-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok.
Twingo ban az ablakemelő bakkecskezve megy fel..
Milyen utángyártott termék ami vállalható?
Egyenlőre a vezető oldalt kellene cserélni
Köszönöm a segítséget
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000
#94597
üzenetére
Ez nem ü.a. lesz.
Valamilyen elektromos kontakt.
Önindítóra, testkábelre gyanakodnék, de azokat átnézted. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár
#94594
üzenetére
Meyle
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Megane 3/3 kombi 1,6 110 LE első lengéscsillapítókból folyik az olaj. Milyet márkát szabad venni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000
#94592
üzenetére
Röhögni fogsz, aksicsere volt és azóta nem csinálja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000
#94590
üzenetére
Meg a kompresszió is jó 😉
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#94397
üzenetére
Azóta a gyújtás oldal kábelekkel, fhp, minden új. Egyszer minden ki lett tisztítva amit lehet, fojtószelepet még Robi pucolta amikor vezérlést cserélt. Mivel jellemzően egy nap egyszer reggel csinálja, néha munkaidő végén is, de csak néha, korlátozott a teszt lehetőség. Annyi szerintem előre haladás van, ha mond valakinek valamit a következő. Ha csak épp megpöccintem a kulcsot, hogy csak épp belekapjon az önindító, tehát negyed másodpercnyit, majd alap állás gyújtás elvétel, vagy anélkül, újra indítózva azonnal, akkor azonnal normál módon indul. Ha ugyanígy megpöccintem, és várok pár másodpercet, akkor idítózok, indul akkor is normálisan. Tehát az alap hiba ahogy fentebb is írtam, a reggeli indításnál, tekertetve két-három másodperc, mire röfögve, pöfögve rángatózva elindul, majd két-három másodperc és kisimul, normál járással. Indítózok, vissza, majd újra indít így indul rendesen. Ehhez írtam a fenti információt, hogy elég megpöccinteni, majd újra indításkor semmi gond. Melegen, pár órás állás után semmi gond, csak csontra lehűlve. Új vezérlés, hosszbordás, gyújtás oldal, minden új, új aksi, és egy alig 80 ezret futott, 2010-es Twingo. Motor: D7FA8 Diag, élő adat, nincs probléma, hibakód sincs, sehol semmi hiba, csak ez a reggeli indítás...
-
rob210
Topikgazda
Kifotóztam két jelentős pillanatot, amikor a hipertér ugrás közelebbinek látszott, mint, hogy ebből újra autó lesz. De azért csak összeállt a végére.
Volt egy kis fojtószelep tanítás, hátsó hídszilent csere, mert felírták a tulajnak, pedig semmi baja nem volt
egy futómű állítás, most újra autónak tűnik.
Dolgosan telnek a napok.
A történet végén jön a Magyar realitás. Ezért az állapot felmérésért és "vezcseréért" 380e forintot fizetett a tulaj ott lent a szervízben! -
rob210
Topikgazda
Leírok nektek egy kis történetet.
A céget nem nevezem meg, mert nem akarok nyűgöt a nyakamba.
Lényeg.
Tavaly júniusban Nyíregyházán cseréltek egy vezérlést, egy scenic 2 1.6 16v 112le családi vason.
Az autó vezcsere után rángatott, 3 szor vitte vissza a tulaj, mind a 3 szor elhajtották, hogy ez nem vezérlés hiba hiszen jár a motor. (🤣)
Hát de az volt.
Nem kicsit volt elrakva, orvoslása lehúzták a karter visszavezető csövet, hogy ne fulladozzon.
A pofám leszakad , milyen munkát végeztek.
Szimeringből ömlött az olaj, okoskerék zárókupak beragasztva, torx nyílás elnyalva. Vízpumpa eresztett. Hosszbordás szíj nem lett cserélve. Egyszerűen kókány munka, ilyet egy szervíz nem adhatna ki a kezéből.
-
norbert1998
nagyúr
Voltam ma kakucsringen a délutáni pályaautózás csoportjával. Teljesen kezdőként. Itt egy összefoglaló, amit csak bemásolok máshonnan:
No, akkor a sztori.
Reggel 9 órakor indultunk volna Szombathelyről, mert előtte még be kellett ugrani Győrbe egy barátomhoz. Már itt elcsúszott a dolog, mert meg kellett keresnem a futárt a városban, mert hozott néhány filtert a fényképezőgépemre, amik jól is jöttek a csillogó autókat fotózgatva. Érkezés előtt még az autót le kellett msoni, mert a világ összes madara úgy gondolta tegnap, hogy pont most érdemes rápiszkítani. De úgy tényleg, 100 grammos nagyságrendben. Viszont mivel itt esett az eső, ezért Dabasig vártam a mosással.
Odaértünk. Parkolóban nézelődtem, Ferrarik, Mach1 Mustang, meg hasonló nagyvasak, hát, gondoltam, nekünk végünk. Persze kiderült, hogy ők a délelőtti buliban lehettek benne, mert azóta sem láttuk őket. Nekem kissé nehézkes volt minden az elején, mivel még sosem voltam pályán, főleg nem szervezetten. Újonc talán kettő volt rajtam kívül a 28 autósból.Oké, lőjünk guminyomást. 2.8 volt az eleje, 2.2-ig visszaengedtem, az első etap végére újra 2.6 felett volt. Visszaengedtem 2.2-re, de a második etapon újra felment 2.4-ig, de em bántottam már ekkor.
Az első, rajtszám alapú csoportban egész jól éreztem magam, előzgettem, engem egyszer sem értek be. Aztán az újraosztás után már minden más lett. Engem csak egyszer értek be annyira, hogy megelőzzenek az egész pályanap alatt, ami akár még jó is lehetne. Én sem előzgettem már ekkorra. 49,89 másodperc volt az első etapban a legjobb időm, és 47,532-ig javultam a harmadikban. A negyedikben ismét a füvön kötöttem ki, akkor már inkább elengedtem, nem is mentem többet. Annyira nem voltam már ott fejben, hogy a negyedik etapot végig lehúzott ablakkal és benyomott klímával csináltam
Ott 4 kört sikerült teljsíteni, 47,7 környéki volt a legjobb idő. 4 éves Pilot Sport 4-esek voltak a kocsin, amik szerintem már nem tudnak olyat, mint 4 éve, de a második etap után már rendesen ragacsosak voltak, olyan slick szerűen szedték a kavicsot a boxutcában. A fékek elől kissé elszineződtek, pedig sokat nem fékeztem, csak a két egyenesben szinte. Mire az M0-hoz visszaértünk, addigra viszont már kitisztult a színe. El nem fogyott egyzser sem a fékerő. Amivel szerintem sokat javulhatott volna a köridőm, az első sorban egy driver mod, aztán tapadás és egy sperr.
A legizgalmasabb autók:
Volt két turbo kites GT86, azok vitték masszívan a prímet 42,3 körüli időkkel. A 4 dugattyús hátsó fék nagyobb volt, mint nekem az első. Előre meg 6 dugósat kaptak. Volt egy vaddisznó Forester 2.5 "eskügyári", az úgy üvöltött, hogy szinte fájt a lelátóról, meg egy Civic sedan is hasnlóan üvöltött. Egy autóból kijött a fehér működést biztosító füst, ezért nem működött tovább.Az autóm: Nos, kapott azért nem szép bánást az amatőr tulajdonosól, viszont mindenféle hiszti, hiba vagy bármi egyéb zörej és ilyesmi nélkül bírta. Nem éreztem teljesítmény csökkenést, hang változást, fék fáradást. Teljesen le a kalappal előtte. A képek alapján nem is dőlt úgy igazán a kasztni, szerintem szépen sikerült összehozni ezt az átépítést. És meglepően jól vette a rázókat is. A végén bólyától bólyáig, gumioszloptól gumioszlopig mentem, mert annyival jobban kiadta a rázókkal együtt.
Ami utcai gumin előttem végzett: S3, RS3, 3 darab MX5, GR86, TT-S, Cayman GTS. Utcain mögöttem 3 darab MX5, 318TI, i30, 350Z. És 13 autó volt (semi)slicken, ők mind előttem voltak jóval.
Összességében élveztem nagyon. Egyáltalán nem para annyira, mint gondoltam, hogy más törné össez a te kocsid. Ellenben az, hogy én töröm össze a sajátomat, az már más tészta... Viszont ha nem lenne olyan messzire, egész biztos, hogy évi 3-5 alkalommal kijárnék, mert annyit biztosan megérne.
-
angyalpc2
aktív tag
hát vagy is ez nem is szegecsnek tűnik... hanem valami spéci csavar "apró különbségek". Ez milyen csavar és milyen kulcs kell hozzá?
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2
#94576
üzenetére
A laguna 210 lovas volt
A talismanban 3 fokozatban tudom állítani a 4controlt, nálam mindig a legsportosabbra van állítva.
Megmondom őszintén, én nem érzek különbséget a lagunához képest.Talán az összkép miatt (a laguna csak kisebb, csak könnyebb és sokkal keményebb a futóműve) a laguna sokkal jobban tűnt "kanyarvadásznak" mint a talisman.
-
angyalpc2
aktív tag
Kérdésem volna
Clio 2 tankbetöltő műanyag alatt rohad.
Oké, kb tipus hiba a felrakódó sártól.
Hogy lehet javítani, oké a külső műanyagot le kell szedni
Hogyan?
Van egy videó, lefúrja... na ne már, az a 3 rögzítés az popszegecs tényleg?
Nem lehet kicsavarni valami spéci kulccsal? -
vzsryl
nagyúr
válasz
angyalpc2
#94579
üzenetére
2006-ban nem volt még Laguna 3, szóval Laguna 2-esről lehet csak szó.
De ha már Laguna. Esetleg arról hallott-e már valaki, hogy a Coupeban a 3.5@V6 V4Y (Nissan VQ35DE) átalakítható-e manuális váltósra? A VQ35DE létezik 6-os manuálissal. Azt vajon rá lehet-e pattintani a V4Y-ra?
-
angyalpc2
aktív tag
Erős vegyes használatban 1.2 8 szelep Clio 2 6,3 liter
Vegyes: 6 km hidegen város sok indulással lassulással azt is tempósabban. aztán 90-100-as tempó. 9km így 15 km -
tycon
tag
válasz
angyalpc2
#94576
üzenetére
/A Laguna mondjuk így is jobban tetszik azzal a felszereltséggel./(most árulom). Na, mi van benne:
ABS, ESP
Automata kézifék
Automata ajtózár (15km/h)
Automata esőérzékelő
Automata világítás
Garázsfény (ajtónyit-fénykürt 10sec tompított marad)
Autorádió
Nagy színes navi
Tempomat
Rádió krmányról vezérelhető
Dension-Gateway telefonkiahngosító-kormányról felveszi a telefont, +USB
Keréknyomások kijelzése
Téli-nyári szettet tudja
Kétzónás aut klíma
4 motoros ablak
Női tükör világítva mindkét oldalt
Ködlámpát már nem is mondok.
Ami nincs de kéne: tolató és előre kamera
És ez 2006-os 1.9 dCi 130LE -
angyalpc2
aktív tag
-
diablo1984
veterán
hát ami képek alapján is ígéretes, akkor arra uggani kell!
Miis a miénket úgy vettük, hogy nyaralni indultuk, felhozott a hahu egy megane-t, hogy most rakták fel, útba esett menetben, megnézük, leelőlegeztem, utána mikor hazajöttünk érte mentem és elhoztam. Az ígéretesebbekre gyorsan ugranak.
-
válasz
diablo1984
#94542
üzenetére
Ma néztük volna meg, ma elvitték. Előtte nem tudom mióta hirdették már. Már a 2. ilyen
-
kcsa
veterán
válasz
Szoszo94
#94570
üzenetére
Az enyém ilyen, ény-budai agglomeráció hegyekkel-völgyekkel, elég fos forgalommal, persze relatíve kevés bp-i közlekedés, utóbbi időben viszont több ezer km autópályázás (ez látszik is, romlott az átlag
) -
M2 1.5dci 74kw egyszer megnéztem, hogy főúton 100km alatt mit ír ki: 3.2l/100km
A 2.0dCi még várat erre a tesztre. Egyébként 2-3decit csalt a fedcomp mindig a tankolásokhoz képest. Ez az út az Alföldön volt, 4-es főút, nagyjából végig 90-el (1-2 település, de az átlagsebesség 80+ volt).
Alapvetően napi 260km munkába járással (Győr - Bécs) 120-al a nagy átlag ez volt:
-
valaki_xy
tag
Javításról nem tudok, inkább csak újdonságok jöttek. Ami az összes felszereltséget érinti, az talán a komfort index és a mindenképp Bluetooth-os, USB-s rádió.
-
zeon.hu
nagyúr
Grand Scenic II-nél van különbség az 1.6 és 2.0 benzines között?
(A nyilvánvalón kívül...
) -
nrg.960
tag
válasz
valaki_xy
#94564
üzenetére
Astra H-ból amiket nézegetem az A16XER motoros az is okoskerekes, ezeket rakták már a Astra J-be is ami fateromnak van, és ott van a kipufogó oldalon és a szívó oldalon is, ott a gyári az 140k az egyik és 100k a masik oldali okoskerék.
A 110 lovas Megane csak egy oldalon okoskerekes, és annak az okoskerék 60k körül mozog.Akkor valószínüleg az Opelos korszakom megszűnik, és keresek egy 110 lovas Megane-t.
Egyebként a 6-os valtót csak a +1 fokozat miatt ajánlja mindenki vagy van konstrukciós baja az 5-ösnek?
-
valaki_xy
tag
válasz
nrg.960
#94519
üzenetére
Szia!
Nekem Megane 3 Coupe van 1.6-os 110 lovas motorral 2009-ből nagy eséllyel valós 300 ezer kilométerrel, édesanyámnak meg 2008-as 5 ajtós Astra H, szintén 1.6-os benzinmotorral, valószínűleg kb 180 ezer kilométerrel a háta mögött, így van tapasztalatom mindkét típussal.
Az Opel javára szólnak a jobb menettulajdonságok (+6 lóerő, kisebb súly a meglévő karosszériatípusoknál, minimálisan érezhető).
A Renault javára szerintem kb minden más, jobb felszereltségek, rozsdamentes karosszéria, stb.
Megane-ból valóban a 110 lovas ajánlott a 6-os váltó miatt is, hátránya ahogy korábban írták, hogy okoskerekes. -
valaki_xy
tag
válasz
molnarpeter
#94562
üzenetére
80 lovas 1.5 dci Clio 2 párom napi 2x28km országúti átlaga 3.8, nem az Alföldön jár, és nem kíméli a gátpedált. Kevésbé lendületes vezetési stílussal 3.5 alá is bevihető szerintem.
Vásárlás előtt próbáltunk egy Clio 3-at 86 lovas dci-vel, az 3.0-ás átlagot írt ki. Azt már nem tudom elképzelni hogy hozták össze. -
-
Egy kisebb autóval biztosan!
Napi kb. 2x22 km-en, városból ki, majd M0 90-nel a a 82LE-s M2-t le tudtam vinni 4 körülre. A L3 kombi (110-es DPF-es) kúton számolva 4,36/100 lett. M0-án 90 és 110 között.
Ebben van 2 lámpa, plusz hazafelé általában némi araszolgatás is az egyik lámpa, majd egy körforgalom előtt. -
Jaded
őstag
válasz
diablo1984
#94555
üzenetére
Olajat nekem sem eszi, 10 ezrenként cserélem (Motul) és gariidő alatt is 15 ezrenként volt. Lánc nem csörög még.
-
Jaded
őstag
válasz
diablo1984
#94541
üzenetére
Torkos?
Ez 5 év és 120 ezer km átlaga, szerintem nem tragikus.
-
Köszi srácok!
-
szebe
addikt
Csoportban is hirdeti az ember egy ideje, asszem 3.25-ről indult a műsor. Utólagos extrák vannak benne (ülésfűtés, mélyláda, immo), ha ez számít valamit, de legalább hozzáértő szerelte be. A hátsó kurblis ablak azért megmosolyogtat ennyiért, őszintén szólva 2.8 felett nem adnék érte.
Droidos egység szerelhető bele, nekem is van, amire kell (carplay), arra jó. -
A magánszemélyek, akik ezt a kategóriát cserélnék újabbra, szerintem jó eséllyel kiárazódnak(tak) a piacról, így eltolják az eladást is.
Pl. egy új SUV, amire egy M4-et érdemes lenne cserélni, simán 10 felett van. Hacsak nem ül be valaki pl. egy Korandoba.Én a Koleosokat nézegetem, 1.6d, 2WD és kéziváltó, (ímmel-ámmal, mert szeretem a Lagunát ), azok kb. estek fél millert pár hónap alatt.
-
-
diablo1984
veterán
Kintről jött, majd akkor lesz rendszáma, ha valaki megveszi és forgalomba helyezi.
Nekünk is ez a kék szín van, csak kombiban, az is 2 éve 2,85millió volt, lehetett akkor is 2 milla körül kapni, de az olyan is volt.Dede, felszereltségi szinthez tartozik a led fényszóró a megane 4 esetén. Ott már nem ritka a led, megane 3 esetén még a xenon sem sűrűn fordul elő.
-
válasz
diablo1984
#94542
üzenetére
Ez tök szimpi, de ha nincs rendszám, ott mindig valami sunyiságot sejtek.
Ja igen, meg ledes.Apropó, a led fényszóró az jobb felszerelségnél benne van mindben, halogént max azzal kapsz amiben nem hogy android auto nincs(mert monocróm a rádió kicsi kijelzője)
Nekem úgy tűnt, hogy ezek nem függnek így össze.
-
válasz
diablo1984
#94541
üzenetére
Elsősorban 4-est igen, mert a keveset futott 3-as elég ritka, és azok már 10+ évesek. Ezzel szemezek még amúgy, anyósjelöltéktől elérhető távolságban lenne.
-
diablo1984
veterán
Ez? https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_1.5_blue_dci_intens-21062626#sid=6a92e084-f790-488b-aa87-f265f3400db0
Apropó, a led fényszóró az jobb felszerelségnél benne van mindben, halogént max azzal kapsz amiben nem hogy android auto nincs(mert monocróm a rádió kicsi kijelzője), de a tükör is akkor hajlik, ha behajtod kéztel.... -
diablo1984
veterán
Ja, hogy megane 4est keresel! Az nissan eredetű láncos motor az 1,6 benzin, torkos, lomha és hajlamos lehet az olajfogyasztásra, de a dízelhez képest egyszerűbb, ha ott is időben megkapta a megfelelő olajat és nem a szegénység mintapéldánya(30ezres olajcserék), akkor jó esetben a lánc is jó, az olajat sem vedeli. De akinek van az szerint is lomha, de cserében sokat eszik.
-
válasz
forceberg
#94538
üzenetére
Must have: 1.5 dízel, klíma, nagyon jó állapot, érvényes műszaki, max. 150 000 km, android auto, manuális váltó, max. 5 000 000 Ft, tolatóradar, Budapest
Nice to have: nem fehér, sötétített üvegek, pótkerék, behajtódó tükrök
No go: kombi, sedan, fekete, LED fényszóróEnnyi jutott eszembe, valami biztos kimaradt. Költői túlzás volt, hogy nincs semmi, de 1-2 hónapja volt jó pár hirdetés, most meg mintha csak a leasinges kocsik lennének a piacon.
-
diablo1984
veterán
Hát a dízelek sokkal olcsóbbak, több belőle a választék, lefingott benzinesből is van sok. Olajzabálásra nem hajlamosak.
Nekünk augusztusban volt 2 éve hogy vettük(akkor szerintem viszonylag az ársáv tetejéről sikerült egy jót választani), az ominózus vezérléscserés szíváson kívül nem volt vele gondom, most 142e km van benne, de köszöni, jól van. -
válasz
diablo1984
#94536
üzenetére
Kösz, jó tudni. Alapvetően dízelt vennék, de mivel konkrétan semmi eladó Megane nincs* /WTF/, lehet benzin lesz a vége.
* olyan, amit megvennék
-
diablo1984
veterán
Mi toltunk egy horvát nyaralást múlt évben vele(4fő+ csomagok) tempomat 130at még hegyen is tartotta, lehet vele haladni, ott már olyan fordulatszám tartományban van, hogy nem kell szégyenkezni miatta, tudott menni, cserében 7 liter körül kijött a fogyasztása is. A 110 lovasban okoskerék van, azt költségesebb cserélni vezérléscserekor, kb 100e felár, de ha értelmes olsjat időben megkapja, akkor 100e km-t vagy még többet kibír. Csak nem árt, ha hozzáértő csinálja a vezérléscserét, mert úgy jársz mint én, hogy valszeg szarul rakta össze a pék és utána fél év múlva szakszervízben cseréltek okoskereket újra+vezérmű szíjat, így miben sem volt a vezérlés csere mire jó lett...
-
Kronos3000
senior tag
[link] no comment -
den89
tag
válasz
hz0917
#94531
üzenetére
Nekem 1,5 napot volt a szerelőnél. 2-3 munkanap simán reális lehet. Nem vagyok szakértő, finoman szólva sem. De azért ez elég nagy munka, szétszedik a váltót, stb. Esetleg hiányzik még 1-2 alkatrész, megrendeli, lehet 1-2 nap is mire megjön, ha valamiért előbb nem tudja beszerezni, közben ott van neki a többi munka, stb. Ki tudja. Na nem a szerelőt védve, azért ez a közel 1 hét szerintem is sok egy kicsit. Mondjuk volt közben egy hétvége, azt se felejtsd. Lehet neki sem állt múlt pénteken, csak pl. most hétfőn.

-
den89
tag
válasz
hz0917
#94529
üzenetére
Mennyit hajtottál bele az autóba, mennyit bírta a kuplung? Nekem a Megane 2 1.5 dci kuplungcserére kb 6-7 órát számoltak fel. Pontosan már nem tudom, mert a 90 ezres munkadíjban még volt alkatrész, ami közben derült ki, hogy az is kellene (főtengely szimmering, termosztát ház, stb). Mindenestől 250eFt volt (kettőstömegű volt benne a legdrágább). Egy másik jóember egyébként 8 órát mondott rá. A Renault márkaszervíz 2x ekkora összeget mondott, na nyilván nem azért, mert 2x ennyi ideig tartana nekik
(csak kíváncsiságból kérdeztem meg őket). -
hz0917
tag
Sziasztok!
Megane 4 1.3 Tce kuplungcsere mennyi időt (hány óra munkadíj) manapság? -
norbert1998
nagyúr
válasz
Mezga Aladár
#94526
üzenetére
Ez elég erősen szubjektív, szerintem nem célszerű ez alapján döntést hozni. Mármint, hogy xy szerint jó.
Menjen el, próbálja ki. Ha nem elég, vannak erősebb verziók is.
-
Köszi!
-
-
-
nrg.960
tag
Sziasztok!
Autó csere előtt állok, és az Astra H 1.6B mellett elkezdtem nézegetni a Megane 3 1.6B Grandtour modelleket is, jobban bejön a Megane, többet ad ugyanazért az árért.
Állítólag ezek a motorok nem betegágyak.
Kérlek segítsetek, mire érdemes figyelni a modellel illetve a 101 és a 110 lovas benzinea motorokkal kapcsolatban.
Minden infót, hibát és megoldást szívesen fogadok!Köszönöm!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07
#94515
üzenetére
Megnézem.
-
Kornelius07
csendes tag
Robi,
Elszállt a gépem. Tudsz segíteni abban, hogy mi a meghúzási nyomatéka a Scenic 3, 1.6 dci (R9M402 2014) főtengely szijtárcsa csavarjának?
Köszönöm! -
setup
tag
Sziasztok, tudja valaki, hogy az 1.2 benzin, nem turbós 75 lovas Renault motor 2015-ös évjáratban 200.000km futás környékén mennyire vacakolós már úgy nagy átlagban?
Olyanokra gondolok, hogy például az EGR-t lefalazzák, mert állandóan szórakozik vagy ilyesmi... -
Azt nem tudja valaki, ha a Megane 4 vagy ehhez hasonló C alakú DRL csatlakozóját leszedem, akkor a kapok valami hibaüzenetet? Ehhez a csatlakozóhoz van valakinek pinoutja?
-
zeon.hu
nagyúr
Help!
2005 Grand Scenic (1.6 benzin) úgy döntött, hogy nem indul be.
Akksi forgatja, de ennyi.
(Benzin van benne)Ötletek, hogy mit tudok holnap reggel tenni esetleg?
-
tycon
tag
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210
#94467
üzenetére
Ez így nem teljesen pontos Robi, mert abból is volt 100le verzió.
1.2TCE H5Ft
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine#HR12DDT_/_HRA2_(Renault_H5Ft)
HR12DDT / HRA2 (Renault H5Ft)
equipped with lifetime timing chain,
ha 100ekm az
Bore: 72.2 mm (2.84 in), Stroke 73.1 mm (2.88 in). It produces two choices, 85 kW (114 hp; 116 PS) at 4500 or 5000 or 6000 rpm with 190 N⋅m (140 lbf⋅ft) at 1900–4000 rpm and 97 kW (130 hp; 132 PS) at 5000–5500; rpm with 205 N⋅m (151 lbf⋅ft) at 2000–3000 rpm depending on the application. Renault marketing names for these engines are TCe115, TCe120, TCe125, and TCe130.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Moteur_H_Renault-Nissan#Probl%C3%A8me_de_ces_moteurs
2016 május gyűrű modósítás "azonnali" akkor már nem futott a 3-as széria csak a 4-es megane A gyűrű anyaga keményebb valami króm ötvözet lett. Nyilván jobb, de csodák nincsenek.
Valamint létezett 1.2TCE 100Le verzióban is, jó ritka..de már láttam GT line felszereltséggel és csak 100Le, gondolom nincs vezérlésmódosító benne...És elvileg nincs is a hibás motorok listán.
De hogy ettől hogy lesz jobb a az olaj fogyasztás probléma vagy a lánc probléma.. azt nem tudom. És 100Le elég moderált lehet. Lehet erre tervezték a konstrukciót, csak jött a marketing, tud ez többet is...tegyünk rá vezérlés módosítást..aztán, kicsit elmérték a légbeszívást...így először szoftver frissítés lett a vége...aztán meg gyűrű csere lett
Jó nem olyan szar ez... cserélni kell az olajat láncot, kokszra figyelni, nem széttiporni pláne hidegen, lehetőség szerint olaj lecsapató vagy LPG, hogy ne legyen koksz.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jogász topik
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Nagyon gyorsan búcsút mondhatunk az olcsó notebookoknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Minimális változásokat hozhat a Google Pixel 10a
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB RAMPAGE Shiva ADATA 600W
- PlaySation 5 Slim // Bontatlan /// 27% Áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Tényleg. Nincs szerencsém.
Még egy dolgot nem tettem meg, mert értelmetlennek gondolom, de nem kerül sokba, nemsokára minimumra fogy az üzemanyag, és feltankolok 100-as omv-vel, és várom a csodát.

egy futómű állítás, most újra autónak tűnik.
Ott 4 kört sikerült teljsíteni, 47,7 környéki volt a legjobb idő.



A 2.0dCi még várat erre a tesztre. Egyébként 2-3decit csalt a fedcomp mindig a tankolásokhoz képest. Ez az út az Alföldön volt, 4-es főút, nagyjából végig 90-el (1-2 település, de az átlagsebesség 80+ volt).

