibridrendszer."
Sirus86: én sem vagyok egy száguldozós, villogós fajta. De azért legyen egy kis plusz erő az autóban. Azért szerencsére nem csak ez a két véglet létezik, hogy 90 LE szívómotor, vagy 250 LE-s RS.
-
South Velen
addikt
válasz
molnarpeter
#94369
üzenetére
Van hozzá, de rábeszéltek a gyárira aztán nincs kizárva hogy felesleges, és egy ilyen készlet is pont jó lenne... Főleg hogy a gyári bizonyítottan szar
de 150-250k km körül szokott megdögleni, az ilyen utólagos megoldások meg passz... Hosszú távokat megyek úgyhogy a nyugalom fontosabb hogy most pár évig tuti rendben legyen.
Mondjuk az sincs kizárva hogy a gyári is még szarabb lett mint az eredetileg gyárban beépített, az összes gyártónál ez a tendencia.. -
South Velen
addikt
válasz
zaskar
#94368
üzenetére
Biztosan passzolni fog, azzal nem lesz gond.
Lehet annak az egy kollégának valami kidörzsölte, mert ez gumiból van.
Én is gondolkodtam rajta de aztán berendeltem a gyárit azért is mert az másnapra itt van, plusz ha megint 215k km-t kibír akkor végülis nem rossz az. Bár csinálhatnák úgy is hogy ne kelljen hozzányúlni. Mondjuk így jobban kijön a profit hogy egy 150grammos műanyagért elkérnek 60-100 ezreket.
-
Veron
addikt
válasz
Sirus86
#94373
üzenetére
paradox módon a kinézett Megane Phev RS line felszereltségű, aminek semmi de semmi értelme.

#94371den89: tényleg nem tudom megítélni, próbaúton nem tűnt gyengének. De csak országúton mentünk max. 120 km/h körül, nem tudom milyen autópályán.
Erre húz most a szívem, mert kímélem a benzinmotort, kevesebbet eszik, olcsóbb a vételár és kevésbé féltem, mint a vatta új Arkanát. De tény, hogy lehet harmatos autópályán, öregebb, alig van rajta már garancia és a csomagtartója is kisebb. -
87 LE-s Kangoom van 1.6 szivoval. Eddig csak a szerpentinek es egy-ketto emelkedo akasztottak meg, szinte mindenutt tudtunk maximalis megengedett sebesseggel menni, kulonbozo orszagokban, tobbnyire megpakolva. Szoval kb az esetek elhagyagolhato hanyadaban volt keves az ereje. Es ennek a homlkofelulete sokkal nagyobb, mint egy Megane. Ha sztradavillogo kiraly akar lenni az illeto, annak a PHEV/szivo, nem valo. Eleve nem is azt az eletszemleletet adja, hogy toljuk a sztradan le magunkat es masokat is a francba. Akinek ero kell, vegyen egy RS-t vagy RS line autot, vagy valami nagyobbacska turbos motorral felszerelt vasat.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Feleségem cliojába(2-s) most cseréltek kuplung szettet és az 1-s sebességet legtöbbször nehezen veszi, a többi patent , nagyon finoman megy.Lehet.alul a rudazaton állitani esetleg? 1.2 benzin és nem Köszönöm -
den89
tag
Megértem, hogy vonz ez a PHEV dolog, én is elgondolkodtam rajta. De még úgy is elvetettem a dolgot, hogy ingyen tudnám tölteni. Épp a napokban gondolkodtam, hogy pl a Megane Phev elég vérszegény lehet az 1,6 91 LE szívómotorral. Ráadásul kb 300 kg-val nehezebb, mint pl ha sima benzines lenne. Ez a megoldás addig jó, amíg ki nem mész a városból, vagy ha mondjuk max 20 km-re laksz a várostól/munkahelytől. Autópályán, hosszabb úton kicsit karcsú lehet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter
#94369
üzenetére
Bármelyik tuningáruhátban lehet venni szilikon alu kombóból.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
South Velen
#94360
üzenetére
Ilyesmi javító szett nincs hozzá esetleg? [link]
-
zaskar
senior tag
válasz
South Velen
#94360
üzenetére
Ez a 15 ezer km nem hangzik jól, de most már kivárom. Jelen pillanatban az bosszant, hogy mások megkapták 4-7 nap alatt, most meg kifogytak belőle, és legalább 2 hét lesz. És ez nem volt feltüntetve a honlapon. A gyári cikkszám alapján rendeltem, remélem jó lesz.
-
-
-
Benir8
senior tag
Megane 2 1.6 16V K4M812
Hamarosan le kerül a váltó motorról.
Cserélve lesznek nyelestengely szimering, difi kihajtótengely 2 db szimeringje, oldalsó fekete fêm burkolat tömítés csere, váltóban lévő váltókarja( 3289050083R)csere, váltóház illesztésnél friss pasztázás.
Váltóház szêtbontásnál mit érdemes még cserélni? Esetleg valamelyik csapágyak, vagy megelőzésképpen? -
valaki_xy
tag
Sziasztok!
5 ajtós Clio 2-ben első ajtóérzékelők cseréje hogy néz ki? Kívülről ki lehet pattintani, vagy bontani kell belül a kárpitot? -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark
#94357
üzenetére
Normális ütvecsavarozó gépi fejekkel.
Tört csavar és sérült anya kihajtók.
Ami kell egy ilyen művelethez.
-
zaskar
senior tag
válasz
South Velen
#94350
üzenetére
Ez milyen autó? Én most Laguna 3 2.0 dci-hez várom az intercooler csövet Lengyelországból. Gyári 100 körül van, ez meg 53, és többek szerint korrekt utángyártott darab. Ez a lengyel cég ilyen csövekre specializálta magát. Remélem, a jövő héten itt lesz végre.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu
#94354
üzenetére
igen sejtettem.
Csak mivel itt van szerszám tényleg 10 percet vesz igénybe.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu
#94352
üzenetére
Hát ott senkit nem tudok ajánlani.
De ha jársz Érd környékén, 10 perc alatt kicserélem neked a csavart és onnantól már te is tudod szerelni.
-
válasz
MasterMark
#94340
üzenetére
Majd egyszer vissza lesz rá térve, addig marad így.
#94342 rob210: Somogy megye. Hatszög fej volt használva, mondjuk nem cro-mo az is biztos.
Ezt is szereznem kell, meg még sok mást. Azért is vagyok most úgy vele hogy most marad így, aztán ha tényleg meg lesz minden is akkor visszatérek rá, mert így sok értelme nincs szerintem. Közeli városban lévő szerelőkhöz meg nem fogom vinni, inkább szétkókányolom én mint hogy ők. -
tycon
tag
válasz
South Velen
#94350
üzenetére
Ha a gyári drága , de satnya, akkor esetleg: https://tuningkereskedes.hu/termekek/szilikon_cso
-
South Velen
addikt
Sziasztok,
Ez az intercooler csövem felső oldali csatlakozása a
motorhoz/turbóhoz.
Gondolom nem normális ahogy kinéz, meg hogy tiszta olajsár.
Típushiba, hogy szar ez a cső, ahogy olvastam. Már újan is párádzik némi olaj belőle ahogy olvasta, de azért gondolom nem ennyi

66 ezer-be kerül ami kicsit pofátlan, de gondolom eljött az idő cserélni.
-
tycon
tag
Na, ma megkaptam a felszólítást, adjam el a Lagúnát. Úgyhogy eladó. Mivel ez nem adásvétel topik, ezért erről ennyit. 18 éve szolgál. És rendben van. Csak a fiam levetette az Avensist. Két autót meg nem tartunk. Van sok könnycseppes emoji?
-
rob210
Topikgazda
válasz
laca891
#94343
üzenetére
Kivenni a motort egyszerűbb mint levenni a bölcsőt?!
Ezek azok az utolsó mondatok amikor még járt a motort.
Szerintem egy motor ki be sokkal keményebb dió mint egy bölcsőt leakasztani.
Már csak a veszélyességi szintjét nézve is.De te tudod és persze igen fölfelé billent e emelve is kijön a motor váltó.
-
laca891
aktív tag
rob210
Kuplungcsere 1,2-es szívó Sandero esetén. Nem esedékes, csak érdeklődök. Zsiráfemelőm és aknám van. A motort és a váltót felfelé ki lehet emelni ? Nekem így egyszerűbbnek tűnik, mint levenni a bölcsőt... -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu
#94339
üzenetére
Merre felé laksz?
Egyébként ha elnyaltátok a csavar fejét az sajnos a nem minőségi dugó miatt van.
Gépre csak hatszög fejet szabad tenni és abból is célszerű a cro-mo fejet, mert annak van is ütőereje.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67
#94338
üzenetére
Ebből csak újat és itt a delmannál a legolcsóbb jelenleg.
-
MasterMark
titán
válasz
Kalacskepu
#94339
üzenetére
Melegíteni kell, nincs más. Illetve nem kell sajnálni, izomból ütni a csavart. (Az öntvényt ne!)
-
válasz
rob210
#94253
üzenetére
Sajnálatos módon nem jártunk sikerrel. Légkulcs helyett egy Parkside ütvecsavarozót sikerült szerezni, viszont megmozdítás helyett inkább csak el*baszta az egész csavar fejét (mondjuk eddig se volt szép a sok próbálkozás miatt). WD-40, csavarlazító, rozsdaoldótól kezdve szinte kapott mindent is, de semmi. Már rendesen látszik a csavar illetve a gömbfej teteje is olyan szépen le lett maratva a rozsda.
Alá volt neki támasztva direkt emelővel is, semmi, ütögetve is lett, akkor is semmi. Lehet mi csinálunk mindent szarul és tényleg könnyedén kijönne ez az egy csavar, de sajna nem autószerelőnek tanultunk. Kifúrást meg minden ilyen egyebet inkább el is vetettem, nekem elég volt most az egészből.
Szerencsémre azért még így nem a legjobb menetekkel is fognak a csavarok (rá lehet őket ugyan úgy tépni mint a másik oldalt meg plusz biztonság kedvéért kaptak egy kis ragasztót), de azért mégis csak jobb lett volna lecserélni az egész kerékagyat a francba. Mondjuk arra még rá kellene jönnöm hogy pont ezen az oldalon miért lóg ki kicsit jobban a kerék mint a másik oldalt."Arra figyelj, hogy a féltengelyt ki ne húzd, ha ez a bal oldal de kép alapján az."
Anyósülés oldalán volt ez a szerelés, ha jól olvastam angol fórumokon akkor ez a veszély a vezetőoldalon van, de ha nem majd úgyis kijavítasz.
"Talpasgömbfej 2 féle van más a kónusz arra figyelj!"
Meg is vettem mindkét félét (mert tudja tök melyik kellene) és tényleg különböznek. Ahogy elnézegettem nekem lehet a 16-os van amihez pont nem adtak csavart, bár nem mintha most szükség lenne rá.
"De ezt én simán kiszedném úgy, hogy a talpas nem sérül."
Én ezt el is hiszem, jó lett volna ha nekünk is sikerül de hát nem jött össze.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67
#94336
üzenetére
Ebben én nem tudok segíteni.
Ki kell Olvasni egy normáis renault kompatibilis diaggal.
Utána van miről beszélni.
Vezérlést ellenőrizni, hogy minden értéken van - e.
-
Veron
addikt
válasz
norbert1998
#94332
üzenetére
összehasonításképp: 1.2T 116 LE (chipelve 140 LE) kombi Corollám van
-
norbert1998
nagyúr
Ez egy 1.6 szívó + hibrid 158 ló.
Nem ismerem. Corolla kombi 1.8 szívó + hibri 122 lovassal mentem. Az száámomra abszolút szörnyű volt.Aki meg ezres Swiftből ül át, annak meg rakéta. Szerintem lehet, hogy a legjobban akkor jársz, ha nézel gyorulás videókat vagy akár ki is próbálod. Mert neked kell megfeleljen, ne másnak.
-
dj79
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#94330
üzenetére
Hát ez az, az volt a sztori, hogy tesco, motor leállít, kártya bentmarad, zene szól, ablakok lent, ember 30 másodperc alatt kiszedett egy csomagot az egyik automatából, azóta meg csak forgat az önindító…
-
Mezga Aladár
veterán
Ugyan ez volt nekem is. Nálam még az fhp jeladó csatlakozója is cserélve lett.
Egyik nap leállt és nem lehetett indítani.
Pár nap múlva tökéletesen indult és soha többé nem volt vele gond.
Rob210 akkor azt ajánlotta, hogy a motortérben levő nagy piros gombot nyomjam meg.
Ez az üa rendszer megszakító gombja és baleset esetén aktiválódik a rendszer. -
tycon
tag
Na, megjavítgatták az autómat. Részecskeszűrő újra csere, nyomáscsövekkel, légzsák ütközésérzekelő csati jav. fűtőventillátor vezérlés már vezérel, izzógyertyák cseréje(azt nem én vettem), hosszbordásszíj, vezérlőszíj, gumitárcsa csere. Alkatrészeket vittem/adtam (~150e). Csütörtöktől tegnapig csinálás. Szerelő kér 128 ezret. Teljesen normális. És ebben benne van a trailer szállítás is, mert azt mondta, kifúj a részecskeszűrő, kigyulladhat, ő nem viszi el csak trailerrel.
-
Veron
addikt
PHEV Megane kombi mennyire lomha autópályán? Megláttam ezt a darabot és elgondolkodtam, hogy jobb lenne-e új Arkana helyett.
-
den89
tag
Pont az jön le a hozzászólásokból, hogy ahol lehet kihúzzák magukat alóla a cégek. Én ezért tuti nem fizetnék pluszban, esetleg ha sokat mész az autóval és 5-6 év alatt beleraksz 120-150 ekm-t, az alatt már előjöhet olyan dolog, ami miatt szükséges/érdemes/lehetséges garanciában javíttatni. Ráadásul garancia idejéig (tudtommal) márkakereskedésbe kell hordani az autót, ahol mindent bő 2x annyiért csinálnak, mint más szerelő.
-
Veron
addikt
válasz
Kronos3000
#94318
üzenetére
ez csak erősíti bennem a 2 éves garikiterjesztés utáni vágyat, legalább szalmaszál van addig amibe lehet kapaszkodni.
-
-
Kronos3000
senior tag
Nálunk a munkagépekkel is ezt csinálják. Gari idő alatt, még az olajcserét is nehezen végzik el, ha egyéb baj van, hetekig ki sem jönnek. Aztán lejár az egy év és szívunk tovább mi, meg a saját szerelőink vele. Bármi baj van, megpróbálnak gépkezelői hibára hivatkozni. A céges autók szintén ilyenek, elketyeg valahogy a gari időben utána megy tönkre az összes.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210
#94292
üzenetére
mert egy neves műhelyben csináltatta idén januárban a cserét, nem is kevés pénzért.
Ne becsüld le a te műhelyedet, ami már híres neves
azért egy scenic 1 már sokat látott, ettől még persze lehet jó
Rabló szervizek vannak már szinte mindenhol, szar munka de legalább drága. -
Atesz08
tag
Erre nem volna ötlete másnak ?
Megane 1 2001év, 1,6 16V. Gyújtást ráadom, indítóznék és semmi. Egyszer már volt ilyen, de kb a 6. indításnál beindult. Azóta rendben működött, most megint nem indít.
Csend, semmi nem történik. Mi lehet a baja ? -
Jaded
őstag
Szépen hangzik az 5 év gari, de amikor a beltér hullik szét itt-ott, majd közlik hogy ja, x csak 10e km-ig, y csak 20e km-ig, z csak 30e km-ig garanciális, akkor csak pislogtam. Kérdeztem hogy ezek hol vannak feltüntetve, akkor csak a hallgatás jött.
Nyilván kopó dolgokon nem rugózok, az jogos hogy csak x ideig garanciás. De amikor a légbeömlő csak úgy széthullik magától és közlik, hogy ez csak 30e km-ig garis, akkor felmegy a pumpa (bőven 5 éven belül volt). Erősen hatni kell rájuk, hogy történjen valami. De ez nem hiszem hogy csak a Renaultra jellemző manapság. -
Az olyan 150-200 Eu itt. En mezei autoszervizekre gondoltam. Anno a Modus bal oldali hatso rugotorese, es hatso fektarcsa par csere volt 3000 Euro egy Renautl markaszervizben (ket eve). Csak klima diagot akartam, de nem engedtek haza vele, meg tarilerel sem. Annyiert vehettem volna masik autot...
-
Atesz08
tag
Sziasztok ! Megane 1 2001év, 1,6 16V. Gyújtást ráadom, indítóznék és semmi. Egyszer már volt ilyen, de kb a 6. indításnál beindult. Azóta rendben működött, most megint nem indít.
Csend, semmi nem történik. Mi lehet a baja ? -
t.imi
addikt
válasz
norbert1998
#94297
üzenetére
ez messze áll tőled.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dyson Supersonic Origin (Fekete/Nikkel)
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- JURA Impressa F50 automata kávéfőző cappuccino fejjel eladó
- Audi Q7 3.0TDI e-tron 2016 évjárat
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i5-1145G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3654
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios Neo 18 Ai - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB W11
- Apple iPhone 12 Mini / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 89%
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
szeretem én is hogy alacsony, van egy pici sportos beütése. De kiszállni akkor is szar szvsz


de 150-250k km körül szokott megdögleni, az ilyen utólagos megoldások meg passz... Hosszú távokat megyek úgyhogy a nyugalom fontosabb hogy most pár évig tuti rendben legyen.



Kaptam egy kölcsön autót és várjuk a csodát. Nyilván fizetni nem fogok érte....
mycso
