Új hozzászólás Aktív témák
-
heavygrip
senior tag
Na én lehet írok a Kukirinnek hogy gyári hibás példányt kaptam...ugyanis már 650km van benne és nem akart alattam szét törni a váz vagy össze hajolni a futómű vagy esetleg szét robbani az egész roller...

De az biztos hogy holnaptól nem fékezek mert attól ugye szét törhet a motor, illetve el hajolhat vagy akár el is törhet a futómű, meg szerintem a kormányt sem fogom egyik kezemmel sem, így nem fog a kezembe maradni, mert ugye bármikor eltörhet ott is bármi.

Rendeltetésszerűen ha használja valaki, azaz nem ugratnak, nem rallizik/crossozik, nem megy vele 50-el öklömnyi kavicsos úton akkor nem fog eltörni sehol a váz.
Itt fórumon, vagy ismerőseim Kukirinjeibe több mint 1000km van és nem tört szét bennük semmi, hogy lehet? Varázslat?
Abszurd egy ilyen semmit mondó hulladék videót betenni ahol egy darab ember nem szólal meg hogy mégis, valójában hogy és milyen körülmények között használta a rollert.
Mert érdekes azt nem írják oda hogy pl egész nap ugarattak vele, ugye? Vagy hogy ment 50-el aztán valamiért szét tört a váz, de vajon mi volt az előzménye? Sima aszfalton ment vele mindig is és egyszer csak eltörik? Áá biztos nem ugarattak vele..
Ez most komoly?

vicc
-
Emunem
őstag
azt bírom, amikor tipik hülyeségeket mondanak egy rollerröl, vagy termekről, mert akkor 20 másodperces se lenne a kontent.
Milyen jó a kiállása... tök vagány ... szép igényes a dizájnja ... sportos vonalat képviseli.
.. brrrrr.... Mind1, hogy jó vagy gagyi, van olyan netszajha közösség, akiknek mind1 mit adsz, semmit nem tud róla, de azt biztosan pozitivan mondja el (jó pénzért)
-
válasz
enginev3.0
#35194
üzenetére
8 éve rollerezem, volt hogy heti 3-4x cseréltem. Mindig egy kis led vagy index és már akarták. Én így léptem a lépcsőket.
Graphics: A mainstreamel az a baj, hogy ha videóban rosszat mondanak egy rollerről akkor nem kapják a következőt így a többség hazudik vagy segg hülye hozzá.
-
válasz
enginev3.0
#35188
üzenetére
106 saját roller után ez a listám: Segway MAX G3, Teverun Blade Mini Ultra, Nami Klima Max, Dualtron Thunder 3. Ami változhat Dualtron Sonic Alien-re ha majd megjött és mentem vele.
Én télen nyáron megyek ha esik akkor is.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945
#35185
üzenetére
Leírtam, mert ez a vélemény alakult ki róluk, és ez köszönhető a felhasználói bázisnak.
Szerinted miért utálják az emberek a rollereseket? Nyilván nem azok miatt akiknek van jogsija, és tudják hogy kell úgy közlekedni hogy az autós ne tépje ki a haját, hanem azok miatt akiknek fogalma sincs a kreszről. Ez már így is marad amíg világ a világ, valahogy ilyen az ember, mindig mindent utálni kell. Én is utálom az embereket
Őszintén a xiaomi/segwayt összehasonlítani a kukirinnel kb olyan mint egy robogót egy crossmotorral.
-
Mint írtam csak álltok rajta. Nem kívánom senkinek hogy bekövetkezzen az ami ezekkel szokott. És amíg nincs viszonyítási alap, hogy milyen egy jó roller kár győzködni az embereket. Bog jól nyomja de nem látja az alap tervezési hibákat még.
-
Enigma1945
őstag
válasz
enginev3.0
#35176
üzenetére
Jók a Kukirinek, nagyon is! Első menet előt, zsírozás, csavarok ellenörzése, gumi nyomás, fékek ellenörzése,és kivisz a világból.. Ezek ALAP DOLGOK MINDEN ROLLERNÉL..
Tapasztalat, 2 rollerrel is.. A1, G2..
Aztán ezek nem is brutális modellek, mondhatni olcsóbbak..
Nekem a G2-vel nem volt bajom, azt a kis kormány dolgot leszámítva, de magától helyre állt, és azis az én hibám 45-tel bele a kátyúba..Komolyan, divat lett fikázni a kukirint, de nem értem miért? Barátom G4-e meg hagyjuk kategória, az egy beteg roller!! Aztán még Kukirinéknek meg van ennél is jobb rollerük.. De érted, sok ember ki se próbálta, még egy alap G2-t sem, úgy fikázzák ezeket a rollereket
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
clon
senior tag
válasz
Graphics
#35179
üzenetére
Én első körben "hazai" hálózattal, reklamálhatósággal, szervizháttérrel meg hazai jogszabályoknak megfelelő rollert vennék. A Xiaomi és a Segway nem olcsók viszont használtan a jelentős részük felhasználói nem "vizenjárók vagy díjugratók".
A Xiaomi esetén van egy csomó hiba kiküszöbölő cucc mint a kijelző beázás elleni szilikon tok amivel nem fog belekerülni (nagy valószínűséggel a víz) stb. -
Graphics
Jómunkásember
Akkor asszem veszek egy Xiaomi-t
Kukimukit nem kívántam meg. -
A fő gond az hogy véditek itt a Kukirin így jó úgy jó, közben hemzseg a hibáktól. Egyik márka sem tudott ennyi törést produkálni mint ezek. Fékezel és eltörik a motor, vagy az első felni, kezedbe marad a kormány, esetleg a rugó felnyomja az alső nyakat? És még rengeteg dolog. Simán rendben van az hogy felgyulladnak az akkuk? Tudom nem kell esőbe menni, csak ezt az esőnek nem én mondom meg. Sajnos csak álltok rajta és nem látjátok mi van a szervizekben.
Elhiszem hogy nagy élmény, de ez nem jó márka. Inkább egy Segway MAX G3 kiütve mint bármelyik kukirin.
Mikor már nem vette senki mert kiderült mennyire nem jó. És nem árulták a boltok mivel a gari idők negyedét nem bírták ki, elkezdték nyomatni az influenszerekkel és bejött. Kugoo, kugooKirin, kukirin volt még valami neve?
Lehet foltozni kenegetni, de sokat nem javít.
-
clon
senior tag
válasz
DigitXT
#35174
üzenetére
Valójában ezért is lenne jó egy "papírhoz" kötni a rollert "is" és ilyenkor mellékbüntetésként elvenni amivel HA papír nélkül rollerezik és lebukik akkor máris előkerülne a felfüggesztett és letöltheti a büntit.
Így gyakorlatilag továbbra is büntetlenül rollerezhet és akár megint okozhat balesetet hiába fogják akkor elővenni a felfüggesztettet a második "sérült" nem úgy fogja látni a felfüggesztett bünti ért valamit...
Nem tudom mi lenne a jogos vagy a közvélemény szerint elegendő büntetés - csak továbbgondoltam egyéb példák esetén (pl. Stohl András). -
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945
#35172
üzenetére
Teljesen mindegy, holnap kezdi előről
Pár hónapja komoly érvelése volt, hogy mennyi Kukirin roller van eladó úgy hogy alig használták őket, 100km meg ilyen távok vannak csak bennük.Nos G4-et vadászva néha ránézek hardveraprora is
Gyakorlatilag tele van olyan xiaomi meg segway rollerekkel amikre alig álltak emberek, 90km, 200km, néhány napos stb... ezekre ilyenkor valahogy nem szokott ugyanolyan formában reagálni
Ennyire komolytalan "vitatárs"
Számára csak egy a lényegLényegtelen
Egyébként az időképet elnézve, most nagyon reménykedem hogy azért tévednek
Reggelente 7 fok? Na ne már, én pont akkor járok edzeni, de nagyon nincs kedvem autókázni, főleg nem ilyen korán, mert még november körül azt mondom hogy eljött az idő, de szeptember vége van
Bár emlékszem hogy tavaly ilyenkor vettem a G2-t, és kb rakhattam is el, mert nekem ez már hideg, főleg mondjuk megizzadva, még felöltözve sem szeretek rajta állni, fix a torokfájás -
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Because
#35170
üzenetére
Én maga vagyok az angyal, csak szárnyak nélkül, még csak zenét sem hallgattam hangosan
, de mikor olyat olvasok vagy látok a tv -ben, hogy a kutyáját húzza teli gázzal az autó után kötve, és kap egy felfüggesztettet valahogy nem érzem elég soknak. És a vérnyomásom is felmegy az ilyen hírektől. -
Enigma1945
őstag
válasz
enginev3.0
#35171
üzenetére
+1 szép volt!
-
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti
#35169
üzenetére
Ember, 2-3 oldallal ezelőtt volt berakva olyan roller ami gyári és 9999km volt benne, egy G4es
Attól hogy te az ilyeneket ignoralod még vannak, korábban is tettünk már be
Lehet hogy te igénytelen vagy és nem tartod karban a saját rollered más még karbantarthatja, legyen az bármilyen márka
Egy 30 milliós autót megveszel is karbantartod, de egy motort is, mindent
-
Because
őstag
válasz
pusszycat
#35160
üzenetére
És még tegyük hozzá, hogy ha a munkájához fontos a büntetlen előélet, akkor azt elveszíti. Utána a felfüggesztett időszakra nem tud erkölcsit kérni (ami már egy operátori álláshoz is feltétel). Semmijen olyan további munkakört nem tölthet be ami fedhetetlenséget igényel. Büntetőeljárásról szó révén a vádlott rabosítása is megtörtént (fénykép a csíkos fal előtt), bűnössége esetén minden felmerült költséget ő fog viselni (szakértők stb.)
Koránt se ejnye-bejnye egy ilyen eset és a nyomozó szerveket nem fogja érdekelni a vádlott lelki állapota. Sokaknak megy tönkre az élete, kerülnek utcára egy ilyen után.
-
PociAti
őstag
válasz
enginev3.0
#35168
üzenetére
Csak kérdezem, hogy a 6 és 10 ezer km-t futott rollereken mit kellett cserélni?
Mert önmagában az, hogy valami elért ennyi távot az még nem árulja el, mennyit kellett a szervizeseknek küzdeni vele. Akku és motor cserével, átalakításokkal és rengeteg karbantartással sokáig ki lehet húzni.
Az itteni (mármint a lapcsaládhoz tartozó) KuKirn roller hirdetések elég siralmas képet mutatnak. Más márkáknál sokkal jobb a helyzet.
KuKirin névre rákeresve a rekorder egy 3.800 km-t futott példány:
első széria hiba néha ha tele lesz töltve letilt a BMS aksi kábelt szét és össze kell dugni ,de töltőn van feszültség kijelző és a vége fele le lehet húzni,minden működik rajta jó gép.
Aztán 3600 km-rel egy Kukirin m4,
Utána ismét Kukirin G2 Master, 2768 km kissé átépítve.
És ezután már csak 2000 km alatti példányok jönnek.
Az itteni lista nem 3800 km-nél kezdődik, hanem 10 ezer fölött jár az "élmezőny" (Dualtronok, és egy Ninebot Max G30).
-
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti
#35165
üzenetére
Linkeltunk mar nem egyet ahol 6 de 10 ezer km is volt bennük
Arra sosem jött reakciód
Szimplán felhívás volt hogy amíg te azt látod meg amit te akarsz, amellett 100 pozitív is van, de inkább ezer, vagy több.
Továbbra is többezer eladott roller mellett néhányat kigyilkolnak a felhasználók még mindig nem a roller hibája leszNem engem minősít az itteni viselkedésed, hanem téged, és nem én vagyok innen kiutált tag, hanem te
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát
#35164
üzenetére
Valószínűleg az történhetett.
Beázhatott. Ilyen gyenge szigetelési megoldások mellett mondjuk nem is csodálom.Gondolom a szervizt is érdekelheti mi lehetett a kiváltó ok. Azon se lepődnék meg, ha saját biztonságuk érdekében ezután beázott rollereket nem vesznek át (ha ebben az esetben is beázás volt a kiváltó ok.)
És akkor visszatértünk a kiinduláshoz, IPX4-es vízállóságú rollert mennyire könnyű beáztatni, és mennyire nagy veszélyt jelenthetnek.
Ez valószínűleg* egy Xiaomi M365 Pro, vagy Pro 2 amely 2018-2021 környékén lett gyártva. Azoknak a rollereknek ez volt a gyenge keresztmetszete, elsősorban ezért kaptak IPX4-et. Hogy kijelzőn keresztül rá lehet-e venni a rollert öngyulladásra, azt meg nem mondom.

Nekik is sok időbe került szintet lépni, de elérték.*Vagy egy klón.
-
PociAti
őstag
válasz
enginev3.0
#35159
üzenetére
Az már kisebb csodának számít hogy egy ilyen roller 3000 km után nem produkál problémát? Ezt megjegyzésként le kell írni, külön ki kell emelni? Lesz valami ünnepség is hozzá?
Az mégis mennyivel relevánsabb információ, hogy kikapcsolt állapotban képes felgyulladni.
A kommentek között jött a mese, a visszatérő téma, a régiek még rosszak voltak, de az új modell már jó:
- "Az új 2025-ös modell vízálló, de a régi modellek nem."
Aztán jól helyretették azt is a többiek:- "Az új modell nem vízálló, mivel IP 54 besorolású, ami azt jelenti, hogy minden oldalról ellenáll a fröccsenő víznek, így annak ellenére, hogy javítottak a vízállóságán, én mégsem vinném magammal úszni."
- "Mindig azt állítják, hogy modelljeik IPX4 minősítésűek (már régóta, még a régebbi modellek is), de én erősen kétlem ennek a minősítésnek a valódiságát. A víz túl könnyen behatol, ellentétben más IPX4 minősítésű márkákkal/modellekkel."
angolul: "I strongly doubt the veracity of this certification." -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti
#35157
üzenetére
Ha korábban beáztatták, lassan berohad, (erre utal a hibajelenség is, már kezdett bizonytalankodni), később kigyulladhat a szervizben, ez szívás. De hibás lehet a felhasználó is, aki beáztatta. Nem tudom, mit szól erről a használati utasítás, az adott típusnál.
Munkafelvételnél nem ártana rákérdezni, volt-e vizes akció.
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945
#35162
üzenetére
Nagyjából mindegy, milyen motort raksz bele, nem lesz különbség.
A vezérlő áram korlátja az elsődleges* visszatartó tényező. Ha azt
meg tudod növelni, utána meg simán túlmelegedhet a gyári motor:
onnantól van értelme nagyobbra cserélni. Jellemzően vastagabb a
fázis vezeték, kisebb az ellenállása, ezzel a veszteség, hőtermelés.*: ha minden klappol, utána jön, hogy az akku nem bírja...

Ui: van olyan motor, ami azonos áramkorlát mellett jobban gyorsul,
cserébe azzal végsebességből veszítenél... Azt akku feszültséggel
tudnád visszanyerni, ha a vezérlő bírja. Ez a 3 dolog együtt mozog! -
Enigma1945
őstag
sziasztok. g2 upgraden gondolkodom, lehetséges-e mondjuk 1200w motort bele tenni?
egyáltalán, mi az, ami korlátozhat benne? vezérlő?
tudom, hogy az akksit jobban merítené stb. -
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#35155
üzenetére
Basszus, azért egy balesetet ne hasonlíts már egy állatkínzáshoz, kérlek...
Baleset bárkivel megtörténhet, jóérzésű, normális emberrel is. Éppen elég
a lelki teher is, hogy sérülést okozott. Nyilván akaratlanul. Attól baleset.
Ehhez képest, hogy még priusza is lesz, bőven elég, nem kell ahhoz ülni is.
Csak onnantól lesz megint "tiszta", amikor letelik a próbaidő: szerintem az
várható, hogy nem fog ugyanúgy* közlekedni, így a büntetés célját elérték.Aki viszont a kutyát az autó után kötötte, az egy elmebeteg. Lehet, tényleg
röhög a felfüggesztett büntetésen, de azt sem kapott, csak pénzbírságot...
Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Hieronymus jól írja: nem ejnye-bejnye!
*: tekintettel arra, hogy a következő balesetével kapásból mehetne hűvösre.Ui: abba ne menjünk bele, hogy mit keresett az út jobb oldalán a néni?

Ha az út szélén gyalogol, akkor a forgalommal szemben kellene azt tennie,
magyarán a haladási irány szerinti bal oldalon: hátulról nem gázolhatják el,
szemből meg ő látja, hogy mi történik. Tudom, néni = nem fog félreugrani...Ezt csak az eset margójára. Igen, ha mondjuk fekete ruhában kóricálsz éjjel
az országúton, s kivasalnak, utána az igazságügyi szakértő megállapíthatja,
hogy az autóvezetőnek esélye sem volt téged időben észlelni: nemhogy egy
felfüggesztettet nem kap, még a jogsiját sem vonják be, hiszen ő is áldozat.
Felkapott(?) hír, mivel elektromos roller érintett, miközben a közlekedésben
ez bárkivel megtörténhet, akár úgy is, hogy tisztán a gyalogos a hibás.
(Visszatérő komment bármilyen videó alatt, hogy a bringás a hibás. Hát van
alapja, legutóbb is kivilágítatlanul, fekete ruhában keresztbe mindenen. Brrr.
Kedvem lett volna megállni és elbeszélgetni vele, hogy ezt hogy gondolta...) -
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus
#35156
üzenetére
-
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti
#35157
üzenetére
Még jó hogy azt is leírták kommentek között hogy valakinek 3000km után sincs semmi gondja vele, csak szimplán vigyáz rá és nem fürdeti meg
Szerencsére ez elkerülte a figyelmed
Napi vicc kommented ma is megvolt
Várjuk a holnapot
Hétvégére néha tehetnél valami bónuszt
Pl ufo támadás volt kifejezetten kukirin tulajokra összpontosítva, vagy ilyesmi
Együtt kitalálunk valamit -
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát
#35147
üzenetére
Ha jól látom ugyan ennyiért, tehát 120.000 Ft-ért a Decathlonon keresztül is meg lehet venni. Csak online rendelhető, mert valójában a piactéren keresztül értékesíti egy kínai nevű, viszont német székhelyű cég:
Forgalmazó bemutatása: YiYun eBuss GmbH
Cím: Siemensstraße 35 a, 35 a 90766 FÜRTH, DEJótállási feltételek
A RCB SPORTS által a Decathlon piacon forgalmazott termékek
10 000-100 000 Ft - 1 év
100.001-2500.000 Ft – 2 év
>250 000 Ft – 3 évA negatív kritikák inkább felhasználói hibák. Olyan paramétereket szidnak, ami vásárlás pillanatában is fennállt, pl. akku és motor relatív kis teljesítménye, 25 km/h végsebesség.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát
#35146
üzenetére
Kommentek között több akkuépítéshez kapcsolódó hibára felhívták a figyelmet.
És ez cseh nyelvű short videó is ott volt a hozzászólások között:
https://www.youtube.com/shorts/5cgAfQIMFyA
Szervizben gyulladt ki. Ez a Kukirin márkájú elektromos robogó!"Közvetlenül a szervizben gyulladt ki.
Ezt a Kukirin márkájú elektromos robogót tegnap hozták be a szervizünkbe, mert néha nem lehetett bekapcsolni, néha pedig igen. Ma az egész fiókunkat felgyújthatta volna.
Nem a töltésről volt szó, nem a kezelésről – csak ott állt.
Ez a valóság az olcsó kínai márkáknál, amelyeknél nincs semmilyen minőség-ellenőrzés." -
válasz
pusszycat
#35155
üzenetére
Ugye tudod mit jelent a felfüggesztett?
Ha a felfüggesztés időtartalma alatt csinál valamit a hasonló büntetési kategóriába tartozik, nem fog röhögni. Másodjára már nem lesz felfüggesztett. Le kell ülnie a mind a két büntetést.
A felfüggesztett csak annyit jelent, hogy kap egy második esélyt. Nem utalják be azonnal kényszer tovább képzésre.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
pusszycat
#35148
üzenetére
De valakinek az is szempont, hogy összecsukom, felkapom, pehelysúlyú versenyző. Csak 16-17 kg, ha jól rémlik.
Egyik végállomás nekem is a garázs, de máshol pincébe kell vinni vagy emeletre, egyik üzlet esetében is kézben viszem befelé. Egyik útvonalamra nekem is jobb lenne egy erősebb, ami autókkal is dacolna sebességben, de azt vigyem pincébe vagy emeletre, nem lenne ilyen jó kényelmes, gondolom.
Így is elmegyek oda, csak kicsit megkerülve az erősebb forgalmat.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#35137
üzenetére
Szerinted ki lesz az a vállalkozó szellemű, aki "csak azt az egy cellát" kicseréli?

Tudod mekkora munkával jár a megbontása, kimérése? Mi a garancia, hogy "csak" egyetlen cellácskával van probléma, és honnan szerzel ugyanolyan cellát? Miután elkészült a javításod, ki garantálja, hogy a többi nem fog megmurdelni "ugyanúgy", esetlegesen felgyújtva az ügyfél lakását, aki rád fog mutogatni, hogy te javítottad?Szerintem egy ilyet kevesen fognak bevállalni, jó érzéssel, de ne legyen igazam!
(Magam nevében tudok nyilatkozni, mert én biztosan nem vállalnám, hiába vannak mérőeszközeim, meg ponthegesztőm, meg minden, ami kell. Új akkut építeni: oké! Megjavítani egy saját magad által építettet még szintén, habár nekem sose kellett, hálistennek, hiszen eleve jó minőségű, és pontosan tudod mi van benne... Ellenben kendácsolni egy kínait? Véleményes. Ha nikkelszalag törés, és felül kell hegeszteni, megoldható, de a cella cserebere, az ilyen esetben szerintem teljesen zsákutca.
)NOKA32: mekkora akkura lenne szükséged? Ha nem túl nagy, beleférhet 100K-ba...
13s6p-t csináltam anno párat... Ezeknél az okos BMS dobja meg az árat, de megéri. (Pontosan nem emlékszem, mennyi, de anno tuti belefért 100K-ba: nem nagy akku.) -
pusszycat
nagyúr
Szóval ha engem elüt egy roller, kap egy ennye bennyét. [link]
-
pusszycat
nagyúr
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Graphics
#35133
üzenetére
Hasonló kategóriát használok magam is, kapacitás is elegendő olyan kis távolságra, de lényeges a rugózás elől-hátul, plusz még így is kénytelen voltam pneumatikusra átalakítani, mert a tömör gumit nem bírtam már elviselni. Meg a jármű / akku rázkódása sem esett jól, szinte én sajnáltam a gépet, hogy "neki" ez rossz.
Az alakításhoz pedig lyukat is kellett fúrni a szelepnek. Még szerencse, hogy a motor kialakítása is ugyanaz, csak hiányzott a lyuk gyakorlatilag, mint a hátsó keréknél is.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee
#35145
üzenetére
Gondolom láttad, ez ilyen teknő, ezek szerint:
-
válasz
Dr. Szilikát
#35143
üzenetére
Jesus... Ez nem vizálló?

-
PociAti
őstag
válasz
Graphics
#35133
üzenetére
Ilyet inkább ne vegyél.
Nem nagyon van róluk hosszú távú tapasztalat, mert nem érik meg azt a kort. Beáznak, vagy spontán tönkre megy az elektronika, vagy valami apróbb műszaki hiba lesz velük, aminek a szervizben történő javíttatása gazdaságtalannak fog tűnni a roller használt piaci értékéhez képest.Akkor inkább már a hadverapróról használt 8,5 hüvelykes Xiaomi. 60-65k tartományban szoktak lenni használtak:
| 60000 | Xiaomi M365 | 2025-04-16 |
| 60000 | Eladó Xiaomi M365 roller | 2025-05-04 |
| 60000 | OKAI NEON Lite eladó megkímélt, alkuképes | 2025-05-09 |
| 60000 | Xiaomi Mi 1S Roller | 2025-05-12 |
| 60000 | Eladó fehér Xiaomi MiJia M365 elektromos roller | 2025-05-25 |
| 60000 | Xaiomi Mi Essential | 2025-06-21 |
| 64990 | Xiaomi Mi Electric 1S elektromos roller,Normál állapotban,1 hónap garancia | 2024-08-17 |A Xiaomi M365 és a Mi 1S elvi hatótávja 30 km, használtan is tudhat 15-20 km-t.
Annak nagyobb testvére az elvi 45km hatótávú Xiaomi M365 Pro és Pro 2. Ezekből látni 20.000 km-t futott példányt is. Eléggé leharcolva néz ki ez is, de még mindig működik. És relatív könnyűek, a legapróbb alkatrészig minden kapható hozzá.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
NOKA32
#35141
üzenetére
Ha feltételezzük, hogy gyártási hiba miatt akár csak 1 db cella miatt kezdődött a probléma, ami esetleg negatív hatással járt a cellacsoportra (esetedben 13 x 6 csoport például), akkor a hibaszázalékot tekintve érezheted úgy, hogy többen jól jártak, neked nem volt szerencséd.
Hogy a hideg viselte meg, vagy a cellánként 4,25 V-ig is engedett töltés némelyik típusnál, ezt már utólag nehéz lenne megmondani. De amikor már ilyen baja van, nem is nagyon merném használni, mert járhat olyan hatással is, hogy töltés vagy terhelés közben a hibás tag hőmegfutásba mehet, utána gyújtja a többit is. Lehet éppen ártatlan eset is, de ezt sem lehet pontosan tudni.
Leírásokból csak következtet az ember, de volt arra utaló eset, hogy a tulajdonos nem adta fel, kínozta, töltögette, míg egyszer fellángolt a gép. Másképp fogalmazva: már előtte voltak vészjelek, amint kitűnt a szövegből. Vagy lehetséges beázás miatti berohadás is.
#35142 Thunderzolee
Mivel a hiányos csoport hamarabb feltöltődik, hamarabb eléri a 4,25 V küszöbértéket, emiatt a BMS a töltést megszakítja, holott a többi még nem töltődött fel. Terhelésnél hasonlóan, a gyengébb tag hamarabb esik 2,5 V szintre, amitől szintén letilt, holott a többi tagban még maradt töltés.
-
válasz
NOKA32
#35139
üzenetére
Ne szervizbe vidd.
Facebookon van Li-ion akku építő csoport, oda lépj be, és kérdezd meg ki tudná átnézni az akksidat.
Vagy pl kérdezd meg Fidet, hátha javasol konkrét tagot.Akkor szokott ilyen lenni, ha leválik a Nikkel szalag, és kiesik egy cella, emiatt nem is tölti fel teljesen, mivel a hibás sor feszültségét veszi teletöltöttnek. Okosabb bmsből kiolvasható az ilyesmi info.
-
NOKA32
aktív tag
válasz
Enigma1945
#35140
üzenetére
Nem tudom én is azt látom hogy ennél sokkal többet megy bármelyik roller. Én nem merítettem le felére sem kb és 3 naponta töltöttem lehet pont ez tett be télen is kint volt éjszaka/nappal munkahelyemen.
-
NOKA32
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#35137
üzenetére
Az remek hír lenne már csak kellene egy megfelelő szervíz aki javít akku pakkot is.
-
válasz
Graphics
#35133
üzenetére
Hát ennyiért csak ezek vannak.
Tömör gumival mondjuk élmény lesz rollerezni.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
A többi már drágább, még használtan is.
Pl: Segway F2 sorozat.Itt össze tudod a tulajdonságaikat hasonlítani.
-
-
NOKA32
aktív tag
Sziasztok.
Van egy Kukirin G2 Max rollerem aminek haldoklik az akkuja 1800-2000km van benne. 53.2V ig tölt már csak fel és 50-51 kozott egyszeruen teljesen 0 ra esik a töltöttség es leáll, ez után bekapcsol még 1x és megy 50m terheléstől független majd leáll amíg tőltöre nem kerül. A kérdésem hogy Pest megyében van ajánlott szervíz vagy magán ember aki akár építene akkut? Van esélyem100k alatt megúszni?
Köszönöm! -
heavygrip
senior tag
válasz
kriszti@n
#35123
üzenetére
Nincs sajna, minden bekapcsolásnál nyomogatni kell... érdekes,mert a P menüt elmenti ha el állítasz valamit gyári beállításról, ez hogy lehet nem vágom...

*Szerk: most jut eszembe, amikor legelőször bekapcsoltam single motor volt a hajtás, át állítottam dualra és azóta sem nyúltam hozzá... nem tudom mér nem menti el az aktuális sebesség fokozatot.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Graphics
#35133
üzenetére
Ilyeneket inkább nagyon ne, egyiket sem fogja senki ajánlani
inkább hardverapron valami normális eladótól egy olcsóbb Xiaomit, most is hirdetnek 4-est garanciával 80k körül
vagy 4 lite gen2
Valami ilyesmiket nézegess, és ha esetleg ott találsz valamit ami szimpi, akkor arról is kérdezz itt nyugodtan
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Olcsóbb rollert keresek, igazából napi 3-5 km ingázáshoz , teljesen sík úton.Kinéztem pár típust, olcsóbb vonalon nézelődök, mert ha nem jön be, akkor nem akarok nagy bukóval kiszállni.
iScooter-t néztem, i9 - W3 - W5 típusokat, esetleg van-e velük tapasztalat, hogy miért egyik másik, vagy ezeket engedjem el?
180 cm vagyok, 85 kg.
-
BaLee
addikt
[Elektromos roller égett – ezúttal egy lakásban]
Bocs ha vótmá.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine
#35128
üzenetére
Mert más a motorja: a végsebességet általában a motor tekercselése határozza meg egy adott akkumulátorral párosítva. Ha a vezérlő bírja a plusz feszültséget (és nincs beépített szoftveres korlátja sem), akkor a feszültség növelésével (praktikusan másik akku) feljebb lehet tornázni a végsebességet is. A pilóta súlya "nemigen" befolyásolja a végsebességet.
Csak közvetetten: ha valaki magas, széles, vitorlaként funkcionál, akkor bizony elég durva légellenállása lesz, szóval ilyen szempontból megfoghatja, míg ha valaki alacsony "golyó", simán lehet, hogy gyorsabb tud lenni, még ha valamivel nehezebb is.
Valószínűleg az a bukósisakos versenyző is végsebességre gyúr, azért ült le a taposóra. Konkrétan számít... Természetesen mindig mérhető, de nagyobb tempónál szignifikáns a különbség... Anno pl. alacsony fázisáram korláttal teszteltem, hogy az egyensúlyi állapot csupán annyitól, hogy "lesunytam magam" a telefonba közelebbről beszélni eltolódott = a roller tovább gyorsult... Ebben a kis klipben van, amikor rákapcsolom a 3-ast, és hirtelen ugrik a fázisáram 60A-ról 100A-re, akkor mennyire megindul, mintha valami turbót nyomtam volna be: azért 50 km/h körül, mikor így ugrik 2000W-ról 3500W-ra a csúcsteljesítmény, konkrétan érezhető... Volt. (Amúgy hozzátéve a légellenállásos dologhoz: a legkisebb lejtő, emelkedő is számít. OTT viszont nagyon számít a pilóta súlya, amit feljebb írtam, azt tökéletesen síkra értettem.
)Amúgy nekem eléggé "elborult" tekercselése volt a motornak, állítólag 72V3000W-nak van belőve, ehhez képest ez 72V-on meghajtaná 80-90 km/h-val, nem tudom, miért lenne cél... Próbáltam 60V-os akkuval, vitte a 70 km/h-t, GPS és mm-re kalibrált óra szerint is.
Mindösszesen egyszer próbáltam ki, aztán ment vissza a 36V akku, azzal megáll 50 alatt. Önmagában az, hogy van hardveres korlátja a végsebességnek ad vmit a biztonsághoz.
Írtam korábban, hogy nem kéne rolleren erőltetni ezt a 70 km/h-t... Komolyan gondoltam... Haltak már meg amiatt emberek, mert azt hitték, hogy milyen menő, hogy annyival veretik. (Engem alapvetően mérnökileg érdekelt, egyszer kipróbáltam, grafikonra fel és slussz...
)Enigma1945: Meg az a széles gumi is elég nagy biztonság érzetet ad
Ebben az esetben ezt nevezhetjük hamis biztonságérzetnek. Oké, stabil, oké, repeszt. De ha elkezded nyüstölni, mindenhol húzod, mint állat, mert "biztonságos", abból esés lesz... -
Tangerine
senior tag
válasz
Enigma1945
#35125
üzenetére
Értem, köszi. Csak azon tűnődtem, hogy a hasonló paraméterű Mantisom miért "csak" 60-at tud, na jó néha 62-t is. De már látom, hogy a kilókban van a különbség
(+15-20 kg) -
clon
senior tag
válasz
Enigma1945
#35124
üzenetére
Gyakorlatilag pont, hogy "semmi" mert nem üldözték őket így akár gyalog is elsétálhattak volna vagy hagyományos taposós rollerrel
Fel kell készülni arra is, hogy "olasz" módra a robogót lecserélik rollerre pl. a piros lámpánál autóból bármit kiemelők. -
Repsol600
addikt
válasz
enginev3.0
#35118
üzenetére
Köszi.
Kitől tudnék kérni kupont?
-
Enigma1945
őstag
https://www.facebook.com/share/1JLMaRS1FM/
Ez azért nem semmi
-
kriszti@n
tag
G2 Master, ha indulás előtt beállítom a P3-at, leállítás után mindig vissza ugrik P1-be. Mi lehet az oka szerintetek? Rohadtul idegesítő. Ehhez nincs app egyébként?
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#35119
üzenetére
Télen majd olcsóbbak lesznek a rollik. Gondolom.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Enigma1945
#35117
üzenetére
GPS-sel mérted? Hány kg vagy?
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945
#35117
üzenetére
Nagyon vágyom egy G4re
De nevetséges hogy új áron árulják a használtakat is320ezret meg nekem nem ér, akkor inkább egy robogó
-
Enigma1945
őstag
Fhú srácok ez a G4..
Iszonyat erő van benne, végsebessége alattam 73 volt
Semmi szitálás sincs!

G2 alatt sincs de az "csak" max 56km/h -
Repsol600
addikt
válasz
enginev3.0
#35097
üzenetére
Nem rendeltem még ilyen nagyobb értékű cuccot külföldről. Van megbízható, ajánlott külföldi shop? Lehet a sima G2 lesz....
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945
#35111
üzenetére
Ő tiktokon sűrűn szokott liveozni
Azt nem tudom mit beszél mert nem szoktam nézni -
Tangerine
senior tag
Tegnap voltam a nyíregyházi piacon, és láttam egy érdekes benzinmotoros rollert. (Ezenkívül 9 Kukirint, mindegyik más típus volt, de azokat nem fényképeztem le)

-
Emunem
őstag
válasz
Enigma1945
#35111
üzenetére
de legalább van bukósisak...
-
Enigma1945
őstag
Na és akkor kérdezitek miért van ennyi baleset
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
Hieronymus
#35108
üzenetére
Köszi
Én csakis ilyet használok. Nem tudom mennyire jó,de ezt ajánlották többen is.
Van egy M-40 lubricant nevezetű kúszó zsír de azt nem alkalmaztam, pont azért mert hasonló mint a WD 40. -
válasz
heavygrip
#35100
üzenetére
Így van, csak érzéssel
Inkább nyomatékkulccsal, ha meg van adva az előírt nyomaték.
Egy nyomaték kulcs ami 5 és 60 Nm nyomaték között állítható, megfizethető kategória.
A másik amin meg szoktak csúszni az otthon karbantartók.
Nem egy fajta zsírt érdemes használni.- Szilikon alapú kenőzsír
Elektromos csatlakozásokhoz, tömítésekhez, vízálló rétegként.
-Nem vezeti az áramot, így biztonságos az elektronikához.Super Lube® Multi-Purpose Synthetic Grease with PTFE
Típus: Szintetikus, teflon (PTFE) tartalmú
Optimális használat:
Csapágyak (első/hátsó kerék, motorcsapágy) Lengéscsillapítók (ha van) Kormánycsapágyak Fékmechanika (nem a féktárcsára!) Összecsukó mechanizmus mozgó részei
Előnyök:
Nagyon alacsony súrlódás Vízálló Nem károsítja a műanyagokat vagy gumitMobilgrease XHP 222
Típus: Lítium-komplex alapú, nagy teljesítményű
Optimális használat:
Kerékagyak Motorház Csavarok, tengelyek, menetek Tömítések környéke (ahol nem érintkezik elektronikával)
Előnyök:
Nagyon jó hőállóság (akár 130–150 °C) Mechanikai terhelésre optimalizált Jó korrózióvédelemFinish Line Ceramic Grease
Típus: Kerámia mikrorészecskéket tartalmazó, teflonos
Optimális használat:
Finom mechanikai részek (pl. kormánycsapágy, fékkar mechanika) Csapágyak Összecsukó mechanizmus finom részei
Előnyök:
Nagyon sima működést biztosít Hosszú élettartam Kifejezetten kerékpáros és mikromobilitási eszközökhöz fejlesztveA közkedvelt WD-40 inkább tisztító spray, nem nyújt tartós kenést.
A grafit vagy réz tartalmú zsírok az elektromos alkatrészek közelében nem ajánlottak.Nyilván a megnevezett zsírok csak információs értékűek. Alternatív gyártó termékei is rendben vannak. Illetve van némi átfedés a zsírok optimális felhasználásában. A megfelelő zsírok használata csökkenti a karbantartás igényt, növeli a hatásfokot és az alkatrészek élettartamát.
Most érkezek én is az első karbantartáshoz. Ezért utána olvastam. Ha beáll az esős idő megcsinálom a teljes roller karbantartást.
-
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#35105
üzenetére
Ja láttam a videót. Annyi hogy én a G2 Master videót néztem Joe-nak még régebben.
Az első szériás Master. Meg ugye - szerintem! - ezt nem rendeltetésszerűen használták. Gondolok itt arra hogy rá fekszik hogy mozgassa rugóstag nélkül a futóművet. Lehet rommá is van tépve a csavar de ugarattak is vele, mert az enyémmél simán lehetett mozgatni a futóművet, nem szorult. A csavart is könnyű volt meglazítani.
Én két 19es csillag villás kulcsot használtam.
Esztergályossal csináltattam egy 100mm hosszú és 9mm átmérőjű tengelyt amivel ugye szépen kinyomtam a rugós tag tengelyt (belső menetes). Láttam olyan videót (lehet pont Joe-nak) ahol ki kellett ütni mert úgy bevan állva...na az a tengely is kapta rendesen az igénybe vételt. -
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#35105
üzenetére
Na megnéztem, nem is értem ezt a megtépték kifejezést, ezt nem kézzel huzzák meg, hanem géppel, a nyomaték meg be van állítva a gépbe. Jó kézzel persze, hogy nehezen megy, de mikor ráállsz az tuti mozgatja. Konkrétan megengedte a csavart, na az úgy biztos nem jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lightyear - befektetési app
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Társasjáték topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nintendo Switch
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B360 i5 8400 16GB DDR4 512GB SSD ASUS Strix RX 570 4GB MasterBox Q300L 400W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCÓ! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3921
- iPhone 12 64GB 95% (3 hónap Garancia)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest



Kukimukit nem kívántam meg.
Bár emlékszem hogy tavaly ilyenkor vettem a G2-t, és kb rakhattam is el, mert nekem ez már hideg, főleg mondjuk megizzadva, még felöltözve sem szeretek rajta állni, fix a torokfájás

, de mikor olyat olvasok vagy látok a tv -ben, hogy a kutyáját húzza teli gázzal az autó után kötve, és kap egy felfüggesztettet valahogy nem érzem elég soknak. És a vérnyomásom is felmegy az ilyen hírektől.





)




