-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz diablo1984 #130447 üzenetére
Nekem is ennyi a km, a dpf amikor néztük 50g volt ami már végleges lerakodás. Mágus 60g-ot mondott amikor már hibát dobhat rá ha jól emlékszem. Persze jó lenne megnézni géppel hogy áll abban amit kinéztél.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
válasz diablo1984 #130452 üzenetére
Nem tudom hol tudják olvasni de nekem Mágus megoldotta. Szóval gondolom erre szakosodott helyen megtudják. 30-nál nem is kell 5-ös, nekem golf 6 van ezzel a motorral (5 sebességes), amit kiír hogy váltani kell az semmire sem jó. (Mágus ha olvasod ezt nem lehetne átírni, csak hogy ne felesleges legyen a jelzése?)
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #130458 üzenetére
VCDS, vagy Delphi DS150.
-
aLávaló
csendes tag
válasz diablo1984 #130447 üzenetére
Szia
Én tavaly tavasszal vettem egy ilyen autót kollégától cégeset. 161e volt benne most tartok 185e-nél.Amit kellett cserélnem:
- teljes fék tárcsák betét elől-hátul vétel után rögtön. Alap dolog...ennyi km-nél.- novemberben kuplung csere mert már csúszott bizonyos helyzetekben. Meglepetésre nem kettős tömegűvel volt szerelve hanem sima kuplunggal. Lehet a Golfba kettőst raktak a Skodába meg jó lesz a sima is jelszóval!
[link]
LUK volt benne azt is kapott megint! Relatíve olcsón... 80e + szerelési díj- kombi a drágám és zavart valami kattogás nyáron és hogy nagyon ül a segge ha megpakolom. Hiba az volt, hogy a hátsó rugók közül az egyik törött volt a felső részéből egy 10 cm-es darab fityegett és hangot adott. Nem mindig persze. Csere után jól áll a fara és megszűnt a zaj!
- vezérlés cserét is megcsináltam! Ez az év végi mulatság(kuplung, rugók vezérlés és ált. szerviz), 280e HUF volt cakkum-pak ...és még jól jártam szerintem! 210e km a határ vezérlésnél, de nem éri megvárni azt olvastam. Remélem egy ideig még bírják ezek ha most cseréltem.
- a héten meg beficcent egy jobb első kerékcsapágy csere....búgott egyik napról a másikra. Csere...45e....
Ami még necces lehet a jövőben:
- EGR 200e felett az is megmakkan általában. Kollega cserélte már... 100e alsóhangon.
- turbó-befecskendező rendszer? 15e-s olajcserére én beálltam céges üzemben 30e volt. Ez segít a turbónak elvileg, és ésszel használom
- DFP? Sok elővárosi forgalom van meg jó pár hosszú autópálya 3-4 hetente. Ez remélem segít a tisztításban. Ha észlelem, hogy csinálja akkor még megyek vele...A váltókiosztását máig nem tudtam megszokni. Rövid mint állat... Eddigi autóimban 4-et toltam 50-nél itt nem lehet! Ez ilyen. 1500-2000 között kell tartani a fordulatot átlagos körülmények között. Városba nem az igazi. Országúton-pályán kényelmesen csendesen (relatíve) mozog az a terepe!
Tanulság? Vond le magad...
[ Szerkesztve ]
-
aLávaló
csendes tag
válasz diablo1984 #130465 üzenetére
4 évet volt céges üzemben nekem is, 12-es autó! Évi 40e területi képviselős üzem! 160e-ig csak olaj és szűrő csere....Én kezdtem a költést rá!
Amit cseréltem az eddig kopónak mondható volt. A rugót nem értettem egyedül... A többi meg használat függő (kuplung és fék). Azért se szólhatok be nagyon.
Kuplungnál a motorkód alapján rendelte a szerelő a kettőst, amikor meg szétszedte volt meglepődés! Cserélhette ki simára. A csapágy nem esett jól a héten....de ha búg annak is mennie kellett.Először vettem használt modern dízelt! Egy szívó benzinesből átülve amivel sokat szívtam pedig nem kellett volna.. Úgy érzem mindenre felkészültem....aztán lehet nem is!
5.5 literes szinte állandó fogyival(előváros és pálya tempó) meglátjuk mennyit tudok spórolni a fenntartásra!
-
aLávaló
csendes tag
válasz diablo1984 #130467 üzenetére
Az jó mert nekem fapad(Ambition) van...na jó megvan minden ami kell az alap vezetéshez! Van esőérzékelős törlöm, de nincs tempomatom amit drága pénzért persze megtudok csinálni.
Jó vételnek tűnik a leírtak alapján a tied. Szervizelve volt, kb. ugyanazok a gondok jöhetnek elő mindannyiunknak. Sok rövid távra a részecskeszűrő miatt nem venném meg. Én kiégetem azért időnként a hosszabb utakon remélem.
Még egy dolgot cseréltem vagyis megcsináltattam. Műanyag kormány hányadék volt állapotra mikor átvettem. Kapott bőrözést most nagyon jó fogással rendelkezik! Csak ne nyúljak például az ajtón lévő műanyagra amibe vannak a gombok is. Az nekem nagyon gagyi műanyag. A többivel nincs nagy gond!
Bizonyos dolgokban tetszik bizonyos dolgokban(fapad szint miatt is) nem így lassan egy év után, de marad még egy pár évig a tervek szerint! Az eggyel újabb modernebb és csendesebb, mert sokat ültem már az újban is utasként. A bő 1m különbséget nem akartam kiadni érte...
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130478 üzenetére
2011 CRTDI A4
A pollenszűrő, az új 300 gramm a régi 400 grammos volt. Szerintem bőven cserés volt.
(#130479) freaghill: Mert a sok hozzá nem értő hamarabb megveszi.
Norbi: Valami ízé, nem tudom. Valamit gondolom az is csinál.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130482 üzenetére
Nem tudom mitől függ, hogy fekete legyen az olaj vagy nem.
Remélem itt majd felvilágosítanak majd.Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #130494 üzenetére
Olyan fekolaj szinunek tunik nekem egyebkent.
Legalabbis nalam annak van hasonlo szine.I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #130598 üzenetére
Sok balesetmentest!
-
lenko
aktív tag
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130598 üzenetére
Sok balesetmentest.
Vezetőoldalon minden rendben a 2 ajtóval? Képről nem igazán bizalomgerjesztőek.Novum Forum Siculorum
-
Killer01
őstag
válasz diablo1984 #130598 üzenetére
Sok balesetmenteset, széép csak kár hogy ezüst
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130603 üzenetére
Oké, így már sokkal jobban látszik, hogy semmi próbaléma nincs.
Nekem tetszik a szín. A mi autónk is ilyen VAG szürke.Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
-
K Norbi
addikt
válasz diablo1984 #130598 üzenetére
Szép! Az egyik legjobb szín! Nem látszik rajta a por.
Visszasírom az ezüst metál golfomat a mai napig LA7WSok balesetmenteset!
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #130603 üzenetére
Gratula!
Te is Opeles voltál nem?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #130629 üzenetére
Én most gondolkodom, hogy Hondára váltanék
De túl sokat buknék (genrátor, vezérlés, kuplung csere, stb) után.Na meg a délutáni motorokat is rühellem (5-6ig húz). De kíváncsi vagyok, igaz a legenda a tartósságról.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130482 üzenetére
"a motor tisztaságát védő, és a lerakódásokat megakadályozó detergens és diszpergens adalékok is még a maximum közelében voltak, tehát feladatukat jól ellátták. Ezért is volt annyira fekete az olaj, mert szépen kijött belőle a korom. "
Lehet, hogy valamiért kormol (?), de legalább ki is folyt az enyémből.
Ötletek, hogy miért volt fekete az olaj 13k km és egy év után nekem?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #130730 üzenetére
Ja, de mi itt kopott szarokkal járunk. Az enyémben 160 000km van. Az első pár olajcserénél nem láttam, mivel nem nálam volt. Amióta megvan, azóta elég hamar feketedik benne az olaj, ami szerintem természetes.
Benzinesnél más a helyzet, dízelnél talán a 3.0TDI-ben a legtovább világos az a kicsike 9 liter olaj. Kis 4 hengereseknél nincsenek csodák, 10 000km után már elég sok benne a gázolaj a regenerációk miatt. Szóval az, hogy nem tök fekete, a gázolaj miatt van... Ha beletörlöd fehér szalvétába, fekete az.
Hétvégén cserélem az enyémben az olajat, lefotózhatom, hogy milyen. Mint a szén.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #131130 üzenetére
20K nál képes eltömődni a szűrő?? Ennyire szutykos az üza szép hazánkban?
Joe
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131133 üzenetére
Pollenszűrő még hamarabb koszolódik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131135 üzenetére
Meg van vagy 2.000ft, miért nem cseréled inkább azt is?
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #131135 üzenetére
a motor az nem játék, azt akarom megőrízni...
És az egészség?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131144 üzenetére
Nem tudom hol veszed, de 2.000ft körül kapom.
-
kaszaking
tag
válasz diablo1984 #131144 üzenetére
Én csak aktív szenes szűrőt vettem eddig de nem volt több 2500 Ft-nál. Hiába jó a motor ha a tüdőd meg az egészséged sz.r.
Rendeld meg inkább neten. Olcsóbban kijössz mint a 10K-s Unix szűrővel -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #131146 üzenetére
most nézem csak, hogy ha az aktív szenet és az antiallergén cuccot elhagyjuk, akkor már 3800ft a mann, 3500 a hengst, az már úgy teljesen baráti! és ebből még ha lejön a kedvesség, akkor így már repül ez is 10 ezrenként!
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #131149 üzenetére
milyen autód van és milyen motorkód?
I humbly and respectfully decline™
-
simonjoe
senior tag
-
Magnum_
nagyúr
-
K Norbi
addikt
válasz diablo1984 #131151 üzenetére
Itt is nézzél szét [link]
(#131158) Saint_ Változó pl a Mahle LAK181 olcsóbb a filter abc nél
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #131161 üzenetére
Lényegében ugyan az mint bármelyik másikba. Normális minőséget veszel és ennyi.pl Man, Mahle ect.
Pl olajszűrőt én mindig Man-t teszek soha nem volt még vele bajom.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #131216 üzenetére
Nekem szilikonban van a potkulcs. Amit nem hasznalok. Arra eleg az. Anyukame meg feher szilikonban van
I humbly and respectfully decline™
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #131218 üzenetére
..van itthon valami bicskakulcsos cég akiknél pár ezer HUF-ért lehet vásárolni új házakat.
http://www.bicskakulcs.hu/[ Szerkesztve ]
Joe
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #131218 üzenetére
Jo, de a szilikon tok megnyulik egy ido utan, azert nem azt hasznalom naponta + nem.is elegans de ved. (A vonalkod nekem is megvan, pihen a kulcs mellett :-)
I humbly and respectfully decline™
-
#89874944
törölt tag
válasz diablo1984 #131329 üzenetére
a dátumot is visszatekerték 2004-re
Mágus2: darabonként az injektor 100ezer. Azért ha lehet megnézem elötte.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
"Piszok takarékos tud lenni"
Számokat is tudnál mondani? Esetleg van spritmonitor kontód?
Novum Forum Siculorum
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
nem 1200nál kell elváltani, mert alacsony fordulaton nyomatékszegény, de szépen 1800ig elfoggatva megy mint a hülye.
He? Ilyen alacsony fordulaton nem is kéne használni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
A3-ban próbáltam, de csak városban 7-es DSG-vel, 70-nál már 7-ben volt, de nem volt lehetőség pályára menni, az az autó úgy 1340kg papíron, igaz a 140 lovas 2.0 tdi jobb lenne, csak ritkább...
hm,a kkor nincs kiegészítő fűtése ezek szerint, az utastértől nem féltem, de nem szerencsés hideg motorral járni
Köszi a választ
és (#131812) gycs02 választ is köszi
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131814 üzenetére
ez jól hangzik
Lehet megnézek 1-2 1.6-ot is
Bár a 2.0 amit nézek jó infókat kaptam, csak még nem találtam helyet ahol átvizsgáltathatnám
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
Almát az almával hasonlítunk össze Egy euro 2-es dízelt kár méregetni egy egy részecskeszűrős CR hez ami min eu4-es..(kivéve a csaló dízeleket ) Ráadásul a tdi-k 60% egy rom Magyarországon és min 500-600k futottak. Szóval nem csoda hogy ha okádja a kormot és nem megy...cserébe egy jó példa hogy igénytelen hülye tulajdonos esetén is az utolsó köhögésig viszi A-ból B-be. Ez kevés motorról mondható el talán a régi kamrás 1.6 Dezsőről ami még most is indulna a szemét telepen egy kis vénusz olajat bele locsolva
(#131829) Morris: A sima dízelüket még adagolósba se tenném nem hogy pd-be.. (az új "prémium" nyál franc tudja milyen) de szerintem ezen a pár 100ft-n spórolni értelmetlen. Inkább omv,shell,mol trióból valamelyik. Vagy határon kívül bármelyik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #131839 üzenetére
Persze mert most jutott oda sok "falu bikája", apu kisfia friss jogsival és társai, hogy a honda crx/civic már nem menő helyette vw meg a TDI csak az gyárt autót....
Nem kell. Nálunk fogyatékos a rendszer. A mérés csak dísz azt nézik amit a katalógus ír és ott euro 5 van akkor az annyi.. sose lesz más
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131955 üzenetére
15 éves G4, nem volt nehéz rájönni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131958 üzenetére
Mit nem értesz? Nincs benne DPF, bünti. Sose vót, de ezek zöldek. Jövőre a belvárosból az euro6 alattiakat ki akarják tiltani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131960 üzenetére
Nem volt zóna.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131975 üzenetére
6 hónapig használhatja.
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #131992 üzenetére
Jó, a gyár szerint 30e-s a normál periódus, meg pl légszűrőre 60e.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #131995 üzenetére
apam vesz uj autot. Es 3-5k km-nel elviszi mindig.
Qru is irta itt nemreg, hogy annak ellenere, hogy a motorokat bejaratjak, nem art.Gyari eloirasok meg nem tudom, mire jok, de az autonak biztosan nem
Nalam legszurore 90k km-et mondanak, uzeneanyagszuro meg elettartamos.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131997 üzenetére
jó, nyilván, ha évi 60 ezret tettél bele, akkor azt nagyon valószínű nem városba...
normál használat szerint a 30 ezer sok
én 15 ezrenként cserélgetem a dízelekbe, az kb egy év és vegyes város és várson kívül...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bajnokpityu
félisten
válasz diablo1984 #131995 üzenetére
nekünk ajánlották a vitaránál, hogy 1500körül kidobhatnánk, ha már igy kérdeztem
Bár valszeg ma már más illesztésekkel dolgoznak, ha 0w20 a gyári olaj, régebben még ajánlott volt cserélni a gyári olajat. Mivel ott hivatalos szervizben 8900 meg 12000az olajcsere szűrővel, munkával, (és tényleg lecserélik, nem úgy,mint 30ért a skodánál) így pont nem zavar, ha volt egy fölös cserénk.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek