Új hozzászólás Aktív témák
-
Mustármag
őstag
Megyek haza, XIV-ker mogyoródi út Lidl parkolóból kifelé, két autó áll a kihajtón, az első balra akar menni, a másik jobbra. Én szépen lassan elgurultam mellettük, és ráhajtottak a közvetlenül az út test szélén lévő bicikli útra. A második autót ram dudált, mikor ezt megtettem, majd utolért még rám dudált majd beintett és elhajtott, viszont pirosat kapot, ezért megkérdeztem hogy mi fáj neki. Azt mondta hogy ez nem így működik ahogy én csináltam, szépen be kell álljak a sorba, és csak akkor hajthatok fel a bicikliútra, ha sorra kerülök. Mondtam neki hogy simán elfértem és senkit nem akadalyoztam. Azt monda hogy őt akadalyoztam, mondtam hogy max akkor ha a másik kocsi mögül akarta kipréselni magát. Azt mondta ha lenne jogsim akkor tudnam, 12 éve van és vezetek. Szerintetek ki a hülye? Azt leszámítva hogy foglalkoztam vele tehát én.
-
heavygrip
senior tag
válasz
DigitXT
#35797
üzenetére
(Konkrétan autóval teljesen a szembe sávba átsorolással szoktam megoldani. Az a tuti...)
Én ha nem így tennék rengeteg hülyét ki vasaltam volna már teherautóval
Nem kell itt a véletlenre bízni rollerel sem, én is hasonlóba futottam volna mint pusszycat, csak nálam a szituáció adott volt mert olyan részeg volt a csávó hogy az egész úttest kevés volt neki
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#35796
üzenetére
50-el ha mentem volna akkor bumm telibe.
Vagy már bőven azelőtt megelőzöd, mire elkezdi a balra dülöngélést, s nem találkoztok.
Amúgy pont ezért akkora oldaltávolsággal előzünk kerékpárost, amekkorával csak lehet... (Konkrétan autóval teljesen a szembe sávba átsorolással szoktam megoldani. Az a tuti...) -
pusszycat
nagyúr
Majdnem baleset. Jövök hazafele az egész utca üres (ezért is szeretem a mellékutakat) csak egy biciklis ment előttem szépen az út szélén ahogy illik. Na felgyorsulok, h letudjam, úgy 10 m voltam tőle mikor Kolompárné gondolt egyet és nagy ívben át akart lendülni balra, tököm tudja miért, persze nem jelzet hátra se nézet. Na duda, fék, kerülő manőver volt minden (most látom h jól fog a fékem lesatuzott).
Mikor mellette voltam rákiabáltam - egyenesen menj már hülye...Hát ezért megyek sport módban 35 el, 50-el ha mentem volna akkor bumm telibe.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#35791
üzenetére
A húgom is annyi.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#35789
üzenetére
Akkor te nagyon sovány lehetsz, nekem nem megy feljebb 50km/h a 110 kg-mal meg 5 kiló hátizsákkal.
-
enginev3.0
félisten
Hátszéllel mentem egy 57et G2vel
Hazafelé már nem leszek ilyen vagány -
Nah ma az őszi szünetes forgalomban, sikerült új rekordot felállítani, 6km 12 perc.

Mondjuk 15-16 a max szóval nem sok nyereség, de a héten elég laza a forgalom pesten.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#35778
üzenetére
Már közel 2 éve nézem a videoit, addig nézegettem. h én is vettem egyet, szerintem neki "kőszőnhető" h van rollerem. Olyan könnyűnek tűnt csak felállsz és mész. Valamiért azt hittem, itt mindenki ismeri a rolleres yt-ket. Fura, h nem.
-
.-..-.
tag
Na, ma megvolt az elso serulesem. Kozvetlen eses nem tortent, de egy utszeli lefolyoracs nagyon melyen volt, amit gyors haladas kozben eszleltem. Fel szemmel gyorsan hatrpillantottam, hogy balrol kerulhetem-e vagy jon mogottem auto. Jobbrol nem tudtam kerulni, mert kozel volt a padka.
Nem jott auto, hat balra huztam kicsit. Azt viszont nem lattam, hogy a lefolyoracs bal oldalan egy godor van. A godor folott az eros balratartas miatt az elso kerek mar a godor bal szelet kapta csak el, de a hatso kerek kicsit jobbra volt az elejehez kepest es total belefutott. Szerintem majdnem tengelyig.
Azutan amikor a kerek ki akart jonni a tuloldalan a godornek, akkora utest kapott, hogy az amugy kemenyre allitott lengescsillapito koppanasig benyomodott es ezutan felfele akkora utest adott, hogy azt hittem leesem a rollerrol.Lehet jobban jartam volna ha telibe kapom a lefolyoracsot.
Felre is alltam, mert nagyon durva volt es valami fura hangot is hallottam. Hazaig elvergodtem, de kiderult, hogy MCL szalag serulest szenvedtem.
Max G3 (~35-38km/h)
-
xandrush0831
aktív tag
Éjjel erdős upgrade, megdupláztam az atomvillanást.
Megtudtam oldani úgy, hogy ha jönnek szemből akkor letudom fordítani a föld felé, mert ez már tényleg nullára vakít. Egy third-party "oszlopról" lógnak, amit felfele elmozdulni nem enged a kormányrúd, lefele viszont fizikailag képtelen elmozdulni rásegítés nélkül.
-
válasz
Silentfrog
#35772
üzenetére
PÜ ment.
-
pusszycat
nagyúr
Kukirin G2 Ultra teszt - [link] kicsit nyekereg.
-
Silentfrog
veterán
válasz
s7evcsenko
#35775
üzenetére
Igen, egyből a -O az amit kiír.
-
válasz
Silentfrog
#35772
üzenetére
Mikor bekapcsolod a rollert és akarod párosítani a telóddal, akkor a telón egyből kéri a kódot?
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Silentfrog
#35772
üzenetére
Próbáld végig az összes variációt és megvagy. Én úgy nyitottam ki a hátizsákom igaz az csak 3 számjegyű.
Neked mondjuk 9999 kell kipróbálj, de ha szerencséd van akkor az lehet sokkal kevesebb is. -
Silentfrog
veterán
válasz
s7evcsenko
#35769
üzenetére
Fél napot leveleztem a Segway ügyfélszolgálatával, kiderült hogy nincs fiók hozzá kapcsolva, hanem 4 számjegyű kóddal van levédve e roller, amit az ügyfélszolgálat nem tud feloldani sehogy.
Ha az az istenbarma aki megvesz egy rollet visszaküldi 14 napon belül lezárva kóddal?
Gondolom ezt nem lehet feloldani egyszerűen, hisz akkor mindenki fel tudná oldani.... -
Silentfrog
veterán
válasz
s7evcsenko
#35769
üzenetére
Köszönöm
-
válasz
Silentfrog
#35768
üzenetére
Igen, írni kell a Segway-nek egy hibajegyet, hogy oldják fel.
Kérik majd a mail címed, a számlát és a serialját a rollernek. -
Silentfrog
veterán
Megérkezett a mai nap az Alzától egy felbontott Segway g2. Természetesen miért is nem , le van zárva szoftveresen, tehát valaki be van jelentkezve. Lehet reseteleni ezt valahogy.
Szák+
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#35765
üzenetére
Én csak a rövidebb féktáv miatt kérdezem.
De igazából nem vettem észre jelentős változást -
válasz
Thunderzolee
#35765
üzenetére
Az elektromos fék nem kopik.
Érdemes használni. A hajtásból a fékezésbe átmenet fokozatmentes. A nyálkás - nedves úton biztonságosabb és sokszor hatékonyabb az elektronikus fék.
A visszatöltés hatásfoka nem kiemelkedően magas, ez nyilvánvaló.
Ezzel csak a gyorsításba befektetett energia egy részét lehet visszanyerni. A sebesség tartásba fektetett energia nem nyerhető vissza. -
-
pusszycat
nagyúr
Nekem 680 km van, és a nyuszi hozta a rollert. De én keveset használom, csak bejövök dolgozni meg haza az kb. 7 km egy nap.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#35761
üzenetére
Nekem még a 800km-et épp hogy súrolja.Nyomjad nyugodtan, én is szoktam néha két város között, a vad nyulak szeretik
Felénk is van egy kripta onnan viszont még nem mászott elő semmi
-
xandrush0831
aktív tag
Na meglett a 2000km a Kukirin G2-vel. A ház nem akar leégni.
Más: Vadak közti közlekedésnél vajon segít valamennyit, ha hangosan nyomok valami blúcsusz hangszórót?
Tudom hogy kellemetlen, a városba érés előtt ki is kapcsolnám.
Az autós szarvasgázolás óta ez lett a kriptonitom. Van itt az erdőben szekta is, de az nem érdekel csak a szarvas ne jöjjön.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#35755
üzenetére
Az aksi élettartamát mennyire befolyásolja a visszatöltés/elektromos fék?
-
N. Gabi
csendes tag
Most nézem a g2 +5kg azért lépcsőzésnél nem mindegy
Akkumulátor kapacitásban meg +16% wattóra szerint szóval elgondolkodtató a váltás . -
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35755
üzenetére
Még mielőtt ezt kaptam g2-t akartam venni pontosan ezèrt de az akkoriban azért árban fentebb volt épp annyival hogy már az ne legyen opció .
F2 plus- roller feloldását csak a vezérlő módosításával lehet elérni ha jól tudom viszont én szeretném használni a gyári applikációt az nem tudom ilyen esetben meg marad-e ?
Azért van ritkán feltöltve teljesen mert azt gondoltam az akkumulátor fog majd elhullani de igazából így is el voltam vele azért remélem még sokáig bírni fogja , új akkumulátoron meg akkor felesleges is gondolkodni ha jól értem mert nagyobbat nem tudok már bele rakni jelenleg .
Alapvetően egy hely van ahol használnám a 35km/h-s tempót ott végig jó út van többi helyen maradna a 25 szóval ez is lényegtelen .
Azt én is be látom hogy felfüggesztés nélkül a 35 az nem túl ideális a legtöbb esetben mivel még a biciklis út is hepehupás ugye …
Új ninebot rollerek nem igazán jönnek be de mire ez elhullik addigra már úgyis ki jön még pár széria -
válasz
N. Gabi
#35754
üzenetére
Ez szerintem csak mérési (számolási) hiba.
Alig lehet ~150-170 ciklus az akksidba (nem véletlenül kérdeztem), 500 ciklus után fordulhat feltételes módban elő, h csökkeni kezd a kapacitás, azoknál, akik mindig 100%-ra töltötték. De ott sem jellemző, ezért is felesleges 80 meg 90 százalékig töltögetni, előbb hullik ki alólad a roller mittudomén végelgyengülésben, mint, h az F2 Plus majd`13Ah-s akksiját cserélni kelljen 500 ciklus, azaz kb 15ezer km előtt.
Már nem kell vezérlőt cserélni az F2 sorozat feloldásához, vidd be egy roller szervibe, megcsinálják. De drasztikusan csökken a hatótáv a nagyobb sebességgel, erre azért számítsál.
Viszont nagyobb sebességnél szerintem nem árt lengéscsillapító, sőt, szerintem életveszélyes anélkül ráfutni egy úthibára, egyszerűen kiesik (kirázódik) a kormány az ember kezéből.
Emiatt javasoltam a használt G2-t, mivel azon vannak lengéscsillapítók, és szoftveresen módosítva 40-el is tud menni, ami már akár a forgalomban való haladáshoz is elég. Ebben sem kell már vezérlőt cserélni, az akksija meg annyival nagyobb, h ha 35-40-es tempóval használnád, akkor is elég lenne neked egy az oda-vissza útra (kb 25-30km-t ingázol? - az szép táv naponta azért).
Újonnan nem éri meg szerintem a G2, de használtan jó vétel, 150ezer alatt is láttam már nem egyszer.Az egyetlen hátránya a nagyobb súlya, de nekem ez mondjuk nem számít, szerencsére nem kell a másodikra felcipelnem.
Neked ami nagyobb hatótávot tudna, az F2 Plushoz hasonló súlyban az a Xiaomi 4 Pro (2nd gen). Csak azt is amennyiért árulják (160-170ezertől indul az ára Árukeresőn), annyiért már használt G2 is van lengéscsillapítókkal.
A Xiaomi viszont használtan 100-130ezerért szintén jó vétel.
Kb 40-50km-t tud, szemben az F2 Plus 30-35-40km-ével.Itt össze tudod az adataikat hasonlítani.
-
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35752
üzenetére
Gyári segway mobility applikáció ki írja a maximum tárolt Ampert amiből ki lehet számítani százalékosan mennyi.
Olyan 157 ciklus volt amikor legutóbb néztem -
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35750
üzenetére
Ezt szomorúan hallom, mivel ingázok ez még pont megfelelő súlyba és nem szeretnék sokkal súlyosabb és gyorsabb rollert .
35km/h amit ez tudna még nem eu-s vezérlővel az még talán kellene de a 25km/h-val is megvagyok elégedve , inkább a hatótáv amiből lehetne kicsit több .
Szóval ha szeretnék nagyobb hatótávot akkor mindenképpen cserélnem kell rollert ?
És akkor ugye abba a másik rollerbe is ha nagyobb akku kapacitást rakok akkor új vezérlő kell gyári appal nem fog működni ?
Annyira nem vagyok ott a témába de köszönöm a válaszokat
-
-
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35745
üzenetére
Nem akarom még cserélni jelenleg 95% állapota van az app szerint ami még teljesen jó viszont nem akarom azért a végtelenségig hajtani egyszer úgyis cserélni kell ezért még időben felraktam a kérdést
-
-
válasz
madkiller
#35739
üzenetére
Hát igen, ha csak bicikliúton, meg járdán mész vele, oda elég a 25 is.
De ahol nincsenek bicikliutak, ott kénytelen vagyok én is az úton az autók között menni, ott meg 25-el csak akadályozom az autókat. :/
Ezért jobb a nagyobb sebesség, h a forgalom tempójával lehessen haladni.Ami a féket illeti, szerintem túlreagálod.
Az eredeti dobfékkel használom a G30-at, meg a G2-ket is. Előbbi némileg át van alakítva, 50+-ra is képes, utóbbiak 40-re.
Évek óta használom a G30-at, a forgalommal haladok autók között, még sose voltam úgy, h ne lett volna elég a fékerő.
Normálisan kell vezetni, megfelelő követési távolságot tartva, defenzív módon hozzáállni, nem vadulni, sportos módon menni.
Mondjuk azt még hozzátenném, h én ugyanazokon az útvonalakon megyek vele, így ismerem az úthibákat, h hol vannak, így nem ér váratlanul egy-egy kátyú. -
DigitXT
félisten
válasz
N. Gabi
#35743
üzenetére
Mit értesz nagyobb alatt, és mi a célod vele? Ad1, ha tele van a taposó a gyárival, akkor nem biztos, hogy elfér egy fizikailag nagyobb... Ad2, nagyobb kapacitás esetén semmit nem számít, hogy mit bír el a vezérlő. Nagyobb lesz a hatótávolságod. Az ennyit hoz.
Viszont ahogy FID írja, ha speciális BMS van az akkun, ami pl. kommunikál a vezérlővel, akkor ugyanilyen BMS kellene az új akkura = macera. Ad3, nagyobb akku lehet nagyobb feszültségű is, ilyenkor érdekes egyedül, hogy mit "bír" a vezérlő. De ha már a BMS-re is ennyire háklis, akkor sanszos, hogy nem is tolerálná a nagyobb feszültségű akkut.
Utóbbi mire lenne jó? Nagyobb végsebességre. Feltéve, hogy nem szoftveres a korlátja. Illetve "mellékhatása", hogy a vezérlő - általában - akku áramra szabályoz, s ha nagyobb akkufeszültséget is "elbír", akkor adott akkuáram nagyobb teljesítményt is fog jelenteni. (Jobban gyorsul. Kivéve, ha fázisáramra szabályoz, mert akkor a gyorsulás megmarad.)Ui: tuningnál mindig szem előtt kell tartani, hogy tök jó lehet a nagyobb gyorsulás, meg a nagyobb végsebesség (ami veszélyesebb), viszont extra melegedéssel jár. Ki lehet nyírni mindent is, attól függően, hogy a gyártó mennyi tartalékot hagyott az adott konfigban.
Amit "veszélytelennek" mondanék ilyen szempontból, csak a nagyobb kapacitású akku... Bár, ahogy Thunderzolee írja, akkor már lehet, hogy érdemesebb a rollert is lecserélni.
(Nagyobb kapacitású akkut lehet csinálni ugyanabban a fizikai méretben, attól függően, hogy a gyári milyen kapacitású cellákból volt... Gagyibb rollereknél nem ritka, hogy csak 2000-2500 mAh cellák vannak bennük. Ennél kaphatók nagyobb kapacitásúak. Egészen 3500 mAh-ig. De ha a roller nem a leggagyibb, akkor sanszos hogy a cellák sem sz*rok.)Szerk2: nem ismerem az F2 Plus akkuját, de nem tűnik nagyon bedobozoltnak, inkább a taposó része a doboz. Ha 36V 12,8Ah (460Wh), akkor 10s4p és 3200-as cellák, szóval a bővítés lehetőségei szerintem meglehetősen limitáltak. Hacsak nem fér el 21700 is...
Vesd össze: vegyél nagyobb rollert, ha nagyobb akku kell, mert ebbe kb. ki van maxolva. -
Kowi84
aktív tag
Ahhoz képest, hogy legelőször még a G3 pro-ról akartam több infót a vásárlás előtt, most már teljesen más irányokba nézelődök, és totál más rollerel kerültek képbe a fórumot visszaolvasgatva.
Remélem ezekből az egyik mellett már el tudom magam kötelezni. Szóval:
1. Teverun Blade Mini Ultra
vagy
2. Ausom DT2 Pro
Ezelről kellene vélemény, esetleg ha van itt olyan aki konkrétan hajtja az egyiket másikat.
Megéri azt a kb 80e forint többletet a Teverun? Nekem mondjuk egyik márka se mond semmit, szóval nincs elképzelésem arról, hogy minőségben jobb-e az egyik a másiktól.
Sajnos a fizetett tesztvideókból sokminden nem derül ki, mert azok alapján mindegyik nagyon király
-
válasz
N. Gabi
#35743
üzenetére
Miért akarod az akksit cserélni?
Ráadásul eddig se töltötted ezek szerint tele. (vajon miért nem)
Ha nincs a rollerrel semmi bajod, minek akarsz elverni rá 100+ezret?
A kérdésedre válaszolva igen, jónak számít.

Kb 5000km után szokott a gumi csereérrett lenni.
A rollert meg a Ninebot 10-15ezer km-re tervezte, szóval még csak az elején jársz. Az akksiban is olyan ~150 ciklus lehet, hol van az 500-tól az még.Ha nagyon upgradelni akarsz, vegyél egy használt G2-t. Abban nagyobb akksi van, a roller amúgy ugyanez, plusz lengéscsillapítói is vannak.
150ezer körül már találsz. Ezt meg 80-ért eladod. És akkor ugyanott leszel pénzben, mintha az F2-be csináltattál volna másik akksit, de egy sokkal jobb rollered lesz.
-
N. Gabi
csendes tag
Nem tudom hogy vagytok vele de nekem lassan 2 éve van meg a ninebot f2 plus rollerem és mentem vele esőbe fagyba télen mindenhol kb és nem ázott be kell ettől tartanom ennél a szériánál ?
Valamint ennél a rollernél eddig csak egy első csapágyat kellett cserélnem meg most egy hátsó gumit semmi mást ez jónak számít?(5000km van benne jelenleg kb)
Gumi nyomásra mindig figyelek hogy fel legyen fújva valamint tisztítva is van időközönként, ezen kívül nagyon szeretem kezes kis bárány mindenhol felvisz és a hatótáv is még úgy ahogy megfelelő eddig 80%ig töltöttem mindig az akkut most hidegebb idő eljöttével már 90-re kell töltenem hogy hazafele se nagyon essek be 30%-alá meg persze azért mert az akkumlátor ilyenkor hideget amúgysem szereti annyira .
Valamint majd lassan szeretnék cserélni akkut esetleg jó minőségű nagyobb akkumlátorra lehet cserélni ?,mert nem tudom mit bír el a vezérlő -
Kowi84
aktív tag
Ez szerintetek eredeti lehet?
20-30 ezerrel olcsóbb mint a nagy átlag, de nekem gyanús...
-
válasz
Dr. Szilikát
#35720
üzenetére
Basszus nem emlékeztem, hogy buli után hova parkoltam le a rollerral.
-
madkiller
őstag
válasz
pusszycat
#35732
üzenetére
Mondjuk én személy szerint maradok egyenlőre ennél a 25 km/h rollernél szerintem egy rollerre elég ez is a 40+ az már inkább robogó helyett van szvsz, ha valaki távolsági közlekedésbe használja. Nem is merek az autók közé menni bicikli út+ járda. 1-2 km távolságokban használom. Kikapom irodánál a csomagtartóból és a belvárosban el közlekedek vele, ha menni kell valahova. Elgondolkodtam kipróbálom az unlockot, de a gari miatt nem merem, illetve 25 km/h-ig jó ez a fék, de felette már illene egy normális.
-
madkiller
őstag
Úgy látom megjött a Kukurin killer roller a Joyor T10. Nagyjából ugyanúgy néz ki. 2x1000w motorja van, hidraulikus tárcsafék elől hátul és 60al megy.
-
válasz
madkiller
#35722
üzenetére
Mindegyik meg tudja satuzni a kereket, de nem ez a lényeg. Ami neked van rajta az vicc, kukirinre meg minden olcsó rollerre teszik.
Az a lényeg hogy legyen adagolható és mind a 2 pofa mozogjon. Nálad még árnyékolja a helyzetet hogy nem biztos hogy elfér más fék, mert a belseje lehet beleér a motorba.
A Segway max g3 féket kellene megnézned.
-
madkiller
őstag
válasz
DigitXT
#35700
üzenetére
Azért léptem be a fórumba, hogy megkérdezzem, milyen hidraulikus tárcsa féket vegyek a segway f3 pro rolleremre, de akkor ahogy látom az se biztos, hogy jó, ha túl erős féket teszek rá, lehet úgy jó, ahogy a gyártó megállmodta. Szimpatikus egy darab a roller, de a fék lehetne egy picit komolyabb. A biciklimen is hidraulikus tárcsafék van 😂
-
válasz
DigitXT
#35715
üzenetére
Az a vicc hogy a fetek bírják a hőt, a nyák hajlik annyira hogy a fet lába rátestel a házra
Igen ismerős a YKZ aszem még a wepedembe is az volt csak 2x50A.
A 2x80A-nál 70nél még kapart a roller. és 10 hard start és lehetett gumit cserélni. Ott találtunk rá a pmt-re. Az már betapadt.
És onnantól csak pmt gumi minden rollerre. Mondjuk gyárthatnának 6,5" felnire 10" is, de még nincs.
A legjobb a Bronco volt sokan még a sarokig sem jutottak. Szipi szupi bga fetek stb stb. Nem melegedett csak mikor égett. Az összes pukkant. Nem tudni mi volt a hiba.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Nordik
#35716
üzenetére
Függ elég sok mindentől
Ha sík terepen mész akkor a G2 bőven elég
Ha nehezebb vagy és dombos helyen használod, akkor szerintem már kevés lehetDe egyébként G2, G2 master, G2 pro-t eléggé kedvelik
G4-ből a 2025 verziótSzerintem az A1 is elég pofás lett, bár még nem volt hozzá szerencsém
-
Nordik
őstag
Kukirin rollerek közül melyik ami most ajánlott?
-
DigitXT
félisten
Nice...
https://telex.hu/kulfold/2025/10/18/krakko-eroller-lengyelorszag-hidFID: az a roller, ami nem képes egy motoros üzemben működni, alul van méretezve.
Ráírnak nagy parasztvakító számokat, aztán abban bíznak, hogy úgysem tudod úgy használni, hiszen elkapar az első kerék, nem húzod neki teli gázzal stb. Tanulságos.Szerk: ez amúgy ott is tetten érhető, hogy lóf*sz méretű vezérlőket hajtanak 50A-en.
Márpedig ha adott RDS(ON) karakterisztikájú FET-eket használnak, abból több kell... Értelemszerűen több FET több helyet foglal, tehát nagyobb lesz a vezérlő. (Cserébe nagyobb lesz a hőleadási felület is, így jobban hűthető, csak hát nem fog beférni.
)Talán anno te is találkoztál az YKZ7280JA-val, szóval tudod, hogy mekkora.

-
válasz
Kowi84
#35709
üzenetére
60v 24ah-tól kezdődik a rolleres élet ha nem csak dolgozni kell napi 15km-re. Ott már nincs az hogy ááá én nem tudok menni a többiekkel mert nincs power az akkuban.
A victor jobb mint a mantis. Mantisba cérna kábelek vannak victort meg töltheted akár 10 amperrel is. Mantis max 4 amper.
A victor keményebb és torziós a futómű. De legalább nem törik el a rugó. Ha nagyon keménynek érzed akkor kell bele a zöld kocka.
Hatótáv max 60km mivel jóval erősebb, a végsebbeség 70+
Ha Sima victort néztél és nem a luxit akkor kell rá külön egy lábtámasz mert kicsi lesz a taposó. Ha alacsonynak érzed a kormányt kell egy 50-80mm toldó.
És ha van single dual kapcsoló akkor tilos egymotorral menni. (nincs mindegyiken)
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus
#35708
üzenetére
A max 60 nem azt jelenti, h mindig 60 megyek, hanem az ilyen vészmegoldás ha nagyon muszáj, most is tudnék menni 50km/h (majdnem sec írtam
) de általában sport módban használom 35 km/h abban a max.
De jó tudni, h mehetnék többel is.
Pl. egy sötét képű (érts jól) elém húzott a mopedjével és folyton nézet hátra (mi ez ha nem felhívás keringőre) hát felbosszantott és leelőztem majd jól le is hagytam.
De nem csinálok többet ilyet mert veszélyben voltam, meg az is aki kilép elém.
-
válasz
pusszycat
#35704
üzenetére
Szerencsére a G2-vel nem lehet 100-al menni, és nem is akarok, rollerrel max 60-ig.
A rollerek biztonsági minősítése. a régi Trabantok szintje alatt van. Annak az autónak nem volt olyan sebesség tartománya amiben biztonságosnak volt tekinthető. Sérülés nélkül csak nagy szerencsével lehet átélni egy balesetet. De legalább volt hulladékból préselt borítás, alváz, ...
A roller kis méretű kerekeken halad. Baleseti védelmet legfeljebb a ruházat nyújt. A rugózás kényelmi funkció. A biztonságot nem emeli.
Sok az a hatvan.
Persze lehet egy rollerles túlélő képzést abszolválni. Közvetlenül a reinkarnációs tanfolyam után. Legalább lesz némi jövőkép, ha a túlélő képzés nem lesz kellően sikeres. -
clon
senior tag
válasz
pusszycat
#35704
üzenetére
Szerintem alap lenne, hogy rollerrel nem megyünk 100-al mert ez nem erre lett kitalálva így lehet venni motort az 100-nál nem fog "beszitálni" mert azt arra is tervezték, hogy tudjon annyival menni.
A roller mikromobilitási eszköz így 100-al menni vele már nem teljesíti be a fogalmat. -
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus
#35703
üzenetére
Ezek után eldöntöttem inkább lassabban megyek. Szerencsére a G2-vel nem lehet 100-al menni, és nem is akarok, rollerrel max 60-ig.
Ez a kar kiegyenesítés jó ötlet mert mindig előre borulok fékezésnél.
Akkor ha jól értem az első lábbal is minél hátrébb akkor a biztonságos.Mindig érdekelt, h állnak meg ha ketten vannak a rolleren, hátra tesszük a dagit?
-
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
"Pálcikásított" válasz.
Ha a hátsófék elektromos, akkor jó helyzetben vagy.
Elengeded a gázkart és kiegyenesített karokkal hátrébb nyomod magad a rolleren. Megnövekszik a hátsókerék jutó tömeg nyomása.
Ezek után kezded az első féket használni. Finoman húzva a féket, mivel nincs ABS. Illetve van, ha ügyes vagy és nem húzod túl a féket.Elektromos autók esetében is a visszatöltés fékhatása a legjobb.
Jeges úton a pedálfék csak az ABS kattogását indítja be, mérsékelt lassulás mellett.Vészhelyzetben vagy kanyarodsz vagy fékezel. A kettőt egyszerre használva szinte garantált a katasztrófa.
(A sportautók esetében a driftelés, a hátsó hajtó kerekek esetében, a kerék forgási irányában ható erővektort jelent. A gumik oldalirányú iránytartása sokkal alacsonyabb, mint a haladási irányban meglévő tapadás.) -
PROHARDVER!
A személyeskedést, és a topikrombolást legyetek szívesek fejezzétek be mindannyian.
-
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
Nem. De itt még segített a szitában az is hogy a Thunder 3 porig volt ültetve.
Szita mindig jöhet még ha a roller nem is hajlamos rá. A szitálás gátló is csalóka mert inkább azért jó mert nem kapja ki a kezedből a kormányt a kátyú. Plusz az alis 7000ft gátló vicc., és nagy a holtjátéka. Ami normális az 100-300k Rendes motoros.
Vagy Erexx [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Drón topik
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPhone 15 Pro 128 GB 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Apple iPhone 12 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresünk iPhone 14/14 Plus/14 Pro/14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Én ha nem így tennék rengeteg hülyét ki vasaltam volna már teherautóval
Nem kell itt a véletlenre bízni rollerel sem, én is hasonlóba futottam volna mint pusszycat, csak nálam a szituáció adott volt mert olyan részeg volt a csávó hogy az egész úttest kevés volt neki
Utóbbi mire lenne jó? Nagyobb végsebességre. Feltéve, hogy nem szoftveres a korlátja. Illetve "mellékhatása", hogy a vezérlő - általában - akku áramra szabályoz, s ha nagyobb akkufeszültséget is "elbír", akkor adott akkuáram nagyobb teljesítményt is fog jelenteni. (Jobban gyorsul. Kivéve, ha fázisáramra szabályoz, mert akkor a gyorsulás megmarad.)


