Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7482 üzenetére
Nem tudom, mennyire pontos (típust se írtál), de oroszoknál:
E-001 - Engine error (most likely a problem with the hall sensors or the wiring going to them).
E-002 - Trigger error.
E-003 - Controller error.
E-004 - Brake lever error.
E-005 - Decrease in battery voltage below the minimum allowable (the scooter has sat down).
E-006 - Communication error between display and controller.
E-007 - Communication error between the display and the controller when receiving data for displaying -
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7505 üzenetére
De előfordul... Én ezt a videót láttam a témában, viszont már régen,
így nem emlékszem pontosan az mi volt a megoldás. (Talán az volt
a gond, hogy forrasztás helyett krimpelték, ami úgy sikerült, ahogy...
Ha viszont csökken a kontakt felület, nő az ellenállás, és nagy áram
esetén ez hatványozottan jelentkezik melegedés formájában...)Ui: egy normálisan forrasztott XT60-nak 30A folyamatos az pite.
Nyilván, ha 60A fölé akar menni az ember, célszerű XT90-re váltani.Kugoo Kirin S1-ben mindössze XT30 van... Arra se engednék 50A-t.
Szerk: amivel én kábeleztem, az normális XT60, soha semmi bajom
nem volt vele. De egy olyan akkura, amiből sosem veszel ki 20A-nál
többet, felesleges "rákölteni". Ha már vmi, akkor a gyári vezetékeket
kellene átnézni és kukázni, mert az S1 nyaktagjában lévő azon kívül,
hogy könnyen kidörzsölődik/becsípődik, nagyon vékony: kicentizték.Szerk2: nagyon durva akku, vezérlő, és motor(ok) kellenének ahhoz,
hogy egy roller normális közlekedés mellett folyamatosan 30A fölött
egyen (motoronként). Persze egy hosszú hegymenet egy "túlhúzott"
cuccot leégethet, de ott sem az akku csatlakozó adja fel először.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7508 üzenetére
Vegyük példának a Kugoo S1-et: 15A vezérlővel jött eredetileg,
aztán szépen lecsökkentették 11A-re. Az, hogy én 20 meg 30A
tuning mellett használom, az én bajom, de XT60-nak nem fáj...Vagy mondjuk a G-Booster, 2x25A vezérlő. Egy-egy XT60 van a
dedikált vezérlőknek, tehát, ha kirántasz 2400W-ot, az is bőven
a csatlakozó terhelhetőségén belül van. (Csúcsban 60A-ig jó, a
Booster meg csúcsban húzza a 25-öt. Átlagban kevesebbet.)Hidd el, hogy egy egyszerű rolleren képtelenség a csatit kisütni,
de tőlem wagozhatod a rollert is, ha úgy jobban érzed magad.
(Nyomtatóknál mondjuk nem tudhatom, miért ilyen csatlakozót
használnak, azt se tudom, milyen teljesítményt vesznek fel...) -
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7510 üzenetére
Nem volt ebből gond. Már csak azért sem, mert relatíve kis áramok
mennek átlagos, kereskedésben kapható rollerek esetén... A tuning
az persze más, van aki itt is elég komoly szinten nyomja. De nyilván
nem fogja a projekt sikerességét kockára tenni ~500 Ft spórolással.
(Kínai lehet spórol, de ennél jóval durvább dolgokon is lásd vezeték.)Szerk: ha már OFF mekkora az a hatalmas áram, amit a hamis csati
nem bír? Tudom, nézzem meg újra a videót (inkább rollert szerelek).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7514 üzenetére
Oké, én bármit kinézek egy kínaiból, de a tömegesen kigyulladó
rollerek azért ártanának a gyár reputációjának. Nyilván, ha szar
a kontakt, akkor lehet melegedés, főleg, hogy a printer folyamat
húzza az áramot órákon át. Míg egy roller csak felgyorsít, aztán
töredék árammal tartja a tempót. (Ha nem így volna, komoly baj
lenne a hatótávolsággal: itt akkumulátoros üzemről beszélünk.)Szerk: a "töredék" kicsit megtévesztő (pl. 8 vs. 15), de maradjunk
annyiban, hogy általában kevesebb, mint a csúcs, amit általában
a vezérlő limitál, egyrészt az akku kímélése miatt, másrészt meg
s motorok is képesek túlmelegedni, ha folyamat kapják az ívet...
(Leginkább emelkedőn jön elő a dolog tuningolt rollereknél )Szerk2: motort már olvasztottam... Vezérlő is égett le párszor.
Az XT60 meg azóta is tart. (Gyári roller esetén el lehet felejteni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7516 üzenetére
Értem, akkor szakmai ártalom a csatin rugózni. Szerintem egy
rollert sem fogsz találni, ahol (krimpelt) hamisítványok vannak,
vagy ha mégis, akkor ott más komolyabb bajok is lehetnek...Szerk: átlagos roller használó soha nem húzza szét az XT60-at.
Egyetlen oka lehet, ha akkut kell cserélni. (Az mondjuk 2-3 évet
is jelenthet, ha szerencséje van, és nem spóroltak sokat rajta...
Habár S1 esetén típushiba hogy meghal az akku: ők spóroltak.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7521 üzenetére
Kitartás... Az első S1-em nekem is egy utat bírt... Utána
összefosta magát a kijelző, két percenként kikapcsolt stb.
Miután visszakaptam a pénzt, vettem egy használtat, ami
úgy volt jó, ahogy (még a 15A verzió). Amíg be nem ázott.
Szerencsére gariban kaptam vezérlőt. Ja és eltört az akku:
az is jött gariban. Szóval nem a legjobb minőség, de olcsó. -
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7536 üzenetére
Talán. Gondolom innen jön a 4 cm, mert az kevesebb mint a kerék átmérőjének fele, tehát a tengelynél pont menne be a víz a csapágy mellett (már amennyi be tud jutni). Amúgy amikor elfüstölt alattam, még majdnem hazavitt. Alig 7 km volt az út, az elején még csak csöpögött, de aztán rázendített, ennek ellenére haladtam. Valami 1 km volt már csak hátra, amikor höööörrr, és megállt a technológia, ECU hibával. Bejutott a víz a vezérlőbe, ami amúgy tök szerencsétlen helyen van, és nem igazán kapott normális vízszigetelést (a tartója meg semmit). Érdekes módon gariban küldtek, mivel annak idején IP54-nek reklámozták a szériát, és egy kis eső azért nem a folyamatos/erős vízsugár, vagy pláne nem vízbe merítés.
Szerk: Boosteres kolléga képeit láttam, hogy víz érte a motort. Semmi tünete nem volt miatta, mert viszonylag kevés érzékeny alkatrész van arra (a Hall szenzorokra tudok csak gondolni, aminek árthatna a víz), viszont korrodálódott a felni, ami hosszú távon nem szerencsés.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7539 üzenetére
Valójában a teljes átmérő kisebb, mint 205 mm, ezért is kell kalibrálni.
A gumi magassága van kb. 3 cm-nél. Tehát feltéve, ha nagyon lassan mész, a
3 cm-es víz se tud bejutni... 4 cm már lehet necc, de az tök vicces lenne, hogy
minden pocsolya előtt megállsz, leengeded a mélységmérőt, és csak utána.Ui: a felni-gumi találkozásánál már van némi gyári szigetelés... (Valójában még
egy S1-et se láttam, ami tényleg motorhibás lett volna. Minden mást igen...)
Úgy értem, hogy a vezérlő ázik be, és az tud motorhibát visszajelezni, pedig...Még a legkoszosabb leszakadt kábelű csapágyasra hajtott motor is működött.Csapágynál semmit nem használnak. Ha megcsinálod magadnak, ajánlott...
Szerk2: tuti bele fogsz kötni, hogy a felni-gumi találkozását nem kell szigetelni.
Átfogalmazom: a felni és a motorburkolat között. Ilyen ragasztás jelleggel...Szerk3: az ajánlott link alatt elérhető képen lévő motorral nem tudom vajon mit
csinálhattak, hogy olyan lett, amilyen. Sanszos, hogy vízben áztatták. Magától
biztos nem lesznek olyan dzsuvásak a tekercsek (egy pocsolyába hajtásól se).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7545 üzenetére
Milyen mérőszálak látnak be a párhuzamos cellacsoportokba?
Amire gondolsz, az a BMS mérővezetéke: be volt kötve, meg is
tudtam az alapján mérni, hogy hol a baj*, de amikor minden fel
van töltve, erre semmi nem utal. Nikkelszalag esetén nincs KH,
ennél a csavaros kitnél meg lehet: kívülről semmi nem utal rá...
Csak utólag lehet következtetni, hogy szétment a balansz.*:
13: 47.9V (3.684) 3.8 +0.116 [3.79]
12: 44.1V (3.675) 3.8 +0.116 [3.80]
11: 40.3V (3.663) 3.2 -0.484 (!!!) [3.20] 4.06, kontakt
10: 37.1V (3.71) 3.8 +0.116 [3.78]
9: 33.3V (3.7) 3.8 +0.116 [3.77]
8: 29.5V (3.687) 3.8 +0.116 [3.77]
7: 25.7V (3.671) 3.74 +0.056 [3.78]
6: 21.96V (3.66) 3.79 +0.106 [3.79]
5: 18.17V (3.634) 3.79 +0.106 [3.79]
4: 14.38V (3.595) 3.78 +0.096 [3.78]
3: 10.60V (3.533) 3.03 -0.654 (!!!) [3.02] 4.17 a párja
2: 7.57V (3.785) 3.78 +0.096 [3.77]
1: 3.79V (3.79) 3.79 +0.106 [3.79]Szerk: ahhoz, hogy meg tudjam mérni, hogy pl. a 3.02-esnek a
párja amúgy 4.17-en van, de nem érintkezik, szét kellett szedni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7547 üzenetére
de azt igen, hogy esett-e ki cella
Valójában ezt a BMS is tudja, és pont azért tiltja az egész pakkot, mondjuk
még 42V-nál light terhelés esetén, mert adott cella jócskán benézett 3V alá.
Okos(abb) BMS-ek képesek az egyes mért feszültségeket telón mutatni.
Xiaomi M365 alapból tudja. Nekem valszeg egy ANT BMS lesz a megoldás,
csak nem akkora, mint B-L-A-C-K-nek, mert soha nem fogok 300A-t kivenni.Amúgy szar hír: megint lerohadt a dual. Lejtőn 34 km/h-nál néztem, hogy a
fesz kezd elszállni (~43V), viszont fékre felugrott 50-re is. Ezt még párszor
eljátszotta, aztán megállt az egész a retekbe. Megint összef.sta magát egy
FET, emiatt a motor nehezen forog. Persze lehúztam a kábelét, hazatoltam
a vasat. Ha lett volna nálam egy spéci csati (ami most jutott eszembe), vagy
egy pót vezérlő (ami korábban "extrém tesztnél", nem véletlenül volt nálam),
nem kellett volna tolni. Egy, vagy két motorral visszavitt volna az emelkedőn.
Ha az a volna ott nem volna. Mindegy: kell építenem egy jó akkut és kész...
Attól még persze megdögölhet a vezérlő 50V-tól = a gyári FET-ek elég fosok.
Szerk: jellemző, hogy pont most raktam be egy gyári (javított) vezérlőt. Durr.Gyári S1 tulajok többen megénekelték, hogy teljes töltés után indulva lejtőn
nem lehet fékezni, mert túltöltés miatt eldobja a féket, állj meg ahogy tudsz:
azért vicc amúgy, mert lenne olyan fékezési megoldás, ami NEM tölt vissza.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7558 üzenetére
Hát ez azért még nem egy egzakt mérés. Azok a csíkok elvileg
az akku töltöttségére utalnak, és feszmérés alapon működnek.
Ha nyomod neki, esik a fesz, megy le a csík. Ha csak hagyod
kigurulni ezután, akkor is vissza fog menni a fesz (így a csík is).
Pedig ha csak szabadon gurulsz, biztos nem tölt vissza.Szerk: ettől függetlenül lehet, hogy visszatölt fékezéskor! Csak
mondom, hogy ilyen holmi csíkoknak én soha nem hinnék.Szerk2: ez amúgy érdekesnek tűnik, de sajnos én nem vagyok
szakmabeli. "Poorly designed controllers lead to failure and
physics prevents any meaningful energy recovery."[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7560 üzenetére
elfutes vagy akkutoltes kerdeskorben erdemben nem hasznalhato.
Értem. Viszont a tapasztalat szerint feltöltött akkunál egyáltalán nem
opció a regen. Hovatovább az S1 álló helyzetben is fogja a motort, ha
fékezel, ami megint nem a igazán a regen fék jellemző tulajdonsága...
De mondtam, hogy nem vagyok szakmabeli. Biztos ez is full hülyeség:Another limitation of this system occurs when the batteries are full. Even if the system has a boost capability, if the batteries would not accept any more energy, they would start acting as resistors and eventually heat up, burn or blow.
Since batteries are electrochemical machines, they have a reaction time and this time is generally related with amount of energy that is taken or given. When I_brake exceeds charging current limits of a battery pack, amount of braking is limited to amount of current that can be safely stored on.
Megjegyzem jobb akkukat írsz, amik nagy árammal tölthetők: szerinted
az egyik legolcsóbb rollerbe milyet rak a kici kínai? Pontosan... occót.Mivel ez a szakterületed: szerinted milyen fékezési megoldást csinál az
S1, és miért? Hogyan lehetne növelni a fékerőt, ha ennyire szar a fékút?
(Azon kívül, ahogy én csináltam, miszerint két motor fékez egyszerre...)Szerk: meg persze egy mechanikus fékkel rendelkező motorral.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Reggie0 #7558 üzenetére
Nekem is felmegy a töltés-kijelzőn a jel ha előtte dombra mentem utána pedig gurultam, de ez az összes rollernél így van, véleményem szerint ez nem visszatöltés, csak a feszültség kúszik vissza ha nem kap terhelést. Ha kikapcsolom a rollert, majd újra be, akkor is feljebb megy a csík, pedig akkor nem beszélhetünk visszatöltésről.
Az S1/Pro egészen biztos nem tölt vissza, a Kugootól kérdeztem és ők mondták. Az S1 Plust nem ismerem közelebbről.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7567 üzenetére
az 1C-s akkura rakuldik a 2C-t
Sőt, a 8Ah akkura is ráragasztják a 10Ah matricát.
Ugyanolyan barna 2000-es cellák, mint az S1-ben. Ehh.
Mondom szétszedem, nincs-e esetleg baja: azon kívül,
hogy kamu kapacitást nyomtattak rá, nincs. Ja és 20A
a BMS, szóval nem biztos, hogy imádta a 30A vezérlőt.Szerk: ugrált az úthibákon, kezdett kopni a zsugorfólia.
Igyekeztem két oldalas ragasztóval jobban lefixálni.[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz Reggie0 #7578 üzenetére
Tegnap pont ezen gondolkoztam, hogy a BMS még a partial charges-t is számolja, akár még olyan is lehet mint régebben a laptop akkuk meg a tintasugaras nyomtatók, volt még bennük kraft, csakhát elérte úgymond a tervezett élettartamot és hurka, bár a li-ion pakk se nagyon bír ki 700-nél több töltés-lemerítést.
[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
válasz Reggie0 #7583 üzenetére
Értem. A bejáratra sehol nincs kiírva, hogy nem lehet betolni. A jóllakott óvodás kinézetű sutyerák biztiboy mondja, hogy a rollert nem vihetem be. Mondom oké, akkor viszlát. Azért kérdezem, hogy van-e törvény erre, ami kimondja, hogy tilos bevinni, mert ha van, akkor befogom, de mivel nincs rá törvény, és a bolt sem jelzi a bejáratnál, hogy tilos bevinni, csak egy ilyen véglény azt mondja, hogy nem lehet és ezt nekem el kell fogadni ez nálam nem játszik. Felveszem a bolttal a kapcsolatot, kíváncsi vagyok hogy ők mit mondanak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
mrrr74
aktív tag
válasz Reggie0 #7596 üzenetére
Majd írd meg kérlek, hogy mennyi a teljes hatótáv teljesen feltöltött állapotról nulláig.
Szerk.: ha jól tudom, a korai darabokat átalakították egy kicsit, viszont azt nem tudom, hogy mit és pontosan miért.[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7615 üzenetére
Nem tudom mennyiben tér el a Plus a sima S1/Pro-tól, de nagy
hekkelésre ne számíts, ha hasonlóak... Az áramkorlát a vezérlő
programjában van, amit kívülről nehezen módosítasz. Anno azt
hittem, hogy azért 11A, és nem 15, mert 255 helyett 200 a max.
gáz érték, de tévedtem, semmivel se ment jobban 255-tel.Szerk: hardveresen viszont hekkelhető, innen van 20A vezérlője
több fórum tagnak. Van amit én csináltam. Mások magunknak.[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Reggie0 #7608 üzenetére
De, ráz. Ma mentem vele egy teljes töltésnyit, kényelmes, nagy, viszont gyengébb, mint a City Racer 36. Az végig tudja a 32 km/h-s sebességet a 83 kilóm alatt, hosszú, nyújtott emelkedőn is, meg is lepődtem, ráadásul 22 km-t mentem vele és a kerekei is nagyobbak.
Ennek 25 km/h a vége, az emelkedőn elveszti az erejét, ugyanott 20 a vége ahol a másik maxon megy és kisebb az akku is, 18 km körüli volt a hatótáv - cserében jól néz ki nagyon, mintha egy gördeszkán rollereznél, mert rétegelt falemez a deck.
De ugye egy teszt nem teszt, megyek még vele pár kört és teljes lesz a kép.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Reggie0 #7653 üzenetére
Innen látszik ezeket tapasztalat nélkül írod sajnos.
- levegos az abroncs
Igen ez valóban hátrány, de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet.
- nincs rugozas se elol se hatul
Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal.
- appos szarakodas
Mit kell vele szarakodni? Lehet húzni, tempómat, motor fék...stb, egyszer magadra szabod, utána már csak be ki kell kapcsolni és kész, nincs szarakodás.
- gyenge motor
Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
- a kormany szinten lotyogni fog
Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Reggie0 #7658 üzenetére
Imádom az ilyeneket, 0 tapasztalat, és megcáfol mindenben... Hidd el sem időm sem kedvem az ilyen embereket győzködni, amit leírtam mindent úgy írtam hogy tapasztalatom is van vele, ellenben veled.
Csak 1 tanács: ha úgy érzed okos vagy, de tapasztalod nulla, ne reklámozd már a hülyeséget mert ezzel csak másokat vezetsz félre.
Téma részemről off.
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7641 üzenetére
Nem felejtettem el, csak közben kellett videót csinálni a ponthegesztőről.
Az a vicc, hogy azon is egy MOSFET mehetett gatyára (nem mértem végig),
emiatt folyamat rövidzárban van a kimenet: életveszélyes akkut kötni rá. Tuti
javítható, ha tényleg csak a FET szállt el, és nem a komplett vezérlése: ha...Amikor a CSD19536KCS-t vettem, néztem az időzítést is. Viszont az rohadt
drága arányaiban. 6 db-ot beépítek, az több, mint egy komplett vezérlő...Azt mondod az AOT480L nem is jó választás? Gyakorlatilag mondjuk megy:
miben számít a kapcsolási veszteség? Többet fogyaszt? Lassabban megy?B-L-A-C-K: ne bőszíts már, ismersz... Hányszor írjam még, hogy én tökre
nem fekete-fehérben gondolkodok a témáról? Nem király az S1! És valóban
nincs rengeteg km M365 tapasztalatom. Minimális van csak. Amit viszont én
tapasztalatot írtam, az az én tapasztalatom, és az én véleményem... Nyilván
nem kell vele egyetérteni. De biztos azért építenek utlólag az M365-re hátsó
telót IS, mert annyira kényelmes ha bukdácsol az egész deck a gyökereken.Vannak úthibák, amit csak a rugózás javít valamelyest. Nyilván a legtutibb az,
ha rugózik is, és a kereke is pneumatikus... És akkor eljutottunk a Mantishoz,
meg az Inokimhoz, meg még ég tudja, mihez, amik 300-400K körül futnak.
Nyilván a tuningolt M365-ra is rákölt az ember sokat, de lehet, hogy olcsóbb.
(Ha már dupla motoros, meg dupla tárcsafékes emellé, akkor nem is biztos.)Szerk: annyira nem király, hogy egy motorosként nem is igazán ajánlanám.
(Lévén megállni necces. De kis forgalmú úton, síkon, ésszel hajtva: esetleg.)Szerk a szerkre: kilépek innen végleg, mielőtt jobban felb@szom magam...
Sajnálom, hogy felbasztad magad, csak beszélgettem volna: azt is sajnálom,
hogy nem tudok érdemben hozzádszólni az építsünk 2 millás rollert témában.
Úri huncutságok ezek, mint a száguldás, Porsche szerelem. FID is csak igen
ritkán ír ide, amikor mondjuk bemutatja a legújabb millás rollerét. Nincs ezzel
baj, csak azt várni, hogy az átlagember csak a Ferrarikról beszélgessen...Nincs tapasztalatom. Nem tudom azt mondani, hogy szar a Mantis Dual meg
ha már 420K-d van, akkor dobjál már rá 130-at, mert ANNYIVAL jobb a Pro.
Tényleg nem tudom... Viszont, amikor látom azt a videót, hogy tökre ártatlan
szituban, tök lassan gurulva bicikli úton fejre áll az ember a harapós, egyujjas
tárcsaféktől, akkor elgondolkodok, hogy tényleg MEGÉRI az a nagy fékerő?[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz Reggie0 #7658 üzenetére
4.5 bar: 4 baron használtam, nem volt defektem 1500 kilométer körülig, ott volt 4 egymás után, homály övezi miért. Eladtam a rollert 2000km körül, azóta is hibátlan a gumi.
Tömör/méhsejtes gumi:
Nagy kalap szar, jobban hajlamos csúszni, és nem szeretnék kb fakockán gurulniMit kell vele szarakodni:
Na hát nem értelek, 2x léptem be, beállítani+1-2x flasheltem firmware-t és ennyi, utána csak a kilométert csekkoltam. Ja igen többen is tudták használniNem találom gyengébbnek:
Engem 86 kilóval felvitt elég nagy emelkedőn is a pro, de próbáltam m365-öt is, kb picit jobban erőlködött..Zár:
Nekem 600km körül kezdett nyekeregni, kapott oda betétet és rendesen be lett állítva, utána bárhogy rángattad semmi baja nem volt 2000km után se, hidd el, nem simogattam.Ezt a te válaszaidra írtam csak így egyszerűbb volt.
Mielőtt előjön a kontroller hiba dolog is: dombra fel sport módban, le 35! Km/h mellett jöttem és nem volt semmi baja. B-L-A-C-K szerelő barátjával megnézettem már kíváncsiságból van e bármilyen elszíneződés, de konkrétan mintha új lett volna 1600km után... Mondom, nem kíméltem, volt elégett fékpofám is mert 2. Kerből 35 mellett kellett fékezni kereszteződésnél..
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7675 üzenetére
Hát nem tudom, miért, de valahogy NAGYON sokat fogyaszt így...
Egy motorral bőven 11A (ahogy Eldenisa Pro-ja is), sőt még 12-t is láttam,
síkon. És nem megy 24 km/h-t, hanem csak 22-23. Oké nehéz vagyok, de
ennyire? Rendeltem a 21700-as cellákat, majd 2 kW-tal nem fog érdekelni.A feeling miatt inkább maradnék ennél a guminál, sokkal jobbnak érzem.
Szerk: mondjuk mire ebből tuning akku lesz, lehet, megint ledobok pár kilót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)