-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sladka_pani
aktív tag
válasz longwild #31902 üzenetére
Szia!
Mit szeretnél rákötni? Ez főleg attól függ hogy szabad-e rádióról még leosztani... én maximum ledsort vagy valamilyen ledes világítást engednék (ami néhány watt lehet maximum). Ne feledd, gyárilag semmilyen biztosítékot sem méreteznek túl! Pláne nem a vezetékeket a marhák!!! Spórolnak a helyen, a súlyon, a költségeken. Tehát ahol 5A-s bizti van, ott 3-4 amper folyik átlagban, ahol 10A ott 8A is lehet a normál csúcs, ahol 20-30... na oda meg kell a kraft, ne bolygasd. Persze írd meg mit szeretnél bekötni, ha csak telefontöltőt vagy valami apróságot, akkor szivargyújtóról vagy ha tényleg biztonságosan megcsinálod végül is bárhonnan lekötheted. Én inkább bizti táblától húznám, vagy komplett új szálat be a bizti tábláig. Anno a 19-est újrakábeleztem teljesen, csináltam egy 35mm2-es kábellel betápot, külön a tábláig, ott pedig kialakítottam 6 darab bővítőhelyet, leosztást, megfelelő általam kiszámolt biztosítékokkal, vezeték átmérőkkel. Ezenkívül még jött be az aksi saruról egy 10mm2-es betáp a 2 csatis erősítőnek és egy 25mm2-es a monoblocknak. Persze mindent lebiztosítékolni, mert gyorsan jön a tűz, már láttam kiégni kárpitot ilyen szar miatt, és nem volt 5 másodperc. Üdv...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
tresh
addikt
válasz longwild #31907 üzenetére
A kérdés hogy állandó 12 v kell vagy ha csak gyújtáson van..amúgy mindegy honnan veszed le én a rádió tápjáról kapnám le és úgy hogy csak akkor menjen ha rajta gyújtás + ahogy írták egy biztit nem árt rá dobni lehet kapni olyan biztitartót amit rá tudsz fűzni és akkor nincs baj
sladka_pani így van ahogy írod de tény jó lenne tudni mit szeretne vele meg táplálni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #32014 üzenetére
ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?napelemes töltő?
powerbank?
Renault power
-
sladka_pani
aktív tag
válasz longwild #32014 üzenetére
Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik 1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt" Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
Sly189
senior tag
válasz longwild #43110 üzenetére
Az én folyamatos negatív tapasztalatomat olvashattad feljebb esetleg. vagy itt
Nekem levegőt szívott a szűrőtől és sz0patott minket keményen. a Mann Filter...Én FRAM-ot vettem bele. 86 Le k724 motorkódúba.
Én nem tartom már szükségesnek a legdrágább dolgok megvételét, inkább rendes kúton (OMV Premium) tankoljÉn a Mann-t messziről elkerülöm, mint gázolajszűrő.
-
FerNandor
őstag
válasz longwild #43110 üzenetére
106-osba egyfajta fém házas szűrő megy, szerintem. Mannt vegyél vagy Delphit. Azok jók. Esetleg champion. Jobb első kereket és dobbetétet levéve válik hozzáférhetővé a szűrő.
Ja és a cseréhez nem kell diag.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz longwild #43110 üzenetére
dízelnél azért nem árt az olajjal egyidőben cserélni, főleg ha dci az a dízel! nem kell diag meg ilyen dolgok, ha nincs rajta pumpa, akkor kissé nehezebb lesz beindítani, de mivel üzemanyag szivattyús, így tele lehet vele nyomatni a szűrőt, utána rátolni a motorra. így be fog majd indulni, gyorsan kijárja magából a levegőt és annyi!
beb*szna, ha egy szűrő cseréhez is gép kellene.....
-
FerNandor
őstag
válasz longwild #43114 üzenetére
A hutoviz tartály mellett van az üzemanyagrendszer kézi pumpaja, azzal tudod feltölteni kézzel az új szűrőt. Szerintem túlzás minden olajcserenel cserélni azt is, 10-ezres olajcserenel szerintem kibir 3-at jó szívvel. Plusz a 106 lovashoz 11 ezer körül van a szűrő.. Nekem Mann van az autóban és nem levegős. 86-oshoz másfajta szűrő is kell.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #43124 üzenetére
Nem értek a dieselekhez.
De utoljára azt mondta a szaki, hogy a 106LE be vÍzérzékelős van főleg a PH II-ek ben a kisebb lóerős motorokban pedig ilyen is olyan is előfordul.
A nagyobb terhelés miatt ott még érzékenyebb a rendszer!De valóban hallgass a dieselesekre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz longwild #72779 üzenetére
99%ban az olcsó TYC és Deo lámpa egy beállíthatatlan vacak, és a közeoes árkategóriában pl Klokkerhorn ezeket csomagolják saját néven. Lámpagyártókét szabad megvenni (Valeo, Hella, stb).
Röviden legális xenonisítás nincs (marha drága lenne). Bővebben: van olyan retrofit led ami jól világít, mint az izzó, de nem szabályos (én ilyeneket használok 2017 óta). Lumenetnél 25-30K egy pár, de távolkeletről a fele.
Szerk: Szomódon újítattam fel a korábbi lámpáimat, csak az egyik élte túl. Így már tudom utólag, hogy nem sokkal drágább és sokkal gyirsabb volt a pár új valeo. Egy próbát megérhet, de benne van a pakliban hogy kuka a lámpa.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #75789 üzenetére
Sziasztok!
UHC "problémához" feedback:
Tehát volt egy lemerülgető, rosszabb állapotú aksi, amire gyanakodtam, hogy okozhatja az UHC megbolondulását, így a különböző, indító hozzászólásomban részletezett hibákat.
Aksi csere ugye nem oldotta meg, így időpontot kértem a márka szerelőjéhez.Nagyjából két hétre előre tudtunk egyeztetni és én továbbra is olvastam külföldi fórumokon az UHC bajairól. Öcsém javaslatára szétszedtük az akku tetején a piros dobozt, végig tisztítottuk minden alkatrészét, majd a negatív ággal is megcsináltuk. Kb egy órát pepecseltünk vele, mindent a helyére vissza.
Mire a szerelőhöz jutottam, az utolsó 3-4 úton semmilyen hibát nem produkált az autó. Szerelő is mondta, hogy ez így nehéz lesz :) . Azért szétszedte az UHC dobozt is, hátha talál beázásokat, de semmi ilyesmi nem volt. Ellenben volt újdonság is!
- 2007 októberében már biztosan újabb UHC került az autókba, amik lakkozottak (így ázni is nehezebben vagy nem is tudnak) és kevesebb SMD alkatrészt tartalmaz.Eljöttem, lassan 1 hónapja hibamentes az autó.
Egy amerikai autókban guru barátom hívta fel a figyelmem: a régi akku ki - új be, csak néhány perc (se) volt feszültség nélkül. Amikor a sarukat szétszedtük, összeraktuk stb volt akár egy óra is.... Szerinte itt a megoldás, mert az amerikai autói éppen ugyanígy viselkednek a lemerülő akku végnapjain és utána: nem normális alapjárat, olykor érthetetlen hibaüzenetek, nem működő segédberendezések. Neki a megoldás mindig egy éjszakára lekötni az akkut, másnap be az új aksi és az első néhány km-en még képes érdekességekre az autó, de utána minden szépen helyre áll. Eddig ezeket legendának tartottam, de miután az én Megane-om is kb így gyógyult (?) meg, igazat kell adjak neki...
Tehát tanulságok:
1. 2007 október után nem igazán lehet probléma UHC beázás (lakkozás)
2. furcsa tünetek, hibaüzenetek felbukkanásakor, pláne, ha az akku már öreges, akkor érdemes akkut cserélni ÉS egy éjszakára feszültség nélkül hagyni az autót.szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-
válasz longwild #83909 üzenetére
Szia a centrír hiánya simán tud ilyet előidézni. (vagy ha alu, esetleg görgőzni is kell, mert annyira meg lett valahol ütve a felni a jó utakon)
Konstans 90 körüli sebességnél nincs rázás -kormány rázás, mert a "hibás" felnivel az is együtt jár.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #83907 üzenetére
Átnézném a futóművet kormányművet , bölcső szilentet a helyedben.
Illetve kéne egy élő adatos diag, ha a futóműben minden rendben.Azt próbálhatod meg esetleg, hogy valami kietlen úton 30-40 ről párszor nyomsz egy satuféket, hogy az ABS daráljon mint az állat
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest