-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
vendingo
#92097
üzenetére
Szerintem Rob A D4Fx kivetelevel mindent elkerulni 1.2 turbo eseten:
H5Ft https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
Ezek tenyleg nem jo motorok.
Amik meg jok, pl a 3-as Clio Grand Tour/Grand Modus eseten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_D-Type_engineRob kerlek korrigald, ha hulyeseget irtam!
-
tycon
tag
válasz
LamerGyuri
#92093
üzenetére
Kösz. Értem. Régi verzió, és jó töltő. Igazából kondis táp lenne jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri
#92093
üzenetére
Gondolom, hogy nem a legfrissebb van neki.
-
vendingo
veterán
Ezt a 3 paramétert választva ~15 mcv-t dobott ki a hahu kereső, ezért is kezdtem nézni ezt a típust. Minek tágítsam a kört?
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy milyenek a logan-ek, melyik motorral járnék jobban, mik az esetleges hibák, mennyire lenne tartós konstrukció. Ha ezeknél a dolgoknál nagy negatívum lenne, akkor elengedem a márkát, és emelek a kereten, vagy engedek az igényekből. Amíg nem tisztázódott minden a logan körül és van a paramétereimnek megfelelő találat, addig nem szeretnék se drágábbat, se idősebbet, se többet futottat. -
rob210
Topikgazda
válasz
vendingo
#92080
üzenetére
Ha a 2010es évek gyártmánya megfelel akkor clio3 grandtour. 1.2 tce 103le
Dácsiától 🤣 (direkt írtam így) csak a karosszéria miatt féltelek.
A stepway amúgy jópofa, de annak nincs csomagtartója.
A logan mcv meg a 73lovassal gyenge, de inkább a 73lovas 1.2 mint az 1.0 sce, a 0.9tce meg 3 henger és vegyesek az érzelmek. -
vendingo
veterán
válasz
Sirus86
#92082
üzenetére
Nem új autó kell, hanem 5-6 év körüli, keveset futott (max. 80k km) és 3 milla a keret. Ennyi pénzért mcv-ből elég jó merítés van.
Dci nem hiszem, hogy opció lenne év 5-8k futásra. Jó időbe mindenhova kismotorral megyek, melóba járni, kertezni (fűkasza, szerszámok), kutyázni, nagybevásárolni kell az autó.
Teljesítmény nagyon nem érdekel, kresszt betartva közlekedek.
Új autóra nincs pénzem, így próbálok minél fiatalabb egyszerű ”olcsó” autót venni. Eddig mindig 10-20-30 éves járműveim voltak.
Találataim alapján a 0.9 tce és 1.0 sce jött ki hahun, egyéb motorral nem találtam semmit, max többet futott dci-t, ami nem opció a rövid távok miatt.
A kérdés továbbra is adott, hogy a fenti paraméterekkel egy 1.0 mcv jó autó, ami ajánlott is, vagy számíthatok meglepetésre? -
válasz
vendingo
#92080
üzenetére
Szia! Szerintem a harom kozul (tudod, mint a komuveseknel) egyet felejts el olcso, keveset futott es uj auto nincsen mar, foleg az olcso. En nem mennek az 1 sce es 0.9 tce oldalra. Mennek vagy 1.33 tce, 1.5 dci (ha megvan tenyleg a hosszu tav) vagy vissza az idobe es 1.6 benzin vagy . Esetleg az uj hibrid jogger, mert forumtarsak irtak, hogy az 1.6 szivo benzines vagy 1.2 D4f-es Turbos Grand Clio/Grand Modus vagy 1.2 sima szivo. Renault nem nagyon rohad (nekem 19 es 15 evesek vannak nemetben), pont errol hiresek. Hacsak nem Ausztriabol, vagy Bajoroktol behozott rosdahalmaz, vagy a tulaj tojt lemosni alulrol az autot. En vennek a Kangoot, abba aztan belefer minden. Nekem az 1.6-ba 8 borond belefer vagy egy Ikea pax kombisitva. Baromi olcso uzemeltetni, a hatso fektarcsa draga hozza, amugy meg faek egyszeru.
-
tycon
tag
Nekem az egyik Lagunám bekapcsolta a vészvillogót, a mostani sose. lehet, hogy nem szoktam eleget fékezni?
A légzsák jelzőm meg hol hibázik, hol meg abbahagyja. Azt mondja, a jobb oldali ütközésérzékelő táp hiba. Az hol van? Hol van hiba, hol meg elmúlik. Nem függ az ülés előrehúzástól, próbáltam. Aztán a Cliphez miért kel akkutöltő? És mekkora töltő, mert hiába teszem rá (10A orosz) 14.2V ot mutat a gyújtásra, de az ECU-nál csak 13.2V-ot mutat. És nem törli az ECU hibát. A többit igen, mert járó motornál is törli. Nyilván ECU-hibát nem lehet törölni járó motornál. Különben magam is kivenném a porlasztót, meg átírnám a kódját. Mert ilyen előtt vagyok. Check Injection. Meg egy regent kellene csinálnom. -
vendingo
veterán
Sziasztok
Gondolkodok logan mcv, clio grandtour vételén.
Amire kellene 2x8km meló, heti 2 vásárlás, havi 1-2 alkalommal 2x100km vidék, összeségében havi 300-900km. Városi használat nem lenne. (nyáron motorozok, ezért van hogy 200-at se megyek)
Jól gondolom, hogy erre az 1.0 sce kellene. 0.9 tce-be érdemes gondolkodnom?
Mennyire tartósak ezek az autók? Gondolok itt a szervizekre, rohadásokra. Hosszú időre 10-15 évre terveznék vele.
Tetszik a stepway, de kicsit tartok a turbos motortól.
Egy nagy autóra van szükségem kutyák, kerti szerszámok, cipekedés miatt. Extrák, anyaghasználat, zaj, luxus totál nem érdekel, közlekedni kellene egy olcsó, fiatal, keveset futott autó. Erre elég lenne szerintem egy dacia is. 3m-ig nézelődök, dacia van bőven, clio már kevésbé.
Hogyan követik egymást a dacia felszereltségek? access, arctic... -
zsola400
senior tag
válasz
domper2015
#92078
üzenetére
Vészfékezés/erőteljes lassításkor kapcsolja be a vészvillogót.
-
domper2015
senior tag
A Renault vonza a vadakat, szombaton egy fácán, ma egy nyúl akart beülni hozzám.
A Megane 3 Limited a mai nyulas akciónál bekapcsolta vészvillogót fékezésnél, ilyet még nem csinált. Volt nagyobb fékezésem, de még ezt nem tapasztaltam.
Mitől függ ez a villogó bekapcsolás? -
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen
#92075
üzenetére
8.2 sose fog belemenni, olyan max. 7.7lter szokott.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991
#92072
üzenetére
Renaultnál zsír egyszerű.
Megemeled a kocsit, leveszed a kereket. Letekered a két anyát, mivel feszül így géppel sitty sutty vagy lejön, vagy letépi a fejét, csere esetén ugyan úgy jó nekünk.
Aztán feszítővas, lengőkar stabrúd közé, meghúz kivesz betesz visszaenged és lehúzod 60Nm re a két anyát.
Másik oldal ugyan ez.
Ha minde a két felét emeled tehermentesedik és játszani kell a torx vagy imbusz ellentartással, ami rendszerint már ki van rohadva és elforog.
Sokkal macerásabb szvsz.
-
South Velen
addikt
Továbbra is 3-as lagesz (dci 2.0).
Tegnap voltam olajcserén, enyém motorkód alapján 8,2 liter olajat is elnyelne. 814-es viszonylag ritka motorkodos, ebbe kell a legtöbb.Ehhez képest 7 litert tudtak beletölteni és így volt maxon a nívó. Azóta mentem 50 km-t és egy szintet csökkent a szint a palcan.
Az elkövetkező napokban esélyes hogy igényelni fogja még azt az 1 litert vagy nem is tudna belemenni a 8.2 liter? Vagy nem csöpögött ki rendesen a fáradt olaj? -
mycso
Topikgazda
válasz
vzsryl
#92069
üzenetére
132cm a könyöklők között.
Úgy már utaztunk benne, hogy egyik oldalt 9-18kg-os gyerekülés, másik oldalt 15-36-os,közte párom. Egy bő 100km-es utunk volt így, elvoltunk.
Megane 4 (5 ajtós) jóval szűkebb belül.Amúgy csomagtér nyílás alul és a csomagtartó az ablakvonal körül 106cm, az alja 109cm széles.
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#92063
üzenetére
Én próbáltam, nekem nem ment

De miután megemeltem mindkét oldalt és nem feszült a stabilizátor rúd már ment is minden mint a karikacsapás, de ezek szerint én másképp próbáltam mint ahogy kellett volna.Szerk:Én offos fordon cseréltem ott még az is lehet hogy nem is olyan a stabilizátor mint a rönón.
-
mezis
félisten
válasz
rob210
#91288
üzenetére
EGR lehetett a ludas. Valamennyire tudott mozdulni, aztán valamilyen állapotban beszorulhatott. Lakkbenzinnel, WD40-el kitisztítottam és azóta csak megy, megy,..., mint a Duracell nyuszi. 700km és semmi probléma. Előtte, amikor csak a hibatároló lett kitörölve, már 100km után minden baja volt.
Köszönöm az iránymutatást!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210
#92064
üzenetére
Hát ez Cseh kivételesen...legalább is az van belepréselve
Olyan sportos masszív lett, mintha túl lenne fújva a gumi vagy alufelni került volna rá
Csillapít, csak rossz úton minden ütődés érződik, a kapatartó beremeg ami eddig nem volt. Gondoltam már rá, hogy Tháliához lenne csak jó, de az se sokkal nehezebb hátul
Majd áprilisban megy műszakira.
Most megtankoltam, hogy legyen rajta súly hátul, de sokat nem javult.
Vagy be kell járatni a rugót? pl 1000km? -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark
#92061
üzenetére
Sok helyen kezdett el gyártatni ez minden "nagy" márka hanyatlása.
Conti románia
Ina románia
Kyb törökökMost is van német conti meg ina az továbbra is jó.
Meg a kyb ből is van jó, de az nem a turkis
-
vzsryl
nagyúr
Akinek van Megane 4 kombi vagy Talisman kombija, meg tudná nekem mérni becsukott hátsó ajtók között a legkisebb távolságot? Elvileg könyöklőtől könyöklőig.
-
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen
#92053
üzenetére
Meyle HD stabrúd jó. 2-2 anya oldalanként, 10 perc cserélni.
A szilent az über cumi valóban.
Kyb sajnos mostanában sz@r lett. -
South Velen
addikt
Sziasztok,
Laguna III ph2úgy néz ki stab pálcát kell cserélni. Ez mekkora munka? Valamit olvastam, hogy ha stab szilentet kell cserélni, az bölcső levevős irdatlan szívás történet. Ugye a pálcánál nincs még ilyen?
Meyle HD jó választás?
Illetve a két hátsó gátló is több mint csereérett. Ebből KYB jó?
Esetleg szívesen veszek ajánlásokat hozzáértő futóművesre is Kelet-Pest - Gödöllő, esetleg Nyíregyen.

-
-
válasz
Matefon
#92044
üzenetére
Pucold ki a leghaz szurot, esetleg van benne valami. Illetve ahogy irtak elobbiek is: a csatikat nezd at. Esetleg a gyujtastrafo - vagy gyertyaknal kabelek mar nem tartanak jol es melegen elengednek. Nekem 1.6 Kangoonal volt ez (ugyanaz a motor, gyujtas, csak az 1.4-esnek kisebb loketre) Ha uj gyujtaskabelt veszel, ne vegyel illatosat, mert a nyest szereti (tapasztalat). Szagold meg elotte

-
zaskar
senior tag
Sziasztok! Elsősorban Robhoz intézném a kérdésem, de bárkitől szívesen fogadok választ.
Kollégám Captur vásárlásán gondolkodik, a mild hybrid 140-es verzión, a csatolt képen a 2. oszlop. Mennyire ajánlott az a motor? Elnézést, ha korábban volt már róla szó, de most nem találom.
A másik szóba jöhető modell számára az S-CROSS, hasonlóan 140 lovas motorral (és nem mellékesen jóval olcsóbban).
Köszönöm előre is.
-
Matefon
csendes tag
Autó: Renault Megane Classic 2002 (1.4 benzin, sedan)
Üdv!
Az autóm egy ideje már hidegben pöccre indul, de meleg motor vagy idő esetén kicsit nehezebben, de elindul(t).
2 hete kezdődött az alábbi probléma:
indítóztam, vártam, semmi. Még egyszer, semmi. Ment a hívás rokonnak, tanácsára a padlógázzal való indítási próbálkozásnál a motor elindult, egy darabig alacsony volt az alapjárat de utána minden szuper volt. Benzin volt az autóban (bár kevés, de még nem égett a lámpa), akksiban volt cucc, enyhe lejtőn álltam.
Valamilyen szenzor hibára gyanakszunk, valószínűleg nem jó a keverék, amit a motor kap. De szerelő szerint nincs nagy baja, mert ha elindul akkor megy
Azóta minden nap előjön a probléma: reggel általában elsőre indul, majd a nap folyamán sokadik próbálkozásra, nagy nehezen, de elindul. Próbáltam kitapasztalni, hogy mi az ami segít, de egyelőre nem tudtam megfejteni. Mai nap például reggeli első indítás (kint 5°C) pöcc-röff, majd kb 6 óra múlva (kint 10-15°C) elsőre nem, de kicsit hosszabb időre hagyott gyújtás után másodjára elindult.
Egy kis mellékes info, hogy egy ELM327 klónnal próbálgattam adatokat kiolvasni nemrég (fogyasztás leginkább), aztán szüneteltettem a szórakozást. Az első problémás indításnál ismét bedugtam a cuccot, hátha van hibakód, de semmi. Arra is gondoltam, lehet-e, hogy a kínai klón tett tönkre valamit az ECU-ban.
Előre is köszi a válaszokat!
-
válasz
Kalacskepu
#92036
üzenetére
Utókornak itt hagyom (igaz, csak ezeket sikerült megfejtenem)
Fehérnek egy árnyalata (
): Hőmérséklet
Zöld: Mode / Ok görgő
Szürke: Source Audio gomb + Némítás -
troll81
addikt
Sziasztok jp grup maxgear mint lengéscsillapító megfelelő lehet a Twingoba?
Mi az ajánlott?
Stabpalca és lehet komplett lengőkar T cserélnek nincs mivel préselni jelenlegi állás szeint.
Mi az ajánlott az adott alkatrészbol
-
mirci18
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy az android auto mikortól volt alap a Renaultoknál.
7 személyes autót szeretnék venni eddig nagyon megszerettem a mostani autóban az android autót.
És emiatt nem szeretnék egy új fejegységre kidobni 150-200 e ft-ot.
A Dacianal tudtommal 2018-tól. -
válasz
rob210
#92024
üzenetére
Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!
-
válasz
MasterMark
#92031
üzenetére
Én valami jobban felszeretet próbáltam és a 2 méteremmel jól elfértem elől.

Fapad az tényleg fapad, hogy még fordulatszámmérő sincs a teszten szereplő autóban.

-
Erre a kábelre nem tud valaki linkelni egy diagrammot ?
Clio 3 felső kijelző egyik kábele.

-
válasz
MasterMark
#92031
üzenetére
Köszi, majd megnézem holnap.

-
angyalpc2
aktív tag
válasz
MasterMark
#92032
üzenetére
igen 2 éve még átment a műszakin talán 50% volt vagy alatta..de már szóltak hogy a következő bukós lesz...még belement 20+ e km
most lett cserélve -
MasterMark
titán
válasz
grizlisandor
#92030
üzenetére
-
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2
#91897
üzenetére
Beleraktam a lengéscsillapítót a clio-ba KYB 343289
mhh
Érdekes, nem rossz...csak kicsit peckesebben jár a kocsi, úgy értem, nem olyan puha lágy a rugózás hátul.
A hátsó koppanás elmúlt csendesebb hátul...de így hogy az első még nincs cserélve elég furi érzés.(meglátjuk vizsgán mennyi lesz az érték)A régi ennyire szar volt (vizsgán már 2 éve majdnem bukós volt 50% körüli) már és ekkora a különbség?
Másnak is ilyen érzete van volt csere után? -
angyalpc2
aktív tag
válasz
MasterMark
#92003
üzenetére
ilyet vettem D7F-be is
-
norbert1998
nagyúr
válasz
MasterMark
#92025
üzenetére
Általában azt is elmondja, hogy nincs teljes képe a dci-rol, egyszer szopott nagyot valami dizelellel, azóta kerül mindent. Ezt még nem láttam, de megnézem majd.
-
akom
őstag
Sziasztok!
Nemrég érkezett a családba egy Renault Scénic III (2014). Nagyon meg vagyunk elégedve, de van egy irritáló problémája.
Nem lehet beállítani az időt az R-Link-en. (Sötét az időbeállítás gomb.)
Találtam egy videót amiben ugyan ezt a problémát az R-Link frissítésével oldották meg. Sajnos a videóban linkelt oldalon nem dob a VIN számra találatot. (There are no updates available for your vehicle.)Tudtok esetleg valamilyen más forrást ahonnan le tudnám tölteni a frissítést ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter
#92023
üzenetére
A torziós futómű ilyen szempontból nem hülyeség.
Szerintem sokkal stabilabb egy spirálrugós felfüggesztésnél.más:
A magyar valóság, szakadásmentes beltér.
[link]
🤣🤣🤣 -
Alusky
senior tag
Azért ez a Marcello nekem továbbra se egy szimpatikus faszi, hiába "szerelő" meg van/volt nekik tucat Renault. Ez a végtelen gyűlölet a DCI-vel szemben amiről ha tényleg ismerné tudná, hogy nem szarok, hanem mindenki 500-ból akar Kangoot venni és nyilván annyiért nem lesznek jók, azért van tele minden csoport DCI köpködéssel. Érdekes módon nekünk egyik se volt szar. Meg ez a 100-nál már billeg, meg a szar fék és kormányérzet... Rendszeresen kenem neki 100 fölött, megrakva is, egyáltalán nem akar leesni az útról, még kanyarokban se. Ráadásul ő minden szirszart kicserélt benne és úgy mondta rá ezeket, nekem meg olyan amilyen az egész autó és így sincs vele gond.
Engem mint Renault kedvelőt ezek fel szoktak húzni, önmaga paródiája a faszi. -
rob210
Topikgazda
-
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm! -
Én inkább linkelem egy másik topikban írt hozzászólásomat hogy mi volt a mai programom, nem szemetelem tele ezzel feleslegesen ezt a topikot!
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015
#92013
üzenetére
-
Heló!
Köszi a tippet!

Megnézem ezt a modust.

A városi 6 alatti fogyi elég vonzó, mégha óvatosság is kell hozzá.
Család nincs, de kutya igen.
A twingo elsősorban a kicsi mérete miatt jön szóba, mert ahol lakom, ott soha nincs parkolóhely, viszont vannak a parkoló helyek közt fák, amik elé nem fér be szinte senki, de egy Twingo igen. Vagy egy suzuki alto.
Majd lemérem, hogy a Modus befér-e.Igazából őszig ráér nekem a vásárlás, így van még időm kitaláálni, hogy mi a legjobb.
Köszi a tippet!

#92010 MasterMark: Igen, jogos.
Nekem a teljesen alap felszereltség is elég. -
En 1.6-os Modust vennek helyette, esetleg 1.2. Nekem 1.6 van (es lesz is meg, mert nem tudtam jobbat venni sajnos
) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van. -
rob210
Topikgazda
1 nap eredménye.
törve volt a bal eleje, kicsit húzni is kellett rajta.
Ahhoz képest egész jó lett. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark
#92003
üzenetére
Beleteheted, de g12 való bele.
-
válasz
MasterMark
#92005
üzenetére
Értem, akkor a használtautó adatbázisa nem jó, mert a 2004 utáni példányokra 845kg-ot ír.
Köszi az infót!

-
válasz
MasterMark
#92002
üzenetére
Köszi!

Netes infóim alapján csak 20-30 kilóval nehezebbek az új twingók, mint a régiek.
Téves infók ezek? -
MasterMark
titán
Az ezüstözött változat csúnyán öregszik, a színesek viszont anyagában színezettek azzal nincs gond. A kormány meg mindegyikben nagyon csúnyán kopott szokott lenni.
Szerintem a 16 szelepes 75 lóerős motor legyen, azzal tartható a városi tempo. Főleg a későbbi nehezebb változatnál.
-
Sziasztok!
Első Twingo 2004-2007 közti verzióján agyalok városi rohangálósnak.
Mennyire öregszik a beltér, és miket kell megnéznem rajta, ami típus specifikus, hogy egyáltalán érdemes-e szerelővel átnézetni?
Melyik motorral eszik legkevesebbet városban?
Kössz!

Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Milyen házat vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nikon DSLR topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nyaralás topik
- VGA kibeszélő offtopik
- További aktív témák...
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- Nissan Leaf 1 Tekna 24kWh / 9 pálcás
- IKEA GRUPPSPEL gamer forgószék, Gunnared fekete/szürke színben újszerű, garancia 2027 őszig
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KÉSZLETKISÖPRÉSI ULTRAAKCIÓ!!! SPACE BLACK MacBook Pro 14" M4 10C/10G 24GB 1000GB Gar!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen,MS4120
- FunXun BW-2328 hajszárító 1800 Watt / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




): Hőmérséklet


Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van.
törve volt a bal eleje, kicsit húzni is kellett rajta. 
