-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz Szoszo94 #59332 üzenetére
én nem vagyok renault-os,de nálam a kis köbcenti turbósítva nem nyerő.Erős fogyasztás, és az én véleményem az,hogy 100-150k után az a motor kuka lesz.
Illetve azt sem írtad le,hogy mi a keret,és hogy ezen belül mi az a márka amit még elfogadnál. Illetve ugye az sem tudjuk,hogy milyen évjárattól akarsz autót.
vannak itt szakértők, van is szerelő is.Ez az én véleményem. -
Criminal017
őstag
válasz Szoszo94 #59332 üzenetére
"nagyrészt országút/pálya lenne"
Szervizes ismerős mondta, hogy halomra állnak a downsizingolt motoros autók az udvarokon... Jó esetben 80-100 ezer km van ezekben a motorokban, ha pályáznak velük akkor kevesebb. Nem bírják ezek a kis motorok ezt a nagy fordulatot, főleg ha ráraknak még egy turbót is.
Ha ragaszkodsz az otto motorhoz a négyes Megannál akkor 1.6 SCe, de ha tényleg sokat pályázol, akkor (még a közeledő hirtelen dízeles értékcsökkentést is beleszámolva) érdemes lehet egy dízel konfigurációt megnézni, akár a 110 vagy 130 lovas verzióval.
-
Newlachka
őstag
válasz Szoszo94 #59335 üzenetére
308
genesis de ez kicsi
Exeo gondolom VW tsi..insignia nekem most ezek nagyon bejövős kocsik..
van egy halom cruze is. 1,6-tól felfele igaz évben lementem 2010 környékire...
mazdák is vannak,de ugye azok rohadósak, de 2-2,2b elég jó és az egyik legjobb motornak mondják most a piacon
MEgane hogy ne legyen off. 2L benzin.illetve én azt sem zárnám ki,hogy beülni egy "prémium" márkába.Mivel nagyon megy a downsizing, én simán elengedném ezt a 2014 től vegyünk autót dolgot.de ha érdekel még eszmefuttatás akkor írj pm-et,hogy ne itt rontsam a levegőt
Azért nekem most egy 18 éves bmw-m van, és felszereltségben egy 11-12 éves autó felszereltségével vetekszik,igaz nincs pdc. De van digit klíma,ülés fűtés,elektromos fűtött,sötétedős tükrök, elektromos ülés állítás...És a szerviz költség nem több mint egy "átlag" autónál.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #59336 üzenetére
Szia.
Este már fáradt voltam, de közben látom megtaláltad amit megkellett.
Ezt már csak azzal tudom megfejelni, hogy a renault leállította az 1.2 TCE gyártását a korai szelep halál és a lánc/nyúlások/szakadások miatt!!!
Viszont és ellenben az 1.4 TCE egy nagyon jól sikerült motor, ami lesz a meganeban, csak még idehaza nincs kínálatban.
Az 1.6 viszont teljesen vállalható, nincs rajta turbó, a váltó miatt nem érzed erőtlennek, se.
Mivel már 6 os váltó van rajta bőven jó pályára is.Én a mai napig azt mondom, hogyha az én öreg szervízautómon lenne egy hatos váltó sose cserélném le.
Ez az 1.6 a világ egyik legjob konstrukciója.
Nem véletlen, hogy maga az alap blokk már 19éve a renaultot szolgálja.Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz Szoszo94 #59332 üzenetére
M3-at keress 1.4 TCe-vel az jó, vagy ha M4 kell akkor dízelt. Nem rosszabbak, de legalább megy is és nem fogyaszt annyit. Itthon nem igazán fog érinteni senkit még jó 10-15 évig a korlátozás addigra meg úgy is kipusztítja az ember a kocsit, az M4 meg euro6 gondolom, sőt biztos mivel már 2 éve létezett a norma így euro5-öt nem csinálhattak.
Nem lenne egyébként rossz a kis turbós benzines, ha nem mennének le 1.4 liter alá. Meg oda kell figyelni a típushibákra, meg nem betartani a gyártók longlife marhaságait, akkor elmennek ezek jóval többet, mint százezer.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Szoszo94 #59357 üzenetére
Nekem most váltotta a Talisman-t egy WV, illetve a feleségemnek, de eddig csak azt tudom rá mondani, hogy valami kegyetlen kicseszett jó autó. Bár melyik nem az újonnan, aztán majd kiderül 1 év múlva is ez lesz e a véleményem. Minőségi kidolgozás alatt a Renault húzzon a csába tanulni.... rengeteget. Sajnos...
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #88099 üzenetére
Szia. Első körben váltóolaj elf nfx75w ez kell bele mást nem is szabad beletenni!
Vezérlést akkor is cseréltetném a helyedben , ha papír van róla.
Amit a logoutban olvastál azt felejtsd el, mert egy b@romság. 2004 es tehát delphis a rendszer semmi köze a piezzos siemenshez.
Hajtókar csapágy csere az kötelező mivel ismeretlen az előélete. (Ez pedig az érintett motor)
Amire figyelj, mivel egy 2es megane:
Rugók, alaposan nézd át ne legyen letörve belőle.
Nagyon nehezen lehet észrevenni.
A klíma kondenzvíz elvezető legyen tiszta, az esővíz elvezető járatai legyenek tiszták.
Valamint az ü.a. rendszerben ne legyenek buborékok. (Szűrőnél lévő csatitól tud falsot szívni)
Mindig minőségi ü.a. szűrő kerüljön be. (Mahle, purflux, mann [bár én a mann-t utálom])
Elsőre ennyi. A többi ennyi idősen és kilométerrel már úgy is kijött az előző tulajoknálRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #88107 üzenetére
A tiéd 101 le az ugyan úgy érintett mint a 106le!
Főleg ennyi kilóméterrel ismeretlen előélettel.
Hidd el olcsóbb cserélni, mint megforgatni a fészkében és motort felújítani, ha majd lehet még! Mert a spéntől haza is tudja vágni a motort.
Ha végig fut az olajzó rendszeren a spén ne gondolj bele mit csinál. Ilyenkor szoktak k9k motort keresni a fórumokonRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #88112 üzenetére
Tempomatot lehet. Vagy mutyi kapcsolóval és aktiválni canclippel.
Vagy kormánycsere és aktiválni canclippel.
Szerintem teljesen függőben egyiknek se áll
, de dci betegség, hogy kicsi a veszteséghő.
A meleget azért érzed , mert van benne egy kiegészítő elektromos fűtés.(Érd)
Renault power
-
polonic
félisten
válasz Szoszo94 #89002 üzenetére
Szerintem nagyon sok. Nem tudom mennyi lehet a kereset. De ha még nettó 1 millió is meg van, még akkor is kurvasok a mondjuk 150 ezres üzemanyag költség, a fizetés 15 %-a . És akkor még nem csináltál semmi mást az autóval, csak etetted.
Nem is járok vele melóba. Bicaj, tömegközlekedés vagy gyalog, amikor be kell menni.
Nekem egy tank gázolaj van havonta. Előfordulhat néha kettő is.[ Szerkesztve ]
-
válasz Szoszo94 #89008 üzenetére
Ezen a mi éri és mi nem éri meg dolgon annó nagyon sokat agyaltam.
Ami biztos, hogy naponta minimum 2 órát töltök az autóban, csak a munkábajárás miatt.
Már pedig azt egy olyan autóban szeretném tölteni, ami minden igényemet kielégíti.
Természetesen egy 1.5dci megane/talisman jó lehetett volna, csak akkor kellett volna mellé egy másik, harapósabb autó.
2 autót fenntartani ilyen felhasználásra, az luxus.
Így jött az ötlet, hogy akkor bevállalok egy tubo benzinest, ami a többi igényemet is kielégíti.
Viszont így a napi fogyasztás, az erősebb...
Annó már leírtam, hogy amikor ezt az autót megvettem, ott a racionalitásnak nem sok helye volt, ez szívből jövő választás volt. egyszer élünk[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #89079 üzenetére
Erre egyébként ötlet, mitől lehet illetve javaslat a javításra?
Illetve a héten a bal első ablakemelő is bemondta az unalmast, emeléskor egyből enged is vissza, mintha megakad a emelés közben. Kézzel húzva és közben a gombot nyomva sikerült felcsukni az ablakot, szétszedni még nem volt időm, komplett szerkezetet már találtam neten. Viszont B4 Passaton is jártam anno úgy, hogy leesett az ablak, ott csak egy műanyag tartóelem tört el és ezért esett be teljesen. Ennél a típusnál mi szokott tönkremenni? Az összes ablak kattog halkan egyébként mozgatásnál, de ezt betudtam annak, hogy ilyen.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
lsebestyen
addikt
válasz Szoszo94 #90534 üzenetére
Ez volt szerintem anno az enyém. Ez van, ha Robinál jár a kocsid, tuti kikerül a szégyentablóra. De azóta is hibátlan. Pont a héten csekkoltam kerekek nélkül, amíg a gumis dolgozott rajta.
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90946 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ha fémes csattanás volt majd most nem indul, akkor ott valamelyik szeleptányér lehet odavan. Fémesen egy diesel csak akkor csattan, ha valami mechanikusan törik. Azt alaposan meg kell nézni, nem a nagynyomású lesz ott sajnos a legnagyobb baj.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90950 üzenetére
Éles csattanó hang majd utána nem indulás.
Hát ez mondjuk lehet egy meghaló injektor, de akár egyéb hiba is. Az, hogy most nem indul be sehogy az aggasztó. Amikor indítóztál akkor szépen a megszokott hangon tekert vagy történt valami hangbeli változás?
Illetve műszerfalon chek injection vagy bármi más?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90963 üzenetére
Hát csak azt tudom megismételni amit személyesen is mondtam. Nagyon lenne még mit csinálni rajta.
Sajnos igazam lett
Ki kéne kapni a 4 injektort, megszkópozni a hengereket, levenni a vezérlés fedelet, átforgatni a motort, mérni egy kompressziót és rögtön okosabbak lennénk.Renault power
-
-
diablo1984
veterán
válasz Szoszo94 #91182 üzenetére
az 1,5 takarékosabb, az 1,9-re kevésbé jellemző a hajtókar csapágy gond, de ugyanúgy előfordul azon is. A nagyobb motor erősebb és nyomatékosabb, cserébe nem tud meghökkentően alacsony fogyasztásokat alkotni. Arra kell figyelni hogy tizen-huszonévesként ritka az amelyik nem betegágy mindkettőből(minden ami elcsesződhet)
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #91182 üzenetére
Következő a történet jelen pillanatban:
Főtengely OK, diag szerint nagynyomású indításkor nagyon OK, úgyhogy az injektorokra gyanakszik a szerelő. A héten kikapja mindet és elküldi beméretni - 60-100k közt mondta a felújítást /db, jövő héten hív, hogy mennyit kellene felújítani és milyen állapotban vannak.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Kroni1
veterán
válasz Szoszo94 #91401 üzenetére
Hibakódot is bedobta?? Nekem is ez volt, végül egy javitokészletet vettem hozzá tavaly és nem masik bontott csövet..
-
szebe
őstag
válasz Szoszo94 #91555 üzenetére
Ahogy olvasom, a 2-es Megane (/Scenic) esetén csak diaggal lehet állítani.
3-ason szerencsére kicsit egyszerűbb. 10 perc alatt megvoltam a bc/rádió/navi emberi nyelvre állításával"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #91295 üzenetére
A történet folytatása és befejezése fog következni.
Nem akarom túl bő lére ereszteni, a lényeg: mégis jól tippeltem és a nagynyomású adta be a kulcsot. Injektorokat elvitte beméretni, egyet ki is cserélt, 120k (holott megbeszéltük, hogy csak bemérés és ha nagyon sz.r valamelyik, hív - ennyiért négy felújítottat kaptam volna ). Pumpát intéztem inkább én egyből, mielőtt azt is elvitte volna magától megcsináltatni (290k lett volna a felújítása, postával együtt sem volt 110 amit Robi segítségével sikerült szereznem). Tankba nem akart belenézni sem, nemhogy kitakarítani, majd akitől a felújított nagynyomású jött ő is beszélt vele telefonon és ő vette rá, hogy megtegye...végül így elvileg megcsinálta, tett bele egy plusz szűrőt mágnessel, illetve a csöveket kimosta. Az a baj, hogy én ezt sem hiszem el igazán neki, majd mindjárt megértitek, hogy miért
Kész a kocsi laza 4 hónap(!) alatt úgy, hogy azért vittem hozzá, mert gyorsan kellett volna a javítás - többen ajánlották, 20 éve rönókat "szerel" -, cakkumpakk 400k a számla. Mielőtt indítani akartam, azt mondja, hogy hangos az autó. Mondom oké, persze, dízel, de egyébként meglepően halk volt mielőtt lerohadtam vele. Beülök, meglepi: jobb első ajtókárpitban lévő tároló teteje szanaszét cibálva, pedig a beltér nagyon szép volt a közel 400e km-hez képest. Kérdőre vontam, aztán végül kiderült, hogy lehúzott ablakkal is állt kint a kocsi az udvaron, mert lusta volt visszarakni az akksit és kellett a hely, így kitolta estére - valami meg megrágta, mert apró miszlikekkel volt tele a lábtér. Oké, van másik ott bontáson nála, egyezik a szín, gyors csere, ez pipa. Elindítom, de ha nem hallom saját füllel, nem hiszem el: anno az 1.9TDI 1Z motorkódos, 500+e km-es B4 Passat ami ridegtartásban volt, ehhez képest csendesszoba. Úgy zakatolt, hogy nem hallottam a saját hangom felnyitott géptetőnél és a "szerelő" válasza: mindegyik 1.5dCi ilyen hangos. Itt már elszakadt a cérna, de volt egy elég erős gyanúm, hogy elrakta a vezérlést és emiatt ilyen. Barátom elvitte egy körre az autót, közben faggattam ezt a jóképességűt, mondott mindent (többek közt azt is, hogy az olajpumpa régi és amiatt van ilyen hangja biztos -aha -). Kifizettem, hazagurultam és hívtam is Robit, hogy mi van a kocsival és lehet-e a hang attól, hogy elrakta a vezérlést ez a jóképességű. Megbeszéltünk egy időpontot (tegnap reggelt), óvatosan elmentem hozzá, innen kezdődött a fekete leves: feltárni, hogy mi is történt a győri "szerelőnél" Ami jó volt az autón, azokat is elcseszte, amihez nyúlt azzal kárt csinált és még egy hosszbordás szíjjal is képes volt lenyúlni Innen folytatom majd, képekkel, csak el kell menjek itthonról most. Megéri várni a folytatásra
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tycon
tag
válasz Szoszo94 #92463 üzenetére
https://euroelectric.hu
Itt az van kiírva az átvevő pult mellett, vizsgálat 5 ezer/db, felújítás 40 ezer/db. És ezt szóban is megerősítették, és mailban is. Vad dolgokat és láttam a duckon. Meg ajánlatot is kaptam, ami akkora, hogy ennyiért vennék meg az autómat, ha egyáltalán.
Tamorin kft:
Indikatív árajánlatunk: ( szett esetén)
- Injektor bevizsgálás nettó : 6000 Ft / db + áfa
( -50% ha javítást is végzünk)
- Injektor gyári felújítás nettó: 55 000 Ft + áfa / db - tólfejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen