-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #194094 üzenetére
Hibajelzés miatt fékcső mondjuk kevésbé esélyes jelölt, abs szenzor gyanúsabb, közben eszembe jutott esetleg oldalgyorsulás érzékelő is... Kéne a hibakód, hátha lehet következtetni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #194075 üzenetére
Gumi fékcső volt cserélve? Plusz fékfolyadék csere (nehogy a fém részen legyen valami szennyeződés). Esetleg abs jeladó - van benne esp?
Epc miatt lett kiolvasva, mi volt a konkrét hibakód?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #193927 üzenetére
Akkor meg torsen difid van, ha csak nem quattro with ultra vagy allroad-od van. Nekem B8-ban 270k-nal cserelte a szerelom, igaz 256-al vettem a kocsit, szoval igy azt mondanam, hogy 250-nel mindenkeppen cserelnem a helyedben, de lehet talan 200 lenne az igazi. Ha manual valtod van, abban is erdemes cserelni az olajat, hiaba mondjak azt, hogy sosem kell. Nem egy draga dolog, az alkatreszek arahoz kepst, nem eri meg a vegletekig huzni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #193919 üzenetére
Melyik quattro?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lord_devil #193919 üzenetére
Van rá periódus, így fejből nem tudom pontosan mennyi... Nekünk a cégesen 120k km után cserélték anno.
#nincsbennetarcsi
-
Lacess
tag
válasz lord_devil #185749 üzenetére
Szíjas motor, Golf 7-ben mindegyik az.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #185729 üzenetére
Ha nem eszi az olajat és jó a váltó, stb stb, akkor hajrá Minél inkább garanciával veszed, annál nyugodtabb lehetsz olaj ügyileg.
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #184780 üzenetére
A 3.0tdi régen jó konstrukció volt. Az újabbaknál már csak a 320Le-s verziókról mondják hogy megütik a szintet. A dízel 190LE-st Mágus2 emlékeim szerint dicsérte.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #184778 üzenetére
Pontos motorkód kell és PR matrica abból lehet megmondani hogy innen vagy túl van a kiegészítőkön.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #184775 üzenetére
Mikori 190LE-s? 2018 után már van GPF meg minden szar.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180998 üzenetére
Sajnos az uj A4ek szarok. A normalis torsen difit is lecsereltek a fostos haldexre, ezeket quattro ultra-ra kent aruljak. B9 talan meg torsen, de ebben nem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz lord_devil #180998 üzenetére
A nagy többség mit csinál vezetés közben városi forgalomban?
Én például nem a telefont, tabletet, infotaintment rendszert buzerálom, ráérek a manuális váltóval foglalkozni.De, szabad A4-et venni, de kompromisszummal: vagy drága pénzen javítható váltóval, vagy olyannal, amivel dolgozni kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #180998 üzenetére
A 204, 218 és a 245 az többségében s-tronic. A 275 már van néha tiptroniccal de a 300LE felettiek azok amik gyárilag azzal lettek szerelve és nem rendelésre adták csak mellé.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180986 üzenetére
A szereloim szerint az s-tronicot erdemes elfelejteni. Ha mar 3.0 tdi is jatszik, akkor abbol tiptronicot nezzel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #180655 üzenetére
Keresnék csavar boltban olyan menettel szárat vagy akár csavart, aztán hegesztés vagy forrasztás, oda szerintem rézzel is elég odapöccinteni, ha találsz rá embert
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #179995 üzenetére
Nekünk elég volt a sima termosztátot cserélni.
@Mágus: Van ilyen a CAYD-ben is? Ott is cseréltünk termosztátot, de úgyis lassan melegszik illetve vissza hűl.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #179976 üzenetére
Ez most B8 Paszuly, vagy B8 A4?
Mit jelent nehezen?Novum Forum Siculorum
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #179976 üzenetére
Ez csak a 2.0-as B8-at erinti gondolom.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lord_devil #173104 üzenetére
Féktisztító.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lord_devil #173082 üzenetére
Először takarítsd ki.
-
Attix82
addikt
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Üdv.
Ha a gáz nincs jól bekalibrálva eltolja a benzines részt is és szegénynek hiszi a keveréket. Pedig nem az.
(#168684) bitpork Befecskendezők "romlanak", eltolódik egy idő után.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Tipik gázosra alakított autó, kicsi lesz a gáz injektor. Rá kell írni vagy injektort cserélni. Persze mindez csak akkor áll ha szűrők, reduktor, csövek jók.
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Tömítéseket, csöveket, légtömegmérőt át kellene nézni nem-e tömítetlen/rossz.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167629 üzenetére
Csak a Dpf miatt kell.
-
rob210
nagyúr
válasz lord_devil #167629 üzenetére
A kipufogógáz oxigénszintje alapján feszültséget generál ami az ecuban elég komoly folyamatokat indít meg.
Ez alapján dúsít vagy szegényít a befecskendezők állításával. Ha rossz komoly erőtlenséget füstölést tud okozni. Hosszú távon kinyírja a katalizátort dpfet etc.Renault power
-
bul07
nagyúr
válasz lord_devil #167629 üzenetére
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
válasz lord_devil #167629 üzenetére
katalizátor működéséhez, motor helyes működéséhez, stb....
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167487 üzenetére
Én csakagyárit tenném, főleg amióta sok a bosch alkatrész megszopatott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167474 üzenetére
Szerintem megdöglött a lambada.
To all: Mit lehet pucolni egy lambdaszondán? 2 állása van, működik, vagy nem működik. Ez a dízel lambda amikor elkezd elhalálozni, jellemzően motorfék üzemben túl dús keverékre panaszkodik, amikor 0 a befecskendezés, mert beakad a jel és folyamatosan adja a jelet, akkor is, amikor nincs gázolaj az égéstérben, csak friss hegyi levegőt pumpálnak a hengerek. Ezt persze a motorvezérlő nem érti, mert elvileg 0 a befecskendezés, nem vár lambda jelet, erre dobja a kódot.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #167478 üzenetére
A szonda (hapci, morgó és a többi) a legkézenfekvőbb. Van akinek bejött a takarítás van akinek csak a csere. De lehet becsöpögő injektor, EGR vagy akár MAF szenzor is. Élőadat nézegetés nélkül elég nehéz bármit is mondani - nekem meg különösen mert nem tudom mik a helyes élő adatok
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #167474 üzenetére
Talán egy takarílás segít. Talán.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
c00per
tag
válasz lord_devil #166165 üzenetére
Az enyembe en meret alapjan vettem rugot,mert gyari szamra hozott mindenhol olyanokat is,amiknek koze nem volt az autohoz.En ugy csinaltam,hogy megneztem a gyari sachs rugok mereteit a sachs katalogusban(atmero+magassag), es ezek alapjan neztem melyik lesz jo az enyembe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #166177 üzenetére
Ha a színkódnak megfeleő rugó került bele, akkor csak arról lehet szó, hogy a régi össze volt ülve. Idővel mindegyik tekercsrugó összeül kicsit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #166165 üzenetére
A tiéd S-line? Milyen színkód volt a régi rugón?
-
lord_devil
tag
válasz lord_devil #166165 üzenetére
Mágus, megkérdezhetem mit gondolsz erről?
-
-v-
addikt
válasz lord_devil #166168 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #166165 üzenetére
Penteken le tudom merni, az enyem 11-es facelift elotti. Viszont normalis lehet, az s-line-on 3 centi a gyari ultetes, lehet az a rugo az alap a4 hosszat adja.
[ Szerkesztve ]
-
Killer01
őstag
válasz lord_devil #160778 üzenetére
Nálam anno ugyanez volt 5-ös Golfon, ott a komplett kapcsolót kellett cserélni.
-
simonjoe
őstag
válasz lord_devil #159990 üzenetére
Én meg Őket fogom választani, ha eljutok majd odáig.
http://dpfcleaner.hu/Joe
-
L1ZRRR
senior tag
válasz lord_devil #159987 üzenetére
Városban enyém is 250-300 km-t bír 1 regen között. 183 k km
De ezt legalább látod, hogy csinálja, és csinálsz 1 plussz kört.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #160007 üzenetére
Gőzös nagy nyomás... osztán csodálkozik az egyszeri ember h összeomlik a dpf.
Nincs még jobb ötletem nekem sem, de már vizsgálom a kérdést lévén engem is érint.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
momo2828
tag
válasz lord_devil #159987 üzenetére
VCDS-el merre találom ezeket az infókat?
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #159990 üzenetére
Gondold át szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159996 üzenetére
Majd légy szíves számolj be ha megcsinálták a tisztítást. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a tapasztalat velük. Ha esetleg tudsz nézzél majd megint egy VCDS-t ugyanarról amit belinkeltél. Oil Ash a legfontosabb érték, hogy mennyire tudják lenyomni.
Amúgy az jó hír, hogy még nem volt ilyen hibajeled, az azt jelenti, hogy eddig soha nem lépte át a küszöbértéket és rendben letudott minden regenerálást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #159987 üzenetére
Hamuval van tele, nem korommal. Ki kell pucoltatni. Az olil ash a hamu, 0,175-nél már cserés a dpf vagy tisztításra szorul.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159984 üzenetére
Kényes téma a DPF, nem érdemes vele sokat várni, mert mást is tönkrevághat elég szépen. Ha 280km-nél volt 12g akkor olyan 400-nál állhatna neki elvileg legkorábban, mert olyan 19-22g körül kezdni el a regenerációt. Mondjuk ha városban használod akkor 300km alatt könnyedén televeri a DPF-et.
VAG DPF teljes verziójával tudsz mérni Oil Ash tartalmat ami fontosabb mint a többi szám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159982 üzenetére
Csalószoft ki lett belőle ütve vagy ez a motor nem volt érintett? Ha megkapta a szoftverfrissítést akkor nem csoda ha 400-500 km után regenerál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159978 üzenetére
Volt nézve VCDS-el, hogy mennyi időnként regenerál vagy csak érzésre mondod?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #152386 üzenetére
Elvittem szerelőhöz és azt mondtam old meg.
ATE fékfolyadék, fagyállót nem tudom milyen márkájút rakot bele.
Eddig még működik a kiskocsi.Novum Forum Siculorum
-
Killer01
őstag
válasz lord_devil #150559 üzenetére
Ez is érdekes, nekem 70 fokos olaj alatt emlékeim szerint még nem kezdett neki soha.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #149530 üzenetére
Mindent lehet, de nem éri meg. 500 euró egy új, ha mindent kicserélnek benne, csak a ház marad, akkor lehet spórolni valamit, de a ház is kopik belül, szóval jobb egy új.
diablo1984 Eldugult mind a 4. A gázolajszűrő ebben zárt, csak ha szétvágnám, de most erre nincs időm, majd ha kész lesz, akkor szétfűrészelem. Amint kiveszem a tankból a pumpát, lövök képet a tank belsejéről(talán holnap), hogy ott mennyi van. Egyenlőre kerítenem kell edényt mert majdnem tele van a tank és 70 literes.
Ha valamivel bele lehetne fotózni a RAIL csőbe, az lenne még érdekes látvány számotorkra. Holnap kipróbálom az endoszkópos kamerát, hátha látszanának a reszelékek. Tele van az is.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #147567 üzenetére
Szia!
Én ajánlom, mert olcsóbb mint a márkaszerviz
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Gyula84
veterán
válasz lord_devil #147168 üzenetére
nekem is remeg enyhén, de inkább csak hidegen meg alapjáraton 2.5 motor gondolom ez is a rossz jeladós porlasztó miatt van
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147168 üzenetére
1000-nek kellene lennie
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147166 üzenetére
Emelt fordulaton megy ilyenkor? Nem lenne, szabad rázkódnia. Minimális vibráció normális, ez dízel, de nem láttam, nem hallottam, csak találgatunk. Videó van a motorról hidegen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #147162 üzenetére
Nem remeg, didereg.
-
atos19881101
senior tag
válasz lord_devil #147162 üzenetére
Ránéznék a befecskendezőkre.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
havri1
félisten
-
veterán
válasz lord_devil #146829 üzenetére
Este olvasgattam a témában. Az EFB akku töltése is magasabb feszültséget igényel.
Az én töltőmön 3 program van:
- motorkerékpár
- autó 14,4 V, 3,7 A
- AGM / téli töltés 14,7 V 3,7 AVajh' megfelel-e az EFB-nek az utolsó 2 közül valamelyik?
Azt már tudom, hogy az EFB a gazdaságos start-stop akku; az AGM-nél egyszerűbb kivitel, viszont a hagyományos akkukhoz képest 2-3x olyan jól bírja a terhelést és tartósabb. Annyira nem drága, a 70 Ah-ás Varta EFB kb. 33 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lord_devil #146804 üzenetére
Megnéztem, végzett a töltéssel, max 75 perc alatt.
Tavasszal a Saabomat hosszú órákon át töltötte fel, kb. egy éjszaka alatt.Szerk: a hétvégén apám autójának a 9 éves akkuja következik. Ma azt mondta rá a villamossági szerelő, hogy 70%-os. (Izzót cserélt)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lord_devil #146801 üzenetére
Köszönöm! Van rajta "varázsszem"; és valóban logikus, hogy akkor nem lehet AGM.
A kíméletesség jegyében inkább hagyom a 14,4 V-on, garázsban töltöm (14 C). -
MunezXBK
nagyúr
válasz lord_devil #144340 üzenetére
Amazon, 529€.
-
freaghill
őstag
válasz lord_devil #143056 üzenetére
Mennyi az annyi?
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #142819 üzenetére
Nem baj...
Ha majd megtelik veszek egy Jazz-t azzal a 2.0 TFSI 211 lovas motorral amit az A4-esekbe szerelnek.
Kisebb kaszniban biztos nem fogyasztana olyan sokat.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Tudják rendesen pucolni a gyárit. Forró levegővel ellen irányba+vibrációval kvázi gyári újra. A vegyszerek tönkreteszik, azzal nem próbálkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #141240 üzenetére
És csak h ne a levegőbe mondjam: utángyártottnál igen gyakran előferdül, hogy a szenzorok helye nem jó és/vagy nem lehet beszerelni , mert a szenzorok pozíciója fizikailag lehetetlenné teszi. Bár az igazságtartalmát nem tudom, de olvastam olyat is h a méhsejt szerkezet a kínainál inkább lódarázsra van méretezve, ezért megkergül a szenzor.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Mérni érdemes, és mielőtt telítődik, egy ultrahangos tisztítással lehet nyerni még pár 10k km-t. Utána érdemes eredetit venni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz lord_devil #141236 üzenetére
Azért 2000 km még nem okoz "mindmeghalunk" történéseket.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #139809 üzenetére
Örök életűnek mondják, de aki szereti az autóját lecseréli.
10 év vagy 150-200 ezer Km ajánlott a csere.Bizony szintet se árt ellenőrizni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139800 üzenetére
Mindkettőt írja és egyikhez sincs semmi feltétel.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #139793 üzenetére
Csak ennyi egy ilyen autóról?
Középkonzolon van légbeömlő a hátsó utasoknak?Novum Forum Siculorum
-
Arcképgyáros
válasz lord_devil #139793 üzenetére
Szép gépezet.
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #139768 üzenetére
A 40 HD képet
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139750 üzenetére
Évjárat?
Nem lesz válasz, amíg hiányos a kérdés. Az első hsz első mondata, hogy ha kérdezel, akkor alap adatokat adj meg.
-
gzbotii
nagyúr
válasz lord_devil #139745 üzenetére
Én sokáig nem kaptam a megfelelő olajat online shopban, érdeklődtem Audi márkaszervizben, mondták, hogy kb mennyi lenne, aztán végül kaptam egy shopban és az lett. Szóval szerintem a márkaszerviz is megér egy próbát.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139745 üzenetére
Váltókód nélkül nincs válasz.
-
lord_devil
tag
válasz lord_devil #139727 üzenetére
[Erre] esetleg valaki? Vagy vehetem bármelyiket?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #133806 üzenetére
Nem láttam még azt a szoftot.
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #133482 üzenetére
Az új kódok 4 betűsök: [link]
CJCA
CJCB
CJCC
CJCDNekem 2011 A4 2.0 TDI 210.000 km, vagy 5 év.
Gondolom neked is.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #131137 üzenetére
Előbb a kábelköteget kell kimérni, sokszor az okozza.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lord_devil #129705 üzenetére
Olajból 5W30 vagy ha küldöd akkor 5W40 is mehet bele. Márkából meg ami szimpi a húzónevek közül (Motul, LM, Mobil1, stb).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #129535 üzenetére
Oké, elhiszem, hogy ezek az új CR nem melegednek úgy ahogy kellene.
Ezt te is mondtad, AsusBoynak is problémája van a melegedéssel, brumi1024nek is a Q3, nekem is az A4-gyel.
Ezek szerint le is nyelném, hogy #fosdizel és nem melegednek.
De akkor, hogy is van az, hogy Mágusnak rendesen melegedik úgy ahogy kell? A varázsgömbnek ekkora befolyása lenne?
Várom AsusBoy véleményét. Ő csütörtökön cserélt termosztátot, új MAHLE.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #129237 üzenetére
Alapbeállítást kell csinálni neki. De ha visszajött a kód, lehet nem is a fojtószelep volt a gond, hanem a kábel.
-
AsusBoy
senior tag
válasz lord_devil #128821 üzenetére
Eddig,hogy ha el is érte a 90fokot (peldaul 5-10fok kinti homerseklet kozott) a hűtővîz akkor mindig lement 75 fokra es ott beallt. Ezt itt forumon is tobben alatamasztottak,hogy ez ilyen. Ilyen a crtdi motor.
Olajhőfok meg tartja magát üzem melegen.
( Autopalyan gondolom tartaná a 90fokot de îgy hogy városrol városra, falvakrol falvakra jársz kelsz. Egyszer 90km/ó val egyszer meg 50el).Szoval en ugy érzem. Ez csak egy megérzés,hogy a termosztátnak semmi baja.
Vagy mégis? Computer ezt nem tudja kimutatni? Hibakódot nem generál?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #128287 üzenetére
2000-től van bennük. leállításnál van csak szerepe. Elzárja a levegőt, így simábban áll le, védi a kettőstömegűt is a nagy vibrációktól. Benzinesnél nincs ilyen gond, amint megszűnik a szikra szép egyenletesen leáll. A dízelnél, amíg van üzemanyag az égéstérben, addig forog, hengerenként áll le.
Geli. : csak akkor vedd ha bármikor tudsz rá 500k-t költeni, nem csak megvétel után.
prannk: 1 bart. a va 1,3- at, a vb 1.5-1,6ot
A 1749v max. 1,3 bart visel el tarósan.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127770 üzenetére
A nyomaték egész szépen nőtt, szépen érezni ahogy a gázra lépsz és meglódul. A fogyasztása ahogy nézem nem nőtt jelentősen, bár nyári érték van bennem hogy ott 4,6 l volt, most meg ugye hideg van. Na meg sokat tesz hozzá hogy előtte nem virgonckodtam vele annyira, most néha rálépek és élvezem hogy van gyorsulás, 140-150-re hamar felszalad. Bár nem mértem előtte de emlékszem hol mennyivel mentem régen ha odaléptem, ezeken a szakaszokon sokkal hamarabb vagyok ott sebességben mint előtte. A kipörgésgátlót is csak télen láttam működni, most amikor akarom, persze 1-2-ben.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #127770 üzenetére
Nem pont arra gondolt a kolléga.
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127753 üzenetére
Én voltam Mágussal.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #127552 üzenetére
Meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak.
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #127552 üzenetére
utólagosan beszerelt kódos, GPS re gyanakszol az szívná?
Mondjuk sokat merül ez biztos, vagy gyári hibás az akku vagy szívja valami. A töltés rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127364 üzenetére
AsusBoy, Piwi és mások akiknek gond van a visszahűléssel.
https://1drv.ms/f/s!Ak2GX_6j5WDNuAJB23xSVB-X-oj0Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127351 üzenetére
Nyugi. Nincs semmi baj az autóddal.
+15 fokig az enyém is lefele mozdul.
Van itt egy hosszabb dombocska.
Ősszel jövök lefele. Kb 2-3km hosszú motorfékkel 4. 80km/h végig auto fűtés és a víz hőfok mutató egy keveset lemozdul.
De az olaj marad 82-83. De ahogy elkezdek haladni már is vissza áll.Szerintem normális hogy 2km alatt 80nal van olyan légáramlat ami a hűtőben a vizét lehűtik.
Novum Forum Siculorum
-
Danex
addikt
válasz lord_devil #127351 üzenetére
Nekem is lassan kúszik fel, alapjáraton 3/4-re tekert fűtéssel 2-es ventilátorral vissza is hül.
És kell egy kb 12 km( fele falu 50-el, fele főút 85-90-nel), 2K fordulat mellett a 90-es vízhőfokig.
-
do3om
addikt
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Szintén.
Nagyon lassan megy fel (nem nyomom neki). Ha nem fűtök akkor kicsit segít. Olyan helyen lakom ahonnan elindulva sokat kell gurulnom. Ha vigyázok a gázzal simán haladok 10-15km-et úgy hogy a vízhő alig indul meg (persze rendes mínusz fokban). Lejtől vagy max fűtésen gyenge gáz mellett szintén képes lefelé mozdulni 90-ről.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
freaghill
őstag
válasz lord_devil #127325 üzenetére
Igen, 1500 alatt nem ajánlott, így jön is, hogy kb. 2k RPM körül kell váltanod, hogy ne essen túlságosan le a fordulat.
-
aero.
veterán
válasz lord_devil #127325 üzenetére
Nem sokszor vezetek dízelt, de melegen én 1600-tól használom kis gázzal először, ott már nem remeg, de szerintem tökre érezni, amikor már nem egészséges neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest