-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz Viszlát #99097 üzenetére
Ha megvan neki a pénze hogy az olajpumpát meg az egyéb sallangot megcsináltassa és a PoUK szerviztörténetében minden megvan aminek ott kell lennie, akkor vegye meg! A siemens befecsikre isránézni nehogy az legyen benne, igaz Mágus2?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Viszlát
addikt
'stét.
2.0 PD TDI motor esetén mit érdemes megnézetni, ha van lehetőség elvinni átvizsgálásra megvétel előtt? 170k eladó szerint és számla van 150k-nál elvégzett vezérléscseréről. Ja és DSG váltó is bejátszik. Az autó egy VW Touran Highline, 2007-es évjárat. (Első hozzászólást olvastam, így az is megteszi, ha annyit írtok, hogy az ott felsorolt gyakori problémákra érdemes ránézetni.)
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Ck.
addikt
Segítsetek lebeszélni egy jó barátomat, hogy megvegye ezeket, ennyiért: [link] [link]
Már pedig ha a tesztkör alatt nem rohad le alatta, akkor vmelyiket el fogja hozni. Nem lehet lebeszélni.
A pénz limitált, nem érti meg, hogy mit jelent egy ilyen autót fenntartani, szerinte ő majd 600-ért megveszi, aztán szépen apránként 2 havonta költöget rá pici pénzt. Na ez nem így megy.
Ő nem fog 150-200 ezer pénzért vezérlést + kartergáz szűrőt cserélgetni, 70-80 ezerért lengőkar szettet venni, kettőstömegű + kuplung vagy automata mókát javíttatni 2-300 ezeért.
És akkor adagoló + turbó + egyéb nyalánkságokról még nem is írtam.Ezek bontószökevények, nem autók. Fél év alatt az autó ára rá fog menni, simán. De inkább több.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Ja, amúgy Tanító Bácsimnak a mercijében tönkrement valami, állítólag vezérlésszenzor mert nem indult a kocsi, csak az önindító tekert. Mondta, hogy trélerrel vitték el, gondoltam sokba lesz de mondta, hogy nem mert ha mindig merci szervizbe szerelteti akkor ingyen elviszik.
Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni neki -
TaaT
nagyúr
Tud valaki olyat aki ért a autocom cdp javításához?
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #99088 üzenetére
A fűtőradiátorra megy két bajonet cső, azokban van egy gumigyűrű, ami a rázkódástól elkopik benne. Azt cserélve megszűnik folyni. Tehát biztosíték kipattint, bajonet cső lehúz, gyűrű kicserél( nem a radiátor csonkján van a gyűrű, hanem a bajonetben)l. Sehol nem lehet kapni külön, mert nincs gyári száma, ki kell venni, bevinni egy autós boltba, vagy vízvezetékesbe és méret pontos gumigyűrűvel helyettesíteni.
Ha a gyárit akarod, akkor a bajonet véggel együtt megveheted, de úgy drágább.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Mágus megint gondom van.
Eltűnik a hűtőfolyadék. 1 hónapja néztem, aztán tegnap bejelzett. 1 liter kellett bele a max szintig. Na mondom fasza.
Ez hajnalban volt. Ma hajnalban indulok haza, ismét sípol. Megint eltűnt 1 liter. Nagyon kezdtem aggódni. Kipufogó gázt néztem, nem édes, tehát nem eszi. Keresgéltem folyásokat, mire meg is leltem. A motornál sehol, hanem a tűzfalon ahol bemegy a fűtőradiátorokhoz a két csatlakozás. Ott volt fagyállós a hővisszaverő (vagy mi célt szolgál) alumínium lemez, és alatta a bölcsőn is láttam vizet. És ez csak akkor amikor meleg a víz, vagyis van nyomás a rendszerben. Hidegen nincs víz sehol.
Mit a bibi? -
mmdms
addikt
válasz scope2007 #99073 üzenetére
1-2 nagyobb fóliadarabot is lehet valahonnan rendeli? A lökös alja nálam nincs színre fújva, és eléggé bemattult már a műanyag, arra gondoltam veszek egy pár négyzetméter fóliát és megcsinálom. Sok fóliás vidit néztem, nem hinném hogy akkora ördöngösség lenne azt a pár darab műanyagot lefóliázni.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
HaZse
őstag
válasz Mágus2 #99061 üzenetére
Tehát, akkor ha jól értem, akkor a Fabia alá feltehetem a 195/65 R15-ös gumit felnivel és még az első kerékdobba se fog beleérni forduláskor a gumi?
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz scope2007 #99070 üzenetére
Nem ad annyi pluszt hogy megérje nekem a cupra, igaz így is a kiszemelt model is át lesz alakítva egy csöppet, milyen fóliát akarsz amúgy a tiédre ?
Én ha fóliáznék biztosan camot raknék fel, de az urban camot fekete-szürke-fehér szín variációban.
Ha kapsz kasznira árat megosztod itt ? -
scope2007
addikt
Még pár tapasztalatot be kéne szereznem
Meg max maradok, akkor az alap foliazasnalFlipflop fólia vajon van, mert kérdeztem eddig 4-5foliazost, de egyik sem használt még
Lehet az rendes festessel lesz csak brutál szépCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
kk831228
addikt
válasz K Norbi #99050 üzenetére
Na én meg hétvégén láttam egy ilyet, a srác világkörüli turára készül vele...
[link]Az árán tudnék venni egy b5.5 - öt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
őstag
válasz Mágus2 #97487 üzenetére
Na végül meglett a probléma. 4 lengőkar szilent lett cserélve alul (első-hátsó). Utána pedig be lett állítva a futómű 3D-s Hunter géppel. Az autó most olyan stabil az úton mintha sínen menne
Ja és elmúlt az a jelenség is, hogy padlózásnál 120-140 között, akkor rázott a kormány és a könyöktámasz is minimálisan. -
K Norbi
addikt
Köszi!! nem terkking hanem cross Még fog kapni Continental reflexcsíkos gumikat, wifis km órát, meg valami cép kulacsot [link]
Reggel kelek az első megnézem, mielőtt lefekszek megnézem, az autó meg 1.5 hónapja nem volt kitakarítva meg megmosva a bicó meg átpasztázva a gumik leápolva. minden nap törölgetem Félek megharagszik rám a golf és menet közben egyszer elszáll a fék[ Szerkesztve ]
-
HaZse
őstag
Skoda Octavia I-es alukerekei rámennek a Fabia 1-esre?
Ami volt az 1.9TDi-s octaviamon, az 15"-os, ami most a fabian van, az meg 14"-os.
Igazából az osztókőrt nem tudom, hogy azonos-e a két kocsin.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PC4200 #99042 üzenetére
Szia!
Kell bele 3 turbó, egy kevés, mert az csak kettesben tekeri el a kereket. PD blokk, PD hengerfej, kamion IC, kupufogót ne is tegyél fel, mert csak a nyomiknak van. turbónyomást felcsavarni maxra, naftát maxra, kész a Füst és sárm verda. Tükör sem kell, mert nem fogsz látni a kocsi mögé a füsttol.
Na ne húzzuk egymés idejét. Ez nem ez a topik.
Hogy érdemben válaszoljak, Az SDI alatt a fék is ahhoz van tervezve, szóval ha valamit akarsz építeni a szágudó koporsó és az überatom G3 tuning golf kategória közé, akkor fék, futómu, motor, váltó. Mivel az SDI váltót a 4. turbós köverebb gáz után a csomagtartóban viszed haza, szerintem nem érdemes ilyesmibe fogni. A tiéd még csak nem is SDI hanem 1.9D, ami egy mecha adagolós, előkamrás szívó dízel.
Akinek sok a pénze és ideje, az megcsinálhatja, én azt mondom, add el, vegyél egy turbósat és innen folytatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
PC4200
tag
Üdv!
Adott egy sdi golf. Mk3.
Turbósítani szeretném.
először a tdi 90lovasra gondoltam hogy olyat csinalnék belőle. Írták hogy a blokk az megegyezik a sdi és tdi ben csak a hengerfej meg a tobbi cumó más. De ez elég macerás mert ecu kábelkoteg meg minden szart ujra kell huzni. Ugyhogy ehhez sok pénz és idő kell. Kilőve.
Majd jött a TD mechanikus semmi elektronika. Hengerfej leomlo turbo adagolo és már megy is elvileg.
A kérdés az hogy gyakorlatilag is működne e. Esetleg vkinek nincs e elfekvőbe egy total caros kocsi lehet tdi is jó áronCSAK a puffin :)
-
-
Morris
veterán
válasz bognar110 #99026 üzenetére
Elég a szilo. Én ecetsav-mentest használok (azaz neutrális szilikont). Nagyon jól tapad!
Ezt a videót találtam ami elég részletes.De amúgy én nem szedném le az alu borítást. Egyszerűen csak kihúznám az alját szilóval. Így
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Hallo Markatarsak!
Nincs vkinek elfekvoben egy B3/B4 Audi jobbos magassagallitos ulese.
Sehol nem talalok, pedig letezo dolog
-
zsolt1225
aktív tag
[link] most voltunk egy tesztkörön, nem én vezettem, de nagyon megtetszett az autó. Szép, egyben van, egyedül az ülések vannak megkopva. Vélemény?
-
FET-MEN
veterán
530d, manuál lett, fekete sedan, navis, van TEMPOMAT
Iphone 7
-
bitpork
nagyúr
-
bognar110
őstag
válasz Morris #99010 üzenetére
Jobb első ajtó beereszti a vizet az 100%. De hátra hogyan vagy honnan folyik a víz? Most az első ajtó csak minimálisat eresztett be elég nagy szárasság van elől,inkább hátra folyt a víz valahonnan. Ezt az akis dolgot meg csinálom szombaton, hogyan néz ki ez a dolog az aksi alatt nem tudom elképzelni. ??
-
Morris
veterán
válasz bognar110 #99007 üzenetére
Egyszerű a teszt. Nyitsd ki az ajtókat. Legyenek felhúzva az ablakok. Tölts meg egy flakont vízzel és locsold az üvegre. Alul pedig nezd, hogy a fekete ajtóborítás alól jön e víz. Ha igen, akkor ott ázik be. Jellemzően nagy esőben, mert az ajtók alján lévő furatok nem nem tudják rendesen elvezetni a többletfolyadékot.
-
bognar110
őstag
Sziasztok tudja valaki hogy passat 3b 1997ben hol található az eső csatorna ? Ma szakadt az eső és valahol be jutotta víz az utastérbe, szerintem valami lefolyó vagy csatorna dugulhatott el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest