-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Erre a hangra tudtok nekem magyarázatot adni ?
Igazából hol csinálja hol nem, én önindítóra tudok gondolni (mondjuk motor indulás után jelentkezik, talán nem engedi vissza magát a fogaskereket ?) , de mondom inkább rákérdezek itt. 
-
-
válasz
norbert1998
#98824
üzenetére
Hát az nem tudom mennyire megvalósítható, max ha én veszek egyet magamnak.
Ismeretségi körömben senkinek nincs ilyen vagy ehhez hasonló járgánya, nem Renault-os senki.
Egyébként ma bedobtuk szerelőhöz a kocsit csak egy szimpla átnézetésre, kormányösszekötőt kell rajta cserélni, más hibát nem találtak.
-
válasz
norbert1998
#98800
üzenetére
Nekem nagy álom az RS Clio, majd egyszer talán lesz rá keretem, addig jó az 1.2 ideges.
Amúgy a Coupe végül meg lett véve, igaz én még nem próbáltam csak a hátsó ülésen ülve tudtam élvezni, de az is elég volt. Csak kamilláztam hogyan gyorsul, ugye nem ehhez vagyok hozzászokva illetve 100+ lovas autókban se nagyon ültem.
-
válasz
rob210
#98792
üzenetére
Lehet szart vettem / fogtam ki a Beru-ból de nekem meg azzal nem volt megelégedve a Clio-m.
Talán 1-2 hét után elkezdte azt, hogy nem indul elsőre és utána így is maradt. Utána teszteltem még az akkor kiszedett NGK-val azzal nem produkált ilyet, én csak ezért maradtam ennél. Ezt tavaly itt le is írtam.
-
válasz
norbert1998
#98791
üzenetére
Az a helyzet, hogy nem az enyém lesz hanem egy családtagé és neki meg bőségesen elég.
Magamnak nyilván jöhetne a 2.0 is de inkább maradok a Clio vonalon.
-
Elég rég jártam már itt és kéne egy kis segítség / tanács.
Kinéztünk egy 2010-es 1.6 benzin Megane 3 Coupe-t. Kérdés nyilván adott, mikre érdemes figyelni vásárlás előtt, illetve van-e bármilyen típushibája amiről érdemes tudni ? 

-
-
-
válasz
MasterMark
#96564
üzenetére
Azzal tisztában vagyok hogy ez sok minden lehet, ezért nem is vártam így láthatatlanban a megoldást, csak tippeket hogy miket érdemes megnézni stb.
Pedig lassan 2 éve csak 100-ast kap, előtte nem nagyon volt ilyen problémám. Kövi hónapban amúgy is olajcsere lesz, akkor ránézek az üzemanyagrendszerre aztán vagy sikerül jutni valamire vagy nem. 
-
Ismét beugrok egy kicsikét.
Nem konkrét választ várok a kérdésre, mert tudom hogy sok tényező közrejátszhat de azért mégis kíváncsi lennék, hogy ilyenkor mire / mikre kell gyanakodni. Szóval, gyorsításkor hol elkezd kicsit rángatni az autó, hol nem (ha lepadlózom, akkor meg főleg). Elsőnek olyanra gondoltam hogy gyorsan engedem fel a kuplungot vagy hasonlók, de ezt leteszteltem és elvetettem. Mikor milyen kedve van, teljesen random. Legtöbb esetben 2-ből 3-ba illetve 3-ból 4-be való váltáskor szokott ez jelentkezni (ha 4-ben gyorsítok 70-80-90-re semmi ilyesmi, ugyan úgy 5-ben sem). Plusz infó: legelsőnek egy tankolás (100-as MOL) után jelentkezett (még valamikor Szeptember-Október környékén talán), és azóta csinálja. Tudjam be simán hogy ilyen a benya azt kész, vagy valami más lesz ?
Másik kérdésem: Láttam van háromgombos kulcs (amin van a csomagtartó nyitó gomb is), ezt utólag hozzá lehet programozni az autóhoz vagy felejtős ?
-
-
-
válasz
molnarpeter
#96458
üzenetére
Na igen, és innen tovább ?
Semmit nem találok róla, de jólvan akkor hagyom a fenébe, nem hiszem hogy olyan fontos lenne.
-
-
Valaki megtudná nekem mondani, hogy ez micsoda és hova való ?
Még tavaly ősszel esett ki az egyik szerelésnél viszont akkor nem tudtam rájönni hogy hova való (meg "lusta" is voltam akkor feltenni ezt a kérdést).
-
-
-
válasz
rob210
#95491
üzenetére
Poénból rákerestem, senki nem volt olyan elvetemült hogy ezt megvalósítsa (D4FT-t viszont raktak bele).
F4RT-ot viszont raktak 2-es GT Twingo-ba.
-
-
Fájó szívvel (?) ma felraktam a téli szettet, első próba kör után már lehetett érezni a különbséget.
Fürgébb lett nem kicsit, illetve a motor sem erőlködik annyira (volt olyan hogy amikor kiálltam garázsból lefulladtam vele, megszokottnál nagyobb gázt igényelt
), és persze nyilván a fogyasztás is kevesebb lett. 17"

15"

Egyenlőre még nem sikerült eldöntenem hogy mi legyen a terv (venni a 17-esre 205/40-es gumikat, vagy pedig nézni egy 16-os szettet), van bőven időm ezen gondolkodni.
Hátsó dobfék: Kenés segített, de a nehezebb felni is közrejátszhatott az egészben. Ezzel kapcsolatban még egy kérdés: egyenetlen kopás fékpofa cserekor "normális" ? Látszik rajtuk hogy nem mindenhol ér hozzá a fékdobhoz.
-
-
válasz
MasterMark
#95380
üzenetére
Értettem, köszi szépen még egyszer!
-
válasz
rob210
#95372
üzenetére
Teljes karbantartás meg volt még augusztusban (munkahengeren kívül minden cserélve lett), a kenést cseszhettem el, ez lehet a ludas.


#95374 MasterMark
Közben nézegettem én is saját képet, meg neten is kerestem és igen, azokról a helyekről kimaradt a kenés, szóval fix ez lehet a baj,
A linket pedig köszöntem, be is rendelek belőle párat!
-
válasz
MasterMark
#95369
üzenetére
Pontosan mik azok a megfelelő pontok ?
Kenőanyagból rézpasztát kapott, az hogy ez mennyire volt jó döntés majd leírjátok.Szétszedés nem lenne gond, amúgy is most akarom átrakni a téli szettet.
-
Dobfék nyekkenéssel tudok valamit kezdeni ?
Első elindulásnál amikor kiállok a garázsból és fékezek van egy jellegzetes hangja, pár méter után viszont ez már nem jelentkezik. Maga a fék fog mint a szar azzal nincs gond, csak ez a hang ne lenne. -
Hali!
Közben rájöttem, lehet vele csak nem az összeset listázza ki egyszerre, hanem kategóriánként kell lekérned.
Pyren-t még nem próbáltam, majd azt is csekkolom.
Elég sok mindent lehet állítani, mennyi idő után zárjon a központi, ablakmosó fúváskor mennyit töröljenek a lapátok, hátsó lapát bizonyos sebességeknél hogy viselkedjen stb stb.
-
Én egy ilyet vettem, telefonos alkalmazás és a DDT4ALL alatt is rendesen működik. Egyenlőre csak nyelvet állítottam németről angolra, viszont arra nem jöttem rá hogy lehet hibakódot olvasni.


Telefonos alkalmazáson dobott párat (légzsáknál a switch az oké, azt én kötöttem le párszor mert útban volt
). Speed sensor gondolom meg azért mert csal az óra, legalábbis ez a tippem.


-
-
Reggel sikerült beállnom egy fekete tesó mellé, tulajjal sajnos nem sikerült találkozni, mire visszaértem már nem volt ott.
-
válasz
Wiz Khalifa
#95177
üzenetére
Teszek vele egy próbát aztán úgyis rendes fütőmű beállítonál fog kikötni.
-
válasz
Kalacskepu
#95175
üzenetére
Nevezzük inkább eszköznek, és ilyenre gondolok.
-
válasz
Wiz Khalifa
#95170
üzenetére
Honnan érdemes ilyen mérőeszközt venni ehhez ?
Ugye nekem az utolsó nagyobb műveletnél ki lett véve mindkét csavar, magyarul fix el lett állítva az egész és én erre akkor nem gondoltam.
Valószínű akkor hogy felülről nézve ezért is áll kicsit kijjebb a kerék mint mondjuk a másik oldalon ?
-
válasz
Wiz Khalifa
#95087
üzenetére
Lehet ezt is rendőre válogatja, mondjuk nekem teljesen mindegy mert én nem tervezek ledet venni.
Találkoztam párszor már olyannal is hogy tompított illetve refi között kb semmi különbség nem volt hiába váltogatta. Az ilyeneknek semmi szívfájdalom nélkül felszoktam b*szni a refit, had érezzék a törődést.
-
-
-
válasz
Kalacskepu
#94883
üzenetére
Kiszedtem a PCB-t, majd azt az egy szálat a másik oldalon ráforrasztottam direktbe a p*csába (legszívesebben az összessel ezt csinálnám), most működik rendesen, nem játszadozik!
-
válasz
Kalacskepu
#94862
üzenetére
Ma már úgy fogadott, hogy alapból fent volt a tompított, és nem tudom levenni.
Indexre reagál, viszont helyzetjelző, tompított és refi között nem tudok váltani. Másik oldal (ami pont maga a "főegység" ha nevezhetjük így) most tökéletesen működik. Most kérdés hogy akkor megúszom-e csak a bal oldal cserélésével, vagy mindkettőt ki kell. 
Szerk: Meg van a ludas, piros kábel ami megy át azzal van baj. Vissza raktam, mozgattam és játszott össze-vissza. Végére ki is jött az egyik, angol fórumon pont ilyet olvastam.
Velem nem baszik ki, megcsinálom. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


-
-
Üdv!
Bajuszkapcsoló kopó alkatrésznek számít ?
Viccet félre téve, sajna pár hete elkezdett furcsaságokat csinálni (ablaktörlő nem akar működni, valamikor nem megy a refi vagy ha megy is akkor pár másodperc után lekapcsol, illetve ha helyzetjelzőn vagyok néha elkezd játszani és a műszerfalon jelzi hogy tompítottan van ami nem igaz
). Még nem álltam neki bontani semmit, inkább megvárom hogy írjatok valami tanácsot, mivel is kezdjem. -
-
válasz
MasterMark
#94340
üzenetére
Majd egyszer vissza lesz rá térve, addig marad így.
#94342 rob210: Somogy megye. Hatszög fej volt használva, mondjuk nem cro-mo az is biztos.
Ezt is szereznem kell, meg még sok mást. Azért is vagyok most úgy vele hogy most marad így, aztán ha tényleg meg lesz minden is akkor visszatérek rá, mert így sok értelme nincs szerintem. Közeli városban lévő szerelőkhöz meg nem fogom vinni, inkább szétkókányolom én mint hogy ők. -
válasz
rob210
#94253
üzenetére
Sajnálatos módon nem jártunk sikerrel. Légkulcs helyett egy Parkside ütvecsavarozót sikerült szerezni, viszont megmozdítás helyett inkább csak el*baszta az egész csavar fejét (mondjuk eddig se volt szép a sok próbálkozás miatt). WD-40, csavarlazító, rozsdaoldótól kezdve szinte kapott mindent is, de semmi. Már rendesen látszik a csavar illetve a gömbfej teteje is olyan szépen le lett maratva a rozsda.
Alá volt neki támasztva direkt emelővel is, semmi, ütögetve is lett, akkor is semmi. Lehet mi csinálunk mindent szarul és tényleg könnyedén kijönne ez az egy csavar, de sajna nem autószerelőnek tanultunk. Kifúrást meg minden ilyen egyebet inkább el is vetettem, nekem elég volt most az egészből.
Szerencsémre azért még így nem a legjobb menetekkel is fognak a csavarok (rá lehet őket ugyan úgy tépni mint a másik oldalt meg plusz biztonság kedvéért kaptak egy kis ragasztót), de azért mégis csak jobb lett volna lecserélni az egész kerékagyat a francba. Mondjuk arra még rá kellene jönnöm hogy pont ezen az oldalon miért lóg ki kicsit jobban a kerék mint a másik oldalt."Arra figyelj, hogy a féltengelyt ki ne húzd, ha ez a bal oldal de kép alapján az."
Anyósülés oldalán volt ez a szerelés, ha jól olvastam angol fórumokon akkor ez a veszély a vezetőoldalon van, de ha nem majd úgyis kijavítasz.
"Talpasgömbfej 2 féle van más a kónusz arra figyelj!"
Meg is vettem mindkét félét (mert tudja tök melyik kellene) és tényleg különböznek. Ahogy elnézegettem nekem lehet a 16-os van amihez pont nem adtak csavart, bár nem mintha most szükség lenne rá.
"De ezt én simán kiszedném úgy, hogy a talpas nem sérül."
Én ezt el is hiszem, jó lett volna ha nekünk is sikerül de hát nem jött össze.
-
válasz
MasterMark
#94243
üzenetére
Jobban jártam volna ha nekiállás előtt inkább rákérdezek mennyire macerás dolog ez az egész.
Számítottam rá hogy szopás lesz, de nem gondoltam volna hogy ennyire. Ha jól gondolom akkor ilyenre lenne szükségem, ehhez van csavar is.#94244 t.imi: Megtudnám oldani a melegítést, de cserealkatrész hiánya miatt ezt most egyenlőre hanyagolom.
#94247 rob210: Van másik csapágyam, direkt vettem egy ilyen kerékcsapágy készletet is. Megpróbálok még pár csere alkatrészt venni (amit fentebb is linkeltem), meg ismerőstől kérni egy légkulcsot (vagy veszek azt is) aztán újra megpróbáljuk, így nem szívesen basztatnám tovább.
Köszönöm mindenkinek a tippeket illetve a segítséget!
-
válasz
Szoszo94
#94234
üzenetére
Sajna egyiksem segített, meg sem mozdul.
rob210: Sajnos az a baj, hogy nem rendelkezem légkulccsal, pedig tudom azzal egyszerűbb lenne minden. Megfúrást gondolom úgy érted hogy fúrjuk ki a csavart.
norbert1998: Videó alapján néztem, ott így csinálta a pali aki mutatja.
Tegyük fel hogy sikerül leszedni az agyat csonk állvány leszedése nélkül, utána az újat hogyan rakjuk vissza ?
-
-
Üdv!
Kerékagy csere (szarok a menetek) miatt le kellene szedni az első csonkállványt, viszont a lengőkarnál lévő csavart a jó istenért sem sikerül kiszedni. Anya lejött, viszont maga a csavar az meg sem moccan, pedig kapott már minden szart is. Mi az anyámat kéne vele csinálnom hogy ezt ki tudjam szedni (csak ez az egy csavar választ el attól hogy lejöjjön az egész csonkállvány
).
-
válasz
f4lcon
#94051
üzenetére
Pár oldal alapján nekem is az jött ki!
Sok helyen olvastam hogy túlzás rá a 17-es, és a megfelelő méret a 16-os, hát kinek mi.
#94049 rob210: Ja igen, ezzel is tisztában vagyok, lassan 1 éve ment így a sima 15 colos acélfelni a kocsin.
#94052 mycso: Kövi terv ez lesz, láttam van AP-től állítható (mondjuk ebbe kétlem hogy bele mennék, túl sok papírmunka meg stb), meg vannak pl APEX-től rugók is (-35mm), ezzel szemezgetek. Ahogy nézegettem hátul nem nehéz cserélni, az eleje az már más kérdés.
Pogácsák nélkül amúgy elég szarul nézett ki, igen bent volt. -
válasz
rob210
#94045
üzenetére
Kisebb profilú gumival majd azért megint mást fog mutatni, meg akkor a két felsorolt probléma sem fog jelentkezni (remélhetőleg).
Fogyasztás növekedéssel is tisztában vagyok, együtt tudok vele élni.A lökős meg 185/195. Valamit ott félrenéztél.

Na ezt is jó tudni, látszik nem annyira vagyok vele tisztában.
Láttam egyébként az enyémnél durvábbat is.

-
válasz
Kalacskepu
#94016
üzenetére
Azóta sem találtam meg rá a választ, de nem is lényeg már. Szerencsémre felment a 17-es alufelni ami miatt kíváncsi lettem volna erre a dologra, szóval már mindegy.
Felni: Renault 6,5J ET49 17" (elől 2cm, hátul 3cm nyomtáv)
Gumi: Continental PremiumContact 6 205/50 R17 93Y XL
Gumikat majd cserélnem kell kisebb profilúra (40 vagy 45), elől kitekert kormánynál súrolja a sárvédőt egy kis helyen, meg az óra is csal, pedig nekem így is tetszik.
-
Gyorsan egy kérdés (Clio 3). Már nem egy helyen láttam (főleg Facebookos csoportban), hogy volt arról szó hogy mekkora elől a lökhárító (165 vagy 185). Ez számít valamit ? Illetve ha igen, honnan tudhatom meg, hogy nekem mekkora van ?

-
-
-
válasz
Castell
#93970
üzenetére
"Az autó menet közben nem rángat/nincs rendellenesség, azonban néha indításnál nehezen indul, mintha vissza fuladna egy kicsit, de ezt nem mindig csinálja."
Ezt gyertyacsere után én is tapasztaltam rá 1 hét elteltével, a gondjára nem jöttem rá, viszont vissza raktam amiket kiszedtem belőle és azzal azóta sem csinálta ezt.
Majd nézek ugyan olyan NGK-t ami benne van aztán kiderül hogy azzal mit csinál. (hézag az NGK illetve Berunál is 0,9). -
-
válasz
MasterMark
#93731
üzenetére
Így van, erre gondoltam.
#93732 rob210: Dőlés az már más kérdés, én azt egyenlőre nem tervezem piszkálni. De nyilván fogalmazhattam volna kicsit pontosabban azzal kapcsolatban hogy mit is akarok.
-
-
-
-
Üdv!
Toe-t szeretnék állítani, viszont nem tudom meglazítani az anyát, akármit is csinálok vele.
Mik a lehetőségeim ? Mindenképp kéne rajta kicsit állítani mert jobb oldalt ránézésre is látszik, hogy valami nem okés. Illetve hátul mi a helyzet ? Sajna ott meg jobb oldalt olyan, mintha kicsit ferdén állna a kerék (elsőnek a nyomtáv szélesítőre gondoltam hogy nem feküdt valahol rá rendesen, de mint kiderült nem ez a probléma). -
-
Üdv urak!
Csináltam egy videó-t a problémáról hogy azért ne keljen annyit írnom. 3-4 napja kezdte el ezt csinálni az autó (eddig ez a legrosszabb eset), mindig napi első indításnál. Ha utána van beindítva bármikor normálisan indul, menet közben illetve használat közben semmi rendellenesség nem tapasztalható, ugyan úgy megy mint eddig. Valakinek ötlet ?
-
-

Ma megcsináltam életem első olajcseréjét a Clio-n, és annyira sok szopás nem volt vele.
Sajnos vagy nem sajnos az olajleeresztő csavarhoz kókányolni kellett egy leszedőt de majd szerzek erre a célra egy normális szerszámot. Olajszűrő leszedéséhez egy olcsó OBIS leszedőt használtunk (bár ezt is lehetett volna lazán csinálni). Csoportban is olvasott márkákból választottam, tehát olajból maradt Elf sxr 5w40, olajszűrőből pedig Filtron OP 642/2 (ez is volt rajta). Csavarból kicsit hosszabbat kapott bár kétlem hogy ez számítana bármit is (ami benne volt meg gyanítom hogy újrahasználva volt). Levegőszűrő illetve pollenszűrőből is Filtron-nál maradtam, meg vettem üzemanyagszűrőt is amit nem tudom érdemes-e cserélni meg hogy pontosan hol kell, mert én erre nem jöttem rá (bár ahogy olvasgattam neten elvileg valahol hátul a tanknál van, a szivattyú fele de ha nem akkor majd valaki kijavít).

Sajnos vannak olyan dolgok amikről nem tudom pontosan hogy mi mikor volt cserélve stb, mert a gyári szervizkönyvben jó ha van egy bejegyzés van és ennyi gatya. Ezért úgy vagyok vele, hogy ha tehetem átnézek rajta mindent és ha olyan cserélem, nem tudom ez mennyire egy helyes eljárás. Gyertyákat például soha nem néztem de úgy voltam vele hogy kicserélem őket és tiszta lappal indulok, így legalább tudom hogy pontosan mikor volt, illetve hogy mikor kell majd cserélni. Ezekből Beru Ultra Z243-at vettem, ami benne volt az meg valami NGK márkájú volt.
Járattam a motor egy ideig, illetve el is mentem kicsit kocsikázni vele és eddig szerencsére nem vettem észre semmi furcsaságot. Olaj foltot se hagytam sehol szóval eddig sikeresnek mondható ez a kis házi szervizelés.
-
válasz
Kalacskepu
#92036
üzenetére
Utókornak itt hagyom (igaz, csak ezeket sikerült megfejtenem)
Fehérnek egy árnyalata (
): Hőmérséklet
Zöld: Mode / Ok görgő
Szürke: Source Audio gomb + Némítás -
Erre a kábelre nem tud valaki linkelni egy diagrammot ?
Clio 3 felső kijelző egyik kábele.

-
Én inkább linkelem egy másik topikban írt hozzászólásomat hogy mi volt a mai programom, nem szemetelem tele ezzel feleslegesen ezt a topikot!
-
válasz
molnarpeter
#91991
üzenetére
Ezen a megoldáson is agyaltam (sok alis értékelésnél így van megoldva) vagy pedig hogy a rendszámtábla tartóba van beépítve. Mindegy igazából, majd amikor eljutok oda hogy be legyen szerelve kiderűl melyik megoldásnál maradok.
-
válasz
kisgyerek85
#91989
üzenetére
Jobban kutakodva sajna én is szembesültem vele hogy van méretbeli különbség.
Rendes oem clio 4 tolatókamerát illetve ugye az emblémát szerettem volna felrakni a hármasra, de akkor ez egyenlőre gatya. Faragni kellene nem kicsit a hátsó ajtónál, de az még a legkevesebb gond, a kábelezés ami már más kérdés.
Na majd talán egyszer, addig marad egy sima kínais kamera. -
Üdvözlet!
Clio 3 és Clio 4 hátsó embléma ugyan akkora, vagy van köztük méretbeli különbség ? Próbáltam neten keresgélni, de nem sok sikerrel jártam.
Hármasé meg van (azt én magam mértem le), viszont a négyesé nincs. Aki esetleg lemérné (magasság, szélesség meg a belső átmérők), annak megköszönném!
-
válasz
norbert1998
#91226
üzenetére
Ilyet én is csinálnék a Clio 3-val, csak elég nehéz RS lököst illetve első szellőzőrácsot találni.
-
Mai napra is meg volt az elfoglaltságom!
Gyári szivargyújtót még tavaly ki cserlétem két usb-re, viszont még akkor rájöttem, hogy úgy a szivargyújtós kompresszort nem fogom tudni használni, ha esetleg kéne.
Ma sikerült elhatároznom magamat arra, hogy beépítsek akkor egyet, meg akkor már raktam bele még 2 usb-t.
Csomagtartónál valahova kellene majd még egy, de az majd valamikor máskor kerül beépítésre.
-
válasz
norbert1998
#91166
üzenetére
Nem hiszem, mentem esőben illetve mosva is volt az autó azóta és ugyan úgy szól. Viszont ígyis szűkös ott a hely, szóval másik helyet kell majd keresnem neki.
-
Sajnos nem tudom, majd még kiagyalok valamit, mert egyszer még ígyis bontanom kell az egészet. Pár kárpittartó patentet pótolnom kell mert sikerűlt néhányat eltörnöm (nem esik szét, csak jó lenne ha ott is tartaná) plusz lehet a hangváltót is átrakom máshova.
Én így építettem be, nem a legszebb, de működik!
-
-
Itt vannak a képek:







Remélem így azért látható, hogy mi a probléma!
Hiába próbálnám bárhogy bele tenni, nem passzol. Másik JBL házzal szintén nem jó. Szóval marad úgy ahogyan most be van építve, csak körülötte a rést kellene valamivel eltakarni. Van valami ilyen szigetelés vagy egyéb ami ilyen célra megfelelne ? 
-
-
válasz
psion2101
#91132
üzenetére
Ezt mindenki döntse el magának ezen "tesztek" alapján (igen, csak ennyi van)!
Hangerő 15, Bass +6 mindenhol.#91138 mycso: Sajna a gyári illetve a JBL sugárzók kialakítása más, és hiába szedtem ki a gyári "házból", úgy sem megy bele a gyári rácsba. Holnap lövök róla képeket. Egyenlőre gyári rádió hajtja őket, külön erősítő pedig nincs beépítve. Erősítőt biztos rakok majd bele (lövésem sincs milyen kéne, nem nagyon értek ehhez a dologhoz), rádió cserén viszont még gondolkodok. Másik berakásánál ugye ugrik minden kormányvezérlés, ha csak nem vesz az ember ~30k körül hozzá külön adaptert. Mindegy, majd még meglátom, annyira nem sietős a dolog.
-
-
Ha már hangszorók, múltkor kérdeztem ez ügyben, választ ugye nem igen kaptam, de én mégis neki álltam még tavaly a dolognak, és még akkor kész is lett!


Kicsiknél még ki kell találnom valamit a résre (gyári takaró sajna nem jó vele), de ezen kívűl teszi a dolgát az egész. Maga a megoldás ami a kárpitok alatt van kicsit kókány, de nem látszik!
-
Üdv!
Clio 3 1.2 (2008)-ban úgy döntöttem hogy teljesen kicserélem a hangszorókat JBL Stage 2 524 (hátul) illetve Stage 2 604C-re (elől). 604C-hez ugye van hangváltó, amit ugyan úgy be kell szerelni, na viszont a gyári hangszorók kábelezését nem tudom hogyan van.
Létezik erről valami diagramm vagy valami ? Másik kérdés, ugye alapból 13cm-es hangszorók vannak benne, viszont amiket vettem 16cm átmérőjűek, létezik ilyen beépítő keret szerűség, vagy nekem kell kitalálnom rá valamit ?
-
-
Van itt olyan tag aki rendelkezik 1.2 TCE-s Clio 3-val ? Kellene pár (sok) kép motortérből, főleg a turbó ami érdekelne
-
válasz
angyalpc2
#88336
üzenetére
Üdv!
Sorry a késői válaszért, nem nagyon volt időm nézegetni a fórumot. Volt azóta az autó műszakin, mondtam is a hangot, viszont azt mondták normális, mivel nem értek hozzá, úgy voltam vele oké, elhiszem. Viszont az nem hiszem hogy normális, hogy járó motor mellett valahol sziszegő hangot lehet hallani, mintha valahol engedné a levegőt
Jobb videó-t nem találtam, gázadásnál lehet hallani a hangot ugyan úgy, mint ebben a videóban. Szóval a kérdésem még mindig fent áll, ez normális ?
Arról mondjuk nem beszélek, hogy "szakemberek" szedhették le valamikor az elejét az autónak, jobb oldali dobbetétnél pár lefogató hiányozott, az egyik mögötte volt, nem fogott semmit, az elején a hűtőrács szó szerint mozgott, plusz valami műanyag takaróelem sem volt rögzítve
#88337 rob210: Sajnos ez egy jó kérdés, erre nem tudok választ adni
-
Sziasztok!
Van egy 1.2-es Clio 3-om, ami év eleje óta (amióta 100-ast tankolok bele) elég furán viselkedik. Hidegen indítva a szokásos 1000-es fordulat van, viszont ha eléri a motor a megfelelő hőmérsékletet, vissza esik kb 500-650-re, és onnan meg sem moccan. Értelemszerűen elinduláskor a szokásosnál nagyobb gázt kell neki adnom, mert különben berángat és lefullad. Ha hagyom kicsit állni, és elindítom ugyan úgy felmegy 1000-ig, majd vissza kb 650-re. Plusz infó még, hogy amikor hidegen van indítva, és épp hogy adok neki egy kis gázt, ilyen püfögő vagy nem is tudom milyen hang jön a motortérből. Normális ez ?
Nem vagyok szakember, ilyen téren abszolút nem értek egy autóhoz, pontosan ezért írtam le mindent amit tapasztaltam, hátha tudtok valamit mondani
Találtam közben YT-n egy videó-t, az enyém is pontosan ugyanezt csinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi Q7 3.0TDI e-tron 2016 évjárat
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- 2x YEELIGHT Cube Smart Lamp cube spor + base
- 164 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Steelseries Arctis Nova pro vezeték nélküli gamer fejhallgató
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 PLUS Seasonic 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Akkor holnap meglátogatom a szerelőt. 
Igazából hol csinálja hol nem, én önindítóra tudok gondolni (mondjuk motor indulás után jelentkezik, talán nem engedi vissza magát a fogaskereket ?) , de mondom inkább rákérdezek itt.
Talán 1-2 hét után elkezdte azt, hogy nem indul elsőre és utána így is maradt. Utána teszteltem még az akkor kiszedett NGK-val azzal nem produkált ilyet, én csak ezért maradtam ennél. Ezt tavaly



























