-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #27362 üzenetére
Nem lehetséges, mert II-es golf nem jött ki katalizátoros diesel motorral.
A II-es golf 1.6 os diesellel volt szerelve turbós verzióban.
Ehhez viszont nincs katalizátor párosítva.
Tehát neki nem a gyári motor van benne, amiből következik, ha le van rendesen papírozva, hogy kaphat kék matricát.
De Magyarországon nem adnak ki átalakítási engedélyt ha nem típus azonos motort szerelsz be.
Tehát csak olyan motort tudsz belerakni ami gyárilag volt szerelve az azonos típusba.
II-ben pedig nem volt katalizátoros motor, szóval valahol üti egymást a két dolog.De majd jönnek a legnagyobb diesel és golf guruk és megmondják a tutit, mert akár tévedhetek is.
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz MunezXBK #27599 üzenetére
"Nem akartam állandó vendég lenni futóművesnél + görgőzősnél."
Ezt felnije válogatja...
Tavaly akkora kátyúba mentem bele hogy aszittem kocka lesz a felniből, erre csak egy pici szitálás lett a kormányon 90-100felett... [link]
Olcsó 16-ost láttam már gumisnál megforgattva, majd elszédültem tőle
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz MunezXBK #27603 üzenetére
A gyári felnik nehezek és van bennük anyag szal bírják a strapát, bár nem is azokra gondoltam
FoBCRaistlin: itt van pár kép [link]
rob210: svájcban elég magas a dízel autók környezetvédelmi adója, nem véletlen van ezekből kevés arra fele...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz MunezXBK #27638 üzenetére
Te jó isten... Kár, hogy nics hányós ikon...
Vaaagy mégis. Miért nem mozog?Ha tudsz képet, tényleg megnézném.
Anno elgondolkodtam mi legyen vele.
1: Tuning kinézet, és marad a gyári teljesítmény.
2: Gyári kinézet, és menetteljesítmény tuning.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #27669 üzenetére
Van egy jól bejáratott hifis helyem ahol szoktam vásárolni ha építés van.
CSak itt egész jó árak voltak, ezért rutinosan csináltam egy próba rendelést.
2.000.- szóval nem basz a földhöz, de pont ezért nem rendeltem be náluk a kiszemelt szettet.
Mondtam is a srácnak, hogy még jó, hogy nem itt rendeltem be.
1.900.- került többe a megszokott helyemen de legalább ki is küldték.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #27704 üzenetére
Ezek direkt erre utaznak.
Amúgy elég veszélyes cucc, hamar megmarja a fényezést, aztán bachatja az ember.Balu: a dörzsis műveleteket inkább hanyagold, mert nyomot hagy a legkisebb érintése is. Néhol szoktam használni ilyen dörzsis szivacsot (persze a másik felét), de a dörzsis részt még előtte letépem, nehogy véletlen is odaérjen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Templomegere
senior tag
-
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #27808 üzenetére
Minek minek. Mert ha a gyerek hátul szeretne mittomén' Alma együttest hallgatni ne kelljen ordíttatni a rádiót, hogy hátul is rendesen hallható legyen, közben meg elöl nem győzi az ember túlkiabálni a zenebonát. Fader-en pöccint kettőt hármat a gyerek máris boldog ők meg elöl beszélgetnek. Többek között ezért.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #27828 üzenetére
alsó közép kat, az elmúlt 1-2évig dobozhangú valami, hallotam is meg 1-2 fejjel kapcs szó szerint hallottam, közép kat felső részébe már jók valóban.
V.Stryker: állt vizsga helyen nem szoktak autót enni
de aszt hiszem hogy az autó klubbnál volt olyan hogy áttolták egy apró ért a vizsga soron és megmondták mi a szitu, meg tán lehetett is náluk vizsgáztatni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz MunezXBK #27840 üzenetére
Az egyik szerelőm, szóval igen.
Családi ismerős, nem bántja.
Meg amíg nem volt nálam sütöttem a fincsi husit. Ha meg kellett volna kocsi, ott volt egy Jetta vagy egy SX-4."Mármint a kocsi a szerelőt?" Ezt most nem értem
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz MunezXBK #27843 üzenetére
Szóval csak mert piros...
Amúgy amikor kórházban voltam, akkor pár napig anyós is próbálkozott vele.
Aztán amikor harmadszorra sem sikerült elindulnia a ház elől, akkor majdnem feladta.
Másnap nagy nehezen elindult vele, de azt mondta soha többet.A kocsi nem bánt senkit aki tisztelettel közeledik feléje.
TaaT: egyet értek. Az én kocsimon lévő változtatások nem bántanak senkit. De egy olyan kocsi az ön és közveszélyes.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #27875 üzenetére
Tudom én azt. De amostanit még elbrja a kuplung, a 200 pacit már nem fogja, mert az már 400Nm fölött van jócskán.
200 ló fölé nem ajánlott húzni az ASZ-t ha használni is akarod, nem csak versenyre, ennyi tartalék van ebben a mociban, amit még mindenféle kockázat nélkül ki lehet aknázni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Gaming notebook topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- További aktív témák...