-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147301 üzenetére
Mennyi idős, és óra szerint mennyi van most benne?
Ennél a motornál (eddigi infóm szerint) nagyon fontos a valós km, egyrészt a vezérlés hibája miatt, másrészt a korom/koksz lerakódások miatt.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147324 üzenetére
Berlin minden, ha jól látom (a tulaj is?), ez így még akár jó is lehet.
Német nem áll neki tekergetni, egyszerűen nem érdekli - szvsz -.
Ami esetleg fura, hogy ua a kézírás. Mekkora az esélye annak, hogy éveken keresztül ua az ember írta a szervizkönyvet? Mindig ő írt?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147324 üzenetére
A könyv elején kézzel van kitöltve, vagy a gyári fehér matrica van benne?
Meg az első üzembe helyezés hivatalosan ki van töltve?
Ha kamu a könyv, ezek általában kézzel vannak kitöltve.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147328 üzenetére
Ugyanaz írta sztem, nézd meg a 2-eseket. Inkább az furább, hogy a toll is ua Igaz az aláírás más.
Bár lehet sok krimit nézek, és faja minden.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz schlaci #147343 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Én Vw-s szervizben cseréltettem olajat, MAHLE olajszűrő szintén, de nem figyeltem, amikor felrakta. Annyit mondott, hogy ezen fordítva van, mint általában, tehát kifelé áll felfelé a szűrő, de dupla peremes, gondoltak a kicsöpögő olajra is.
Nem lehet, hogy köze van a sok láncfeszítő/olajnyomás problémához ennek?havri
-
havri1
félisten
válasz schlaci #147363 üzenetére
Én nem tudom, csak azt, hogy nekem is ilyen motor van a gépben, és szeretném kímélni. Most lesz majd nemsokára vezérlés csere, és nem akarom kinyírni. 82e van benne, és még a gyári vezérléssel megy, most kezdett el első indításnál zörögni. Kb heti 1-2 alkalommal 1-2 mp-re.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz csiben1 #147393 üzenetére
Igen ott. Nekem ott valahol szivárgott be sajnos. Nem néztem az alját, lehet ott is van olyan rész, ahol be tud folyni. Az biztos, hogy amióta kiszedtem azt a gumit (2db), azóta nem folyt víz a szellőzőn keresztül.
Másik pont, a kárpit alatt lévő lemez szigetelésénél. Oldalról.
Üveg külső részénél van egy perem, de nem zárja 100%-osan,némi víz belefolyik az ajtóba. Ezzel semmi gond, mert le van szigetelve, és az ajtó alján van kifolyó. Akkor van gond, amikor az ajtó belső felén ez a szigetelés már rossz, akkor a csukott ajtónál, a keder belső felére folyik a víz, egyenesen a taposóba.Teszt : ajtót nyisd ki, kívülről valaki öntsön vizet az üvegre. Ha a víz az ajtó alján folyik ki, jó. De ha a kárpit alsó részénél is megjelenik, akkor lakatos, és szigetelés pótlása.
Rohadt nagyot szívtam vele éveken át, ősszel..
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Morris #147400 üzenetére
Igen, ezt elfelejtettem én is mondani. Körbe kell csekkolni, melt elölről hátra tud folyni.
Ha a szőnyegen már áll a víz, akkor azt fel is kell szedni, ülések ki, küszöb és oszlop díszlécek fel, majd a szőnyeget felhajtani, hogy kicsöpögjön.
Nagyon vastag a szönyeg, magába szívja önerőből ebben az időben sztem nem szárad ki. Nálam még neccesebb volt, mivel a jobb oldala is ázott, a jobb első ülés alatt van (volt, mert már eladtam) a válónak az elektronikája. Szerencsére kis lábakon állt, de nem vízhatlan a doboz. Ha az beázik..TT5 váltó..havri
-
havri1
félisten
válasz csiben1 #147445 üzenetére
Kárpit le, takaró lemez le. De vigyázz, ablakot is ki kell kötni hozzá, mert törik a műanyag! 2 bumszli gumi mögött le tudod kötni. Körbe szépen van a tömítés, azt kell cserélni.
Nem fog kiszáradni magától, rengeteg víz van ott. A szőnyeg van vagy 5cm vastag, egészben áll a víz.
Fel kéne szedni, és kitámasztani valamivel, hogy kicsöpögjön a víz. Lakatos..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz csiben1 #147454 üzenetére
Egy hosszú hsz-ben a múltkor leírtam már.
Küszöbnél, illetve a B oszlopon meg kell bontani a takaró műanyagot, hogy alóla a szőnyeget fel tudd szedni. Illetve az üléseket természetesen. Légzsák, elektronikára figyelj!Alul az ajtóban pár nyílás van, nincs gumi, legalábbis nekem nem volt. Az ajtó és a belső lemez között van egy tömítés körbe, az rohadt szét/öregedett el. Lehet gyárit is kapni, vagyis régen volt.. Amúgy valami hasonló öntapadós profilt keress.
Viszont ameddig nem csinálod meg a tömítést, felesleges szárítgatni, egy eső, és ua.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Ilyen olajat kapott utoljára a verda. Maradhat, vagy cseréljem le másikra, amikor a vezérlést csinálják? 1.4TSI
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #147540 üzenetére
Szerintem Te meg fogsz őrülni ettől a regenerálástól Kapcsold ki azt a programot
Minap hallottam egy beszélgetést, miszerint az üzemanyagon is nagyon sok múlik. Prémium gázolaj, kevesebb korom, kevesebb gond a részecskeszűrővel. hosszabb távon lehet benne valami. OMV-t ajánlják, mert talán az az egyetlen kút, ami osztrákoktól hozza a premiumot, nem adalékkal javítja fel.
Nem tudom, mi a valóságtartalma, én shell v powert tankolok évek óta, nem volt gondom sose üzemanyaggal, bár azok más motorok mind.
Átállok OMV-re most én is, kíváncsi leszek van e különbség. Mondjuk pár év múlvahavri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #147542 üzenetére
Jut eszembe! Nézd már meg pls legközelebb, ha a kocsiban ülsz, hogy ha az ESP-t vagy ennélk most hogy is hívják, ha kikapcsolod, világít sárgán a kapcsoló, vagy csak az órában jelzi sárgával, hogy kikapcsolva (illetve szöveggel is írja?)?
Mert nálam minden gomb világít pirosan alapból, de ha valamit kikapcsolok vagy be, akkor sárgán világít, ez nem.
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #147562 üzenetére
Az az ESP nem? Vagy ennek is több generációja van?
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz HookR #147584 üzenetére
Eladó..
Viccet félretéve, használható, de nekem nem jó. Zene miatt vettem, viszont nem találok olyan frekvenciát, ahol nem zavarná be semmi. Sistereg sokszor, na meg van egy akap zúgása, nem tetszik.. Ez a második, elsőt is elajandekoztam.
Vettem inkább USB csatit, és probléma megoldva.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Omv max motion 95 vagy 100 az ajánlott?
Eddig diesellel jártam, fűnyíróba meg keverék kelletthavri
-
havri1
félisten
válasz bitpork #147605 üzenetére
Én a screen mirror-t (vagy mi a neve, kivetítés) hiányolom ezekből. Kellene egy viszonylag nagyobb felbontású 7" kijelző, ezzel a támogatással, és azt küld rá az ember, amit akar.
Nekem RCD310 van csak, és szenvedtem tegnapig a zene streamelésével, de megjött az 1e ftos USB kábel az MDI.hez, és kész, ennyi. Viszont most találtam egy ilyen videót YT-n, de az istenért nem értem mit csinál, hogy neki működik. Nekem nem.
havri
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
Na mész a... Gyönyörű autó, grat
Remélhetőleg apróság csak a baj.. Teljesítményt nem vette el?Szerk, ja olvasom, nem a tiéd, nem baj, akkor is szép
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz BUZZLGHTYR #147715 üzenetére
Az tényleg elég soknak tűnik. Ez 5-ös manuális váltó, vagy TT5?
Nekem az 19pdtdi TT5-el 130-nál pörgött kb 2700-2800-at. A 2.5TDI V6 pedig 150-nél pörgött ugyanennyit. Nagyobb motor, hosszabb váltó.
A mostani 1.4TSI 6-os manuálissal nagyon durva. 130 kb 2400-2500 (ha jól emlékszem, de mindjárt megnézem)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz focvis #147928 üzenetére
Pontosan. A hőcserélőn csapódik ki a pára, ameddig működik, addig folyamatos a lecsapódás, semmi nem kerül vissza az utastérbe, de abban a pillanatban, amikor megszűnik a reakció, melegszik a "radiátor", és nem köti le a párát. Gyakorlatilag a levegő egy csupa vizes "radiátoron" megy keresztül, ergo szárítódik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz CharlieDrop #147933 üzenetére
Ne is mondd..ismerős szitu. Volt már, hogy a jégoldót belülről fújtam
Amúgy én még az enyémben lévő klímát a mai napig nem tudtam kiismerni. Fogalmam sincs mikor működik, mikor nem..ha aktív is, vajon hideget fúj e, stb..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz cool13 #147942 üzenetére
Nekem pl nincs is eco. Van egy auto, egy ac, és egy dual, oszt kész.
AC-t néha magától visszakapcsolja, mármint úgy értem, hogyha kikapcsolom, akkor leállításig úgy marad, viszont ha újraindítom az autót, random ac is online.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogyha teszem azt van 0 fok, beállítom auto módban 26 fokra a tekerőt, és ha az AC on, akkor valóban ráküldi a hideget esetleg a pára miatt?
Tehát később melegíti fel az autó utasterét, ha az AC on?
Ugye itt már írták, hogy direkt hajtásos a klíma 2006 után, tehát maga a kompresszor állandóan megy. Nekem ebből az jön le, hogy teljesítmény, fogyasztás UA, ha fúj, ha nem, mivel a kompresszor működik. Csak a rendszerben nem keringeti a gázt. Na innentől vesztettem el a fonalat.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Cirmos #148013 üzenetére
Hivatalos márkaszervizben ez vastag lesz. Nekem 320 körül mondta a munkafelvevő, rákérdeztem most amikor a kulcsot csináltattam, és ez csak irányár.
Óbuda, Mozaik u. Én inkább hozzáértő szerelővel csináltatnám, gyári szettel, töredékéből kijön.
Az az olaj nem belevaló.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #148039 üzenetére
Szerintem alvazszam szerint kéne keresni, nem vagyok benne biztos, hogy mindegyik egyforma.
havri
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Trollok komolyan
- Elemlámpa, zseblámpa
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorolaj és szűrő topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- C# programozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
- DF83 V2 daráló
- VENNÉK: Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact légszűrőt/légtisztítót
- uj Intelligens WiFi 230V dugalj - energiafelügyelettel Smart Plug Tuya smart plug, tobb db
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs