-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #98098 üzenetére
jaaaa mondjuk fincsi langyos volt, lehet hogy termálvízre bukkantam :"""( én pedig kifacsartam az utolsó cseppig, baccus
továbbfejlesztve a gondolatmeneted veszek valami régebbi -akár törött- autót és abban már a vízülések is mint olyanok gyári extrát képviselhetnek
pingvin: Köszi a linket
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tresh
veterán
válasz zsolt19900 #98097 üzenetére
-
bitpork
nagyúr
válasz zsolt19900 #98095 üzenetére
Nem is értem mit pampogsz. Ebben a rohadt melegben az az utasnak fícsör nem bug! Milyen szolgáltatás már a lábvíz egy ilyen autóban?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
megpróbálom egyszer úgy, csak nem tudom hogy hogy álljak neki az ülésnek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tresh
veterán
válasz zsolt19900 #98095 üzenetére
Egybe van az egész szőnyeg alul mind két ülést ki kell venni és úgy felszedni az egészet. Másképp nagyon nem fogod tudni hajtogatni elég merev.
-
zsolt19900
őstag
válasz kk831228 #98087 üzenetére
azt kitakarítottam 2-3 hete kb de akkor ránézek most lehet, hogy picit magasnyomásozom is
Más kérdés: Anyós ülést levenni, úgy hogy: akkusaru le -lufik miatt- aztán hol vannak csavarjaik? van róla vidi ytn esetleg? szedtetek már ki? Mert ha azt kiszedem és fel a szőnyegeket, jobban ki tudom szárítani és talán azt is meglátom mosás közben, hogy hol folyik be.... pl. beültetek addig valakit sasolni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #98085 üzenetére
Takarítsd ki az akksi alatt a lefolyókat... Nekem is ott folyt be...
Utána azért megnézheted slaggal az ajtókat hogy jó helyen folyik-e ki a víz... De nem ott lesz szerintem a problem...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zsolt19900
őstag
lenne egy "nagy" problémám. Engem is megcsapott a beázás szele mégpedig az anyósülés mögötti hátsó lábtérnél.
Már napok óta éreztem valami cipős szagot az autómban, miközben rend és fegyelem uralkodik benne nem is tudtam, hogy mi lehet az.
Ma igazgatom a szőnyegeket és érzem, hogy vizes.... megfogom a szőnyeget és frccss, frccs.... na mondom szép, fogtam felszedtem amennyire tudtam, hát vagy fél centin állt a víz a kis edényféleségekben, ami a talpak formáját követve van kiképezve. No egy rongy segítségével kifacsartam a vizet, és hajszárítóval adtam az érzésnek, most kiszáradt.De
Hol nézelődjek? Hátra hol ázhat be? Az a baj, hogy pl. ajtótól nem látok vizesedést a szőnyegen, és ez elég szép mennyiség volt ahhoz, hogy a fene se tudja hol jött be.... az lehetséges, hogy valahol a kipu járatánál jöhet be a víz? Vagy valahol a B oszlop lesz a ludas?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #98082 üzenetére
Furcsálnám, ha extrában 2003-ban kérhető lett volna. De ki tudja...viszont se tempomat, se ülésfűtés full bőr létére. Szóval az első tulaj elég érdekesen gondolkodott extrák terén.
Egyelőre velem még nem megy a szivózás, viszont a mostani kompátkeléskor már automatikusan regisztrálja a rendszer minden athaladó rendszámot, az utasok személyes adatival együtt és ez alapján nem nehéz kiszűrni, hogy ki az, aki nem legálisan használja az autóját odakint. Adót pedig külön nem fizethetek utána, csak ha angolosítom, szóval esélyt sem adnak a legális használatra. Angolosítani meg nem fogom csak azért , hogy x idő múlva itthon ismét honosítsam több százezerért.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #98080 üzenetére
Nem múlt héten, kb. 3 hete. Viszont zűrök vannak a kinti hatóságokkal, szóval ha csak nem tudok vmi okosat kitalálni, akkor haza kell vinnem, vagy angolosítani.
Eladni semmiképp nem fogom, de lehet, hogy hazaköltözik a fenti okok miatt.Viszont attól még lebeszélhetnél a kabrióról.
Más:
Mitől függ egyébként a színes kijelző? Haverom 2003-as Cabriója színes központi kijelzős, a bitte tanken, a fedkomp, átlagfogyi, ajtónyitás jelző, kiégett izzó, stb. mind színes ábrakkal mutatja. Volt a kezem alatt mostanában pár Audi és eddig csak 2006-tól fölfele láttam színes kijelzőket. Néztem most szintén eladó régebbi A4-eket, szintén mind csak egyszínű piros kijelzővel van. Hogyhogy haversrácé színes 2003-as létére? Ez még a sima hűtőmaszkú pedig, nem a morcos tekintetű. Vagy úgy lehetetett össze legózva?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem értem, nem az A6-nak esküdtél örök hűséget a múlthéten?
dJ Peer 2.0-ból csak rossz van, nem lehet jó kifogni.
Van több kategória:
eznemsoseromlottelsesosekellettbelesokasekölteni: erősen kerülendő
tudjukhogyszardemármindentkicseréltükésnemarjuk2xcserélni: ez is kerülendő
kevéskilométeresmindentmegkapottapucikedvencemindentcseréltünk: ez is szar, vagy az lesz, miután megvetted.Kedvenc kategóriám: pédéelemkcserélveújturbósolajpumáskiegyenlítőtengelyesdeolcsóbbmintatöbbi: na ezt meg pláne kerüljük.
Maradt az utosó kategória: ami jó, de olyan nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #98075 üzenetére
Ez így igaz, a hangsúly a szerelmen van.
Nekem pl. most nagyon megtetszett spanom hétvégén vett A4 Cabrioja. Oly annyira, hogy elkezdtem baromira irigy lenni rá. Lehet, hogy nekem is kéne egy ilyen.
Egész éves használatra, fő autóként, úgy hogy másik autó nincs és csak csillag garázs van, nagy hülyeség ponyvatetős kabriót tartani? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #98073 üzenetére
Ha már mindenképp szopni akarsz, akkor legalább BKD kóddal vedd. Ott legalább ninc DPF, meg bosch a PD elem. Amúgy a 140 lovas 320Nm, nem 250, annyit a régi 74kw-os 1.9 is tudott.
Nem értem, ha többen is mondják, hogy szar, miért akarod mégis azt a motort???
bitpork Szerelem én is, épp ezért nem akarok ilyen motort.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Nem értek annyira hozzá, de nagyon viszketek, ez is olyan rossz lehet?
A 126 Nm után tudom, hogy a 250 is nagyot fog ütni, de mégis... Megint belehajtom magam a sz*pórollerbe? -
FET-MEN
veterán
válasz g4bb3r #98049 üzenetére
Szia. 1u-ból 1.6i van nekem, imádom, soha semmi baja, cserébe többet eszik. Ahogy írták, 1.9tdi, 110lovast ajánlom, megy is, jól eszik, viszonylag tartós darab, nehéz kevés km-est találni, inkább németből ajánlott behozni ahol másod autóként volt használva. 2-es octiból 1.6fsi-t inkább felejtsd el. 50 ezrenként kokx pucolás a szívó sorból, legtöbben hengerfejet leveszik hozzá, pont aktuális egyik klubtagomnak a lerakódás, talált egy totalcarbol ismert szerelőt, aki valami dióhéjas okossággal takarítja, de még nem tudjuk mennyi az annyi. Szóval inkább felejtő az fsi.
Iphone 7
-
tresh
veterán
-
Brumi˘
addikt
-
g4bb3r
tag
Következő kérdés: 1.9tdi vásárlás esetén mire érdemes figyelni ha megnézem a kiszemelt gépsárkányt? Nyilván próbálok vinni magammal hozzáértőt de nem biztos , hogy mindig rá fog érni..
Oktáv II-es PDTDI ajánlott? VW-ben állítólag nem.. Furcsállom is "becsületesnepper" mindenkit óva int a VW PDTDi-től Skodára meg azt mondja mehet.. én azthittem szinte ugyanaz..
Utólag beszerelt tempomattal/tolatóradarral van tapasztalat Oktávba? Azt mindenképp szeretnék évente többször megyek/mennék BP-München távot oda azért hasznos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mi ez a meleg? Nem lehet 100 fok alá verni az olajhőmérsékletet.
-
tresh
veterán
válasz g4bb3r #98051 üzenetére
Nem km-hez kötném a diesel/benya kérdést. Oktávba az 1.9 tdi 110 lovas verzió jó választás lesz és ha termelni nem is fogja az üzemanyagot de jóval kevesebből elmegy komolyabb távokat. Pályán meg ez nem igazán hátrány szerintem. Erő is van benne bőven. Pár apróbb dolgot kell betartani és hálásan fogja vinni a tulajt gond nélkül. Amúgy felül ott van az összefoglalóba Mágus írása érdeme elolvasnod.
-
tresh
veterán
válasz g4bb3r #98049 üzenetére
SuperB szerintem felső kategória és ha nem kell akkora böhöm nagy állat akkor inkáb oktáv vonalon maradj 1.9 Tdi verzióba. Olcsóbban tudod fenntartani. Fogyija is kellemes hely is van benne alkatrészek i sjó áron vannak hozzá futóműve is egyszerűbb. Plusz Mágus bácsi kenni vágja a témát főleg hogy volt ilyen gépe
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
Sziasztok!
Nem tudom idevaló e a kérdés majd kiderül. Autóvásárlás előtt állok Skoda Octavia-ban gondolkozom régebbi 1.9TDI vagy 1.6 benzines. Vagy Octavia II 1.6 benzines (amilyet találok a keretből). Éves szinten olyan 15-20eKm-ert mennék szerintem. Főleg Bp-vidék, Hosszab EU túrák autópályán. Városban napi használatra nem tervezem, nem ez a fő szempont.1,2-1,5 m környékén már felpattanak a hirdetések között 10év körüli SuperB-ek is.. ami nagyon tetszik (nyilván sok km-el). De gyanúsan olcsó. Van valami tipushiba vagy drága alkatrész ami behal ilyen idős korban / km után és azért szórják ki? SuperB-hez drágább az alkatrész mint Octaviahoz? Van valakinek tapasztalt? Első autó lenne fontos hogy kényelmes legyen (195cm vagyok) és más is elférjen a kocsiban
Régebbi 1.9TDI Passatok is tetszenek de 15éves autóba nem tudm bele merjek e vágni..
Totalcar/Népitélet/Autonavigátort oda vissza kiolvastam már..
Kösz minden jótanácsot előre is.
-
freaghill
őstag
Doktor Állatkerttel mi lett?
-
bitpork
nagyúr
-
tresh
veterán
válasz Morris #98039 üzenetére
Jó ezt nekem is feldobta de az ilyen kis mutyis webshopos sz*rokat nem komálom
Jobban szeretem normális autósboltba megvenni főleg mert a többségénél van kedvezményem.
De akkor liqui moly cuccot dobok beleMunez: azt se tudom Fehérváron merre van az előre Meg amikor megyek oda akkor is hétvégén vagy meló ügybe aztán fingani sincs időm. Nem hogy boltot bogarászni ott
Piwi: köszike , lehet kereslek ez ügyben
-
-
akangels
tag
Ennyire gáz gyárit szerezni belőle ? :S azt mondták az okosok , hogy az jobb lenne mert az tán gyárottnál lehet fúrni , faragni mert nem biztos h pontosan illeszkedik :S de a gyári újba vmi 40k körül van. (állítólag)
-
bitpork
nagyúr
-
akangels
tag
Üdv urak/hölgyek !
Valakinek nincs elfekvőbe 2003 gyártású Passsat B5.5 (1.9 PDTDI , 131 lovas) höz alulra motor védő burkolat ? Eredeti kellene lehetőleg
A mostaniből már több helyen hiányzik pici darab és már jópár helyen csak fel van kötegelőzve és 60 as tempo felett már olyan hangja van tőle az autónak mint ha az utastérben fújna a szél :S
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Használja valaki a DashCommander nevű progit?
Sopron city :)
-
Mágus2
Közösségépítő
Szétkapjuk a talin? Menetvágót, oxigén sátort, hegesztőt hozzál.
Ha rajta a labda, akkor nehéz felhúzni, mert nyomja a rugója(jó erős). Szóval az normális, hogy kézzel nem tudod mozgatni. Nézd meg mi történik, amikor beindítod.
A VGT-t a vákuum zárja, a labda rugója nyitja, ahogy csökken a rendszerben a vákuum. Az N75 csak a vákuum erősségét szabályozza. Ha kétségeid vannak, le kell kapni róla a labdát, akkor kiderül mennyire szorul.
Várom a videót.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
Már nem sokat kell aludni, viszem a vákuum rendszer tesztert. Ott kiderül helyben, hozzál benzint, hogy fel tudjuk gyújtani, Csabi kiveszi neked előtte a kormányt, hogy maradjon valami szuvenír
Videózd le a vákuumlabda tengelyének mozgását a turbón. Valaki indítsa be a motort, mert nem érkezel egyedül oda szaladni a turbóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #97959 üzenetére
Pici fogyasztásról jut eszembe.
Most amikor elhoztuk haverom A4 cabrioját, 2x kellett elmenni érte, össz-vissz 1400 km ment a pici kocsimba, nagyrésze pálya 110-el, kevés város, nyugis vezetés de azért néhány keményebb gázpedál kezelés.
Szumma szummárum, 6.4 liter / 100 km[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest