Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Sziasztok
xiaomi 1s-re van olyan custom firmware amivel nem igenyel bluetooth kapcsolatot es mindig unlocked marad?
-
Reggie0
félisten
Kugoo-nal az E4 hibakod mit jelent?
Hulyere turtam a netet meg leirasokat, de sehol sincs egy tablazat hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7483 üzenetére
Kugoo S1 plus. Csutkara merult akkuval jott, tolto nelkul be se kapcsolt. Most is szinte 0 a toltese. Remelem inkabb ehhez van koze.
Miutan kicsit ratoltottem(10 perc) hazagurultam vele labhajtassal. Fekezni tudott elektromosan, de vegig csipogott E4 koddal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7511 üzenetére
Ender 3 eseten 15 amper csucsban, amikor felfuti az asztalt, es atlagosan olyan 10 amper nyomtatas kozben.
Akik tobbet szerelgetik es emiatt szethuzzak a csatit, azoknak sokkal gyorsabban megy tonkre.
Nekem nem volt vele bajom, csak egyszer osszedugtam szereleskor, de erezhetoen jobban melegszik, valahol van is hokameras kepem rola.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7513 üzenetére
Persze, szar hamisitvany. Ezert kerdeztem ra, amikor megkerdeztem, hogy voltak-e gondok valaha Jobb elore tudni.
Nyomtatonal azert kikapcsolva dugdossak. Egyszeruen mechanikailag nem birja a fem es egy ido utan a tuske nem szorul bele elegge a perselybe.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Rendeltem egy masik Kugoo S1 Plus-t a geekbuyingtol, de ok is ugyan abbol a raktarbol kuldik, mint a geekmaxi... Mar elore felek, hogy ez is szar lesz
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7522 üzenetére
Hat, csodat en se varok tole, de azert na Mondjuk ha kicsi hibaja van vagy mar nem garis elbutykolom, de dobozbol kiveve legalabb par napig menjen
Viszont geekmaxi nem valaszol emailre, jo hogy paypallal fizettem, most ott is el tudtam inditani a visszateritest.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7546 üzenetére
Ha parhuzamosat szeretnel, oda combosabb vezetek kell es akkor egy terheleses meressel vagy impedancia spektroszkopiaval meg lehet mondani mennyi maradt azokbol a cellakbol. Persze azt nem fogod tudni, hogy konkretan melyik cella hibas, de azt igen, hogy esett-e ki cella.
Amugy jo hir, megjott a masik kugoo s1 plus, az dobozbol kiveve rogton mukodott es megfeleloen toltott volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7548 üzenetére
Az impedancia spektrumban az a jo, hogy azt is meg tudod mondani, hogy a ket cellabol az egyik megszakadt vagy csak degradalodott.
Az ilyen nagyobb teljesitmenyu fekezest ugy celszeru megoldani, hogy nagyobb feszultsegemelkedes eseten terheloellenallast is rakapcsol(szaggat) a buszra, igy ha eppen fekezes kozben szall el az akku akkor is megmarad az elektromos fek. Ezt meg lehet oldani az ESC/BMS-tol fuggetlenul.Egy ilyen aramkor nem lenne nehez pluszban hozzaepiteni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7559 üzenetére
Persze, hogy nem pontos, de allohelyzetben max 1 csikot ment fel es eleg hosszu ido utan. A dombrol meg 3 perc alatt ertem le.
Amugy a szerk2-ben levo linken talalhato fejtegetes hulyeseg. Akkutol fugg, hogy milyen gyorsan toltheto, a jobb akkuk 2C-vel is. Ez egy 6Ah akku eseten 12A toltoaram, ami 36V nevleges feszultsegen 432W, de ha csak 1C-vel tolt, az is 216W, ami a motorteljesitmeny 2/3-a es erre meg rajon a vezerlo hatasfoka miatti hoteljesitmeny, mert azt is a motor fogja taplalni. Szoval amit elfutene, azt az akkuba is be tudja kuldeni. Ez a doksi maximum az elektromos vs. mechanikus fek vitaban lehet ervenyes, mert egy mechanikus fek teljesitmenye joval nagyobb, mint ezek a parszaz wattos motorok. De ahol mar elektronikus feket implementaltak, ott nincs mirol beszelni, az adottsag, hogy a motor fog fekezni, igy az elfutes vagy akkutoltes kerdeskorben erdemben nem hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7561 üzenetére
Allo helyzetben konnyu fogni a motort, az semmit nem jelent. Egyszeruen csak nyitja az egyik oldalon feteket es ezzel fogja a motort. Ezt barmilyen hajtas eseten meg lehet oldani.
Megjegyzem jobb akkukat írsz, amik nagy árammal tölthetők: szerinted
az egyik legolcsóbb rollerbe milyet rak a kici kínai? Pontosan... occót.
Ezzel parhuzamban visoznt azt tudom mondani, hogy a kinaiak azon sem szivbajoskodnak, ha az 1C-s akkura rakuldik a 2C-tA sima S1 nem tudom milyen modon fekez, nem volt a kezemben, nalam S1 plus van, bar ez is lassan fekez. Hogy ennek mi az oka azt a vezerles/aramkor ismereteben tudnam megmondani es azt is, hogy mit lehet rajta modositani. Ha esetleg vannak rajzaid vagy valami infod, akkor szivesen megnezem.
-
Reggie0
félisten
válasz Anaconda #7575 üzenetére
Egyszerre illik a kettot alkalmazni. Se teljesen feltolteni, se teljesen lemeriteni nem szabad es akkor nagyon no az akku elettartama. Egy jo BMS 20% es 80% kozott tartja az akkut. Ebbe egyedul az szokott belekopni, ha szukseg van a nagy kapacitasra es kis tomegre(vagy terfogatra), ekkor nincs mast tenni, mint novelni a kihasznalt tartomanyt.
A beletoltott energia pedig idovel fogyni is fog, ahogy oregszik az akku. Ebbol latod, hogy mennyire van eloregedve.
Azzal teszel a legjobbat, ha minden hasznalat utan visszatoltod az akksit, amikor csak teheted. Ahogy csokken a toltesi/kisutesi ciklus nagysaga azzal exponencialisan no a ciklusszam amit elvisel az akku.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7585 üzenetére
Igen, a hatotavra. Mondjuk az a 30km/h vegsebesseg az en 87 kilommal inkabb csak 25-27. Persze vegig nyelgazon mentem, de olyan 8 km alatt lement 1 csikra a toltes.
#7584 Putyin90: Szerintem nem elvarhato, hogy beengedjenek vele barhova, en meg szoktam kerdezni, hogy betolhatom-e, de inkabb altalaban osszecsukom es cipelem. Biciklivel se szokas boltba bemenni. Kulturaltabb helyeken a babakocsit se engedik be, ha keves a hely a polcok kozott.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Meg valami, amit elfelejtettem: Le akartam csukni a fogantyukat es kozben sikerult szetpattintanom a fekkart. Az mar teljesen biztos, hogy az E2 hibakod a fekkar hibajat jelzi
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
No para, megesik. Most mentem vele egy kisebb 5 km-es kort. 3 csikra ment le a fogyasztas, igaz ebben volt 400 meter olyan hegymenet, hogy 5km/h-val ment max gazon. Viszont volt ugyan ennyi lejtmenet is csak fekkel. Majd valamelyik nap kihajtom a vegletekig az akkut aztan kiderul mit is tud.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Osszehasonlitottam a hibassal, annak a hajtott kerekenek is ugyan akkora az ellenallasa. Viszont ezzel az orosz videoban levovel osszehasonlitva a vezerles masnak tunik, a videoban 36km/h-ig porog fel uresben, nekem csak 30-31-ig. [link] Lehet mas revizio, a markolat is mashogy nez ki.
Itt meg a csajjal egyutt is megy 34-et: [link][ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ugy nez ki a kugoo-t is lehet hackelni, sima sorosportot hasznal a modulok kozotti kommunikaciora.
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7616 üzenetére
En csak a max sebesseget akarom visszanovelni, hogy terhelessel egyutt meglegyen a 30. Aramkorlatot nem akarom modositani, mert nem akarom gyorsan kinyirni az akkukat, azt majd akkunoveles mellett. A hosszutavu cel ugyis a sajat fejlesztesu vezerlo, utana hatso kereket motorosra cserelnem, visszataplalo fekezes stb..
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
3 euroval dragabban megkapod geexmaxirol a kugo s1 plus-t. Annak elol-hatul rugos a kereke es nem kell mobilapp a hasznalatahoz, nem fog defektet kapni.
[link]Hatranya, hogy nincs cruise control(azaz nyomni kell a gazkart, hogy menjen), de ugysem fog hianyozni, foleg ilyen rovid tavon nem. (meg szerintem biztonsagosabb is).
Ha nagyon kell, lehet hekkelni, a gazkarbol a rugot ki kell venni es egy kis pvc darabot beletenni, hogy ne forduljon el magatol. Igy pozicioban marad es hajtani fog nyomas nelkul. A fekkarnak prioritasa van a gazkar felett, szoval fekezni fogsz tudni.Eloszor en is a xiaomi-t neztem, de sajnos erosen kemkedos kinai cucc. Tarsitani kell a teloddal es nem indul el, ha nem engedelyezed a poziciod, kontaktjaid stb. megosztasat. Ha mas is akarja hasznalni a rollert, akkor lehet tarsitani a masik telohoz, stb.. Tiszta agyrem.
[ Szerkesztve ]