-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok. Benzines Passatot szeretnék, a felhasználás módja miatt. (most 1.9PDTI van, imádom, de felesleges).
A kinézett autó egy 1.4TSI, 2011.11 havi gyártás.
Sokat olvastam a témában, de minél többet olvasok, annál nagyobb a katyvasz.
Addig eljutottam, hogy van a régi, első verzió, ami a nagyon gáz, aztán jött egy ráncfelvarrás, szélesebb vezérmű lánc, és a szíjjas. Utóbbi már túl drága nekem.
Tudna valaki segíteni, hogy a hibák ismeretében, egy állítólagos 81e km futott autónál, hogy lehetne ezeket a dolgokat kiszűrni, hogy egyáltalán érdemes e belevagni?
Vagy engedjem el végleg a kérdést, és mást vegyek?
Az autóról annyit tudni, hogy német, már itthon van, állítólag garantált 81e km (hát hogyne), vezetett szervizkönyves (na persze).Köszönöm!
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #145643 üzenetére
Igazából semmi, csak öreg, és már kicsit leharcolt. Apró bajai vannak, amiknek sosincs vége. Mindig rossz rajta valami. Klíma, zár, mikorkapcsoló, ablakemelő, stb stb. Már meguntam.
Nem, ezek, meg még a 2.0 se dpf - es ha jól tudom.havri
-
havri1
félisten
válasz MunezXBK #145642 üzenetére
Jó, nyilván van ilyen is, de nem hinném, hogy ez olyan, bár, ahogy belül kinéz, "családi" koszos. Akinek vannak csemetei, biztos tudja mire gondolok
Bal hátul parkolási sérülés, annak ellenére, hogy tele van elektronikával, tehát vélhetően nem tapasztalt gkv tulaja volt...fene tudja
Jellemzően azok az autók, amikbe 4 évesen 2-300e km van, azok nem családi autók, hanem diesel, és egy személyes. Autópálya, aktatáska, stb. Kormányon a bőr ép, váltón szintén, kuplung pedál sincs kopva.Ennél a motornál (melyiknel nem...) fontos a futott km, és az az idő alatt raforditott szakszerű karbantartás, javítás.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145702 üzenetére
Van igen! De külön extra, tehát nem fix comfortline, highline stb alapfelszereltség.
Opció, amit a megrendelő kérésre X-elnek bele új korába
Utólag is beszerelhető, csak vélhetően ha gyárilag nem raktak bele, nincs elektromos kiépítése, tehát ez okozhat fejtörést.Kideríteni nagyon egyszerű. Alvázszám alapján le kell kérni az autó adatait, itt: [link]
A riport 3-ik fejezetében, az autó felszereltségnél ha van erre bejegyzés, akkor gyárilag tettek bele, ha nincs, akkor sajnos nem. (fizetős a szolgáltatás, de megéri szvsz, sok minden megtudható utólag is, néh amég a km is....)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145708 üzenetére
Enyém is az, sajnos azt kell mondjam, rá kellett jönnöm, ezek a felszereltségi szintek nem jelentenek semmit, csak azt, hogy minimum mit kell tartalmazzon. De láttam már comfortline passatot fullos felszereltséggel is.
Amúgy akkor valószínűleg nincs benne, mert ez tényleg azonnal forró levegőt fúj, ha működik.
autoDNA-t ajánlani tudom, nekem 2234 ft-omba került, de legalább tudom, mivel adták ki az autót. Körözve nincs, mást nem tudtam meg. Sógornőm BMW-je viszont minden fontos adatot tartalmazott, törés, javítás összegét, km futást, szóval működik, amennyiben a szerviz fel is viszi az adatokat..
Magyar srác csinálja, én telefonon beszéltem vele, mert természetesen elbaxtam az alvázszámot, Z helyett 2-est diktáltak, így összeomlott a riport. Tanácsolta, cseréljem ki az első 2-eseket Z-re, de így se lett jó, majd megint hívott, hogy a következő 2-es is Z, így jó lett 3x fizettem, de 2-t azonnal visszautalt paypalon, segítőkész!Szerk: A szaki azt mondta, hogyha 1-2e ft feletti összeget kér érte a rendszer, akkor lehetnek érdekes adatok, alatta nem biztos..(alvázszámod töröld sztem, nehogy baj legyen, bár..sok mindent nem tudnak csinálni vele
Jármű előélete 3 bejegyzés, na nekem ott 0 volt, hátha lehet infó!
Fénykép 13 , szintén 0 az enyém, kíváncsi lennék az eredményre!Amit most megyek megnézni:
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145724 üzenetére
Kicsit utanajartam ennek. Valami törvény vagy szabály alapján, azokba az országokba, ahol az évi vagy legalábbis a téli napi középhőmérséklet x alá megy, ott kötelező ez. Német, Ausztria benne van. Tehát azok az autók, amik ezen országokba készültek, tehát a piac ez, ott benne van az elektromos rasegites.
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145726 üzenetére
Ráálltam most erre, mert nem tudom, a ma megvettbe benne van e.
Öcsémét teszteltük, akkor kapcsol be, ha a külső hőmérséklet 6 fok alá esik, és a benti fűtés maxra van állítva, azonnal működésbe lép, nem állítható másképpen.
Ma voltam megnézni egy B7-et, meg is vettem, baromira tetszett, de a nagy átvizsgálásban el is felejtettem megnézni
Ha az elmélet jó, akkor kell benne lennie, mert németben lett értékesítve új korába. Ha nálam lesz, beszámolok róla.
Amúgy ahogy nézem elég sok van használtan, bontva eladó, lehet érdemes beleépíteni, baromi sokat számít.
Már csak azt nem tudom, a vizet fűti e, vagy csak a rajta áthaladó levegőt. Tehát a radiátorba van kötve, vagy az egész elé van rakva, és csak átfújja e a levegőt rajta. Képek alapján nem patron, tehát inkább utóbbi. Előbbi jobb lenne, motornak nem tenne rosszat...
Azt tudom, hogy Németbe elvileg állófűtést a környezetszennyezés miatt tilos használni. Ezt meg tudná erősíteni vagy cáfolni fórumtárs, aki kint él régóta.havri
-
havri1
félisten
válasz Zizmand #145729 üzenetére
Igen, B6-tól van.
Viszont ez a hamar jön a meleg, nagyon sok mindentől függ.
Nekem a B5.5-be nagyon lassan indul meg, és ezt szóvá is tettem egyszer a szerviz alkalmával.
Akkor mondták, sajnos előfordul, hogy a sok lerakódás a lamellákban egész egyszerűen eltömíti a radiátort, és gyakorlatilag csak közepén átszalad a forró víz.
Ezért nem hatékony. Mosást meg lehet próbálni, de a csere a biztos megoldás - esetemben -.
Régen trisóval járattuk a rendszerben nyáron a sima desztvizet, az kimosott mindent (teherautó). Mostanában ezt nem mernémhavri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145740 üzenetére
Okés, mindenképpen.
Végül bevállaltam az 1.4TSI-t, kipróbáltam, megnéztük diaggal is, biztató egyelőre.
Nagyon sok extra van az autóban, ez fogott meg elsőnek, de személyesen az állapota. Patika szó szerint, nem láttam még ilyen szép állapotban 6 éves autót. Egy idős bácsié volt, sajnos agyvérzést kapott, ezért adja el, már nem vezethet. Jelenleg a papírozása folyik, nagyon remélem, minden zökkenőmentesen fog menni, és mihamarabb átvehetem. Sajnos az autó honosításhoz szükséges dokumentumok közül pár még kint van, elvileg már postán, úton.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz i-sti #145743 üzenetére
Köszönöm srácok!
Nem, az nincs, és sajnálom is. Sok felesleges dolog, de a 10 légzsák, dupla digit klíma, 8 hangszóró, kulcs nélküli indítás, park assist, fény és eső érzékelő, fáradtság érzékelő, komfort index, kanyarkövető fény, fényre sötétedő külső és belső tükör, sí box vagy mi, középen peca befér , 17 gyári alu, kodlampa, smink tükör, fűthető ablakmosó, auto hold, start stop (egyből kiiktatom-turbo miatt), meg már nem is tudom. Sok apróság, amit sose kértem volna, de lehet egyszer jó lesz. De xenon az nincs. És navi se.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz simonjoe #145759 üzenetére
Igen, a második az:
7E6
Heat accumulator system/additional heater:
Electric auxiliary air heaterDe ezek szerint akkor nem ország specifikus, ez is hülyeség, simán rendelhető opció, mert a B7-be meg nincs:
7E0
Heat accumulator system/additional heater:
W/o heat accumulator/auxiliary heating[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Ülök a váróban, vizsgázik a kocsi. Üvegfal, ülök vele szemben. Tegnap atneztem, 2 izzót cseréltem, egyet hátul, egyet jobb elől, helyzetljelzo. Fényképezik az autót, erre lámpa fel, bal első helyzetljelzo sötét. Lol. Ezt is csak párban...
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145764 üzenetére
Ez még a régi, eladás előtt rendberakatom
(#145763) molnarpeter: Ez egy ebayes ledes hülyeség, kaptam vagy már nem is tudom honnan van. Amedig működik nagyon jó, de nagyon hamar kiég. Nem érdemes ezekből ledeset tenni úgy veszem észre. Beltérbe párat kicseréltem, azok viszont jól jönnek, sokkal erősebb fényük van, szeretem.
[ Szerkesztve ]
havri
-
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145912 üzenetére
Benzines, legalábbis a turbós/központi befecskendezéses sem erre való. Nálam is ez van, pont beszéltük is a múltkor ha jól emlékszem.
Ezért választottam TSI-t, de mint kiderült, ez sem ideális városba. Sima szívó benzines kellene, de olyan nincs.
Majd kiderül, hogy muzsikál használat alatt, hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145917 üzenetére
Érdekes, ugyan azokat a köröket futjuk. Nekem is vitara volt az első kiszemelt, grand vitara, benzines. De ami tetszett, felszereltség pl, az már 4-5M,az sok érte szvsz.
Mazda 6 volt még, de odáig nem jutottam el, megtetszett a tsi. Tegnap nézegettem használtautón, van 2.0 tsi 230le mondjuk az nagyon full... 1 évesen 68e km
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Jorus #145928 üzenetére
Én értem, csak nem jóra ment a válasz. Nem tudom miért, de telefonról rákattintok, mire megírom, eltelik fél óra, már azt se tudom kinek válaszolok és mit
Azt hittem ő nem érti hogyan kell screent csinálni.
Mindegy, megyek vissza a megszokott helyemre, további jó fórumozást, hibamentes kilométereket nektek.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Morris #145941 üzenetére
Bár nem tudom pontosan milyen autód van, de a passat nekem (B5.5) az összes ajtónál beázott.
Az ajtó kárpit alatt, az ajtó belső borításának belső felén a víz folyik szépen lefelé. Üvegeknél ami befolyik, arról van szó.
Alapban ez a lemez, egy peremben lévő gumián szerű anyaggal van ragasztva/szigetelve, na ez x idő után gyönyörűen kiszárad, porlik, vagy egy esetleges ajtó szerelésnél (mikrokapcsoló, zár, ablakemelő stb), annak összeszerelésénél már nem zár jól. Szóval ha esik az eső, akkor nem az ajtó alján folyik ki, hanem szépen a kárpit alatt, a kéder gumin belülre, és egyből a szőnyegre.
Könnyű ezt reprodukálni. Valaki locsolja kintről az üveget, te meg belülről lesed. Ha megjelenik a kárpit alján a víz, ott ázik be.
Sokáig észre sem venni, mert a szőnyeg baromi vastag, a hő és hangszigetelő réteg megszívja magát. Szar kiszárítani. Nekem ki kellett szedni a 2 első ülést, kibontani a küszöbnél a szőnyeget, és úgy lehetett felhajtani. Ha hiszed ha nem, 4 cm víz állt a taposókban. Mákom volt, mert az automata váltónak az elektronikája (jobb első taposó) kicsit meg van emelve, és egy műanyag dobozban van. Nem érte el pont, inkább a 2 hátsó taposóba folyt.
8e-ért gyári pasztával (made by mozaik)/ oldal megcsinálták. Azóta nem ázik be.A másik sarkalatos pont az akkumulátor alatti rész. Gyárilag 2 vízelvezetője van, egy baromi szar gumi zárósapkával, ami nagyon hamar eltömődik levelekkel, porral, sárral. Egy idő után az esővíz miatt ez megtelik, és átbillen a pollenszűrőnél, egyenesen a légbefúvókon folyik be a víz az első taposókra.
Én egy laza mozdulattal mind a 2 gumit kitéptem (szar hozzáférni, tornázni kell a tűzfalnál rendesen), azóta nem volt gond. Nálad nyilván nem ez, mivel száraz.ott.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
RCD310 MP3 fejegységnek van gyárilag USB csatlakozója? Ha nincs, pótolható? Ha igen, hol van?:-)
AUX a könyöklőben..havri
-
havri1
félisten
Köszi, jövő héten kiderül.
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #146123 üzenetére
És kanyarodáskor a ködlámpa világít vagy a nappali? Segédfényre gondolok.
Szvsz elég rossz megoldás ez a nappali fény ott lent, olyan, mintha ködlámpával menne az ember.
Nekem sokkal jobban bejön a ledes a lámpatestben, az egyértelmű, hogy nappali fény.
Sajnos az enyémbe is ilyen van mint a képen.Usb-re, sajnos nem néztem meg amikor lehetőségem volt rá, de annyit láttam, hogy fehér ipod kábel lóg ki a kesztyűtartóban. Bízok benne, hogy van benne MDI, és okosítható olcsón az USB funkció. Hétfőn vizsgázik a kocsi, kedden rendszám + papírok + teljes belső takarítás, szerdán vehetem át.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Zolás #146183 üzenetére
Azért lehet találni, de tény, nagyon nehéz. Sajnos sok autót meg kell nézni, hogy valóban jót találjon az ember, és sokszor kompromisszumot is kell kötni. Esetlegesen felszereltség vagy egyéb tartozék tekintetében, a minőség javára.
Jól tetted, hogy vittél hozzáértőt, és kiderültek a turpisságok. Sajnos sok esetben viszont így is nehéz rájönni, nagyon alapos munkát tudnak végezni eladás elött egyesek[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #146299 üzenetére
Ezt valami motorkód vagy valami alapján is meg lehet állapítani?
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz #89874944 #146326 üzenetére
Semmit nem dobott...Több VW szerelőnél jártam, mindegyik mást mondott. Kopott motor, rossz égés, stb. Már elkönyveltem, és végül egyszer véletlenül derült ki, hogy az EGR nem jó. Ledugúzta, és egyből megszűnt a prüszkölés, és a fehér füst. IFA szag továbbra is megvan sajnos. Vélhetően okádta be a kipufogóból a gázt az égéstérbe, és hidegen ezért járt egyenetlenül.
Nem azt mondom, hogy Nálad is ez van, csak a fehér füst és a szag volt ismerős..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #146371 üzenetére
autodna riportba nem volt olyan, hogy az alvázszám alapján hányszor kérdezték le az autó adatait?
Ha pár db-nál több, aggodalomra adhat okot. Vajon miért nem adták el ennyi ideig, stb?havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #146374 üzenetére
0? Hm, nekem mintha 1 lett volna, a sajátom.
Dátum nincs rá?havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #146400 üzenetére
Melyik ez a szentendrei autó? Itt lakom, lehet ismerem.
SZerk.: Ja a Golf. Azt sajnos nem ismerem.[ Szerkesztve ]
havri