-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
Akkor G11-es kocsiba es G12 kocsiba rakhato G12 evo?
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #224568 üzenetére
Akkor eletertam olaj van benne. Soha nem megy tonkre, mert mindig friss. Vegulis, igy az olajcsere is lehet 300e km
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224097 üzenetére
Benne. Majd az asszony dont, csak ez van kozel es nem kell szabit kivegyek, hogy elvigyem.
A sajatomra is kerek ajanlatot, de azt mashonnan is -
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224072 üzenetére
amúgy a mannol multi ATF jó hozzá a specifikáció alapján, de nyilván nem öntik bele, ha odamegyek 2 kannával, hogy nesztek, ezt kérem, vagy garitn em vállalnak hozzá
-
tasiadam
veterán
adtak egy 10e ft-al kisebb árat, azt elfogadjuk a gari miatt, úgyhogy hamarosan (a héten kizárt
) viszem
-
tasiadam
veterán
válasz
bnorci71 #224065 üzenetére
Mert a friss olaj leoldhat belőle dolgokat, vagy nem ugyan olyan van benne. pl a BMW-be dexron6 való, anno dexron3 volt az előírt. Most ha lekapom és felöntöm, akkor az jó lesz?
A porke elküldte h milyen olaj való bele, és tök olcsó a mannol, azt is terveztem bele.
De egyébként betolthatom, hogy mindenféle szétszerelés nélkül leeresztem és felöntöm, de szerintem sokat nem ér az önmagában. Max ha pár ezer km mulva megismétlem -
tasiadam
veterán
Irok nekik valaszt, hogy az auto ertekehez kepest kicsit eros, es mi van ha nem akarok ennyire premium dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224059 üzenetére
Igen, amugy nem ez a valto alatta, de ugyan igy kell
-
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz
dellfanboy #224038 üzenetére
Premium szuro tomites nelkul nem kaphato, es a maxgear es a meyle is egy kutya. Az 8e valid ar.
Olaj: a mannolbol 4l 8e ft sincs tán.A munkadij oke, ha 3 orat elbarmolnak vele. De na. Attol meg sok.
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224042 üzenetére
2002 6Y AUA automata 75 lo
-
tasiadam
veterán
Na, kaptam arajanlatot a fabia automata olajcserejere.
Kicsit felsirtam -
tasiadam
veterán
válasz
Micsurin #223915 üzenetére
Az FSi is szivo, de mindjart megnezem, mert sima 16v-bol 75 es 101 lo kozott volt tobb verzio is, 80 loeros is, stb.
A 86 lovas FSi. Egyebkent varosban oke, hegyen/dombon vissza kell valtani. Ha a (6Y) fabiaban lenne hangszigeteles es egy ertelmes valto, siman azzal otaznek barhova, de a valto eleg raeros es retardalt, a hangszigeteles meg nem letezik
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #223900 üzenetére
Akkor felreertesek elkerulese vegett megy a G11 a BMWbe (+mocool) es g12 a skodaba
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #223883 üzenetére
A G11 helyett mehet G13? Azt tudom, hogy a G12 es a G11-G13 nem keverheto es csereszabatos
-
tasiadam
veterán
Van valakinek erWin előfizetése? És megtudná nekem nézni az alábbi cuccot, ami az automatának van, ami kijelzi a "választó kar" állását?
realoem-ből megnyitott nemigaparts nem tartalmazza sehol sajnos -
tasiadam
veterán
ide is felteszem a kérdést, kicsit specifikusabban:
Fabia-hoz van első futóműhöz minden szilent, már csak hátra kéne 2. Ezt a 2 fajtát találtam, ti tudjátok, mi a különbség? Egyik real csapágy, másik gumiágy és csókolom?
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #222091 üzenetére
Ó, felmegy nekem a 324 is, az a facelift kerékméret, amihez minimum 16" kell
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #222050 üzenetére
Akkor az 1500+ kg-s automhoz az a 296 elol es 298 hatul nem is kicsi
-
tasiadam
veterán
Motorolaj megszüntetheti a hidrotőke csörgést pár ezer km használat után, vagy ezt tudjuk be annak, hogy hideg van? Shell helix ultra van a fóbiában, és az előző olajjal hidegen és melegben is be-be csörgött, mióta letoltunk egy ezer km-es karikát vele autopályán, azóta nem jelentkezik ez, hidegen és melegen sem
-
tasiadam
veterán
Udv
Lenne egy kerdesem a regi skodakkal kapcsolatban:
Adott az elso genes fóbia, amire tegnap felkerult egy hasznalt, am egesz jo profilu es puha teli gumi az elso kerekekre. Gondoltam, ures az ut, megtapostam a feket 60-rol, es be is blokkolt a kerek, majd vagy a tapadas jott vissza, vagy az ABS kapcsolt be, de a nyikorgas megszunt. No, a kerdesem: kene legyen a muszerfalon ABS visszajelzo lampanak, hogy epp mukodik, vagy barmi? Nemreg neztuk a random 4 massalhangzos karakter nevu muszerrel az autot, es nem volt benne ilyen mechanikai hiba (csak a hangszorokra hisztizik, es a tpomatra, ami amugy mukodik)
-
tasiadam
veterán
Mi ment a mőrnökök fejében, amikor megtervezték a fábia benya motorjait, megcsinálták, hogy am tökre könnyen szerelhető legyen, de miheztartás végett hőpajzsot és egy klímacsövet odaraktak a fesszabályozó mellé, hogy a generátor kiszerelése nélkül esélyed se legyen kicserélni a fesszabot?
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
tasiadam #219486 üzenetére
20e ft volt a 2 ventilator. Meg beszereltem 1 ora alatt. Olcson megusztuk.
Amugy nem kulon kulon kene mukodnie, hanem mindig egyszerre? Klimara mind a 2 bekapcsolt. Meleg motornal alapjaraton melegitettem meg picit, mind a 2 bekapcsolt. Nem erdekel kulonosebben, hogy miert, csak megerteni akarom a mukodeset, hogy ha gaz van, idoben eszrevegyem
-
tasiadam
veterán
válasz
daniel2121 #219491 üzenetére
Holnap kap 2 zsir ujat, mert ledaralta a tekercselet, ahogy lattam/hallottam. Szet sem szedtem inkabb. Csak az egyiknek lattam a szamat, a masiknak nem... Meg annyi sincs rajta, hany wattos
-
tasiadam
veterán
kibányásztam a ventiket. A fő venti cikkszáma 6Q0 959 455 K, de ebből létezik L N és J is. Nekem csak és kizárólag 1 fajta jó? Vagy cserélhetőek?
-
tasiadam
veterán
Adott ez a fabia 6y2. Ma megfott a motor, a kis ventilator nem kapcsolt be. Amugy a masikat sosem lattam dolgozni, csak a kicsit. A kicsi ugy szorul, mint a hetszentseg. Viszont ebben mi a hierarhia? A nagy ventilator lenne a fo, es mi dolga a kicsinek? Mert a kicsivel tok faszan operalt az auto, igy azt ki is cserelem.
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #219217 üzenetére
Akkor inkabb fizetek erte. Csak az automatikus lezarast akarom kiirni/sok percre allitani, es az EGR-t minimumra, vagy nullar huzni.
-
tasiadam
veterán
Ez a VCDS ilyen alis megoldasban is beszerezheto, vagy csak jo dragan?
-
tasiadam
veterán
Kis happybox a fabiahoz. Lassan meg full gyari allapotba kerul
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #219195 üzenetére
Most irodaban vagyok, elvonultam egy kulon szobaba ehhez
-
tasiadam
veterán
Regi automata: szerintetek van lehetoseg a rolos valtoknal elovarazsolni azt, hogy ne csak az oracsoporton lassan, hogy milyen allasban van a valtokar, hanem a BMW-hez hasonloan vilagitson is az adott allas? Most epp rolot csereltem, es konkretan semmi sincs bekotve
-
tasiadam
veterán
Amigy latott mar ember fia olyat, hogy olyan onpusztitast vegzett magan egy motor, ami soha nem volt/lett javithato?
Pl en meg normal hasznalattal kikonyokolt tdi-t sosem lattam, sem mas motort. A par hiresen szart meg ismerik az emberek. De meg a beharangozott 3 hengeresek sem robbantak fel 150e km utan, mint vartak. -
tasiadam
veterán
Kis meme
-
tasiadam
veterán
válasz
astrojoe12 #219046 üzenetére
Ha muxik, de nem kap gazt, ahogy nalad a korom miatt sem, nem kap hibat
-
tasiadam
veterán
válasz
astrojoe12 #219023 üzenetére
Udv
Dugozd le a fenebe.
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #218889 üzenetére
szép és jó a kis motor a nagy bódéban, csak tetü gyenge bele
Egy 1.9 tdi megzavarodik, ha tartósan húzva pályázol vele pl a németeknél, a 2.7 és 3.0 tdi meg röhögve tudja, bármikor.
Egyik dízeles csoportban magyarázzák ezeknek mindig, hogy egy M57 chipel megbízhatóbb, vagy akár gyárilag is, mint 1 rommá húzott TDi, miközben a ló ugyan az.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
Na, eddig jol sikerult az, hogy a motor ne szivjon konstans meleg levegot. Marcsak az kene, hogy a nyilasra tenni egy csovet, amit kiraknek a kocsi elejebe, vagy legalabb egy konyokot, ami elorefele fordulna
-
tasiadam
veterán
Nekem senki ne mondja meg, hol jöjjön a levegő és mennyi
Körbe kentem hőálló szilikonnal, kivettem azt a kis, szerintem, szívóhang redukáló kis cuccot. A szűrő szép tiszta volt, de már 100%, hogy csak a termosz apró nyjlásán jön majd a meleg, ami azért kell is, hogy télen ne a kinti minuszt szívja. [kép] [kép] [kép]
-
tasiadam
veterán
válasz
F_Zolee #218816 üzenetére
Hat a masik szurohazas autokon aa hideg nyilasba bemegy egy cso es joccajat, ebben meg ugye kis termosz. De melegben erezhetoen szar volt. Konkretan hegyre felfele menet nem hittem el, hogy 2 emberrel kuszkodik. Meg a vegen levo nyilasba akarnek 3d nyomtatoval csinaltatni egy tolcsert, ami kifele nez a legbeomlo fele, igy mindig kap a menetszelbol es a hidegbol
-
tasiadam
veterán
Ez uzemmeleg motorrol leveve. Gondolom, ez nem mukodott. (Lezartam fixen hidegre)
-
tasiadam
veterán
Udv
6Y fabiaban az automatikus kozponti zarat kilehet loni gep nelkul, vagy ez csak VAGcom-os moka? Kiveszi az ember a kulcsot, es nem nyit, hanem neha lezar. Nyitva az ajto, lezar. Nem ulok be 5mp alatt, lezar.
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #218694 üzenetére
Koszi, megkerdezem ot is.
-
tasiadam
veterán
Sziasztok
Van valakinek elfekvőben otthon, akár szemétben, a keskeny, 4 sebességes automatákhoz való ilyen takaró "redőny", akár szakadtan, akár épen, amin van mágnes? A baj az, hogy alin csak mágnes nélküli van, ami ugye nem kapcsol ledet, ha vált az ember. Esteviszont elég hasznos, ha látom, miben vagyok épp. Vagy cikkszámot, nevet magyarul tudjátok?
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz
F_Zolee #218489 üzenetére
Most nézek videókat, elég egyszerű a váltóban is az olajcsere, a solenoid csere dettó. Szerintem ma megpróbálok csekkolni az olajat benne, ha tiszta, tojok rá, ha nem, akkor azt is cserélek.
Egyébként létezik báthol értelmes leírás a váltókról? BMW esetében a ZF és korábban a GM váltókhoz is volt tök jó leírás, ehhez abszolúte semmi. -
tasiadam
veterán
Bekoszonok mar vele
Nem mai, de a celnak megfelel, 1.4 16v 75hp automataKezdem szepitgetni, uj emblemak, stb
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest