-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Nekem hátul
Tárcsa TEXTAR bevonatolt
Betét BREMBO P 85073 (Ezt kaptam a kocsihoz nem kellet megvenni ezért lett)
Nem visít fog nagyon, és porol rendesen, és kopik is
Előtte Bosch volt a betét , az fogott nem visított és mértékkel porolt[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #222085 üzenetére
Az megvan, hogy mire kell. :-) Az nincs, hogy melyik tipus legyen? Már voltak eldöntött típusok, nem is egy. Lassan benne leszek minden autómárka topikjában. De minél jobban utánajárok, annál bizonytalanabb vagyok. Így ez sajnos folyamatosan változik.
Ami biztos, életkorból és egészségügyi okokból ne kelljen alacsonyra ülni, onnan kiszállni. Automata váltó, a kényelem és főleg az állandósult autópálya dugók miatt. Ketten használnánk főleg. Havi két alkalommal, az unoka gyerekülésben hátul. Ne legyen nagy, az asszony ügyeket intéz a városban (munkahelyi), utál nagy autóval parkolgatni. Legyen megbízható és ne túl karbantartás igényes, főleg ne költséges. 2016-tól fiatalabb, akkori a mostani Volvónk. Végül, 2 évem van, hogy erősítsem vagy cáfoljam a statisztikát, hogy minden 3. férfi, nem éri meg a 65 éves kort... Az asszony meg több mint tízzel fiatalabb. Ne maradjon esetleg egyedül egy pénznyelő autóval.
Havi kb 1300-1500km megy bele. Harmada autópálya. Asszonynak nem tetszik ha kombi. Nem tetszenek általában az egyen koreai suvok vagy crossoverek. Kivétel egy-két modell. Nem tetszenek - bocsánat - a skodák, suzukik. A VW is csak azért került képbe, hogy talán elérhetőbb. Tetszési index itt is a "szódával elmegy". A két német prémium gyártó kis suvjai tetszenének, de borzalmasan drága a karbantartásuk, még a Volvóhoz képest is. Bejön most nagyon a Lexus kis suvja. De jobb lenne olcsóbb autó nyilván.
Lehessen előzni! Kinőttem a száguldozást évtizedekkel ezelőtt, de ne kelljen egy hét, amíg megelőzök egy 82-vel "tötymörgő" autót. Ezért lenne jó a 150 körüli paciszám.
A keretet direkt nem írtam sehol. Van aki nevetne vagy gúnyolódna esetleg rajta. Nekem viszont ennyi van rá. Ez valóban behatárolja a lehetőségeket. De akkor leírom. Nagyon max 8, de jó lenne 7 körül, még jobb 6 millió környéke. Szeretném ha maradna bőven váratlan karbantartásra, illetve üzemeltetésre.
Szóval, ezért nem egyszerű! :-)daniel2121, azért írtam a kétezrest, mert itt az összefoglalóban is, és másik topikban is az 1,4-1,5 tsi-ket problémásabbnak írják.
Köszönöm!
-
senior tag
Sziasztok!
Megvan pár napja az A6 C8
ismerkedek vele még, de imádom.Ami kérdés az Audi Connect, bejelentkeztem mint főfelhasználó, raktam be SIM kàrtyát is, felismeri, megy a 4G.
Elmennek a f@szomba már , hogy fizetni kell ha látni akarom a kocsit meg a funkcióitSzóval van mód valami török accountal olcsósítani?
illetve, honnan tudom milyen funkciókat kapok (vissza) pontosan?Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
tasiadam
veterán
válasz imyourfriend #222091 üzenetére
Ó, felmegy nekem a 324 is, az a facelift kerékméret, amihez minimum 16" kell
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #222091 üzenetére
ki van az már találva. Nehezebb autó - nagyobb tárcsa - malomkerék felni, de komfort miatt picit magasabb profilú, ballonosabb gumi. Jó kérdés, meddig folytatódik ez a trend : )
-
őstag
válasz szabonagyur #222079 üzenetére
Mondjuk az user error (akkor is ha élettartam olajat mond a gyártó). Mondjuk én kisebb része vagyok az embereknek mert újat veszek (és erősen igyekszem mindenben és időben olajat cserélni), tehát nekem "csak" az az elvárás hogy rendesen karbantartva tartós legyen.
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #222083 üzenetére
Ach so, ez lemaradt abból kommentböl valóban, dízelböl nem az lesz a jellemzö, csak nagyon 2.0 tsi vonalon ment tovább a kommentszekció, az is megvezetett picit.
-
félisten
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #222083 üzenetére
Valóban kimaradt. A hahun láttam olyanokat, nem olyan futas teljesítménnyel kerestem!
Benzines is jó, ha mondjuk 8 körül vagy alatt fogyaszt. De az gondolom nehezebb ügy.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Szada85 #222081 üzenetére
Az ide nem került be, hogy a 120-220e km közötti példányokat nézett, csak a milyen autót vegyekben szerepelt, bár budgetet ott sem írt.
De azért 6 éves, főleg dízelben azért nehezebb kifogni a 60e km környékét és azért jellemzően dízel lesz neki.
Kicsit crossover a történet
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #222079 üzenetére
Azért ha 2018 körüli és utáni autót keres, abból simán ki tud fogni 60 ezer km körüli futásút (vagy alacsonyabbat), vétel után frissen magának cserélteti is, és sokáig vígan elvan vele.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #222079 üzenetére
A manuálisban is kell olajat cserélni, mégsem cserélnek sokat.
-
félisten
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #222073 üzenetére
Köszönöm!
Vezérlés csere periódust megtudod mondani? Ha láncos, akkor úgy általában mikor szokott előfordulni? Illetve kb az anyagi vonzata?
Csak viszonyításképpen érdekelne más német gyártók 200-250 ezernél 2+ milliós tételéhez képest. Köszönöm! -
őstag
válasz szabonagyur #222073 üzenetére
Fő rettegő jelentkezik Mondjuk egy 2.0 tsi dsg t-roc (ami ha jól tudom csak 4motion lehet) nem lehet egy rossz gépecske. Csak picit drága.
-
félisten
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #222071 üzenetére
Összekevertem. Igaz. :-) Abból esetleg ajánlott motor, még ha nincs is 150 paci?
Köszönöm -
félisten
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Itt még nem érdeklődtem. :-) Jövendő használt autónkat keressük. Automata váltó és legalább 150 körüli lóerő, illetve suv, crossover, de nem nagy. 2018 körüli, azutani évjárat.
VW T-Rock, T-Cross vagy Tiguan. Máshol érdeklődve és itt az összefoglalót elolvasva, a kétezres TSI vagy TDI lehet a jó választás. Jól gondolom? T-Rock nincs is ilyen nagy motorral. Legalábbis a hahun. A fenti 3 típust, melyik motorral ajánlanátok itt a csoportban? Benzin, gázolaj mindegy. Elég sokat megyünk a dieselhez is.
Köszönöm! -
vzsryl
nagyúr
Eddig csak széttaposott, megégetett fékeknél hallottam nyikorgást. A Jettát friss Brembo betétekkel vettük, és az is szét volt égetve. Azóta is visít, mint egy disznó, de jól fog. Sajnos még rohadt vastag, szóval egy ideig még hallani fogom…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
hdman
őstag
Gyári. TRW elől hátul. Én elégedett voltam vele. Tényleg porol mint állat, de elég volt a fékerő.
Focvis: köszi! Asszem 1500 kg a kocsi. Tényleg szar a fék, el-el veretem neki, nem árt,ha meg tudok állni. Néha 4 emberrel mászkálok, úgy már közel van a 2 tonna, ott már tényleg vicc kategória.
Sopron city :)
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #222020 üzenetére
Köszi szépen!
Indulásnak jó lesz. Olajpárát megnézem, mert tavaly a szelep cseréje után beecseteltem, majd lemostam a blokkot brigeciollal, úgyhogy akkor tiszta volt.
Csak ugye érdekes, hogy miután el lett hárítva ez a "nyitott rendszer" hiba, utána ősszel kezdte el dobni a sárga tengeralattjárót.
Járó motornál ha féktisztítót fújok a levegőcsövek mentén akkor megugrik a fordulat ha esetleg falsot szív valahol vagy ez csak régen működött? -
tasiadam
veterán
válasz imyourfriend #222050 üzenetére
Akkor az 1500+ kg-s automhoz az a 296 elol es 298 hatul nem is kicsi
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
félisten
-
426os
őstag
Urak, passzív TPMS (G7) milyen nyomáskülönbség esetén jelez be kb? Ránéztem ma a kerekekre, egyikből hiányzott egy jó 2 tized bar. Ez semmi igazából, nem olyan para, csak érdekelnének a tapasztalatok.
.
-
veterán
válasz imyourfriend #222050 üzenetére
Nekem bejön a TRW, egyetlen hátrányának az erősebb porolást tapasztaltam.
-
imyourfriend
őstag
válasz focvis #222049 üzenetére
~1300kg-os 3-as Octavian elől 278-as hátul 254-es fék van minden igaz, éves szintű takarítással rendbetétellel együtt jóféle féket lehet varázsolni a szekérre TRW szett van fenn ami nem tartozik a drágábbak közé.
Apropó fel lett töltve téli ablakmosó folyadékkal az autó + mostam is vele, hogy a csőben is ilyen legyen.
-
hdman
őstag
Sziasztok! Rég jártam erre, közben autót is váltottam, de maradtam a Skodánál, azon belül az Octinál, azon belül az RS-nél. Az előző 2015-ös vFL modell 308 ezer km-ig szolgált.
Az "új" 2019-es, a híres hirhedt 4 szemű kamu E Mercedes, szintén TDI, gazdagon felszerelve. Motor+ váltó természetesen írva Sok szempontból jobb autó lett, jobb a zene valamint a szélzaj is kevesebb. A 7. Gang is sokat segített. Ez már nem az olajevős CUP/CUN motorkód, hanem DJG. 7500 km alatt kb 2 deci fogyott. A fék viszont borzalmas, konkrétan életveszélyes. Az elődmodellen 340/277 volt, ezen 312/277. Már megvan az új fék, csak fel kell szerelni, 340/310 lesz.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
pepucs
tag
válasz Mágus2 #222038 üzenetére
Köszi ez új info
Se a toledoban se a Boran nincs rajta külön. A bora-n ledugóztuk, a sajátomon meg egy vakdugós gumicső van rajta és nincs hibakód[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Audience
aktív tag
válasz molnarpeter #222040 üzenetére
Lehet, hogy most is de ha most vette át az SFD2 miatt már csak márkaszervizben.
-
#214
aktív tag
válasz Winchester95 #222022 üzenetére
Ahogy Qru is írja, a legoptimálisabb, ha kerülsz vele egy kört, de nem dől össze a világ, ha néha-néha megszakítod (főleg, ha nem egymás után). Relatív buta a rendszer, ha úgy látja, hogy kellene regenerálnia és adottak a feltételek, akkor simán ráindítja 300 km autópályázás után is a szomszéd utcában.
Ha már navi alapú ACC, navi alapú DPF regen mikor?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winchester95 #222022 üzenetére
Erdemes, olyankor a Passat-al anno nyomtam egy par km-t palyan. 6-os dsg-vel manualban 4-esben 120-nal van fordulat es terheles ugy gyorsan vegez a regen-el.
A Skodat nem szerettem azt siman leallitottam regen kozben.
#nincsbennetarcsi
-
kulturg
tag
Hali, VW-nél mért 5 jegyű a színkód? (pl. esetemben LR7HL) Festék keverőnél azt mondták, a színkód az csak 4 jegyű lehet, de akkor itt mi az ötödik?
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #222028 üzenetére
Házi módszerrel kifúrod a közepét.
-
pepucs
tag
Valaki esetleg megtudja mondani hogy az EGR oldalán lévő csőcsonk mi célt szolgál?
VW Bora 1.6 16v folymatosan EGR hibát dobott, az újon volt kis műanyag csatlakozó szerűség ezért ledugóztuk a meglévőn ezt a csonkot és megszűnt az EGR hibakód.
[képLINK]"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #222025 üzenetére
Régi leonhoz is lehetett ilyen kallantyút rendelni. Ehhez is lehet valószínűleg.
-
Winchester95
őstag
válasz Lacess #222024 üzenetére
Érdekes megoldás.
Naviról lemondtam, nem nagy baj, ha van app connect, mondjuk az egy érdekes kör lesz hogy fogom megcsinálni.Még annyi hátha:
Így kaptam az autót, van egy ilyen hiba. Házilagos megoldás természetesen van rá, de csak magát az akasztó részét szerintetek lehet rendelni? Képen van a hiba utána a gyári állapot. Ahogy nézem mint ha cserélhető lenne.
-
Lacess
tag
válasz Winchester95 #222023 üzenetére
Valami hasonló, igen.
AppConnect esetében a nincs, a van de nincs aktiválva, a van és aktív a három lehetőség. Navi mellett is megtörténhet, hogy nincs aktiválva.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Winchester95
őstag
válasz Lacess #222021 üzenetére
Akkor ez kb úgy van hogy van egy sima alap ami nem tudja az app connectet. Ez olyan mint a tiéd
Utána van olyan mint az enyém ami tudja.
Továbbá van olyan amin alapból rajta van az app connect és még navis is?
2019-es az autó, sajnos nincs infóm a felszereltségi szintekről, gyári könyvében már láttam olyat is hogy a hátsó csomagtartó bal és jobb oldalán burkolatok vannak.
Valamint nekem nincs gyári gumi szőnyegem és csak egy felnit kaptam hozzá. -
Winchester95
őstag
-
Lacess
tag
válasz Winchester95 #222018 üzenetére
Pont azért, mert tudja az AppConnectet.
Ez a funkció a VW-kben az AndroidAuto-t és az Apple Carplay-t takarja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #221958 üzenetére
Érdekes hibák, főleg, hogy 600 körüli alapjáratnál írja be őket, ami elvileg már a lefulladás közbeni állapot.
Első körben én a fojtószelepet kivenném, kimosnám, újra kalibrálnám.
Ha nem oldja meg a gondot, akkor keresni tovább az okát. Az említett szelep szokott letörni és ott szív falsot a rendszer, kikeményedik az olaj betöltő sapkán a tömítés, vagy a fojtószelep ház alatti tömítés. Berakódik a MAP szenszor dzsuvával... elég hosszú a sor, mert bárhol lehet tömítetlenség. Szerencsére olajos szokott lenni a problémás terület, tehát olajpárát keress.
-
#214
aktív tag
válasz Winchester95 #222015 üzenetére
Car menü, Start-Stop, ha itt írja, hogy a motor működése szükséges, akkor az nagy valószínűséggel regenerálás lesz. Illetve megemelt fordulat. De ha úgy használod, ahogy egy dízelt kell, akkor nem kell külön nézegetni.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winchester95 #222015 üzenetére
Nincs, a megemelt alapjaratbol tudod meg. Jah meg ha diaggal ranezel.
#nincsbennetarcsi
-
Lacess
tag
válasz Winchester95 #222015 üzenetére
Abban a vezérlőben nincs is navigáció, így elindítani sem lehet. Nincs az autóban navi antenna sem. Csak az AppConnectet támogatja. (ha eladó lenne a vezérlő+kijelző, először engem keress! )
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #222011 üzenetére
Nincs NAV gomb csak APP és Sound.
Valamint arról nincs információ, hogy a regeneráció mikor történik?
Sokáig megállás után 1100 fordulaton megy az autó. Olyankor volt hogy le kellett állítanom, mentem vele egy huzamban 30km-t és alapjáraton már nem csinálta az emelt fordulatszámot.
De semmit nem írt ki a műszerfal stb.... -
Lacess
tag
válasz focvis #222012 üzenetére
Ebben egyetértünk, és még azt sem mondhatod, hogy köszi, de nekem jó lesz enélkül.
Elgondolkodtató ez a "trend" mostanában az autóiparban. Előírják, hogy legyen benne mindentől is megvédő asszisztensrendszer. A vezetők ennek hatására meg elfelejtik hogyan is kell vezetni. (vagy már meg sem tanulnak normálisan, mert úgy is ott a szenzor/radar/lidar etc. majd megoldja, már az oktatóautó is tele van velük)
Mindezek mellett széles mosollyal támogatják, hogy kijelzőkre és fizikai visszajelzést -a legtöbb esetben- mellőző érintőgombokra pakoljunk mindent. Ezzel elvonva a figyelmet a vezetésről. De most tényleg, van ennek értelme... Félre értés ne essék, egy percig sem támogatom a vezetés közben mobilozást, sőt. De az autóban nyugodtan nyomkodhatja a delikvens a már akár 15collos, vagy nagyobb kijelzőt(-ket), keresve akár egy teljesen alap funkciót. Emellett nyugodtan hagyhatnák akár a telefont is nyomkodni, nem mindegy akkor már.
Egy közlekedésbiztonsággal foglalkozó szakembert szívesen meghallgatnék ezen témában.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Winchester95
őstag
Ha nincs navi gomb a fejegységen, akkor nem is lehet elindítani gyári navit?
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz focvis #222009 üzenetére
Nem lehet kikapcsolni. Auto az alapállapot. A legújabbakban (szerintem a tied is ilyen) már gyújtáson nem is lehet teljesen kikapcsolni a világítást. A helyzetjelző a "legalja", teljesen kikapcsolt állapot nincs.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz Gergőke88 #222004 üzenetére
Szinte biztosan figyeli a navit, jó előre fékez(ne) körforgalom előtt, első nap kikapcsoltam. És nem kértem a navit, ellenben utólag aktiválható, gyanúsan mindig fut a háttérben.
Kérdés.
Hol lehet kikapcsolni az automata világítást, hogy el se induljon magától? Menüben nem találom. -
daniel2121
senior tag
válasz Winchester95 #222002 üzenetére
Az korrekt.
-
daniel2121
senior tag
válasz Winchester95 #221973 üzenetére
Vaico? Ne már,Febi inkább futómű cuccokban utazik. Írtàk előttem hogy milyen olajak javasoltak.
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest