-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #142893 üzenetére
6 kép a műveletről, Norbi kérésére. Csak erős idegzetűeknek. [1drv.ms]
(#142896) focvis: Köszi a bókot.
[hsz_142800](#142895) raziel01: 5000km futott MANN. Cseréltem MAHLE-ra. Multhéten raktam be az új MANN-t ugyancsak 5000km után. A MAHLE-ről nem készítettem képet de hasonló volt a helyzet.
[link]Novum Forum Siculorum
-
lord_devil
tag
válasz i-sti #143046 üzenetére
Csak megosztom a tapasztalataimat olajpumpa tengely ügyben:
Első generációs CR (B8 2008 CAGA), tavasszal kicseréltettem a tengelyt. Le kell venni a kartert, ahhoz pedig a bölcsőt. Szóval elég nagy meló, hivatalos szervízben 8 munkaóra volt. A tengelyen nálam minimális kopás látszott (220k km), igazából csak ki volt fényesedve, ahol fogott. Viszont kicserélték az olajpumpámat mondván, hogy lóg benne a tengely (ami tényleg így van, de szerintem kell is neki, hogy a helyére lehessen tolni). Viszont azt mondták, hogy a balansztengely felőli oldalával nem kell foglalkozni, azzal sosem lesz gond. Ja, és így nem elég 5l olaj feltölteni. Szóval jó sokat kifizettem, szinte a semmiért... Ha érdekes készíthetek képeket a kiszerelt alkatrészekről.[ Szerkesztve ]
-
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143104 üzenetére
Átbújtam a fórumokat velősen, és overall-ba azt írták mindenhol, hogy turbo nagyobb + befecskendezők. Ahogy te is írtad.
Azonban azt is írták, hogy lazán húzhatóak 170-180 le-ig a 140 lóvas verziók. (Nem akarom kimaxolni, célom h picit pályán legyen nagyobb megindulás.)
Én special beérem 160 le-vel is az pont az a szám, ami még megadja azt a + pályán i guess.- No offense -
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143469 üzenetére
No offense, de ez egészségesebb a autó számára,(környezeti hatás az már más kérdés..) mert nincs lefolytva, nem véletlenül jobb a fogyasztás is.
btw: inkább hívnám ezt optimalizálásnak mintsem tuningnak.
Nyomaték görbe is sokkal egyenletesebb, etc...[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Danex
addikt
válasz i-sti #143547 üzenetére
Mert olcsó és mert mire ezt is elkezdi csipegetni addigra eladja... / még a 90-es években nagy autós volt és azoknál ez nem okozott úgy gondot.
Sajnos utóbbi kategóriával van tapasztalatom, aztán mióta külön olvasgatok meg olvasom az itteni bölcseleteket csak verem a fejemet a falba, hogy miket csinálnak.
(pl olajleeresztésnél járassuk a motort legalább 3500-as fordulaton, hogy az utolsó deciliter régi olaj is kifolyjon.)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz i-sti #143579 üzenetére
a jazz max a yaris helyett, egy octavia kombi nem váltható ki vele!
Mágus: igen, én is azért gondolnám az 1 es variációt is, mert bár sokba fáj, de utána nem szivat talán egy ideig. Elvileg ebben kettős tömegű nincs, így ki sem nyíródhat, mínusz egy hibalehetőség. A nagynyomású rendszerbe csak molnál tankolok, diszkont retteneteket max fűnyíróba, de előttem is volt gazdája az autónak, passz, hogy mi csorgott bele, cégesként nem hinném, hogy fillért erőszakoltak volna, haverék meg szerintem hol van kút a közelben, mert ott tankolok típusú emberek, ergo ott sem számított a diszkont ár. Remélem ennek megfelelően egyben van még a nagynyomású rendszer is, legalábbis remélem! Bár sok minden meglepetés nem érne, ha mégis meghalna, mert én már mindenre fel vagyok készülve, még arra is hogy minden egyszerre! De nem hinném, jön-megy a kocsi, keveset eszik, nem is sűrűn akar regenerálni(szerintem még ez is bekavarhat most, hogy városban elindítaná a regenerálást és azért lesz nyúlósabb a gáz és kopogósabb a motor járása), mert mikor csinálja a fogyasztása is több mint szokott, én most arra merek gondolni, hogy szegény keservesen indítaná a ciklusát 2 napja, de 2x3km-en nem teljesedik be az akarata.....Most 10 percig ma kapta az ívet 90 fokos olajnál, nem hinném, hogy ennyi idő alatt lefut a ciklusa, majd a napokba elugrok Debrecenbe 2-3asban és akkor meglehet az akarata.....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #143712 üzenetére
Mindent cserélni kell és új autód lesz.
Vezérlés és szerelvényei, hosszbordás szíj és szerelvényei, generátor szabadonfutója, generátor fesz szabályzó a szénkefékkel, 4 kerékcsapágy, és ha szar akkor a 4 lengéscsillapító is. Futómű elkopott alkatrészei, összes izzó... Soroljam még?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #143721 üzenetére
Ha hosszútávra tervezel, majd kicseréled.
A műszakin azt mondják még mehet az útra, nem azt, hogy jó. Az említett futás fölött az emített dolgok ki fognak jönni rajta, ha nem is most, de 1-2 éven belül. Tudom milyen volt ez az audu új korában, meg milyen most. Most sem rossz, de nem ilyen volt. Ha azt az állapotot meg akarod őrizni, nem kell hagyni legatyásodni. Ha jók az említett dolgok, akkor ne cseréld, de számolj velük a jövőben, mert kelleni fognak nem is olyan sokára.
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143853 üzenetére
Egy 2.0 Diesel ami 140 le-s meg egy 1.4 benzinest ami 160 le gyárilag ne hasonlítsunk már össze könyörgöm.
Teljesen más a 2 motor tartaléka.
Az a kis 1.4-es csúcsra van járatva azzal a 160 le-vel.
Nem véletlen.. turbo + kompressor, és az sem véletlen, hogy teli van az összes külföldi fórum azzal a problémával, hogy 50-60 e km után minden baja van a motornak.NO OFFENSE, csak már picit böki a szemem ez a ellenszenv.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #143871 üzenetére
Viccen kívül ez volt, mert előtte 1.8 TSI volt és ment az arénázás, hogy átlépjük a 10 literes átlagfogyi kvótát. Erre mondtam, hogy akkor talán egy kevesebbet fogyasztó autót tessenek adni... Hát megkaptam.
Btw azért ezzel is nehéz beférni 10 alá sokszor... Most legutóbb pl 9.99 lett az átlagom.Killer01: Este én is kimentem a városból, 120 tempomat 4-esben (kb 3600-os fordulat) na így lenyomtam 2x10 km-t és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143890 üzenetére
Neked milyen motorkódú a géped?
Lehet 180 e km-ernél én is megejtem a cserét.
BTW : fagyálló csere erősen ajánlott amúgy? oder?
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
i-sti
senior tag
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #144032 üzenetére
Most nem azért, de tényleg mindenki azt mondja, hogy DPF-el vigyázni meg semmi módosítás, mert műszakin 1xerűen nem megy át.
Az én kollégám cégesautóját mutyizva rendre úgy csinálják a műszakit, hogy az autó el se megy.. csak a papírért megy el.
Múltkor leszakadt neki a hátsó dobfék, vissza rakták neki, aztán azzal elintézték, hogy fékezzen kevesebbet.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
simonjoe
senior tag
válasz i-sti #144032 üzenetére
Ez sajnos nem ország függő, a probléma és ehhez való hozzáállás határokon átívelő, határtalan. No, meg azért Te még ide tartozol!
Egyik barátom dolgozik itthon egy felkapott ismert márka szervizében, szervizvezető, minden hivatalos, csilli-villi, papír hegyek mindenről és megy a "fekete vizsgáztatás" Ezt hogy tudják megoldani, sejtelmem sincs.Joe
-
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #144073 üzenetére
Azért mert mind átverés. Az enyém is Highline-nak volt hirdetve aztán nem is az volt. Állandóan ezt csinálják a kereskedők. Azokat amiket megnéztem az összes Comfortline volt pedig egyik se annak volt írva.
grizlisandor: Van link a hirdetéshez amit meg akarsz nézni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #144079 üzenetére
Az a motor felejtős. 1.9 PDTDI vagy 2.0 CR.
1.9 kevés ló, 2.0 CR drága és gyenge mechanikailag (simán szétkopik, ha csak hajtják, bezzeg a mentős szívó dízel Hiace ), 2.5 alu blokk - ha lekopik a bevonat a hengerfalról, kuka a blokk, és a vízpumpa szerencsés konstrukciója lehetővé teszi a víz és olaj elegyedését random időközönként. Nem tudom, lehet-e perselyezni az R5-öt, de biztosan nem érné meg (cég lenne rá).[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #144143 üzenetére
Nyugi működni fog. Én vagyok az élő példa rá. Opel Renault Citroen VW Audi mind ment. Különben meg nagyot nem lösz mellé, 1500 ft az egész Meg megbeszéltük már, hogy neked is ugyanaz a motor van az a4-be mint a q5-be.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest