Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
válasz PociAti #8803 üzenetére
Én pont ma húztam meg asszony 1S-én mert neki is zörgött. Kereket nem kell levenni hozzá, a fényvisszaverő csíkot kell kipattintani, annak a keretét fogja két csavar, azt leveszed és alatta van a kis fekete csavar ami a sárhányót rögzíti. 5 perc alatt megvan. A fényvisszaverő műanyag kiszedése a legtrükkösebb, van egy nagyon pici lyuk, oda kell bedugni valamit, az felold egy műanyag fogat és aztán ki lehet emelni.
Ezt ha megnézed látni fogod amit leírtam mert így nem feltétlen érthető.https://geekpulse.hu
-
Skynet258
veterán
válasz PociAti #8806 üzenetére
"Ha jól láttam az anya illeszkedik a sárvédőbe, így meghúzásához egy kereszthornyos csavarhúzó elegendő lesz."
Így van. Én meghúztam amennyire mertem, de olyan kis fing csavar, hogy nagyon azért nem mertem erőltetni. Remélhetőleg nem kell sűrűn állítgatni, bár tényleg pár perc az egész.
https://geekpulse.hu
-
Laca1212
őstag
válasz PociAti #8810 üzenetére
Értem.
Csak azért kérdeztem, mert mintha olvastam volna valahol, hogy frissítés után a max sebességet 20 km/h-ra korlátozta. Lehet hülyeség...iOS-re csak a Xiaomi Home van még még két ingyenes m365 plus, m365 daschboard. Ahogy néztem őket...kb azt tudják mint a Xiaomi Hom.
-
csokaym
csendes tag
válasz PociAti #8848 üzenetére
Én beviszem magammal, szerintem semmi parasztság nincsen benne, ha nem szeretném, hogy ellopják/meglopjanak. Az akkupakk egy kormánytáskában van, ha mást nem, abból fél perc alatt kilopják az akkut, ami piaci áron mondjuk 40.000 Ft.
A nővérem biciklijét anno a posta elől lopták el úgy, hogy a kamera is rálátott, mégsem történt semmi, nem kapták el a tettest, a bicikli sem lett meg. Ezek után biztosan nem hagyom ott sehol egy percre sem.
Egyébként nem foglal több helyet a boltban, mint egy babakocsi. Oké, nem gyereket szállítok vele, de a boltból elvett terület nagysága kisebb.
És egy pálcika roller+kosár szintén kisebb egy bevásárlókocsinál is. -
Skynet258
veterán
válasz PociAti #8850 üzenetére
Szerintem ha van hely az adott üzletben, akkor nincs vele baj, ha beviszi az ember. Én is beviszem, ha a bejáratnál van biztonsági akkor rákérdezek, bent figyelek, hogy ne dobjam le keresztbe az úton, ne üssem ne ki semminek, senkit ne koszoljak össze... Soha nem volt belőle probléma, sehol sem szóltak rám emiatt, sőt volt ahol mondták hú de jól néz ki, tök jó élmény lehet egy ilyennel menni, stb. Tehát normális keretek között szerintem nincs ezzel baj, mert ahogy írták is sok helyet nem foglal, innentől kezdve meg az egyénre van bízva, hogy mennyire körültekintő. Persze ha a sok paraszt elkezdi bevinni és nem figyel ezekre akkor egy idő után majd rossz szemmel néznek ránk, de egyelőre ésszel csinálva én nem érzem negatívnak a dolgot.
https://geekpulse.hu
-
csokaym
csendes tag
válasz PociAti #8850 üzenetére
"Azóta a nővéred beviszi a postára a kerékpárt, mert egyszer ellopták neki?"
Nyilván nem. Azóta nem megy biciklivel postára, nagyjából ez lett belőle. Inkább elsétál odáig, ha postai intézni valója akad.Egyébként nagyon nem mindegy szerintem, hogy milyen értékű tárgyat hagysz őrizetlenül. Akár lezárod, akár nem. egy kb 20.000 Ft-ot érő bicikliért kevésbé kár, mint valami másért, ami egy nullával többet ér.
"Meg kell tudni oldani anélkül, hogy azzal másokat zavarnánk."
De nem tudom, hogy a "betolod a rollert valahova" jelenséget miért kell úgy kezelni, mintha azzal mindenkit fellökne, meg a feje fölött pörgetné a tulajdonos.
Abban az esetben, ha tudom, hogy egy kicsi boltba megyek, nem viszem a rollerem - hiszen nem férünk el tőle. Ha pedig egy akkora hipermarketbe megyek, ahol 6x elférnék még magam mellett a sorok között, oda beviszem, mert nem hátráltatok vele senkit.
Nyilvánvaló, hogy lucskos időben sem viszem be - koszolni akarok. A lépcsőházi liftben is csak egyedül utazom vele, másokat nem kaszálok el, inkább megvárom, míg üres lesz a lift, és nem nyomorítok be másokat a rollerral.Ha egy olyan helyre megyek, ahol a bejáratnál ott lehet hagyni nyugodt szívvel, mert figyel rá a biztonsági őr, akkor otthagyom. (Pl. ügyintézés esetén a Főtávnál otthagytam az "előszobában", azt mondta a biztonsági őr, hogy nyugodtan, mert figyeli majd.)
"És tisztában kell lenni azzal, hogy mely eszközökkel vagyunk toleránsabbak."
Természetesen nem ugat le senki sem egy anyukát a babakocsija miatt, vagy egy mozgáskorlátozott személyt a kerekesszék miatt, és ez rendjén is van. Én itt csak a méretbeli összevetés végett hoztam példának más eszközöket. Hogy a bicikli betolásra visszatérjek, egy 28-as bicajt nem tolsz be akárhova. Egy pálcika roller meg a legkisebb kempingbiciklinél is kisebb.Tapasztalatom szerint nem a rollerek hipermarketben való tolása okozza a legnagyobb problémát. Eddig nem szóltak egyszer sem, hogy ne vigyem be, mikor köszönök a biztonsági őrnek. Ha probléma lenne, és nem lehetne bevinni, felteszem, szólnának, és ebben az esetben nem is vinném be, megoldanám a bevásárlást roller nélkül, vagy olyan helyen, ahol beengednek vele, mert felismerik, hogy nem közveszélyes.
Summa summarum, ameddig nem mondja azt a biztonsági őr, hogy ne vigyem be, be fogom vinni (olyan helyekre, ahol nem akadályozok vele másokat), mert nem szeretném, hogy ellopják. Ha pedig jelzik, hogy ne, nem állok le vitatkozni, nem viszem be, és nem ott vásárolok, ill. legközelebb nem rollerral megyek abba a boltba.
Jó lenne egy olyan társadalomban élni, ahol minden további nélkül ott merném hagyni a rollerem kívül, de ahol van lopás, szerintem nem a roller beltéri tologatása a legnagyobb bűn.
Ettől függetlenül becsülöm, aki kint meri hagyni, és kíívánom, hogy se a Te rollered, se másét ne lopják el, aki kívül hagyja, akár lezárva, akár anélkül! -
uniqm1
tag
válasz PociAti #8865 üzenetére
Bármikor vissza lehet tenni az eredeti firmwaret, ha esetleg gariztatni kellene. De nem akarok rábeszélni senkit, én magam is úgy voltam, amikor megvettem, hogy hónapokig nem mertem hozzányúlni. De aztán rájöttem, hogy teljesen felesleges emiatt parázni, esetleg egy kormánytörés lehet olyan probléma, amit garanciáztatnék, de az csak a régebbi verzióknál volt szériahiba. Az apróbb dolgokat a magam részéről inkább s.k. megoldom, mivel napi szinten használom, nincs kedvem/időm hetekig várni a hivatalos Wayteq szervízre. Nem kell félni tőle, rengeteg YT videó van, pl simán cseréltem azok alapján már fékbowdent, vagy bezsíroztam a csapágyakat. De - legalábbis itt Budapesten - van már több rollerre szakosodott szervíz is, ha esetleg nagyobb gond lenne.
-
PociAti
senior tag
válasz PociAti #8895 üzenetére
Én pedig ígértem Játékosnak, hogy összeírom normál töltő mennyit tölt.
Mikor hazaértem, kb. 10 méterrel a kapu előtt jelent meg a piros lámpa, hogy lemerülőben az akku.
Kb. 1 órával később rátettem a töltőre,
kiindulási állapot: 14%, 1014 mAh és 4,2 km megtehető táv maradt benne.
+15 perc: 25%, 1826 mAh, 7,5 km, (15p: +3,3 km)
+15 perc: 38%, 2738 mAh, 11,4 km, (30p: +7,2 km)
+15 perc: 51%, 3605 mAh, 15,3 km, (45p: +11,1km)
+15 perc: 56%, 4025 mAh, 16,8 km, (60p: 12,6km)Az első 30 perc +7,2 km-t eredményezett, második 30p 5,4 km-t, utána már csak 1,8 és 1,5 km-ek töltődtek az akkuba fél óránként, és gondolom folyamatosan csökkenni fog az érték.
Egy mérés, nem mérés! A következő hétben írni fogom. (Úgy is szinte mindent írok vele kapcsolatban, szeretem minél jobban kiismerni az eszközeimet.)
Ja, és Xiaomi Mi 1S-ről van szó. Hogy a hozzászólásnak önmagában is legyen értelme, ne kelljen lapozgatni ahhoz, hogy miről van szó.
Normál töltő: BCTA+71420-1701 Power Charger 41V 1.7A
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #8923 üzenetére
A pontos időpont elvileg a screenshot nevében benne kell legyen.
Egész véletlenül feszültség értéket nem mutat rajta? Az segíthetne.Akku töltöttséget közelítően a mindenkori töltőáram és az eltelt idő
integrálja mutatja. Mivel CC/CV a töltési metódus, ezért az elején
jól becsülhető a max. áram (esetedben 1.7A), és az idő szorzatával.Ergo úgy 80%-ig tök lineárisan kellene eljutnia, utána lassul, ahogy a
töltő áram csökken, amikor szépen a végfeszültséget tartja a töltő...
Mondjuk a feszültség változása pont nem lineáris, ráadásul ha meg
sincs állítva a töltés, akkor az nem is az akku üresjárati feszültsége.
(De majd kijavít vmi elektro-szaki, ha valamiben tévednék. Viszont a
"töltésszámláláson" alapuló mérés nekem teljesen jól bevált... Adott
távon adott Ah jött ki, miután ez visszament az akku 100% lett: 42V)Egy pár nevezetes feszültség használható becslésre, de közte kicsi
mérhető különbségek vannak, nagyon sokáig 38V körül dolgozik.
Nyilván terheléstől függően, de adott alacsony terhelésre igen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #8930 üzenetére
Ebből egyértelmű, hogy az a százalék vmi konvertált érték. Hiszen
98% töltöttséget jelez, miközben bőven nincs 4.2V közelében sem
cellánként, és 6951/7800 az 89%. Valószínűleg kíméli az akkut, és
nem tolja valóban 100%-ra: ezzel ahogy majd degradálódik ki tudja
tolni a használt feszültség tartományt, hogy ne vegyed észre.
(Úgy tudom az elektromos autók is így csinálják. Okos megoldás.)Szerintem teljesen pontosak az adatok* (jól látszik, hogy tökéletes
balanszban vannak a cellák stb.), egyedül a százalék nem az igazi!*: mondjuk ha továbbra is azt állítja, hogy ~fél óra alatt +1700 mAh
töltöttséget regisztrált, akkor visszavonom, mert az védhetetlen.A többi pl. ami a megtehető távolságot illeti gondolom egy becslés
az eddigi adatokból. Ha nehéz pilóta alatt érzékeli, hogy töredéke a
megtehető távolság a gyárihoz képest, feltételezem, utána megy. -
Reggie0
félisten
válasz PociAti #8952 üzenetére
Nem trollkodas volt, ez a szakmam(vill mernok, vill. gepek es hajtasok szakon). Mindossze nem akartam oldalas litaniakba kezdeni az akkumulatorok lelektanarol, es az se jott le a kerdesedbol, hogy te ezt szeretned.
Nagyon tomoren: Mint latod az cellafesz csak 4V-ig megy fel, tehat 100%-ra nem tolti fel, de talan meg 85%-ra se. Az akkumulatorok cikklusszama a kisutesi melysegtol fugg, a ketto kozotti kapcsolat nem linearis. Azaz ha 100% kisutessel 100 ciklust bir, akkor 50% kisutessel nem 200-at fog, hanem sokkal tobbet. Ennek a hatasa sokkal jelentosebb, mint az, hogy 80-100% kozott vagy 60-80% kozott jaratod. Nyilvan az utobbi az elonyosebb, de meg mindig jobb, a 80-100%, mint fele annyi ciklussal a 60-100%. Arrol nem is beszelve, hogy hogyan akarod 60-80% kozott tartani, mert a toltottsegi szinthez tartozo feszultsegszintek az oregedes soran elmasznak, igy sem a toltottseg mennyiseget, se a tartomanyat nem tudod feszmeressel megtartani.
Bar a CyC Life vs DoD gorbe akkupakkonkent es cellankent valtozo, de az alabbibol is lathatod, hogy ha 20%-os kisulesnel toltogeted minden hasznalat utan, akkor nagyobb lesz az elettartama, mintha 40% kisutessel fele annyiszor toltened.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #8957 üzenetére
A gyartok a 100% DoD-ra adjak meg az oregedest, azaz xiaominal azt jelenti, hogy 500 teljes ciklus utan meg 70% marad az akku kapacitasa. Ezt az 500-at lehet novelni a kisutes melysegenek csokkentesevel. Igazabol amit adtam grafikont az nem teljes, talalhatsz olyanokat amelyek egeszen 1 vagy 5% DoD-tol indulnak, ott latszik, hogy a mikrociklusok fele haladva szinte a vegtelenbe szall a ciklusszam.
Amit elozonek linkeltem abrat az inkabb a normal/nagy kapacitasu akkumulatorokra jellemzo, ime egy vontatasi Li akkunak a gorbeje:
A ketto kozott az a kulonbseg, hogy a vontatasi akkunak nagyobb aramcsucsokat is el kell viselnie, ami miatt a szerkezeti anyagok aranya nagyobbak es a cellaszerkezet is mas, hogy kisebb belso ellenallasa legyen. Emiatt ezeknek kisebb is a fajlagos kapacitasuk.
[ Szerkesztve ]
-
Gab3n28
újonc
válasz PociAti #8994 üzenetére
Egyenlőre megteszi a 25 km/h 😁 Jogos, a gyalogos mód értelmét nem látom én se. A tempomatot csak most fogom meg tapasztalni, de igy látatlanban, szerintem is felesleges az 5 másodperc, valóban kenyelmesebb lenne a 3-4. Indulasi sebességgel meg úgy nem volt problémám, igazából azzal megvagyok. Még egyszer köszi a tippet👊😉
-
veterán
válasz PociAti #9020 üzenetére
De van csak a nagyobb 1 motoros, illetve belépő 2 motorosok között nincs árba olyan nagy különbség. Mantis Plus pl. 800W-os 1 motoros, vagy Dualtron Mini szintén kb, Vsett 8 600W-os, Future Board V1000 az 1000W-os, viszont ezek mind 400 körül vannak.
Egy G-Booster meg 420k.
Nagyon sok embernek elég egy 300W-os motor teljesítménye, viszont sajnos számolni kell vele hogy emelkedőn nem 25km/h-val fog felmenni. Vagy épp azzal nem nagyon van lehetőséged egy kerékpárost megelőzni aki szintén kb. hasonló sebességgel halad előtted..Hiába írják rá hogy 120kg a terhelhetőség ha ugyanúgy 250-350W-os motor van benne.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Laca1212
őstag
válasz PociAti #9093 üzenetére
Megtisztelő, hogy képes voltál összeszedni ezt mind. De minek is?
Ha már végigolvastál, akkor azt is tudod, hogy mi a sztori. Nulla e roller hozzáértéssel jöttem ide. 1S-el elkapkodtam, f@x voltam. Igen, most csapongok. És? Zavar? Lépj túl hsz-eimen, ha már érdemben nem tudsz/akarsz segíteni! Talán lesz aki tud...
Most próbálok informálódni alaposabban. De az ilyen b@sz@kodós hsz-ekre semmi szükségem![ Szerkesztve ]
-
JoeCockBill
senior tag
válasz PociAti #9124 üzenetére
Visszapillantó tényleg nagyon sokat tud segíteni, első napokban én is azt tartottam a legfontosabb beszerezni való kiegészítőnek.
úgyám. felszereltem visszapillantót, egész jó volt, de aztán kicseréltem egy másikra amiről azt hittem hogy jobb lesz, de nem láttam benne semmit, nagyon para volt úgy közlekedniúj lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #9198 üzenetére
körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor
Maximálisan osztom a véleményed! Ellenberger, mikor elszáll az összes fék
(G-Booster), vagy kitörik a kerék (Kugoo S1), esetleg a kormányrúd marad
a kezedben (régi Mantis), akkor igen jó lenne, ha az ember épp nem puszta
kézzel, vagy arccal, esetleg "poló-protektoros" bordákkal hárítaná az esést.Nem beszélve előre nem látható kátyúkról (G2 Pro), bokorból kiugró gyalog
csövesről (utóbbiból nem lett esés!), vagy "simán" egy gázolásról (e-Twow):
van olyan, mikor kvázi nem tudsz mit kezdeni, nem tudtál elég defenzív lenni.(A protektor természetesen passzív biztonsági elem, így sokkal jobb dolog,
ha soha nincs rá szükség, és csak "dísznek" hordod, de nem hinném, hogy
hamis biztonságérzeted adna. Annak, aki amúgy tisztában van a kétkerekű
közlekedés mibenlétével. Oké, sokan vannak full retardáltak két keréken is,
de azok sajnos akkor is azok lennének, ha van rajtuk sapka, ha nincs.)Szerk: jozsi252 azt mondja, hogy kellene. Szerintem nem tenné kötelezővé,
ahogy a kerékpáros-országokban is az egyén döntési joga ez: valószínűleg
ott rolleren is lehet bukó nélkül közlekedni.Az első esés után majd vesznek.Régebben amúgy SMKP-ra se volt kötelező lakotton belül. Aztán mégis az
lett. Viszont a mai napig látni postásokat bukó nélkül grasszálni. (A szabály
az szabály, viszont ők meg kifejezetten nem száguldoznak = megértem...
A magam részéről motoron bukó és gerincvédő nélkül soha... Kesztyű és a
többiek néha-néha elmaradnak, de nyilván nem akkor fogok köridőt javítani.
Ha mondjuk versenypályára akarsz felmenni motorral, akkor bizony ott meg
fogják követelni a védőfelszerelést is, és nem hagyják rád a döntést...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #9201 üzenetére
Igen, abszolút egyetértünk. Viszont épp azért írtam, hogy "Annak, aki amúgy tisztában van a kétkerekű közlekedés mibenlétével." Több, mint 10 éve csináltam az A-jogsit, de a mai napig emlékszem a "Kopasz" néhány frappáns mondatára, pl. arra, hogy azért, mert fel vagy öltözve, még nem kell kiugrani a 7-es busz elé. Na, akik ezt nem értik meg, azoknak ad hamis biztonságérzetet a védőfelszerelés.
Tök jófej oktató volt, sokat köszönhetek neki... Ahogy mondják: fejben dől el. Azzal is egyet tudok érteni, hogy ha valaki 20-25-tel kóricál, kibírhatja sisak nélkül. Csak nehogy elkottázzon valamit, mert még lassan haladva is nagyon szar, amikor a fejed koppan az aszfalton. Ezt gyerekként is megtapasztaltam, amire mondta az ügyeletes megmondóember, hogy "na ezért kell a sisak". És teljesen igaza volt.
Egyben azt is osztom, hogy ha valaki "túlöltözik" és emiatt a 38-40 fokban gurulva dekoncentráltabbá válik, totál leizzad, nem érzi jól magát, könnyebben kerül bajba!
Nagyon sokáig azt mondtam a motorra is, hogy "nem kell elesni". Ingben jártam a munkahelyemre, kvázinulla védőfelszereléssel* (a kötelező sisakon kívül). Megúsztam ugyan, mert az első esésemnél protektoros kabátban voltam, viszont maga az esés egy teljesen önhibás szituációból adódott. Ha épp "lengén" vagyok öltözve, és emiatt óvatosabban megyek, tuti nem esek ugyanott, ugyanúgy el... Szóval igen, az első eséséig az ember még nagyon (túl) magabiztos tud lenni. Utána rájön, hogy nem mindig fogja kiadni, és inkább a tervezett tempóhoz öltözik. Csak egy ON példa: sisakban megyek dolgozni, mert tolom neki 40-nel a (baromi széles) bicikliúton, de az ördög nem alszik. Viszont ha kigurulok vásárolni párszáz méterre, akkor nem viszem a sisakot, és véletlenül sem megyek 40-nel sem. Minap pl. full beöltöztem, térvédő + kesztyű is, mivel ismeretlen terepre, és elég nagy távra mentem, így jobban éreztem magam. Kényelmetlen volt meg minden, nem is rolleres cuccok voltak, hanem "rendes", motoros, de így láttam jónak... Valójában jobban jártam volna, ha kitolom a motort, azzal gyorsabban lenyomom azt a 30+ km távot, de legalább így nyomhattam egy "tartóstesztet" is...
*: természetesen teljesen kezdőként ennek az ellenkezője, még csizmám is volt. Meg is szóltak érte, hogy "robogóra csizmaaa"??? Mondom, ha esek, akkor az aszfaltot nem érdekli, mi volt alattam... Ezt elfogadta a sportmotoros kolléga is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz PociAti #9198 üzenetére
"körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor."
Ez mind szép és jó, csak épp ha egy figyelmetlen autós meglök hátulról mert nem vesz észre akkor b@szhatom a körültekintésemet! Balesetek nem csak saját hibából történnek hanem más hibájából is. Ugyanúgy ahogy figyelmetlen autós vagy kamionos összetolja a sort, megeshet hogy lámpánál állva neked megy valaki.DigitXT
Persze hogy sokkal másabb egy járműn utazni és úgy bukni.. Viszont ha 100 útból 1x történik valami akkor nagyon jól jöhet a bukó! Tényleg mindenkinek a saját döntése hogy vigyáz az életére, de más is tud balesetet okozni nem csak saját hibából lehet bukni. De megéri kockáztatni egy komoly fejsérülést csak azért mert azt az elvet vallja valaki hogy 30-cal nem lehet nagyot esni?Megjött a Decathlonos 2k-s tükröm, kíváncsi vagyok rá hogy érni fog-e valamit.
Stylerr
Néhány merítési töltési ciklus kell hogy az akkupakk kapacitása beálljon. Viszont a 14km-es hatótávból nem lesz 30 attól függetlenül. Egy 36V-os 7.5Ah pakktól az az igazság hogy nagy csodát nem érdemes várni ha már beállt a pakk kapacitása.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz PociAti #9226 üzenetére
Tegnap este felszereltem az utcában mentem pár kört és egyelőre meggyőző amit tud! Ma vagy holnap letesztelem főúton aztán be tudok róla számolni hogy milyen. Az index is jó lenne ha lenne, de most perpill ez volt a legfontosabb amire szükségem volt. Nagyon szar hogy nem látom mi van épp mögöttem.
Mivel fogalmam sincs hol tarthat az új KRESZ ezért nem fogok belemenni hogy "szerintem" mi várható, mert fogalmam sincs. De gondolom lesz azért egy 3-400W alatti kategória, meg afölötti. Felelőtlenség lenne egy kategóriába sorolni egy 250W-os 1S-t, meg egy 8400W-os NAMI-t.
Túlzó kijelentés vagy nem, azért sokan ellene vannak a védőfelszerelésnek. Most akkor erre mit lehet mondani? Mindenki döntse el maga hogy a kényelem vagy a biztonság a fontos. De tényleg nem szeretnék ebből vitát nyitni, elég a YT-ra felmenni és megnézni hogy mennyire rolleres bukás van. És igen, valószínű hogyha 20-25km/h sebességgel mész egy 1S-sel, akkor nem töröd össze annyira magad, mintha egy erősebb géppel mennél 40-50km/h sebességgel. Meglátjuk hogy a törvény szerint mit hoz a jövő és akkor ahhoz kell alkalmazkodni. Én sem szívesen húzok bukót 30-40 fokban, de én nem tehetem meg hogy kerékpárúton menjek mivel az nincs nálunk, így marad a főút.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Laca1212
őstag
válasz PociAti #9298 üzenetére
"Mert elsősorban a túlsúlyos emberek osztották meg csalódottságukat."
Átlag férfi 180 -190 cm-hez 90-95 kg nem épp az elhízott, dagadék túlsúlyos kategória. Ellenben egy 62 kg -os "férfi" az szvsz átlag alatti, persze magasság és kor függő is ez.
Inkább a roller teljesítményéhez túlsúly a 90-95 kg, de csak dombon felfelé vagy dombon elinduláskor.. Tán így helyesebb megfogalmazni. Ja, és sík úton bőven viszi az általad túlsúlynak nevezett 90-95 kg-ot egy 250-300 W-os Xiaomi."kipörögnek a kerekek,"
Dual motoros a Pro 2? Nemááár![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #9303 üzenetére
Nagyon OFF-ba fordul ez a téma, de megnézném, hogy az a "pont normális"
62 kg-os ember mennyivel nyom fekve? Persze, átlagember nem csinál ilyet,
tiszta sor, csak ha már roller teljesítményekről van szó, akkor mi lenne, ha a
témánál maradnánk? Pont nem érdekli a motort a BMI, meg hogy zsírt, vagy
izmot mozgat... Lehetne rajta élőszövet fémvázon, tökmindegy! Azaz ha egy
adott tömegű ember adott hajlásszögű emelkedőn való feljuttatása a kérdés,
akkor nem az az adektvát válasz, hogy fogyjál le, akkor se, ha lenne miből...Elő kell venni a fizikakönyvet, számolni, hogy az adott feladathoz elméletileg
mekkora teljesítmény kell, aztán a motor hatásfoka miatt még rárakni. Pont!
Senkit se érdekelnek életvezetési tanácsok, teljesítményről van szó = matek.De ha már valami, akkor elő lehet venni a klasszikust, amikor a roller tesztbe
az eltekerő bácsika beszól, hogy "aki nem teker, az nem fogy le"... Van neki
igazsága! Ellenberger fingja se lehet arról, hogy adott ember miért rollerezik?
Nem feltétlen lustaságból, nem mindenkinek való a bicikli, és lehet, hogy aki
amúgy elektromos rolleren csapat, heti 5x edz is... csak nem az utcán teszi.Ui: mai pozitív élmény, biciklis a bicikliúton mondta, hogy menjek nyugodtan!
És hozzátette, hogy úgyse tudja azt a tempót... tökre rendes volt tőle, simán
beálltam volna mögé, ha úgy van, de valóban, így, hogy elengedett, elgyorsult
kb. 36 km/h-ra a versenytechnika (merülőben az akku), és többet nem láttam.
De jól esett, hogy nem kioktatni akart, hogy mennyit fogynék, ha tekernék.
(Tényleg elhíztam a lezárások alatt, azóta lement 13 kg, pedig én rollerezek.) -
Surfym@n
senior tag
válasz PociAti #9412 üzenetére
Ne légy szkeptikus.
A xiaomi tervezett végsebessége 33 körül van stock konfigban (gyári minden hw-egység)
25-re illetve 20-ra korlátozás csak a jogszabályok miatt van, nem az akksi és a hatótáv miatt.
Max hatótávot ráadásul 15 km/h-s sebességgel lehet elérni a gyártó szerint.[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
DigitXT
félisten
válasz PociAti #9447 üzenetére
2 mp után tempomat? Az kemény... honnan tudja a roller, hogy most
csak gyorsítottál egyet, aztán pl. gurulnál, vagy tartsa a gázt helyetted?Ez amúgy egy kiváló érv amellett, hogy miért NEM működne a gázjelbe
iktatott elektronika, hiszen a gázkar mit sem tud a sebességről... Ziher,
hogy 2 mp alatt nem áll be fixre nulláról, így ha így működne, gyorsulna
a végsebességig szinte mindig. Ha 2 mp tartott sebesség, az más, de a
fő probléma pont ez, hogy ezek a gázkarok nem erre vannak kitalálva...(Gyenge motor nyélen se szalad ki a világból... a GT-ből okkal vették ki.)
-
Játékos
addikt
válasz PociAti #9531 üzenetére
Szia!
Köszi, de sajnos az appban nincs ilyen lehetőség. Elég új a gépezet, szerintem már a legutóbbi firmware van rajta gyárilag...
Downgrade lehetséges?Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Skynet258
veterán
válasz PociAti #9533 üzenetére
Mennyivel megy így az 1A-ed? Nálunk is van egy itthon és feltenném arra is, nekem Pro 2 van, azon 34 a max (illetve érdekelnének az 1S beállításaid, System Voltage, Current Limit, ilyenek, hol mennyit adtál meg). Töltésnél kiírja ugyanúgy épp mennyin van vagy van bármi eltérés a gyári firm-hez képest?
https://geekpulse.hu
-
hito
nagyúr
válasz PociAti #9604 üzenetére
Aki akarja, az ki tudja olvasni belőle, hogy mi a jelenlegi helyzet. Úgy büntetnek, ahogy akarnak. Kivéve, ha veszed a fáradságot és eleget téve a nem létező szabályozásnak, nem hagysz támadási felületet:
- van jogsid
- használsz sisakot
- kötsz a hello.hu-n egy felelősségbiztosítást kemény évi 3500Ft-értAki akarja érti a cikket és okul belőle, aki meg nem, az megpróbál okosabb lenni és viseli a következményeket
DigitXT: és akkor már az indexet se hagyd ki, mert ha jól tudom az is feltétele az SMPK kategóriának. Nem tudom mi lett a vége az ügyeknek. Én biztos nem szaroznék pár 10eFt-os birságon, befizetném. Az időm többet ér, mintsem hogy ezen hadakozzak hónapokon át.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz PociAti #9613 üzenetére
Persze, nem kizárt. De mégsem azért kaptak bírságot, hanem az említett dolgok hiánya miatt. Ez azért csak mond valamint, nem? Nem értem miért kutyulod bele a "felelőtlen viselkedés" témáját, nem erről volt szó.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Laca1212
őstag
válasz PociAti #9680 üzenetére
Gyűjtsd (azért azt tegyük hozzá...szerinted) pici-Poci, ha ennyire ráérsz. Nem irigylem az életed. De tételes legyen ám és objektív! Okoskodás úgyis megy...ha meg szembesítve vagy, nem reagálsz. Én nem gyűjtöm ki ezeket, ha nem haragszol... 😉
"elhúzol máshová?"
Szerencsére nem Te mondod meg hol vagyok, hol nem. Ezt a stílust meg majd a homokozóban a 60 kilós haverjaiddal![ Szerkesztve ]