Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#35699
üzenetére
1: vótmá. 2: aki tud motorozni, annak könnyebb megérteni egy nagyteljesítményű rollert.
3: aki még azt sem tudja, hogy melyik az első és hátsó fék, az jobb, ha csöndben marad.Ui: megállni igazán nagy fékhatással az első fék nélkül nem lehet, hiszen az első kerékre terhelődik a súly, azon lesz tapadás, hátul elkönnyül = keveset tesz hozzá. (De kell az is.) Helyesen: a hátsóval kezdve stabilizálod a "szerelvényt"*, majd az elsővel progresszíven növelve a fékhatást elvileg tapadáshatárig fékezel. Ekkor lesz legrövidebb a fékút.
Természetesen egyik fékkart sem rángatod, hanem finoman adagolod. Az a baj, amikor valami böszme erős fék van rajta, és az egy finomnak szánt mozdulatból blokkolás lesz. Szerk: vagy a konkrét esetben nem blokkolás, hanem beül a C-futó, így elindul a szitálás.*: viccen kívül a kormány kialakítása miatt hasonlít egy nyergesvontató szerelvényre...
Ott sem a traktor kezdi el megállítani a vontatmányt, mert abból bicskázás lenne rögtön. -
pusszycat
nagyúr
válasz
Dr. Szilikát
#35693
üzenetére
Akkor 100 fölött minden fék esés? Vagy az első féket ne? Vagy pont kell mindkettő? Vagy csak finoman? Ki érti ezt?
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam
#35689
üzenetére
Összefoglalom amit írtál:
a KuKirin G2 annak ellenére hogy úgy szar ahogy van, vannak akik istenítik.
(Én csak azzal nem értek egyet, miért kell egyetlen modellt kiemelni.
Az tervezési és gyártási folyamat hibás, a minőség rovására menő olcsó, igénytelen megoldások halmozása, minőségellenőrzés alacsony színvonala, szolgáltatások hiánya, mint pl. hivatalos márkaszervizek, magyar vagy más európai törvények megfelelő garanciális szolgáltatás, stb.) -
heavygrip
senior tag
válasz
alphamooncam
#35696
üzenetére
Majd én szabályozom hányszor írom le, rendbe van?
Rolleres téma itt a helye..ha valaki kérdezni fogja le írom megint.Nem kell hülyeségeket írni illetve olyat ami abszolút nem fedi a valóságot és nem lesz vita.
-
alphamooncam
őstag
válasz
heavygrip
#35694
üzenetére
OK hogy szereted, de hagyhatnánk már a témát?!
Elégszer elmondtad Te is a véleményed, ha valaki a jövőben vissza akarja keresni hogy milyen vélemények voltak meg fogja találni ezt is, meg azt is...
Ha még nem jött volna le mi lenne a mondanivalóm, akkor tessék pacekba.
Nincs szükség újabb ráerősítésre, illetve pont az lenne a lényeg, hogy már ne szülessen újabb hozzászólás ebben a témában.
Köszi
-
heavygrip
senior tag
válasz
alphamooncam
#35689
üzenetére
A helyzet az hogy az igazság vélhetően a kettő között van,
Így van
ár/érték tekintetében az egyik legjobb választás. Erős masszív felépítmény, a motor mindenre elég, városi használatra tökéletes, dinamikus, fékek ehhez a sebességhez megfelelőek, hatótáv kielégítő, esőt havat bírja.Ennyi pénzért teljesen jó.
Rengetegen használják teljes megelégedéssel.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
pusszycat
#35669
üzenetére
Jól látszik a felvételen, ahogy behúzza a féket, utána szitál be. A kommentek között szóvá is teszik:
https://www.youtube.com/watch?v=BdL0Ne8nDjg
Sisak nélkül pont szétcsapja a fejét. Számítógépen a ., (pont vagy vessző) léptet kockánként, akit érdekel.
-
Kowi84
aktív tag
Ezzel az új kiadású (60V) Mantis 10-el kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mire elég a 18 Ah akksi? Ha abból indulok ki, hogy a G2 max alatt 20 Ah akksi van, és "csak" egy 1000-es motor fogyasztja, akkor a Mantis dupla motorjának az a 18as akksi nem lehet túl acélos.
Tudom, hogy van belőle 24 Ah verzió is, de annak az ára már egy Dualtron Victot súrolja. -
pusszycat
nagyúr
válasz
alphamooncam
#35689
üzenetére
"A helyzet az hogy az igazság vélhetően a kettő között van..."
- határeset -
-
alphamooncam
őstag
Akkor összefoglalom, és legyen BÉKE.
Van aki szerint a Kukirin G2 az az isten és nincs nála jobb e-roller, és van aki szerint úgy szar ahogy van.
A helyzet az hogy az igazság vélhetően a kettő között van, és egyik fél sem fogja meggyőzni a másikat, viszont már uncsi a másik szapulása becsmérlése, úgyhogy kérlek titeket, hogy térjünk vissza egymás segítésére a topikban.
Köszi
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0
#35675
üzenetére
Megfelelő számú minta alapján nem is olyan nehéz átfogó képet kapni róla.
Minden településnek van pár stratégia pontja, melyen a fő forgalom zöme áthalad. Ezek általában be is vannak kamerázva, így fizikai jelenlétre sincs szükség az adott csomópontban, felüljáró vagy híd lábánál.
Az összetétel miatt másik lehetőség a jelentősebb kerékpárparkolókban való számolás.
Még diák koromban én is részt vettem jármű számlálásban. Nem lennék meglepve, ha biztosító társaságok vagy kormányzati szervek ne adtak volna már le erre korábban megrendelést.
Nincs abban semmi meglepő, hogy a felhasználók praktikusság alapján döntenek, így belvárosi gimnáziumok kerékpártárolóiban egész más lesz az összetétel, mint hajnali 6 óra magasságában az ipari parkba vezető úton, melyek általában a települések külterületében található. Futárok meg egy külön faj.
A kapott számokat ha összevetik a magyar forgalmazók adataival, azzal tovább lehet finomítani a becsléseken.
-
PociAti
őstag
válasz
enginev3.0
#35658
üzenetére
és kit érdekel hogy szervizes?
(Szervizelés csak az egyik ág, a másik az átépítés / tuningolás.)Mégis kinek van átfogó tapasztalata a problémákról és a lehetőségekről?
Szerintem annak, aki nem csak 1-2 rollerral rendelkezett idáig, hanem sokkal-sokkal többet volt szerencséje aktívan tesztelni, folyamatosan viszik hozzá a hibás gépeket javításra, vagy az épeket átépítésre. Napi szinten találkozik típushibákkal, konstrukciós gyengeségekkel, illetve azok ellenpólusával, a jó megoldásokkal. (Nos ez utóbbihoz nektek nem sok közötök van.)
Pont abban a szegmensben jár otthonosan, melyhez azok a gyenge kínai modellek elvileg tartozni szeretnének. Csak hát az olcsó megoldások miatt az ellenpólushoz, az elrettentő példához tartoznak.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
xandrush0831
#35672
üzenetére
Akkor feleslegesen aggódóm. 5000 km az nálam 4 év, addig meg már jobb akkuk lesznek, az újakban. Gondolom.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
pusszycat
#35626
üzenetére
Bocsi, ezt nem láttam a f0stengerben.

Kifejezetten nem vettem észre hogy baj lenne vele. Százalékokra már nem emlékszem meg nem is igazán használtam az appot ami kiírja, de abban biztos vagyok hogy a gyakran megtett szülői házba vezető 32km oda-vissza úton ugyanannyi pálcika maradt mint új korában. Persze ott csak 5 egységnyit mutatott, szóval komoly százalékbeli különbségek lehetnek. De semmi olyan drasztikus, hogy kifullad háromnegyed úton amit eddig simán megtett. Pedig az kapta, egyszer egy egész telet azzal jártam dolgozni, és az akkori helyemen az épület előtt tudtam csak hagyni a kinti levegőn. Annyi hogy fedél volt felette, de csak egy ilyen kis tetős, oldal nélküli biciklitároló volt. -
pusszycat
nagyúr
Valaki elesik 100 fölött rollerrel és még csak le sem porolja magát? Ilyen van? [link]

Jó a motor hang.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
xandrush0831
#35664
üzenetére
Dombon elindulást írtam . 1050 Watton megy az enyém .
Van másik is , ez a hordozós gépem . A 8400 Wattos jobban ment 90 felett 😉 . Volt olyan is . Mentél olyannal ? Tök jó élmény ahogy 50 ről még kipörög a kerék és cibálja a kormányt . -
xandrush0831
aktív tag
válasz
DigitXT
#35665
üzenetére
Akkor engem átvágott az AI a Xiaomival kapcsolatban.

Xiaomi:
Rated Power: \(300W\) Max. Power: \(600W\)
G2: The KuKirin G2 electric scooter has a powerful 800W motor, with a peak power of up to 1200W.Én 500 wattra írt Kuickwheel S1C Pro-ról jöttem G2-re, ahol az 18-al ment fel, ott ez 30. De persze nem a mondandódba akarok belekötni, jobban benne vagy ezekben.
Mondjuk a vadonban általában majdnem nullára lassuló Xiaomikat látok kis dombokon, és 10-ből 10 alkalommal beragadok mögéjük. De tudom ez itt egy fórum, itt mindenkinek az a legjobb ami neki van. 
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#35664
üzenetére
Azért azt tudni kell, hogy a motorok névleges teljesítménye részben parasztvakítás.

Az a Xiaomi Pro2 is inkább 900W körül tudott gyárilag, de írta hogy húzott: az 1000W+
Nekem a vacak "350W-os" Kugoo S1-em tudott 1500W-ot. Igaz, néha leégett, de addig!Azt, hogy neked 800W-ot írtak a motorra, az (elméletileg) csak annyit tesz, hogy annyit tartósan is el tud viselni. Aztán néha kiderül, hogy a matrica optimista, és annyit se.
Ilyenkor leginkább a vezérlő áramkorlátja a döntő: ha van fázisáram korlát is, az pláne. (Utóbbi esetben lehet a 4000W-os roller is lomha az elején, később jön meg a kraft.
)Ui: a G2 vezérlője ha 48V20A, nem akkora tűzijáték... 1000W alatt marad csúcsban.

Ha nem esne soha az akkufesz, akkor teljesen feltöltött akkuval menne - icipicit - fölé. (Viszont ilyen nincs, terhelésre mindig esik a fesz, merülés során meg pláne, ezért, ha névleges fesszel számolunk ilyen esetben, nem lövünk mellé... Nekem most az eladó Adventure-ben egy papíron 45A vezérlő van... Gyakorlatban inkább 37A-nél szabályoz. Tekintettel arra, hogy 36V akkuval megy, alig 1400W körül van elvileg. Ja és mérve is.)
Szerk: nem is volt teljesen feltöltve, s csak a kertben próbáltam ki, hogy legyen róla kép.
Nagyjából 2V-ot esett a feszültség, amikor nagyjából 36A-t adott le az akku. Az 55 mOhm. Ennél én Kugoo akku esetén csak sokkal rosszabb értékekkel találkoztam, pl. G-Booster... -
xandrush0831
aktív tag
válasz
Sirtaky
#35661
üzenetére
Igen biztos a 300 wattos motor jobb az emelkedőn mint a 800 wattos. 😂
Vissza kell küldenem, most tudtam meg hogy nem kényelmes a 190 centimmel. (Amúgy meg kell tanulni állni a lábtámaszos rolleren a sima trepni után. Nekem a derekam fájt rajta egy darabig.) Nem tudom milyen helyhiányra gondolsz, a 45-ös lábam simán elfér rajta. Vagy az 1 lábnak szánt helyen akartál rajta állni 2 lábbal? -
Sirtaky
csendes tag
Dobd le a Magurát , rakd fel a Kuki 1 oldalas bowdenes féket , olvashatod hogy azzal milyen jól meg lehet állni 50 -ről
Gyerekek , miket olvasni itt az hihetetlen .
Kukirin G2 -vel 1 próbautat mentem , hát emelkedőn a húzott Xiaomi Pro2 - m jobban elindul , meg el sem férni rajta a hátul támasztó lábnak már nem kényelmes a hely . 165 cm-ig lehet jó kb .
-
Emunem
őstag
na, ha kibóckodtátok magatokat maradjunk szakmai vonalon, minden mást kérem itt leboxolni.
-
válasz
enginev3.0
#35658
üzenetére
"atyaúristenek"
Neeee. -
enginev3.0
félisten
válasz
Hieronymus
#35654
üzenetére
és kit érdekel hogy szervizes? Láttunk itt már más szervizes tapasztalatot is, nevettünk rajta pár napot.
Autószerelők első szabálya hogy francia autót nem szabad venni
Ettől függetlenül autószerelő ismerősöm csak francia autót keresett magának, és eddig is azok voltak neki.
Másik autószerelő ismerősöm pont a héten mondta hogy első autónak peugeot 206, mikor kérdeztük tőle, vagy c3 citroenAttól hogy szervizes még ugyanúgy csak szubjektív lesz a véleménye
Én meg mechatronikai technikus vagyok, és mozgólépcsőket tartok karban, sőt, minőségellenőr pozícióban vagyok, kicsit komolyabb eszköz mint egy roller, de nem ezt fogom felhozni érvnek, hanem a rollerekkel szerzett tapasztalatomat, amit még itt másik 4-5 ember megerősít, ketten meg mindenki ellen mennek mert ők az atyaúristenek
-
válasz
Hieronymus
#35654
üzenetére
Engem nem zavarnak. -
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
FID szakmabeli, szervizes fórumtag.
Neki hatalmas tapasztalata van a rollerekkel. Nem fog nagy tévedéseket mondani.
A tapasztalati viszont időben szétnyúltak. Ha egy gyártó jelentősen javít a gyártási minőségen, sokkal később válik megtapasztalhatóvá a szerviz számára.
A másik oldalról nézve. Egy jól összerakott roller,nem biztosíték, hogy a többi is ilyen. -
DigitXT
félisten
Na, nekem is ilyen kellett volna, amikor a beszart ponthegesztőt megjavítottam... (A nagy hőlégfúvó is felforralta ugyan, csak nem specifikusan a hibás FET-et, hanem kb. az egész NYÁK-ot, így lefújt róla más, nem is javítandó alkatrészt is...
Észben tartom a típust.
Max. kell pár tartalék kondit tartani, ha hajlamos megmurdelni... pedig nem szar márka...) -
DigitXT
félisten
A főkabel ami a képen van.
És ha nem lett volna rajta akku, akkor mi történik a fő kábellel? Semmi...
Szóval csak az akkun keresztül értelmezhető a zárlat, mint veszélyes jelenség, amivel olvasztottál ezt-azt. Akkor is jelen van, ha nincs rajta az akku, de akkor semmilyen következménye nincs...
Amúgy meg ha elfröccsen a fém, akkor meg is szűnik a kontakt jó esetben: nem gyullad ki semmi. Egy nagy pukkanás, némi korom maradék, de vége a tűzijátéknak... (Veszélyesebb, amikor a melegedés hosszú időn át fennáll. Lakástüzek se sima rövidzárlat miatt szoktak keletkezni, az ugyebár leveri a biztosítékot, azzal vége van. Ha meglazult a csatlakozás és nagy az átmeneti ellenállás, akkor ott fog melegedni kegyetlenül, ami meggyújthat valamit. Vagy ha alulméretezett a vezeték, és huzamosabban túl van terhelve, akkor is kigyulladhat. Ezeket nem azért írom, mert feltételezem, hogy nem tudod*, csak a miheztartás végett.
)*: nem kell mindent megtapasztalni, amiről tudunk. Nekem egyszer egy hőlégfúvó kezdett a kezemben felrobbanni, na annak sima rövidzárlata volt a tápvezetékén. Nagyot szólt, de a biztosítékot nem verte le, annál gyorsabban eltűnt az anyag. De kétszer is összeért...
Pont egy M365-öt szereltünk - tömör gumisra -, mondtam a kollégának, hogy legyen olyan kedves, hogy áramtalanít, mert ez így para, hogy durrant, és eldobni sem merem. 
-
válasz
xandrush0831
#35647
üzenetére
Te még nem írtál el semmit soha?
De legalább kaptál egy kapaszkodót. 
Én nem vitattam az akku tudásod és egyből írtam mi a típushiba. Te az enyémet miért?
2 roller után? -
xandrush0831
aktív tag
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
Szerintem tényleg engedjük el, a tegnapi beégés után még mindig professzorkodik.
Az az érve a tapasztalatod ellen, hogy ő már több csavart húzott meg, és több csatlakozót csatlakoztatott össze, és ezt ilyen motormérnöki magasságokból adja elő. Felesleges, és nem is lehet vitába szállni ilyen beszélgetőpartnerrel. Tele van a net ilyenekkel, akik megmondják hogy nem úgy van ahogy te tapasztaltad. -
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#35642
üzenetére
Ezek szerint én degenerált vagyok, mert esőben is elindulok munkába vele.
Vagy amikor aznapra 30% eséllyel predesztinálják az 3 mm csapadékot, akkor még inkább bevállalom. Az özönvizet kerülöm, de nincsenek olyan előzmények, hogy az adott típus rá szokta gyújtani az emberre a házat. Legalábbis az a tucatnyi fotó és videó, ahol ilyen esetet mutatnak be, egy egész más márkához köthető.
-
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
"Szerinted mindig minden körülmények között törik a Kukirin " Ez nem igaz.
"evidens hogy eső után nem teszem fel töltőre" Ez milért számít?A féket azt sajnos nem érted.
Látod megy ez normálisan is nem kell hozzá atom fizika meg Andersen és kétségbe vonni azt amit írok mert felétek minden roller tökéletes, felénk meg törik ég, reped.
Szerintem kicsit több rollerem volt és többet javítottam építettem, vagy tuningoltam mint te.
-
heavygrip
senior tag
válasz
pusszycat
#35643
üzenetére
Persze, kolléga nőnek egy G2 van, azzal jár melóba, hazafelé végig öntötte az eső már vagy 1 hónapja, kb 15-17km-en keresztül. Ég világon semmi baja nem lett. Pocsolyába nem ment bele,arra figyelt, szóval felülről kapta a vizet,nem ázott be, azóta is jár vele.
Nyilván ez a féle tapasztalat se ér semmit mert nincs meg nemislesz 1000 rollerünk így egyáltalán nem releváns, na de jólvana...
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
PociAti
#35641
üzenetére
Nem.
A beltéri az nálad mit jelent mérnök úr??
Kiviszem és rendszeresen megyek vele főleg esténként.Nem akarom használni esőben mert gané lesz tőle a roller én meg vizes...Egy szóval sem írtam hogy nem szabad

Írtam hogy elkapott vele az eső 2x is...semmi baja, vágod?
A Xiaomival is rengetegszer hazafelé, de nem vagyok degenarált hogy munkába menet esőben elinduljak egy rollerel
-
heavygrip
senior tag
Már le írtam mi a probléma a hozzászólásaiddal hetekkel ezelőtt.
Szerinted mindig minden körülmények között törik a Kukirin és fel gyullad töltés közben random. Én ezzel nem értettem és nem is fogok egyet érteni mert nettó hülyeség.Kapott már el eső 2x, nem lett semmi baja.
Ha már igények, én elvből nem indulok el esőben eggyik rolleremmel sem mert hót gané lesz... és evidens hogy eső után nem teszem fel töltőre egyik rolleremet sem...
Nekem a Kukirin csili vili...A fék nekem gyári, eddig 3x jöttek ki elém kocsival és kb 5x jött ki elém jószág, macska vad nyúl stb. Szépen, gond nélkül le tudtam fékezni. Úgy hogy a gyári motor fék erősséget nem állítottam. (3).
Lehetne erősebb is,de 50-55nél meg tudok állni biztonságosan. Afölött nem vész fékeztem. -
DigitXT
félisten
végig zárlatba volt
Kívülről. Ami alapvetően nem gond: az akku két pólusa nincs direktben kivezetve, zárlat esetén a BMS leválasztja a negatív sarut nincs további kár. Akkor van nagy baj, ha belül keletkezik zárlat, amire a BMS semmilyen ráhatással nem bír. Ad absurdum ha egy cella magában megmurdel, azon keresztül elkezd kisülni a többi, az baj... Az ilyenek vezetnek tűzesetekhez. Ha kívülről rövidre zárod, egy normális BMS mínusz idő alatt letilt. Persze előfordulhat, hogy elporlad egy csatlakozó, de annyi. A képen az XT60 "patika" = ott nem volt ívkisülés, különben kicsit másképp nézne ki. De biztos láttál már olyat is.
Nekem egyszer, 6 éve, a motor csatlakozó fröccsent el, mert egy zárlatos vezérlőt dugtam rá az akkura. Magában nem volt baj, de a motorkábel csatlakoztatásával bezárult a kör, pukk. Mondjuk a Kugoo BMS nem a világ legjobbja, de amúgy az akkunak itt sem lett baja.
(Ha fordítva járok el, és előbb az ECU + motor kötés, utána az akku, akkor az XT60 kuka. Cserébe az akku ezt is ugyanúgy túléli. Tapasztalat. Ezt még 2 éve sikerült összehozni.) -
válasz
heavygrip
#35636
üzenetére
Megyünk egyet esőben?
Van bennük közös: En is látom a többiek rollerét.
Szerinted jó, szerintem nem. Ez van.
Ha meg csípem valaki szemét véleményem miatt......
Nem minden szép és jó. Nem egyformák az igényeink roller téren.
Remelem nem a gyári fék van rajta mert gondolom az is tökéletes.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#35634
üzenetére
Kár volt eddig is etetni... Ő egy képzeletbeli álomvilágban van Proci haverjával ahol sorra törnek a Kukirinek mint a ropi és nem mellesleg égnek mint a pokol tüze.
A kegyetlen valóság meg teljesen más képet mutat. Legalábbis erre felé nem rohangálnak lángoló kölykök a törött Kukirineken, gondolom felétek sem, meg a többi kolléga sem tapasztalt ilyet
Ámmen
-
válasz
xandrush0831
#35634
üzenetére
Kifogytunk a Quickwheel akkuból
-
válasz
xandrush0831
#35631
üzenetére
Attól hogy lassan írsz az eredmény nem változik
Reggie0: Igaz 3mm sima.
-
válasz
xandrush0831
#35623
üzenetére
De ha már Quickwheel S1C Pro:
Tömör gumi minden kátyúnál le akar dobni,állandó szoftveres gondok fékkar és gázkar hibák elpattan a csukó és hamar kikopik. A rezgéstől letörik a kitámasztó stb stb.
Kukirin M3 néven ugyanez csak annál még tőből kiszakad a nyak a vázból.
Szóval nincs magasan a léc roller terén.
-
válasz
xandrush0831
#35625
üzenetére
A 0 karbantartás azt csak azt jelenti hogy nem volt gazdája
-
pusszycat
nagyúr
válasz
xandrush0831
#35625
üzenetére
Az akku mennyit degradálodik 5000 km alatt? Észrevehető?
-
válasz
xandrush0831
#35623
üzenetére
Az m3 lesz. Már sokszor írtam hogy árultunk kukirint, elég is volt. Én akkor még nem voltam ott. Akkoriban még voltak olyan rollerek, friss volt a bolt. Szerencsére már nincs szemét.
-
xandrush0831
aktív tag
Jahm, így a másik hozzászólásodból már látom melyik cég. '21 környékén onnan volt az első rollerem, egy Quickwheel S1C Pro. Vásárlás után 1 hónappal amikor letört a lámpa idoma hátulról egy kis kátyúban, nem tudtam hozzá új alkatrészt venni tőletek. Ezt nem a kínai rendelésekre szokták mondani?

De aztán csak másfél évet kellett várnom, és sikerült hozzá szereznem a KUKIRIN webshopból, ugyanis egy az egyben ugyanazt a rollert árulták átmatricázva G1 néven, ha már a Kukirin szintet árulásnál tartunk.
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti
#35617
üzenetére
"...a roller két nappal korábban megázott és szárítani vitte fel a lakásba a tulajdonosa."
Baszki... adott egy roller, ami elázott: bevitte bentre, hogy kiszáradjon, eközben kigyulladt. Normális emberek következtetése, hogy beázott a roller, és zárlat keletkezett az akkuban. Helikopter következtetése pedig, hogy nem volt ott semmilyen víz! Nem is szárítani vitte a szobájába, hanem csak úgy kitalálták! Spontán öngyulladás volt. És ezt az állításodat arra alapozod, hogy... Ja, semmire. Igen, végtelen sületlenség van. Elég elolvasni, amit írsz...
Ui: azt akarod bemagyarázni, hogy 2 nap után még esőcseppeket szárított volna róla le.
Amúgy az a legviccesebb, hogy mindezt azok után, hogy a vízállóságról elmélkedtél. Vicc! -
PociAti
őstag
válasz
enginev3.0
#35611
üzenetére
Te sem tudod bizonyítani hogy nem így volt
Lehet iskolában nem figyeltél eléggé, de a bizonyítás nem így működik.
Igazság csak egy van, sületlenségből pedig végtelen. Nem a végtelen számú hamis állítást kell megcáfolni. -
válasz
xandrush0831
#35615
üzenetére
Így már más. Az LG-nek volt rettegett cellája az m50t. Ott égett minden amibe tették.
"A csöves cég ahol dolgozom" és csavarokat tekergetem, rengeteg rollert eladott és egy sem égett. Hiába hozták úgy hogy folyik benne a viz. Szóval van minőségi és silány akku.De nem is kukirin szintet árulunk. Tudom nálad G2
Ez egy Spider ma hozták, a tulaj lemosta a mosóban mégsem ázott be az akku.
-
xandrush0831
aktív tag
Évekig voltam akku teszt technikus. Kontrollálhatatlanul változó a minőség. Nagyjából mindet halálig kell hajtani, mire kiderül hogy milyen is volt valójában, így egy zsír új akksi zsákbamacska. A cellákat egyszerre 128db temp&humidity rackben teszteltük, nagyjából átlagban 3 élte túl a 30-60-90 napos teszteket. A többi bepuffadt, aztán löttyedt, aztán fehér habot fújt. És mivel ez nem köthető batch-hez, ezért gyakorlatilag nincs mit zárolni -> minden ilyen kiment a piacra. Modul robbanás háromszor hajtotta ki a tesztlabor oldalát, mint a konzervet. Már inkább a fal lett megerősítve, hogy ne kelljen állandóan újraépíteni. Az egyik robbanás egy Ferrari SF90 modul volt, tehát nem 1 pálcás a céllövöldében.
Ami meg nem elposszant, az a harmadik hónapban oxidálódni kezdett belül.
Nem lehet normálisan QC-zni az akkut, és a többsége szar. Ha a Ferrari pakk is hajlamos hülyeségekre, hidd el hogy a homokos rollerekben sem lesz jobb a minőség. -
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#35604
üzenetére
A jelenlegi állapot is a történelem része. És 1972 óta mai napig, tehát jelenleg is amerikai a Sequoia Capital, a Segway egyik felvásárlója. Továbbra is Amerikában zajlik a tervezés egy része, illetve tartották meg az ottani szakemberek egy részét az anyacég felvásárlása után. (Az eredeti gyártó üzem már bezárt.)
Például a Segway Powersports részleg is teljesen amerikai volt, amíg a Textron Inc-től meg nem vásárolták és lett ilyen félig amerikai, félig kínai hátterű.Autóipar az sokkal jobban széttagolt. Nagyon sok Audihoz a motor itt helyben Győrben készül, a műszerfal Szlovákiában, de ha azt is tovább bontjuk elemeire, akkor legalább 30 másik ország is szóba kerülhet. Az alap tudás, a tervezés, gyártás, minőségellenőrzés módszertana és követelményrendszere attól még német marad. Az országhatárok nem igazán számítanak abból a szempontból, hogy a tényleges operatív munka hová lett kiszervezve.
-
válasz
xandrush0831
#35610
üzenetére
Mitől lenne zsákbamacska? Rólad nem derült ki mit tudsz. Szóval messziről jött ember nem a közelben lakik.
-
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti
#35600
üzenetére
Miért érzed szükségét annak, hogy hülyeségekkel fűszerezd mondandódat?
Azért mert nem vagyok olyan karótnyelt ember mint te, és rajtad kívül mindig és mindenki érti az ilyen kommenteket, akkor gondolom nem mindenki helikopter rajtad kívülKi az a nem normális?
Ez a kérdés most komoly volt?
- Azok akik részegen mennek vele 50nel.
- Azok akik ketten hárman utaznak egy rolleren
- Azok akik 13 évesen egyfolytában egykerekeznek, ugrajtanak, meg egyéb gyilkos dolgokat csinálnakEbben semmilyen hozzáköltés nincs, csak te akarod annak látni hogy hátha igazad lesz
Te sem tudod bizonyítani hogy nem így volt
Ellenben veled, én tudom bizonyítani, hogy mivel az enyém nem látott vizet, így a szobát sem gyújtottam fel, míg a cikkben le volt írva, hogy a srác SZÁRADANI VITTE BE a szobába
Ennél több bizonyítékot hova? Ja, neked tök felesleges, megy a tiltás, elég volt belőled -
xandrush0831
aktív tag
Minőségi sem létezik, zsákbamacska az akku.
De utánad szabadon, amilyen módon te fogalmaztál a kollégának mert 3 rollere volt, szóval valószínűleg ez oké: Téged nem tudlak komolyan venni akksi témában, mert csavarokat húzogatsz meg és csatlakozókat dugdosol össze valami kis csöves vállalkozásban. Nagy tapasztalat. -
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35605
üzenetére
"Papíron".
(Mindenesetre tényleg olaszok forgalmazzák, PMT gumival
meg már a roller értékének a nagyobb fele valóban olasz gyártmány.
)kicsit T alaku a profilja a küllöknek, ami oldalirányú eröt hivatott felvenni
Nem sikerült.
Viccen kívül, nem is kapott oldalirányú terhelést, viszont
konkrétban görbe az egyik küllő, ami maradt: csavarodhatott az egész.
-
válasz
pusszycat
#35594
üzenetére
Ha szigetelsz egy dologra figyelj. Védett helyen hagyj lehetőséget a légnyomás kiegyenlítésére. A levegő jól tágul a melegedéstől. De a külső légnyomás sem állandó. A légkiegyenlítődés utat fog törni magának, ott ahol a legrosszabb a szigetelés. De az nem a számodra előnyös hely lesz.
Ezért szokták a kényes részeket teljesen kiönteni. Ami egyrészt előny, másrészt hatalmas hátrány.
-
Emunem
őstag
válasz
DigitXT
#35603
üzenetére
te írtad korábban, téged idéztelek.
én csak lelkes amatör vagyok a témában, de amit tudok, igyekszem megalapozni, hogy ne legyen téves. köszönöm az infókat. (Mondjuk ki gyárt (és nem csak összerak) tömegterméket még az Eu-ban? 2 kezemen lehet össze tudnám számolni.) -
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35602
üzenetére
Annyira lesz olasz az iBike, mint amennyire amerikai ma a Segway: semennyire.

De valóban olaszok forgalmazzák... Szinte biztos, hogy nem gyártanak helyben semmit.Az öntött alu kerekem szerintem semmilyen merevítéssel nem bír: szar a konstrukciója. Ezen kívül az anyagminősége is kérdéses. A csillag is kínai. Ellenben egész más dizájn! Sőt, a megmunkálása nekem vmiféle forgácsolásra utal, bár én nem vagyok gépész.

A gyári olasz a képen van, ugyanis rendeltem egy ugyanolyat Kínából. Az tört szét...
(Gyárilag ugyanis tömör gumis volt, és nem volt kifúrva a szelepnek a helye...) Szóval az eredeti kereke megvan, de ránézésre semmi különbség nem látható, az öntvényen még a számok is pontosan ugyanott, ugyanúgy vannak, szerintem tök ugyanaz a gyártmány.
Amit egyébként számtalan kínai rollerre szereltek. Többször hivatkoztam már a Bogistot. -
Emunem
őstag
válasz
DigitXT
#35593
üzenetére
jó, de hírtelen nem találtam jó példát szar EU-s termékre, amiben van oldalirányú merevítés. Nem azt állítottam, hogy jóféle a felnid, felületesen olvastad el amit írtam, hanem az egészet amit írtam ha nézed, akkor rájössz, hogy ellenpélda akart lenni EU-s "megbizható" piacról, de akkor most összezavartál.
Melyik a gyári "olasz", jobb, sötétszürke vagy bal, csillag? -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti
#35599
üzenetére
Ha már pontosítás, maga a Segway mint fogalom a konkrét termékre vonatkozott anno.
Rohadtul nem most volt, hiszen egy közel 20 éves videoklipben közismert "szimbólum". 
"They see me roll on my Segway
I know in my heart they think I'm
White 'n' nerdy"Szerk: viszont ettől függetlenül, miután a kínaiak felvásárolták, már nem erről a termékről van szó, mi több, be is szüntették a gyártását a linkelt Wikipedia cikk szerint... A Kínában gyártott rollerek meg vagy jók, vagy nem. Láttunk már törött Segwayt. Mármint Ninebotot. (Szóval márka-buzulni már csak azért sem éri meg, mert ott is lehetnek problémák.
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Lightyear - befektetési app
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Társasjáték topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nintendo Switch
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- További aktív témák...
- M5! KÉSZLETKISÖPRÉSI ULTRAAKCIÓ!!! TÜZES EZÜST MacBook Pro 14" M5!!! 10C/10G 16GB 512GB Gar!
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 1TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 8700F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Zalman Z1 PLUS 750W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 10700 / 32GB DDR4 / RX 6700XT 12GB / 512 SSD + 1TB HDD
- Acer Chromebase All-in-One PC 23.8" Touchscreen
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Természetesen egyik fékkart sem rángatod, hanem finoman adagolod. Az a baj, amikor valami böszme erős fék van rajta, és az egy finomnak szánt mozdulatból blokkolás lesz. Szerk: vagy a konkrét esetben nem blokkolás, hanem beül a C-futó, így elindul a szitálás.
Ott sem a traktor kezdi el megállítani a vontatmányt, mert abból bicskázás lenne rögtön.

Mondjuk a vadonban általában majdnem nullára lassuló Xiaomikat látok kis dombokon, és 10-ből 10 alkalommal beragadok mögéjük. De tudom ez itt egy fórum, itt mindenkinek az a legjobb ami neki van. 

Nem véletlen nincs 50+ csoportba kukirin, és kukirin csoportba 50+.
Még ilyen is volt de 2x megkotlott.
Ez viszont napi 8 órába megy és bírja. Fetet mindent ki tudtam vele venni, vagy ha motort kell kábelezni szilikonra vagy a gyárit cserélni mert szét repedt.


(Gyárilag ugyanis tömör gumis volt, és nem volt kifúrva a szelepnek a helye...) Szóval az eredeti kereke megvan, de ránézésre semmi különbség nem látható, az öntvényen még a számok is pontosan ugyanott, ugyanúgy vannak, szerintem tök ugyanaz a gyártmány. 
