Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én úgy látom a rendelésnél, hogy választható, hogy 25 km/h vagy 30 km/h
legyen a korlát benne gyárilag. Persze korábban itt azt is olvastam, hogy a
szervizmenüben átírható, ahogy az egyes fokozatok max. sebessége is.Ui: egy nagyon rövid próbakörre nem lehet bejelentkezni? Nagyon kíváncsi
lennék arra a lyuggatott gumira, hogy milyen lehet a menetkomfortja?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma jól felbaszott a Lime. Kivételesen NEM volt kergetőzés a rollerrel a térképen,
tényleg ott volt, ahol jelezte (ez eddig pozitív!). Feloldottam, felpattantam, nem is
csörgött-zörgött (ez is pozitív), ment rendesen pikk-pakk odaértem. Ahova ugyan
gyalog se lett volna nagyon sok idő, de a móka kedvéért gurultam, 1 villamosjegy
áráért. Erre jött a feketeleves: lezárom, fotó, köszöni. Majd jön az e-mail, hogy a
400 Ft-os útra jön még 250 Ft bírság(!) tiltott helyen parkolásért. WTF? Nézem a
térképet: abszolút szabályosan állok, a tiltott zóna (mert valóban van a közelben)
vagy 50 méterre a HÉV túloldalán. Ja, hogy nem pontos a GPS? Büntessünk.Eszem-faszom megáll! Teljesen elrontotta a "bulit". Visszafelé is gurultam volna,
de persze van annyira népszerű (s olyan kevés van belőle a pesti oldalon!), hogy
már rég elvitték. De a bírság miatt nem is baj, jó szájízzel nem béreltem volna ki.Pedig még a múlt héten gondoltam megmutatom Barátnőmnek, milyen jó móka,
pont van két roller a téren útba is esik... és akkor jön körbe karikába mászkálás,
hogy mégis hol a faxomban van? Végül feladtam a keresést: állítólag azért kell a
fotót készíteni, hogy a következő felhasználó könnyebben megtalálja. Hát én ezt
a fotót soha nem láttam egyik felvehető rollernél sem, és az, hogy mászkálnak a
térképen frissítésenként, tényleg röhej! Nem mindegy, hogy a Soroksári út egyik,
vagy a másik oldalán keressem: ilyen fos GPS-szel csoda, hogy még működnek.
Gyakorlatilag akkor van jó esély fogni egy Lime-ot, ha véletlenül pont meglátod. -
DigitXT
félisten
Én miután elsőre fölpattantam a Lime-ra, a bicikliúton már végsebességen toltam. Nagy élmény volt. Persze sokat motoroztam már, szóval fékkészenlét reflexből. Abszolút nem éreztem idegennek, és szerencsére kátyúkat sem fogtam. Inkább az volt necces, hogy fogalmam sem volt, hogy miután véget ért a bicikliút, lesz-e járda arrafelé, amerre mentem... De nem voltam szívbajos! Olyan dugó volt, hogy az úton is simán tudtam menni, senki le se sz.rt még én toltam le a töketlenkedő motorost, a piros lámpánál, hogy menjünk előre. Megnéztem a linkelt videót, és abszolút nem értem, hogy min feküdt el a kolléga: megdöntötte és belefékezett? Vagy hogy? Szerk: konkrétan kátyút/puklit se látni, sima az a járda, nem?
Pont ma beszélgettem kollégámmal, neki Xiaomi-ja van (egyszer próbáltam jó rég), vmi 2200 km-t rakott már bele, és szeret azzal munkába járni. Kugoo lenne nekem a kiszemelt, de lehet, hogy hiányozna róla a fékkar... Ez nem moddolható amúgy? Már csak azért is, mert ha tömlős gumi rakható rá, akkor talán egy tárcsafék is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Írtátok, hogy a Lime prémiumabb roller, mint mondjuk az "olcsó" Kugoo.
Ez konkrétan miben érződik? A minapi bosszankodásom ellenére ma is
toltam egy kisebb karikát. És nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy
ez tök jó buli. Azon kívül, hogy szórakoztat, jóval gyorsabb, mint gyalog.
Ha és amennyiben a felfújhatós kereket preferálom, mik az alternatívák?
(Azon kívül, hogy a Kugoo-ra is fel lehet varázsolni azt a 15K-s kereket.)Szóval ha legalább egy Lime-szintű roller érdekel, az mennyibe fájna?
Teszem hozzá, rugózása annak sincs semmi, csak a gumikerék csillapít
valamelyest, inkább hajaz a Xiaomi-ra, mint a Kugoo-ra... (Viszont láttam
egy tesztet, ahol szubjektíve jobbnak/stabilabbnak gondolták az M365-öt
mint pl. a Ninebot-ot. Ami komplett felfüggesztéssel rendelkezik. Hiába?)Szerk: ja és egy észrevétel a fékről. Két ujjal vagyok rajta megszokásból.
Hát az ide kevés (motoron bőven jó): egyszer kellett volna jobban fékezni,
rácsuktam a másik két ujjamra a fékkart, és maradt a rollerről lelépés.
Gyökketőnél kellett volna lassítani, szóval baj nem volt belőle, de azért jó
tudni, hogy így limitált a fékhatás, ha meg az ember "rámarkol", s erősen
befogja vele az első kereket, akkor jöhet a perec. Miért nem hátsó fékes?
Tudom, ha az megcsúszik, azzal szintén lehet fetrengeni. Nem egyszerű:
motoron pl. kombinált fék van, az a hátsó mellé finoman fékezi az elsőt is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #2359 üzenetére
Ma rájöttem, hogy ez azért beállítás kérdése is. Amivel ugyanis ma mentem,
az "harapott" két ujjal is, cserébe nem is volt nagyon adagolható, de legalább
fogott. Lehet mégsem hülyeség a Kugoo motorfékje, feltéve, hogy adagolható,
és hogy elég jól kézre esik, legalább lehet rendesen fogni a kormányt.Alwares: köszi a választ. Hát igen, példánya válogatja, elég zörgőssárkányok.
Meg mondjuk gumikerék ide vagy oda, a térkő azért csúnyán átjön rezgésben.
És meg is fékezi az ilyesmi, olyan 22 km/h volt a Top Speed. Aszfalton már
félelmetes 24-et is tudott... Teszem hozzá, ezeken a vasakon ez bőven elég.Szerk: csak akkor éreztem úgy, hogy mehetne jobban, mert így kicsit mobilis
útakadálynak érzem magam, amikor konkrétan az út szélén mentem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A dob az nem konkrétan a felni? A fékpofa meg benne van jó esetben...
Mondjuk olyan sok dobfékes járművet nem szereltem, még, de egyet igen.
Annak nem a tengelyhez kell rögzülnie, hanem a villához, a fékpofák azon
a kerek lapon lógnak, a fékkulcs feszíti neki őket a dobnak - ha a bowdent
húzod. Cygnus 125-nek hasonló a kialakítása. Csak kicsivel nagyobb felni.
Látszik egy kis bütyök a képen, amin átmegy a bowden: na, az akad meg
a villában, így, amikor fékezel nem tud elfordulni az egész hóbelevanc. Ám
ha igazam van, akkor hátrafelé gurulva én nem fékeznék rá, úgy elforoghat.Szerk: itt a - nem orosz verziós - linkje a terméknek. Tetszik az ötlet!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma nyomtam egy hosszabb kört a Lime-mal. Mivel most is egy gyenge fékest
fogtam ki, "kidolgoztam egy technológiát" az erős, kétujjas fékezésre: nagyon
a végén fogtam a bal markolatot, így pont kiadta... Viszont! 18 km volt hátra,
amikor felvettem, de olyan 12,5 km-t sikerült megtenni, mire már nagyon sírt...Amikor villogott az utolsó LED, még 17 km/h-val tudott menni. Utána viszont a
rásegítés szinte megszűnt, még 10 km/h is alig-alig ment végül: lábbal hajtani
50 Ft/perc bérleti díjért annyira nem megérős, így leraktam a cél előtt 1 km-rel.Szóval az akksi kapacitás becslése picit optimista. (Átlagsebesség 12,5 km/h,
egyetlen emelkedővel a Boráros téren az aluljáróból kijövet...) Az a 22-23 km/h
csúcssebesség járdára szerintem bőven elegendő. Tetszik, hogy jól adagolható
a gáz, de ugyanez a biciklisávban érzésre nagyon-nagyon kevés, mintha állnék.
Jó lenne, ha ott egy egészséges 30-at ki tudna gurulni. Tudom, nagyobb tempó
nagyobb esés ha valami nem adja ki, de ott nem éreztem volna túlzásnak.Nem vagyok vmi nagy rolleres, a Lime-on kívül a Xiaomi M365-öt eddig egyszer
próbáltam, de nem igazán közlekedésre, csak a térkövön forgolódtam, milyen...
Ez most rendes közlekedés volt (pont úgy, mint az első alkalommal, a többi az
csak "fun"). Kiváltottam, vele a BKV-t, ugyan sokkal drágábban, de gyorsabban!Alternatíva lett volna még az autó is, de dugóban az is kb. ugyanennyi idő, még
ha annak a közvetlen költsége töredéke, a parkolással is lehet ám szívni, klíma
sem ártana ilyen melegben (nincs benne) stb. Szóval jó buli volt, ám 3250 Ft.
Pár ilyen még, és vehettem volna belőle a sajátot: ha már kocsival vagyok, bent
lehetne a csomagtartóban, ha napközben el kell szaladni valamiért pár km-re.Mondjuk baromi ritkán autózom a városban, szóval ebből se lesz rendszer.Szerk: volt, hogy lesétáltam vele az aluljáróba a lépcsőn, úgy haladtam tova, hát
nincs jó fogása a lépcsőn, állandóan nekiverődik az ember lábának. Kellemetlen!
(Bizonyára user error, mert minek megyek lépcsőn: menjek be az autók közé.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyébként ez relatív. Egy simán guruló kerékhez képest visszafogja a motoros
kerék ellenállása, ha épp azt nem használod, tehát egy gyárilag dupla motoros
roller nem megy nagyobb távot attól, hogy az egyik motorját lekapcsolod.
(Legalábbis egy tesztben ezt hozta ki az muki, és ezzel magyarázta a dolgot...) -
DigitXT
félisten
Én fél órával ezelőtt az aprón. Nagyon megy, pedig csak 11A-es.
28-29-et viszi alattam (85 kg), Lágymányosi hídra 20 km/h-val felvitt!
Fék az elég harapós, nagyobb tempónál viszont kevéske: nem volna az
a hátsó kerekes dobfék hülyeség, de rögtön nem mókolom, használom.Szerk: kínai-angol manuálban vannak vicces dolgok: ritka fék vs. hátsó.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2499 üzenetére
Most nézem az egyik csavart takaró kis gumidugó hiányzott már ott is...
Csak itthon vettem észre: kivettem, megnéztem, és elvileg visszaraktam,
de úgy néz ki mégse, azt is elhagytam, hehe. Szimmetrikus lett végül.Mindenesetre elvitt a célhoz, 55 perc alatt. Jó buli volt! Teljesen vállalható
a tömör gumi, nem éreztem szignifikánsan rosszabbnak a Lime-nál. Sőt,
a rugózást lehetett érezni rajta bizonyos helyzetekben. Elsőre nagyon jó!Hazafelé így jött (szerelőhöz mentem a kocsiért, BKV-t váltottam ki vele):
Megúsztam az esőt, de azért volt víz az úton, a kinézetén is meglátszik,
remélem nem lesz bajom belőle. Olvastam itt, hogy valakinek beázott.Szerk: voltam boltban is, az őrnél hagytam, ahogy kérték, rendben volt...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma kigurultam az OBI-ba. Bevásárlókocsi alján tökéletesen elfér a vas.
Hihetetlen összement a környék, ami gyalog 20 perc, itt van egy ugrásra!Eddig a pozitívum. Amit viszont megszívtam: félúton kikapcsolt a gép.
Befékezett, mert épp tempomat módban volt. Kicsit meglepett. Gyorsan
visszakapcsoltam, erre a kijelző teljesen megkergült. Utána meg egyszer
kikapcsolt, de azért elvitt a célhoz. Hazafelé szintén 2x kikapcs a mérleg,
egyik esetben úgy, hogy a gázon voltam, s persze így a fék is elment.Mit kell kezdeni ezzel? Esőt nem kapott közvetlenül, vizet vert fel tegnap.
-
DigitXT
félisten
Ideje tárcsázni azt, aki a garanciát intézi.
Eladó ilyen hibával még nem találkozott a neten sem, rákérdez a forgalmazónál.
Kugoo S1 - display error and random shutdown during ride (nem nyilvános)
Tök korrekt srác amúgy, ő maga hívott, amikor egy priviben jeleztem, hogy hogy
állunk. Az a vicc, hogy a gép így is használható, csak ugye a töltöttségről, meg
az aktuális sebességről nincs visszajelzés. Viszont a véletlenszerű kikapcsolás
balesetveszélyes, mert ugye elmegy a fék, és akkor 26 km/h-nál bűvészkedjél...
Tudom, van taposó fék. Csak marhára nem úgy állok rajta, hogy azt használjam.Szerk: én hajlok arra, hogy a motorvezérlője rendben van, mert normálisan reagál
a gáz/fékre, ha be van kapcsolva. A kikapcsolás aggaszt, és a kijelző, de mivel a
kikapcsolás is a kijelzőre kötött gombbal történik, lehet, ugyanaz a hiba. Esetleg
valami kommunikációs hiba a kijelző és az azt hajtó elektronika közt? Olyan rész
is felvillanyozódik, aminek nem is kéne soha, pl. irányjelző visszajelző, felteszem,
az valami Pro feature lehet, de ez sima S1. Itt meg is jegyzem az a nyíl mi a sz*r.Szerk2: volt egy ötlete az eladónak, hogy ha az általad írt tápcsatlakozó lehúzása
garivesztő, esetleg le lehetne meríteni hasonló hatás érdekében. Ez működhet?
(Nekem mondjuk vannak kételyeim, mert attól, hogy 29V-nál letilt, még nem megy
el a fesz a kis agyából, pontosan tudhatja, hogy 29V, és nem felejt el semmit...)
Persze egy próbát megérne, HA nem tartana órákig lemeríteni csutkára...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azt találtam a manuálban, hogy van egy automata kikapcsolás módja...
Alap, hogy 90 mp: nos, ha megnézzük a videót, pont 90 mp után állt le.*
Persze, ez nem magyarázza a többi hibát, de ha felteszem, hogy valami
miatt úgy gondolta, hogy nincs használatban és ezért kapcsolt le? Csak
ötletelek: szerviz menüben még nem jártam, eladó mutogatta, hogy van.*: viszont utána többet nem állt le egy negyed órás teszt karika során.
-
DigitXT
félisten
Hát nagyjából fogalmam sincs. Nem sokat kerekeztem Pöstön. Amit mégis
azt meg évekkel ezelőtt, szóval az már nem releváns tapasztalat: rollerezni még
kevesebbet rollereztem, kb. 20 km Lime, meg ugyanennyi Kugoo S1. És slussz.Igen, használtam már a felfestett kerékpársávot, rendben is van, csak a Lime 22
km/h-ás vánszorgását (ami a járdán bőven sok) oda kevésnek éreztem: a Kugoo
ebben sokkal jobban teljesített (amíg meg nem makkant a második napon).zoltanz: nagyon rossz embertől kérdezed. Még 3 napja sem vagyok rollertulaj.
Nem igazán volt még szükség karbantartásra, összesen két nap használat után.
Ill. amire meg lenne, az nem ilyen karbantartás jellegű, hanem vmi "elektronikai"
hibakeresés lenne. 1000 km, te jó ég: én tartok vagy 20-nál, de már nem tudom
megnézni, mert azt se mutatja. Viszont amíg 3 utam volt, fejből is összeírom. -
DigitXT
félisten
Nos, én boltban 3 helyen voltam rollerrel. Az első ~500 méterrel a vásárlás után:
gondoltam letámasztom kint, 1 percig se leszek bent, pici üzlet, szemem rajta!
De mondta az eladó, hogy nyugodtan hozzam be... Kérdezte, milyen, mert ő is
szeretne venni vmit. (Sokat nem tudtam segíteni, ilyen sok tapasztalattal, LOL.)Második a Duna Házban a SPAR, ki van írva, hogy hagyd az őrnél... Így tettem,
majd eszegettem kicsit a padon ülve (alattam a roller), erre leszakadt az ég...
Megvártam, míg eláll: nagy mázli, hogy nem 10 perccel korábban indultam neki,
mert akkor rendesen elkapott volna, így viszont eső nem érte a gépezetet. Csak
vizes út volt 12 km-en keresztül, amit zokszó nélkül teljesített, le is fotóztam itt.Harmadik bolt meg már másnap volt, ahogy írtam, OBI. Nem tudom, ott mertem
volna-e hagyni, akármilyen lakattal... Eleve mit lakatolsz rajta? A hátsó kereket?
99KHUF volt a vas, szóval azért fájt volna arra kimenni, hogy már nincs ott, mert
vki felkapta és elsétált vele: azért ez nem 200 kg, hogy elég rá egy tárcsafékzár.
A fenti kép 26-án készült, ekkor még örömbódogság, 0 napos / hibátlan rollerrel.
Csomagtartóba nagyon simán fért (Peugeot 307), de ritka lesz, hogy oda rakom.Szerk: este feltöltöttem, a töltő szépen zöldre váltott, lehúztam, másnap 42.4V
akkufesszel indulok, minden szép, minden jó, és 1 km után kikapcs, és kijelző
kakukk. (Azért fura, mert semmi előzménye nem volt, ami utalt volna bármilyen
hibára: ha még kapott is volna vizet vhol lent, másnapra inkább kiszárad, nem?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2411 üzenetére
20 - 180 - Automatikus kikapcsolási idő másodpercben
Na erre ránézek, mert én 90-et találtam neten alapbeállításnak.Szerk: papíros manuálban is az van.
Szerk: menüben talán 180, de nehéz kiolvasni:
Szerk: teszteltem, 3 perc után kapcsol ki, ha nem nyomok semmit.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
úgy csúszkál a hátulja a kemény tömör gumival, mint a fene. DE félelmetesen csúszkál azon a sárga térkövön is, ami sima. Ha kicsit nedves, csúszik a hátulja mint állat.
Hát én majdnem eltaknyoltam ma, kb. sétatempóban. Aluljáróban vmi gumiburkolat vagy mi (MÁV), némi vízzel megfűszerezve... itt úgy keresztbe ment a hátulja, hogy kb. azt se tudtam mi történik. Jobb híján leugrottam róla, ezután elment a gáz, és a kijelző még furcsább lett. Hajlok arra, hogy valami kontakthiba lehet a "rázkódással" összefüggésben... Mert később már látni véltem a 11 A-es mérési eredményt menet közben, tehát kutyaharapást szőrivel, valamit javult a kijelző... És csak 3x kapcsolt ki. Egyszer sem balesetveszélyes mód, hálistennek, inkább csak picit bosszantóan, pl. emelkedőn felfelé, minden lendület elveszett. Csináltam videót, amiben utólag láttam, hogy vicces nézet lesz a mellkas-kamerából, mikor le kell hajolni a belógó fák miatt:
De egyenesen állva nem az igazi, mert azt gondoltam, majd kb. előre néz, és a kormányt is veszi, az esetleges kikapcsolásokat mutatandó, de valójában előre se néz annyira, meg a kormány se látszik. Viszont a stabi miatt egész simának tűnik a gurulás.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Persze! Nyitott jegyet, csatolta a videókat, aztán meglátjuk, mit mondanak.
Én meg bátorkodtam bejönni ma dolgozni, mert ha eltekintek attól, hogy nem
látok sokat a kijelzőn, meg reménykedem abban, hogy nem féktávon kapcsol
ki, akkor teljesen használható. És hát nagyobb kedvem volt rollerezni, mint
motorozni, viszont ma megtudtam, hogy ha nedves az út, elég para a roller is!Ez a hátsó kerék botrány. Kell rá egy gumikerék. Legalább olyan széles, mint
az első, persze tetszene a 2WD-s ötleted is, de gondolom nem túl egyszerű...Felfújható is jöhetne, bár akkor meg a defekttől lehet tartani, de ez a műanyag
nagyon gáz, ennél kb. bármi jobb... Azt már a második utamon még pénteken
észrevettem, hogy hosszanti törések, pl. a járdán életveszélyesen megvezetik:
az első kerék érzésre jóval stabilabb. (Ha az is elcsúszik, akkor lehet feküdni.)
Kikockáztam a videóban, hogy bizony megcsúszott, amikor másodszor kellett
lelépnem mellé. De hát mit várok nedves, koszos úton - gyalog is el lehet esni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma behozott munkába a paripa kikapcsolás nélkül! Kijelző is egyre olvashatóbb.
Mondjuk általában nem hiszek a műszaki cikkek öngyúgyulásában, de ez javul.Szerk: 26 perc, 7.1 km. ~38V. Éjjel nem töltöttem rá, tegnap ~2.5 km ment bele a
teljes töltés óta, gondoltam nem lesz probléma, ha ma elindulok vele így. Nem lett.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2559 üzenetére
Ellenberger kiszaladtam az Oktogonhoz... Visszafelé csak a Corvinig jutottam.
De ja vu! (Csak ezt nem lehetett lerakni a francba, és továbbjönni gyalog, mint
anno a Lime-ot. Viszont hagyományos rollerként is teljesen használható.)Nem kéne lemerülés előtt elgyengülnie? Semmi jelét nem adta full erőben volt.
Egyszer csak kikapcs. Se kép, se hang... Vissza se tudtam többet kapcsolni:
visszarollereztem a céghez, szarráizzadtam, de hát ezzel jár ez a "geek" élet,
most töltöm, így bekapcsol; pedig esküdni mernék, hogy 30+V-ot láttam végig.
Már amennyire ezen a beteg kijelzőn látni lehet. 2.5+7+1+3+2.5=16 km. Fura!Szerk: ja és ennek sokkal jobb fogása van a lépcsőn, mint a Lime-nak volt.
Láttam menet közben pár Lime-ot, s csak mosolyogtam a bajszom alatt.
(Egészen a kikapcsolásig, ami után a rekreációs közlekedésből fárasztó lett.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2562 üzenetére
Fejlemény van! Aszondja a support, hogy húzzuk le a kijelzőt, és dugjuk rá újra!
Akkor ezt nyilván úgy értik, hogy ettől nem vész el a garancia. (Azért megvárom,
ezt megerősítik-e, aztán elő a csavarhúzóval... Nem riadok vissza az ilyen kis
mókolástól, csak működjön végre normálisan a cucc; aztán jöhet a hátsó kerék.)B-L-A-C-K: neked honnan volt tartalék hajtott kereked az S1-hez? Külön vetted?
Ha nem vagyok windischgrätz, hol / mennyiért? Vagy volt egy bontott S1-ed-?Szerk: nem azért, mert 2WD-t akarnék belőle faragni, csak úgy érdekel.
De azért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2573 üzenetére
Tényleg strandpapucsban tolja?
Wine: nekem sem volt egy konfliktusom se, igaz, én látványosan lefékezek
gyalogok környezetében, és így nem haragszanak meg. Ill. megköszönöm,
ha félremennek. Biciklistáknál is inkább én fékezek, nem szeretnék ütközni.
Szerk: mondjuk ez a hátulról atomvillanásként érkező ellen nem véd.Szerk2: nem voltam elég türelmes a cégnél a töltésre várva, indultam haza...
Majdnem haza is értem motorosan, de a végén csak hajthattam. Megint tök
hirtelen merült le... Fura. Többektől azt olvastam itt, hogy visszavesz, ahogy
merül, meg a végén már szinte alig megy, nekem hasít, és hirtelen van vége.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Gyors esti bevásárlás:
Szerintem korrekt "rollertartó". Kerék semmit nem koszol, stabil.
Szerk: ami meglepett, egyenrangúban autós megadta a jobbkezet... Én
elengedtem volna, de villantott, hogy menjek. Biztos látta, hogy világít,
akkor jármű, szóval hadd menjen. Meglepett amúgy. Apropó, világítás:
egyre biztosabb vagyok benne, hogy vmi kontakthibám lesz, mivel egyik
zökkenőn* kikapcsolt a lámpa. De nem az egész roller, csak a lámpa.Ui: igen, mehettem volna pl. kocsival, nagy kerülővel, vagy gyalog, hosszú
idő alatt, esetleg motorral, szintén kerülővel + öltözködéssel töltve az időt.
Ez, hogy csak rálépek, aztán gurul, másfajta szabadság: megéri azt a kis
macerát, amit a becsukás, elhelyezés kíván. Ha lenne kint vmi biztonsági
tároló, persze kényelmesebb lenne kint hagyni, azt aláírom (de hát nincs).*: van belőle elég, semmi extra nem volt, szóval valszeg nincs itt nagy baj!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2586 üzenetére
Én januárban ~105 voltam, most 85: nem tudom, mit tudna az S1 +20 kg teherrel, de így egyelőre elég ez a 350W. Technikai érdekességként mondjuk tetszene egy összkerékhajtás, noha emelkedőkön pont nem járok vele. Eddig csak egyszer futottam egynek konkrétan teszt gyanánt (és nem kapcsolt ki, csak vinnyogott). A végén már eléggé kellett "pedálozni", de azért csak felvitt. Szerk: de ha hosszú távon kéne ilyen meredeknek nekifutni, akkor tényleg nagyon kevés a 350W, s nem vicc, hogy az már a G Booster magassága. Szerk: bocsánat/OFF.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2605 üzenetére
Mintha vmi kiharapott volna belőle vmit. Még nem érezni, mert nem
középen van, de azért gáz. Egyáltalán nem hajtom extrém körülmények
között, bicikliút, járda, komolyabb zökkenőre sem emlékszem. Ez van...
Gondolom ez nem garanciális probléma, hanem kopó, fogyó cucc, LOL.
Manuálban olvastam, hogy a taposó fék szétbarmolhatja, és akkor IJB!Szerk: 165 km-en keresztül el tudod viselni azt a szállítás miatt rárakott
fóliát? Nekem az első dolgom volt, hogy lekaptam. Nem lesz az karcos.
Vagy ha olyan behatás éri, akkor még úgysem számít az a fólia.Szerk: ez talán 30 km, de nem vagyok benne biztos.
Jó lesz az 50-nek is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Elhiszed, hogy kevésbé zavarna pár karc, mint hogy nem lehet leolvasni?
Amúgy én nem vagyok villanyász, bár azon a karon végeztem, csak inkább a
szoftveres részén, szóval nem akarok nagyon a levegőbe tippelgetni, de most
az a sejtésem, hogy a kijelző vezérlője mehetett gallyra. Ez megmagyarázná,
miért kapcsol be olyan szegmenseket, amiket nem kéne (kék nyilak pl.)... És
olyanokat nem, amiket be kéne: emiatt olvashatatlan. Mivel ez egy SMD IC
nincs az az isten, hogy itthon forrasztgassam: küldjék kompletten a NYÁK-ot!A képen az a Holtek HT1621B:
Szerk: amúgy nem egy őrült összeg a komplett szerelvény, vmi 5-6K eBayen.
(De ha már keresgéltem, egy új burkolat is megvan 1K alatt a karcos helyett.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TomMusic #2609 üzenetére
Amennyire én ügyes vagyok a forrasztásban, nekem nem sima. Anno próbáltam
egy ilyen SMD IC-t beforrasztani adapter NYÁK-ba, nem volt vele sikerélményem...Jogos, lehet a kijelző is gatya. De a lényeg, hogy ettől eltekintve minden működik,
és ma már egész bátran mertem vele menni, mert nem volt egy kikapcsolásom se. -
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2622 üzenetére
Be lehet kalibrálni a szerviz menüben: van egy kerékátmérő állítási lehetőség.
Láttam egy videót, ahol hülyegyerek azt hitte rá, hogy attól gyorsabban megy
majd a roller, mert ha átállította jó nagyra, akkor 30 km/h helyett már 50-et írt!
Az meg sem fordult a fejében, hogy ettől aztán semmivel se lesz gyorsabb. -
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2622 üzenetére
Amúgy ahogy a Google térképen nézegettem amerre megyek, az tényleg
7.1 km körül lehet, szóval nekem még viszonylag pontosnak néz ki. GPS
is eldobhatja a jelet, aztán kiszámolja neked légvonalban mennyi.
Bár itt nem valószínű, hogy erről van szó, ha még rá is rajzolta a térképre.Esetleg ha jártál a szervizmenüben, nem lehet, hogy elállítottad? Itt a link.
-
DigitXT
félisten
Rendeltem egy E-TWOW hátsó kereket, jelenleg nincs raktáron, kicsit megnőtt
rá a kereslet, de jövő hétre várható: addig remélem kibírja a harapott Kugoo...Szerk: ja és küldenek rá displayt gariban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Autós kamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...