Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz shifty! #80797 üzenetére

    Ahha, csak ha törik a patent, akkor mehet cserélni, vagy hallgathatja, hogy zörög, míg nem rak bele újat.
    Plusz nekem így, az utasoldali részen ott van útban az üzemanyagszűrű csövezése.

    Kimaradt, hogy először koppig a menetirány szerint tekeri ki, akkor kiveszi a kerék mögötti dobbetét patenteket, majd utána koppig a másik irányba, hogy hozzáférjen a maradékhoz, és könnyen le tudja venni a dobbetétet. Vagy bakra rakja, leveszi a kereket,

    Csak nekem logikusabb legugolni, a lökös alján lazítani, vagy kikapni a 6 db csavart 10-es crovával, kikapni a zárhíd takarójából a 5-5 másodperc alatt 6-8 db, műanyag csavarhúzóval kiszedhető patentet, majd kikapni a lökös másik 8-10 patentjeit, 7-es crovával a két oldalt dobbetét csavart, leborítani a lököst egy kartanlapra, közben kioldani a ködlámpa vezetékét, ha leveszi a lököst? Kikapni a 3 csavart torxal, ami tartja a lámpát a szemöldökkel együtt, és kint van a lámpa.
    Ki lehet cserélni az izzókat, benyúlni egy ronggyal, és kitörölni a lencsén, foncsoron levő port, nem kell a koszban a porban térdelni, nőgyógyászkodni, összekoszolni a ruhát, beakadni valamelyik üzemanyag vezetékbe, rosszabb esetben letörni az üzemanyagszűrő csatlakozóját, arrébb pakolni az ablakmosó tartály beöntőjét stb.
    Ha meg végez, mehet minden visszafele.

    DonThomasino: mert a videóban ph1 van. Nem találtam ph2-es videót, de az is kb ugyan ez, csak nincs tartó rugó a tompított, meg refi izzón.

    rob210: Az ugye megvan, hogy nálam, még a dobbetét szerelőnyílását se vetted le, úgy nyúltál be felülről, és fél kézzel csináltad a műveletet? :D

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák