-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit
#91595
üzenetére
Vegyél egy ilyet ez szerszám ezzel mindent le tudsz venni. Vagy ha csak egy saját kocsi van akkor tányéros leszedő, annál nem létezik jobb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998
#91590
üzenetére
Nagyon szar a 2esnél a torony. , ha nem tudod melyik a teteje simán össze tudod rakni fejjel lefelé, akkor hasasodik.
-
kcsa
veterán
válasz
gixxergabi
#91594
üzenetére
Hívtam, nincs ideje

-
troll81
addikt
Sziasztok Twingo c06 2003 kérek anya lehuzasi nyomaték mennyi?
-
t.imi
addikt
válasz
rob210
#91543
üzenetére
Nincs is semmi bajom a Zimmermannal!
Olyan, mint a Brembo. Első pedál lenyomásnál gyenge, másodiknál kifejeled a szélvédőt
Nem tudom mi volt benne mikor vettem a vasat, az brutális volt első fékezéskor is.norbert1998 #91544
Amiket kollégák szoktak venni, Zimmer + a többi a kategóriában mind F1 minőségűek. -
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210
#91589
üzenetére
Rob, bocsi a direkt faggatós kérdésért:
Megane 2 első rogóstag készre szerelve normális, hogy csámpásan áll, amíg nincs az autóban?
Tehát a rugó az rendesen rohadtul ki votl hasasodva az egyik irányba, pedig cikk/alvázszám-színkód alapján rendeltem - ráadásul, ha a márkafelirat fejjel lefelé volt, akkor a toronyba és a rugótányérba is szebben ült bele, máris majdnem egyenes volt a rugó.
Ennek ellenére a toronycsapágy elég rendesen be van dőlve a rugótányér magasabbik oldala felé - mert ugye az lejtős.Mindenesetre, az autóba nem tudtuk bepróbálni, mert emelő nem volt, de az új torony-teló-rugó össze lett rakva mindkét oldalra.
-
rob210
Topikgazda
Amikor rájössz, hogy mindent is megjavítottál, de március 1ig van műszaki a sajátodon.
hát gyorsan mindent is megcsinálsz rajta.
Bal kormányösszekötő még kell az is lóg egy picit.
Két új lengőkar stabpálcák, új olajteknő, szívókosár, meg kap mindent a kis dög.
-
troll81
addikt
válasz
norbert1998
#91584
üzenetére
Az én saját magam faragom a focust.
Full nem original.
Én egy V50 T5 awd keresek és ott ki is merül a vágyakozás
egyenlőre.
Kap egy kovácsolt motort egy rs550 turbóval.
Meg nézegetem az RS meganokat ezután sose néztem.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Sirus86
#91586
üzenetére
Igen, így van. GT külsővel tényleg nagyon ott van.

Igen, a 2.0 tCe 180 (inkább talán 190) ló, sajnos nagy szünetet hagytak az RS250-ig. Persze RS is van erősebb. Sőt, a kombi Mégane 3 GT 224 lóerő, azt hiszem. Vagy 204. Valami ilyesmi.
Az enyém is sima fapados 180 lovas volt, a fekete alsó részű hátsó lökhárítóval. Egy koccanás miatt a hátsó lökhárítót relatív jó áron le tudtam cserélni a GT-re. Van az autón nagyon olcsón vásárolt Dezent TE 17-es felni (szerintem a srác nem tudta, mit árul, mert egy új 59 ezer forint, én a négy új állapotút (kopott Kia kupakkal, Kia felniként hirdetve) 55-ert vettem meg.
Azokat egy kis pittyputty során fényezni kellett, így a két külső tükör és az első lökhárító műanyag betétei is ugyanolyan ezüst színűek lettek, mint amilyen a GT lökhárító hamis diffúzor dísze.
Az autóban most a Mégane 2 RS225 turbója van, szoftverrel okositva, 240 lóerő felett tud valahol, mérés, finomítás márciusban lesz.Jó, hogy a kupé csak a két zónás klímával jött, és a legbutább rádió nem is volt kapható bele, Zalán csak az, aki nekem van, BT-s kis kijelzős, illetve a TomTom navis, de azon zene nem megy BT-n keresztül. (Most csak ráncfelvarrás előttiről beszélek)
Egy gyári GT tCe azért bőven magasabb érték, mint egy sima, akár ugyanazzal a motorral is.
-
válasz
norbert1998
#91581
üzenetére
Hat nem nagyon lattam meg Megane 3 kupet, de ez tenyleg gyonyoru kivul-belul!
Es nincs is annyira elszallva az ara! GT Line meg 10k euro korul mar van boseggel valasztek- Nemetben. Jol lattam,hogy 2.0T ami 200 lo korul van, ugye? -
n0rbert0
senior tag
Sziasztok,
2-es Scenichez lehet valahol váltószoknyát és a hozzátartozó keretet venni? -
norbert1998
nagyúr
válasz
troll81
#91583
üzenetére
Nem is vettem bántónak semmit, én is maximum csipkelődtem

Ahogy fentebb is írtam, az 5 henger hangja - és ezekszerint a nyomatéka - azért egy elég erős érv, amit nálam a személyes ízlésem első körben, majd az árak együttes ereje győz le

Igazából játszós autónak - ha a megbízhatósággal egy felső hatalom garantálná, hogy nem lenne több gond, mint akár az enyémmel, és ez a javítások árában is így lenne, nagyon fájna a fogam egy 130+i-re, E80 vagy újabban, vagy akár GT86, stb, mint következő lépcső a Megane után, de ez az első autóm, amit két év után is nemhogy az utódját nézem, hanem hogy hogy lehet minél jobb, szebb, szerethetőbb. -
troll81
addikt
válasz
norbert1998
#91581
üzenetére
Igazad van.
De én másképp nézem a focust (350+ 610nm .)
A csipszeles meg azért nem annyira csak úgy megy .... tapasztalatok alapján ha valós dolgok kellenek.
A jelen állapotában nem tudom mennyit ér mibe került ki fogom számolni.
A vételár 3000€ körül volt nekem anno Mk2 St.Otthon el vannak varázsolva sok árral.
Az első Renault ma került haza . Twingo.
Teszteljük napi használósnak.Speciel nekem a fokusz tetszik belül olyan amilyen
Régi.Ezt a Megan 3 cupet is most hallom először.

Semmi bántot se sértőt nem akartam írni.
Nem olyan drága ma már egy ilyen autó ami 200+ és elfogadható a kulcsiny mellé
-
norbert1998
nagyúr
válasz
troll81
#91578
üzenetére
Itt nem a 100, de még a 10 milliós autókról sem volt szó. Az enyém 1,9 millió volt, még az árrobbanás előtt, ennek a duplája-triplája egy ezzel egyidős RS Megane.
A Focus még drágább.
A 226 lovas ST Focus meg gyengébb, mint a mostani autóm*. És szerintem sokkal kevésbé szép kívül, belül meg egyenesen ronda. Aztán ezekért is elkérnek akár 3,5 milliót.*Mondjuk mérés szerint az ST225 az 250 ló, chipszel meg 290, az már több lenne, plusz 5 a henger hang. De akkor is. Az az autó csak oldalról tetszik, meg a hangja. Hahun van egy elég erősen ~Stage 3-nek írja, az 280 ló, 3,5 millióért.
Szóval sajnos most így állok, össze kell törjem a Fordosok lelkét, de szívesebben ülök az alapmodell Megane 3 Coupe-ban ~250 lóerővel, szép beltérrel, utólagos GT farral, mint egy bármilyen Fordban ~2014 előttről. Azok meg 200 ló felett már nagyon közelítenek a 8 számjegyhez.
Ültem 2020 környéki 3 hengeres 1.5 EcoBoost ST Focus kombiban, vezettem is pályán egy 200 km-t, de egyáltalán nem tetszett. Sem a beltér, sem a menése, sem a futóműve. Meglepő, hogy tényleg, a beltér, ami nem tetszett.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210
#91577
üzenetére
Ez igaz. Amúgy nemrég voltak fent eladó bontott rs futómű elemek, olyan 1000 euró körül. Csonkállvány, féknyereg, stb. A beszerezhető dolgok nem voltak hozzá mondjuk: féltengely, teleszkóp, lengőkar, kormányösszekötő, stb. Azzal át tudtam volna építeni, de igazán nem hsizem, hogy szükségem lenne a futóműre - én vagyok a szűk keresztmetszet vezetési tudásban.
Motorerőre nagyjából megvan az RS (RS250), a hátsó futómű elvileg azonos.
Első futóműre kis javításként a toronymerevítő már múlt héten fel lett próbálva, már csak le kell hegeszteni.
Fékből még van hova menni elől mindenképp, nem vagyok elégedett a Rotinger fékekkel.
Nameg még egy sperr jó lenne. Szerintem ha a kuplung/kettőstömegű feladja a harco a plusz 40% lóerővel, akkor megkockáztatok egy RS váltó/RS difi átalakítást is.A beltér nekem jobban tetszik nem RS-ként, gondolok itt a műszeregységre a digitális sebességjelzővel, valamint a műszerfalon lévő díszcsíkokra. Mondjuk egy RS kormány nem lenne még rossz.
HÁtul a GT lökhárító most nagyon tetszik, elől pedig a frissen festett gyári kardfogú is egészen elmegy, amíg valaki le nem zúzza róla egy sárgapapíros baleseti bejelentő keretein belül. Akkor GT jön majd.
Nyílt rendszer is úton van de lehet, hogy nem marad bent. Szerencsére az "Undo" kb. fél óra, és anyagilag sem tétel, amit bukok a próbáláson.
-
kcsa
veterán
válasz
norbert1998
#91576
üzenetére
Nekem is megvolt már minden a 3F-ből.
-
troll81
addikt
válasz
norbert1998
#91576
üzenetére
Ingerküszöb?
rsmk2 focus eléggé kívánatos vagy Mk2 facliftest St...
Nem 100 millió S autók. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998
#91576
üzenetére
San os a futóműve sose lesz rs.
Nem is kapsz hozzá alkatrészt meg nem is tudnád átépíteni. Szerintem ezt te tudod is.
Minden szinte mindent fel lehet az rs szintjére pimpelni, kivéve a futóművet. -
norbert1998
nagyúr
Ez a 3F szabály. Én például Fiattal kezdtem.
Mondjuk nagyon olyan Fordot nem tudok mondani, ami megütné az ingerküszöböm. Az ST Line Focus gyenge, az ST meg kegyetlen drága, maradnék Renault vonalon - 2008< RS Megane is drága nekem, meg már elég közel vagyok hozzá fél áron
. -
mycso
Topikgazda
válasz
Babetta-X
#91545
üzenetére
Szia laguna 3-at többféle multimédiával szerelték és igen sajnos a tiéd az egyik legrosszabb variáns ilyen téren.
Térképfrissítésekben sem remekel és BT-on nem tudsz zenét lejátszani és ninccs is rá megoldás.Amit írsz "telefonálás emulálás" ilyenre még nem is gondoltam, bár nem hiszem, hogy létezik ilyen alkalmazás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit
#91561
üzenetére
Ez nem szerszám, semmire nem jó!
-
mezis
félisten
válasz
rob210
#91288
üzenetére
Volt diagnosztika: EGR szelep vagy szenzor.
Szelepet kiszedtem, szorulása volt. Ugyan nem tudtam leválasztani az elektromágnest, de benzines áztatással, mosással, WD40-el sikerült könnyen mozgóvá varázsolnom.
Néhány napig csodálatosan járt a motor, de aztán ismét kigyulladt a diagnosztika, Check Injection.
Hibakód: DF025, DF027: Cyl 2 CC Min...
Hidegen sokáig teker az önindító mire elindul. -
zsola400
senior tag
válasz
parkolo35
#91566
üzenetére
Ha bezárod az autót a kormányzár bereteszel, utána kártya be+indító gomb kireteszel, gyújtást ráadja?
Ezeket a kiolvasókat annyira nem ismerem de ezekkel általában csak motorvezérlőt lehet kiolvasni, itt komfort elektronikát (UCH/UPC) kéziféket kellene kiolvasni. Inkább egy Clip-el kellene kiolvasni. -
parkolo35
csendes tag
válasz
zsola400
#91565
üzenetére
persze, mivel nem megy a motor nincs szervo, de akadásmentesen eltudom tekerni a kormányt, nyitott állapotban maradt.... kézifék szintén nyitott állapotban maradt, nem is lehet behúzni a kéziféket. van egy olcsó obd-m megprobálom kiolvasni a hibát. scenic 2 2004 évj. szerinted melyik free programot használjam, aminek még hasznát is veszem? van olyan ilyen program, amelyik mobilon működik és segíteni tud most nekem?
-
zsola400
senior tag
válasz
parkolo35
#91564
üzenetére
Mert van egy kormányzár hiba is, nem old ki vagy félig nyitott állapotban ragadt, emiatt már nem indít. Nézd meg, ha indítani próbálsz, gyújtást ráadja, kormányt el tudod tekerni vagy kattogó hangot ad tekerés közben ezek az elektromos kormányzár hibái. De ahogy rob is írta diag kell, így csak találgatunk.
-
troll81
addikt
Holnaptól csapattag leszek.
Egy 2003 58 ps Twingo val.
Az ára elérte az ingerküszöbom,így megvettem.majd jövök a sok kérdésekkel és remélem beválik mint napi szaladgálós autó
-
CriticalHit
addikt
Érdemes megvenni ezt a Lidl-ben kapható olajszűrő leszedőt, 1.5 DCI 2008-as Clio olajszűrőcseréhez? [link] 52-53. oldal.
-
parkolo35
csendes tag
segitséget kérek ..... scenic 2 autóm van, nagy gondom akadt.. az autóm nem indul, elsőként a hibakiírás "frein parking desserre", majd utána "direction non debloquee". service felirat jelent meg + mellette egy háromszöges P betű. nagyon kérek valakit, aki már ilyennel találkozott adjon választ, hogy mi lehet a gond? köszönöm ha van konkrét ötlet juhasz.jozsef3@gmail.com címre kérem megküldeni. remélem tud valaki segíteni.

-
troll81
addikt
Sziasztok [link] erről kellene véleményt alkotni .
Ma megnéztem.
Megy indul fékez nem hányinger belül.motorter se úszik az olajban 2 kulcs minden papír megvan .a gyári rádió is
3 tulajdonos én leszek a 4.ha enged az árból
Melós ovis mindenes rövidtavra lenne tervezve .
8km az asszony melohelye..
Az ovi is.Ezek tudatában holnap megnézem az asszonyal együtt
Lövök pár képet rola
Illetve isofix van e bele???jó lenne
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Adott egy régebbi carminat dvd-s, Bt-s, navis fejegység egy laguna 3-asban. Az a baj, hogy az autóhoz képest kőkorszaki az egér monitor tudása és sehogyan nem tudom a telefont rákötni. Van bármilyen telefonos program ami emulálja a hívást és így átviszi a hangot? Csak telefonhívást hajlandó bluetoothon a rádióra hangosítani semmi mást.
-
t.imi
addikt
Kézifék karja volt megszorulva. Utolsó 1-1.5cm nem ment vissza.
Gumiharangot kissé felhajtva kapott kenést + vagy 80x átmozgattam. Most épp csak hozzáér a betét a tárcsához. Szaga, az van
Szóval cserés 8e után. Jó hogy Zimmermann, nem valami prémium.
Lazítottam is a kötélen, 5 helyett - már akkor megszorult - 10 katt után fog.Akakus
Denckermenn
Esen
Ezek 20k környékén vannak, párban cserélném.
Melyik bír ki néhány évet? -
zeon.hu
nagyúr
válasz
molnarpeter
#91538
üzenetére
Hurrá...
Úgyis lesz lámpa csere, akkor egy füst alatt ez is megy vele. -
zeon.hu
nagyúr
2005, 1.6 benzin Grand Scenic
Hogy lehet hozzáférni az ablakmosó tartályhoz? Sokat kell bontani hozzá?
Csepeg belőle a folyadék, javítanám vagy cserélném. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
2013 M3 kombi.
Nyáron néha folyamatosan fogott a kézifék, kiengedéskor pattant egyet, és akkor elengedte a tárcsát. Meg is ette a két tárcsát betéttel
Mint kiderült, hiányzott a kis spirálrugó a bowdenhez csatlakozó karról. Pótolva lett.
Pár hete ismét elkezdte, ma úgy értem haza, hogy forró a bal hátsó felni, rugó a helyén.
A bowdent nézzem először, vagy a munkahengerrel lehet valami? -
Gaskin
aktív tag
válasz
rob210
#91530
üzenetére
XXII kerben lakok. Emiatt XI, vagy XXII ker szerencsésebb lenne, mert ha a gépett ott hagyon, akkor haza is kéne jönnöm valahogy.. Miklósra nem triviális kijutni tőlünk, hiába nem túl nagy a fizikai távolság. Persze ha nem találok itt ajánlott szakembert, akkor rádírok és kérem majd a kontaktot. Nagyon köszönöm a segítséged!
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a segítségeteket a megane2 kulcs problémával kapcsolatban! Végül az ajánlott "kulcsmágusnál" kötöttem ki. Nem kellett csalódnom! Villámgyors professzionális beavatkozás kellemes áron! Az elemtartó érintkezőinél volt egy kontakthiba, illetve az antenna is cserélve lett gyárira az utángyártott helyett, illetve még egy új házat is kapott a kulcs. És az eredmény; mint az új! Minden probléma megszűnt!
Bár nem közvetlenül tartozik ide, de a dél budai régióban tudnátok ajánlani egy ár/érték viszonyban jó autófényezőt? Tudom van sok, de sok a kókler is köztük.. Előre is köszönöm!
-
rob210
Topikgazda
válasz
mdav88
#91527
üzenetére
Na az a példa amit betettél, pont az a kategória ami vállalható.
A dupla turbóst nem erőltetném, szar rajta az egr hűtő és cserélni sem olcsó meg 150ezrenként kikopik a tengelye.
Az edc meg nagyon jó váltó amíg jó, de ha kuplungozni kell , márpedig kell, akkor az 1 milla körül áll meg Márpedig kell mindegyiket. Felhasználástól függően 100-200ezer között biztosan szétesik. -
mdav88
aktív tag
Sziasztok,
Vissza-vissza térek időnként, valahogy mindig a Renault-oknál ragadok, ha autót keresek. Jelenleg két liga is érdekel, az olcsóbb és olcsóbban fenntartható Grand Scenic 3 (1.6d leginkább), illetve az Espace 5 is.
Grand Scenic a realitás talaja, de lássuk be, az Espace csodaszép. Gondolom a prémium autós vonásoknak meg van a felára... Mi szabad, mit nem? Elégséges lehet hozzá az 1.6d alapmotor 130 pacival, vagy ha már ekkora batár, akkor ragaszkodni kell a 160 lovashoz(vagy akkor már inkább 2.0d)? Szabad automatában gondolkodni, vagy szigorúan kézi? Mekkora szopórollerre lehet felülni ezekkel?
Nem használjuk eszetlenül sokat, évi kb 15e km fog beleszaladni, az is inkább autópálya körülmények közt. Helyi járatra van egy benzines megane3.
Hogy példát is hozzak:
[link]Köszi,
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998
#91524
üzenetére
egy hétig tart rugót cserélni?
Vagy ha ott van akkor csapágyasra hajtod a környék autóival? 🤣🤣🤣 -
norbert1998
nagyúr
válasz
Gaskin
#91521
üzenetére
Ha arra panaszkodik állandóan, hogy lemerült az elem, akár az új is, akkor a kártya agya haldoklik. Ellenben bedugva indítania kellene még elem nélkül is - tehát az indítási gondok a tekecs forrasztása miatt vannak.
Aliexpressen <~10 euró egy új kártya, csoportban kb. bármelyik városban is találsz olyat, aki feltanítja neked nem 30 ezerért, mint egy átalgos kulcsos. Szombathelyen én is szoktam néha tanítani.
(#91522) rob210 Postán küldöd egy hétre?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998
#91516
üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gaskin
#91519
üzenetére
Ahha akkor van rajta egy pici tekercs azt kell újraforrasztani. ( az estek 80%ban)
Keresd a kulcsosembert, szerintem tud segíteni. -
Gaskin
aktív tag
Sziasztok! Megane 2-esem (sima, nem szabadkezes) kulcsa eleinte mindenáron gyenge elemet deketált, aztán az autó alig érzékelte a kulcsot. Antenna csere sem segített. A központi zárat most még nyitja, de nem érzékeli az autó a kulcsot már helyére dugva. Jól gondolom hogy kuka az egész? Javítás tekintetében, vagy ha pótolni kell a kulcsot, akkor kit ajánlanátok?
Előre is köszönöm! -
norbert1998
nagyúr
válasz
molnarpeter
#91514
üzenetére
Apám összehúzója így is elég skecthy volt már magában

M12-es menetes szár, két anya a végére hegesztve, át dugva egy 14-es belsejű vékonyfalú csövön, meg az ellenkező darabon szintén két anya, ezekre egy íves 4-es lemez meg körmök hegesztve
Rendeltem új összehúzót, gyárit, 16-os trapézmenettel, meg kétszer hosszabb. S így legalább az ocsmány állapotú teleszkóp és toronyszett se megy vissza, mert amúgy rossz szívvel, de vissza kellett volna rakjam tegnap azokat.

-
molnarpeter
nagyúr
válasz
norbert1998
#91509
üzenetére
Ilyenkor szokott előkerülni a Hilti szalag meg a menetes szár
de jobb, hogy nem bonyolódtatok bele. -
Stehe
aktív tag
Sziasztok,
Észak-pest, Észak-pesti agglomerációban tudnátok olyan szerelőt/műhelyt ajánlani, aki Renault (Zoe) specialista? Főként mechanikai javitásra lenne szükség (fék, lengőkar), viszont olyan helyet keresnék ahova később is vihetném az autót, főként Renaultra / Zoéra szakosodva... Köszi szépen!
-
norbert1998
nagyúr
Na nekialltunk kicserelni a baratnom kocsijan a bal elso rugot, mert ugye kettétörte magát szegény

Haver elvesztette a rugó összeházó szerszámát, apámé meg nem elég hossú

Szóval nem lett kicserélve. A régi rugó az meg tényleg konkrétan a kellős közepén tört ketté. Beteg
Alig birtuk lefüzni a régi rugót a torony nélküli rugóstagról. -
rob210
Topikgazda
400környékén láncosodnak.
Amire figyelj, hogy ne legyen hibakód.
Ami típushiba az a dpf szűrő nyomásszenzora.
Elég a szilikoncső és ilyenkor nem regenerál. Gyorsan könnyen orvosolható.
Első futómű ha nyekereg akkor lengéscsillapítót kell cserélni melylere!!!Illetve nem tudom melyik váltó van rajta, de , ha edc akkor 1 milla legyen zsebben.
Jó váltó, de ha kuplungozni kell az 1 milla márpedig mindegyiket kell, egy idő után. -
bagg
csendes tag
rob210 Évek óta nem beszéltünk, mert eladtam a Megane ll-met és SEAT Altea-ra váltottam. Most lehetőségem volna egy Megane lV-t vásárolni és szeretném kikérni a véleményedet ! 5 éves gép, 125000 km-rel, 1.6-os diesel. Mire kell figyelni, esetleges típusproblémák, illetve valóban szinte korlátlan a vezérlánc ideje ?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
troll81
#91498
üzenetére
Gondolom D7F
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5L (de ettől morgós porgős lesz)
kb ugyan ez TOTAL QUARTZ 9000 5W40 5L (sima nem az nfc)
Shell Helix HX7 A3/B4 5W-40
Esetleg Castrol Magnatec C3 5W-40 vagy Castrol EDGE 5W-40 A3/B4ACEA A3/B4,
API SN/CF,
RN0700,
3,8 liter szóval 4literes kanna kellSzűrűből csak a legjobbat MANN FILTER W66 olajszűrő
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu-Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black 12/256 GB-karcmentes Garancia 2028. 08. 23-ig
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4060Ti 16GB GameMax Aero Mini ECO ADATA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B560 i7 11700 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB RAMPAGE Shiva A-Data 650W
- KARÁCSONYI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


hát gyorsan mindent is megcsinálsz rajta.
egyenlőre.

Es nincs is annyira elszallva az ara! GT Line meg 10k euro korul mar van boseggel valasztek- Nemetben. Jol lattam,hogy 2.0T ami 200 lo korul van, ugye?

egy hétig tart rugót cserélni?
mycso
