-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #66504 üzenetére
mosd le vegyszerrel és mossál mindent bele a munka térbe, meg a szelep ülékbe, biztos jó lesz
nem véletlen mondogatják azt hogy le kell szedni kicsi kézzel ki kaparni lánc meg megnyúlik ha kokszolodik ha nem, a "vanos" meg ha szerencséd van akkor kimosható még....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66621 üzenetére
Az áthegesztést nem úgy kell elképzelni hogy józsibá a reggeli pálesz után megfogja az ívhegesztőt és 2 csirkeólajtó javítás között megcsinál 4db lemezt.
Eddigi tapasztalatok szerint a módosított lemez nem rosszabb mint a gyári, ha szakember csinálja.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66623 üzenetére
Van aki egy felületi rozsdás gyári acélt nem rakna fel, merthogy az már rossz... Mindenkinek szíve joga ilyen kritériumokat szabni...
net84: Az a csomagtér lehet hogy így néz ki belülről [link] szal tökmindegy mennyire nyílik nagyra az ajtó.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66664 üzenetére
Utólag nekem is valami hasonló jutott az eszembe.
FET-MEN: Nem cserélni kell sűrűbben hanem ellenőriztetni. A műszakihoz elméletileg hozzátartozik egy alapos szemrevételezés is alulról.
Mágus2: "pedig az enyémet is szidom mindig, hogy gyenge."
Elöl 288? annak nem kéne gyengének lenni.
Give them hell Ukraine!
-
aphra2
aktív tag
válasz focvis #66691 üzenetére
Nem kell mindenképp szerszám , 2 torx csavar ki , aztán a hagyományos feszegetős, "letépős" módszerrel lejön , egyébként se értem a szerszám lényegét , mert legelőször nem tudod berakni , csak akkor ha már kellőképp elfeszegetted a müanyagot, akkor meg már sima hosszú csavarhúzóval is lehet segíteni a patentoknak.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #66901 üzenetére
Nem tudom a te kocsidnál mennyi a minimum, de keress rá bárdinál, ott az új tárcsánál fel van tüntetve a kopási tartomány.
megmérni pedig megtudod csak ne a vállat mérd.
rakj be a tárcsa közepe felé két alátétet és azokkal együtt mérd majd vond ki a két alátétet, értelemszerűen.
TÖBB PONTON KELL MEGMÉRNI!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #66884 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy idő előtt kirohad, elkopni meg nem akar. Az a perem ott nem túl kegyes a betéttel, nálam pl le is szakította (kb 80 %-os volt). Mindenképp cserélném és vagy bevonatosra, vagy olyanra, amit pár év után megint cserélsz (ha ilyen lesz). Nem egy túl drága történet a hátsó fék szerencsére.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66930 üzenetére
Hátsó tárcsánál én simán bevállalnám a felszabályozást. De persze tényleg tudni kell hogy mennyi maradt még a tárcsából.
Mondjuk 7000ft-ért én már EBC Black-et vennék... [link]
"senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele (itt nem a motorolajra gondolok, az Castrol Edge lesz)."
A legprofibb és a castrol edge kifejezés egy mondatban, hát vannak itt páran akik másképp vélekednek.
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #66930 üzenetére
Ugyanakkor arra is gondolnom kell, hogy senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele
Nem, erre nem kell gondolni. Magadnak csináld meg jóra szvsz.
Nézd meg, kovácséknál mennyi egy pár tárcsa + betét.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66934 üzenetére
fekmester.hu
ebcbrakes.hu"Ettől nehéz lesz eltántorítani"
A szívóoldali koromlerakódásnak semmi köze az olajhoz vagy a szervizintervallumhoz.
"a szívóoldali kokszosodás szempontjából indiferens az üzemanyag oktánszáma, hogy prémium-e, meg ilyesmi. Az olajcsere periódus sincs rá hatással."
novothauto
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz focvis #66939 üzenetére
Novothauto ezt sem ajánlja:
[link]
Ez álló motornál történik, zárt szívószelepek mellett.Németek, amerikaiak mégis csinálják.
Ez mondjuk lúzer megoldásnak tűnik járó motorral: [link]Ez tetszik, DYI, csak én nem merek nekiállni s.k.: [link]
@TaaT:
A linkelt 2. számú megoldásod szimpatikus, de utólagosan nehezen tudom elképzelni a kivitelezését.
EGR lekötés is érdekes, jó lesz B tervnek.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66939 üzenetére
Az lehet hogy a korom részecskék a kartergázban jelenlévő olaj hatására tapadnak meg bizonyos felületeken, de ezt a castrol sem tudja megoldani az tuti.
Nekem így nézett ki a fojtószelepem [link] természetesen itt van visszavezetve a kipufogógáz egy része.
De azt mondom hajrá, egy próbát megér, csak legyen valami bizonyíték. Szivócső, szelepek kitakarít aztán megnézzük mit tud a castrol.
"a hologramost se?"
Én a filterabc.hu-ban megbízom, tőlük vettem már castrol-t. [link]
Give them hell Ukraine!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz focvis #67326 üzenetére
Köszi a tippet, ez egész közel van. A szervizük is jó?
A klímával meg az a gond, hogy nem tudom mennyi ideig lesz még ez az autó. Évi 10-15e km-t megyek és nyáron meglehet rohadni benne. Ha tudnám, hogy a nyáron csere lesz, akkor nem foglalkoznék vele én sem.
3. Múltkor vmi Tungsram vagy Osram izzót néztem. Én is ebben reménykedem, hogy nem kell hozzá lebontani a fél autót.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz focvis #67375 üzenetére
Kép hiányában. Ezen van légterelő?
---
Izzóból megéri az árát a Night Breaker csoda vagy elég lesz a Cool Blue is?(#67377) MunezXBK
Miért? A kolléga pont azt ajánlotta korábban.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67438 üzenetére
Lehet az én szemem rossz de nekem ez nem polírnak tűnik hanem crómozottnak.
A polír attól polír, hogy a fémet látod egy lakkréteg alatt.
A crómozott meg mindegy milyen felületű, ha sima mert a crómozás eltakarja.Persze lehet rosszul tudom meg az is, hogy rosszul látom a hibát amit fotóztál, de nekem úgy tűnik mint ha pattogna szépen finoman lefelé az ezüstös bevonat, nem pedig a színtelen lakk.
Szvsz bazi nehéz javítani de egy profi fényező megcsinálja neked kis szóró glettel.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67445 üzenetére
Milyen mély a karc, "padka mélyedés"?
Attól függ az ára, hogy milyen eljárással lehet eltüntetni az anyaghiányt.
Az a baj, hogy ahogy néztem azt fel kell tölteni , mert nem elég kicsiszolni, akkor nem lesz frankó a felnidRáadásul ez egy igen tetszetős felni, nem szabad meg kókányoltatni ezt meg kell csinálni profin.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67449 üzenetére
Szerintem mivel ilyenkor újra kéne az egészet lakkozni, csak a hasamra ütök de olyan 10-12 körül csinálják meg ezt az egy darabot, de akkor az olyan lesz mint a másik 3om.
Én többek között ezért nem veszek alu felnit, megőrülnék ha lenne vele valami.
Meg igazán nem is látom értelmét marha jól néz ki de sérülékenyebb és ide Pestre életveszély.
Lásd a múlt heti kátyús storymat.
Ott egy ilyen felni nem elhajlik hanem elreped, eltörik.
Biztos ott a helyszínen agyvérzést kapokRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #68019 üzenetére
Haveromnak van egy elado gyarias 5 ajtos piros 16v-je term nem uj vagy felujitott viszont 500 alatt, amit keresel lassan belecsuszik mar a 2misis keretbe annyibol mar egesz jo v6 tdi audikat is kapni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #68384 üzenetére
Ez amúgy szép és jó. De azért sztem hülyeség... most nem azért de nem mind1 már hogy 800ftért egy cipőápoló vagy 2ezerért kifejezett műanyagápoló... aminek biztos jó a hatása és arra van kitalálva...
Számomra ez nem spórolás.. hogy most fú 800ból megvolt de biztos hamarabb fakul, fog, kopik... mert nem arra való.
Én is pont pár napja gondolkoztam, hogy a fekete bőr ülés szélén van 2 kis fehér csík aztán hogy cipőbox-al bekenjem, de rögtön az jutott eszembe hogy fogni fog...
aztán nézek is már valami rendes bőrfestéket a neten, csak még nem volt rá időm.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |