-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy a Bosch típusú devandert Megane 2-ben milyen mozdulattal ill. technikával lehet ki venni a helyéről? Valami felé bajonett záras (?) vagy ellen darabos megoldással van rögzítve a helyére?
Köszi szépen! -
gabee576
csendes tag
válasz
norbert1998 #96894 üzenetére
Igen , *mindez járó motor mellett.
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Megane 2 2.0dCi-nél a hiba jelenség a következő: A fék pedált be nyomva egy pumpálásig kevés fék erő mellett folyamatosan tolja vissza a lábamat, több pumpálás nem lehetséges teljesen kemény a pedál, fék nulla. Innentől kb 1milimétert mozog, ezen a távon benyomva folyamatos sziszegés mellett. Esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel?
Köszi szépen! Szép napot mindenkinek!
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok!
Megane 2 2.0 DCi M9R 2008évj.
A mai napon úgy döntött hogy nem kapcsolódik be a klíma vezérlő felület. Teljesen élettelen mind a kijelző, mind a gombok. Egy 30 perces áramtalanítás után dobott még hibát, az ESP kikapcsolt állapotára a piktogramot ami fals, valamint kevés motor olaj szint ami szintén nem valós. Az ESP gombjára sem reagál, a klíma vezérlő felület sem tért észhez...
Milyen úton kellene el indulni, mi lehet a probléma? -
gabee576
csendes tag
Szia! kecskeméti vagyok, a városban lévő Fomont szervízben volt le kérdezve, ide tartozik az autó, folyamatosan kapta az élő írt szervizeket, de pontos olaj típust nem mondtak. Amikor át vettem, az akkori és első gazda az utolsó szervizelt már nem a márka szervízben végeztette el, így most nem tudom mi van benne.!
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Szeretném meg kérdezni, hogy Megane II 2.0Dci M9R-be melyik olajat célszerű bele tölteni? Az autóban kereken 300e Km van, meg bontva soha nem volt a motorja, olajat el hanyagolható mértékben fogyasztja. Köszönöm előre is!
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre.! Újként írok ide, legyetek szívesek segíteni.
Adott egy Meane II. 2.0 DCI (150Hp) 292.000km-el, 2008-as 7.havi autó. 10 ezrenként olaj-szűrők cserélve, ez idáig Renault márka szervízben végezve. Egyetlen nagyobb javítást kapott motorikusan, 150 ezernél turbó javítás volt esedékes rajta, a saját feltöltője lett vissza rakva és az óta is üzemel benne, valamint nem régiben első kerék csapágyak lettek cserélve.
Ezen kívül az autó a gyári alkatrészeivel gurul szerencsére minden féle hiba nélkül (gondolok a befecskendező elemekre és a kettős tömegűre vezérlés stb)... viszont közeleg a 'bűvös' 300e KM. Ajánlatos-e ekkor át nézetni erre a motorra vonatkozóan alkatrészeket, esetleg hiba jelenség nélkül KM után indokoltan cserélni alkatrészeket!? Ha igen, melyikek ezek? Köszönöm a segítségetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest