-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz Szada85 #138389 üzenetére
Jalopnik oldal írója amugy egy pöcs Nem tudom mit vár egy 1x éves használt autótól de szerintem túl magasak az elvárásai.
Ezeken túl vagyok, azért is írtam már a válaszolt hsz-ben hogy ez tuti csere ezzel lehet számolni. A kérdés továbbra is az hogy csak ennyi a nyügje vagy van más is[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Szada85 #138397 üzenetére
256 ezer a láncszett hozzá itthon ha a legdrágább állapotban vásárolsz, ha találsz egy jobb üzletet vagy van bejáratott embered akkor akár a feléért is el lehet hozni, erre rájön a munka és az lesz a nagyobb tétel, de úgy sejtem hogy megállna 400k körül vagy nagyon max 500 - ami azért töredéke az általad említett áraknak. De csak úgy sejtem, lehet megkérdezem konkrétan mit mondana rá a vag-os szerelőm, hadd örüljön
Má' nem
-
grizlisandor
addikt
válasz Szada85 #173558 üzenetére
Gyönyörű!
(#173569) Bence942:
Nem tudom miből szűrted le.Hazafelé jövet kiégett a jobb oldali tompított izzó az Alteában, tavasszal kapott minden izzóból újat.
Meg szerintem jelentkezek a Látni és látszani[link] programba, egy vizsgálatra és fényszóróállításra. -
veterán
válasz Szada85 #173558 üzenetére
Szép gép! 👍
Kipufogóhoz kelleni fog majd finom acélgyapjú (00 vagy 000 finomságú, a 0000 talán már túl finom).
Fellelhető az eBay-en (steel wool); de legutoljára az OBI-ban vettem, és ott olcsóbb is (800-900 Ft-ért kaptam egy zacskónyit, 8-10 db-ot, Lux Tools márkájút). -
Kiskokó
veterán
válasz Szada85 #177010 üzenetére
Nagy ritkán felnézek rá (wc-n üle ) és van egy profil ami teli van ilyen GTI- videókkal. Mondom hátha te vagy az.
Qru :
Na ezt érdekes olvasni. Nem sokszor beszélnek ilyenekről a neten.
Tehát a VW ha hajszállal is de "jobb"
Ezek után a sok okos még minid képes szajkózni hogy az Audi egy drága VW....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Szada85 #180534 üzenetére
Ne mán, GTI után GTD. Szomorú vagyok
Nem hiszem, hogy gond lenne velük, jól bírják. 170-el adtam el a Passatot, gyönyörű szépen váltott. 220-al adtuk el az Audit, az még szebben váltott mint a VW. Most a GTE Passatban 166 van és semmit nem érezni a váltásból (DQ400e). A Golfban 163 van és az viszont rángat, vált ahogy kell csak néha ránt néha nem. Valami lesz majd vele előbb utóbb. Én nem féltem DSG-t venni, mert van annyira jó és kényelemes, hogy megérje a kockázatot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Szada85 #183245 üzenetére
Gti ben sperr csak a clubsportban van ha jól tudom. Leonbol 290 est kel venni abból széria a "sperr" valójában VAQ.
Vagy ha van pénz a 300 lovasra, akkor 4 kerék, elől VAQ. Elismerten a legjobb hajtás ebben a kategóriában.
Nem volt véletlen az a rekord a Nordschleifen. :)[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Akvarisztika
- Politika
- További aktív témák...