Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz pusszycat #35699 üzenetére

    1: vótmá. 2: aki tud motorozni, annak könnyebb megérteni egy nagyteljesítményű rollert.
    3: aki még azt sem tudja, hogy melyik az első és hátsó fék, az jobb, ha csöndben marad.

    Ui: megállni igazán nagy fékhatással az első fék nélkül nem lehet, hiszen az első kerékre terhelődik a súly, azon lesz tapadás, hátul elkönnyül = keveset tesz hozzá. (De kell az is.) Helyesen: a hátsóval kezdve stabilizálod a "szerelvényt"*, majd az elsővel progresszíven növelve a fékhatást elvileg tapadáshatárig fékezel. Ekkor lesz legrövidebb a fékút. :R Természetesen egyik fékkart sem rángatod, hanem finoman adagolod. Az a baj, amikor valami böszme erős fék van rajta, és az egy finomnak szánt mozdulatból blokkolás lesz. Szerk: vagy a konkrét esetben nem blokkolás, hanem beül a C-futó, így elindul a szitálás.

    *: viccen kívül a kormány kialakítása miatt hasonlít egy nyergesvontató szerelvényre...:D Ott sem a traktor kezdi el megállítani a vontatmányt, mert abból bicskázás lenne rögtön.

Új hozzászólás Aktív témák