-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #106945 üzenetére
Annyit tudok mondani, hogy ma mikor egy útkereszteződősnél ki engedtek (értsd lámpáztak, hogy na menj te is), egyes padlógázzal alig tudtam elindulni vizes aszfalton. Csak pörgött az autó de nekem alig volt haladásom. Visszaengedtem a gázt, megindult s utána már padló és ugrott is az Au.
Novum Forum Siculorum
-
tomcsi23
veterán
válasz i-sti #106945 üzenetére
Egyes padlónál a gyári csipszben amúgy is vissza van fogva a nyomaték szvsz.
Bódérázós start meg kipörgésgátló beavatkozás nélkül is megy többnyire.
Majd legközelebb csúszós/esős úton/ vizes fűben rúgd rá a kuplungot a fordulatra, és úgy nézd meg....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
-
tomcsi23
veterán
válasz i-sti #107216 üzenetére
Tényleg van ilyen, hogy magától bezár a kocsi?
Zárjon be, ha azt akarom, meg nyisson is, de ne magától. Már-már az is sok, hogy magától visszazár, ha a nyitás után nem nyílik ajtó.
Amúgy azt be lehet állítani, hogy zárásra feltekerje az ablakokat is.
Piggi: no aztán melyik nem tudja a nagyon régiek? Vagy járgánytól függ?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
kk831228
addikt
válasz i-sti #107386 üzenetére
"Kedves ügyfelünk , ne mozduljon onnan ahol van ,mindjárt küldünk sürgősen egy munkatársat hogy leolvassa az alvázszámot..." Eközben rendőrség tárcsáz... "Szeretnénk bejelenteni egy lopott autót..."
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
do3om
addikt
válasz i-sti #107401 üzenetére
Mióta van meg a kocsi?
Én vétel után olajszűrő, olaj, üzemanyagszűrő cserével kezdtem, ehez meg megadtam az alvázszámot és ugy lett rendelve. Tehát ha valami is volt véve hozzá az hogy?Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #108514 üzenetére
Az Auto Hold bekapcsolás után minden megálláskor automatikusan fékez az első gázadásig és az öv kikötésekor behúzza a kéziféket. Ennek igazán az automatánál van értelme. A Hill Hold automatikus, emelkedőn felfele elinduláskor pár másodpercig még nyomva tartja a féket, hogy legyen időd átrakni a lábad a gázra.
-
-
-
-
-
TaaT
veterán
-
veterán
válasz i-sti #111492 üzenetére
Enyémben (Golf CHHB) pár (2-3) km után már a 90 foknál feszül a mutató, ami nem biztos persze, hogy 90 fokot jelent. 10 km után már a motorolaj is minimum 80 fokos, de akár 95-100 is lehet, ha volt emelkedő.
Szerk: ez benzines, CAHA nem tudom. Ha dízel, akkor irreleváns mit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111495 üzenetére
Tök normális hogy lassan melegedik be a kocsi. Eleve kevés a veszteséghője... nekem bp-en ami már elég nagy város, a reggeli dugóban is kell 6-7 km hogy bemelegedjen (#csalódízel).
Érdemes letakarnod, főleg ha sokat mész városon kívül. Ott relatíve alacsony motorterhelés mellett relatíve sok hűs levegőt kap így simán kellhet 10+ km hogy bemelegedjen.
mod:
focvis: 2.0 TDI-ről van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111502 üzenetére
Kartonlap. Bár az állítólag divatjamúlt...
Vmi olyan ami nem engedi át a levegőt. Műanyag zsák jó lehet de ne takard le az egész hűtőrácsot, max a felét és lehetőleg ne a klímahűtős oldalát. A rögzítésre meg nagyon figyelj, nehogy az induló venti beszippantsa a zsákot.
#nincsbennetarcsi
-
válasz i-sti #111518 üzenetére
A motrot csak kályhával v árammal lehet előmelegíteni. Az olaj is csak használatban melegszik ha nincs a fent említett kiegészítő v pótlólagos fűtések egyike.
Minden más esetben csak a nyál dúsításával melegszik. Gázolajnál ez szopó a jobb hatásfok miatt.
A sok rövid távú, hideg indítás a legnagyobb ellensége a modern dízelnek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111518 üzenetére
A motor kopásának bő 50%-át hideg üzemben szenvedi el, mert nem optimális a kenés. Nő a fogyasztás, mert túldúsítja a keveréket. Nő a károsanyag kibocsátás, dpf se tud tisztulni... Tovább nem is sorolom inkább, mert magam is sírva fakadok.
Szóval a hidegüzem az autó egyik legnagyobb gyilkosa motorikusan.
Melegítés... Hát sok vélemény/irányzat van, itt egy egész korrekt cikk róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- Fujifilm X
- iPhone topik
- További aktív témák...