-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #23624 üzenetére
Nincs más hátra le kell cserélni... [link]
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #23677 üzenetére
És miért baj ez? Pont ez a lényeg. A váratlan meglepetés. Jönnek a rózsaszín inges, álló galléros, lengatyás, belőtt sérós cicafiúk a sportkocsinak nevezett autóikkal és hazáig sírnak olyat kapnak a kis dízel kerregőtől. Amúgy is! A kóros feltűnési viszketegségtől szenvedő emberek vegyenek hondát. A japán lemezárugyár termékével aztán keményen lehet rajkodni a telepen. 40km/h-val egyesben 5000-es fordulaton, nevetségesen ordító kipufogóval, kikönyökölve, a napszemcsi alól azt lesve, hogy mindenki minket néz-e már a lakótelepen. Na az má' raj. A dízel nem. Teccikérteni?
-
8th
addikt
Egyik barátom pár éve adta el az mk1 1.8GTI-jét (112le). A kipufogórendszert leszámítva tuning mentes volt. De amit azt a minimális többletet amit a kipufogó hozott azt a kopott motor el is vitte szóval kb akkor tudhatta a gyári teljesítményét az autó. Simán büntette vele a 150ló körüli autókat. Egy Golf 4 GTI biztos megvan vagy 1.3 tonna vagy még több, az meg volt 850kg körül. A plusz 40ló nem hoz annyit, hogy ellensúlyozza ezt a többlet súlyt.
-
8th
addikt
De, hogy ne csak offoljak. Audi A4 RWD: [link]. Ez se lesz szar ha elkészül. Már csak azt sajnálom, hogy az AudiMaxPower team abbahagyta a versenyzést.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz AMD Power #23771 üzenetére
Én azért többre számítottam. Visszafele fent volt az utánfutón egy önjáró fűnyíró + a csomagtartó tele volt hányva annak tartalék alkatrészeivel. Srác azt mondja nyári gumival mért vele 4.4literes átlagot is. Szerinte fixen 80km/h-ra beállva ha nem kéne lassítani gyorsítani megállni országúton elketyegne ~3.7liter körül. Na az ülését viszont nem tudnám megszokni. Akárhogy fészkelődtem a derekam nem ért hozzá az ülés háttámlájához. Vagy ha igen akkor rövid idő után a lábamnak volt kényelmetlen az üléspozíció. Azért jó volt kiszállni már kezdett kicsit fájni a hátam. De lehet csak én nőttem túl nagyra
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz rob210 #23928 üzenetére
Volt szerencsém munkahelyemen egy 1.1 Van -hoz. Általában 50-200kg teherrel egy személlyel futott de sosem állt meg 8liter alatt városban, autópályán dettó. 7,5-8 liter. Országúton 6-6,5 nem racsingolós üzemmódban. Ismerősnek is s55 van. 5ajtós, full fapad. Egy ilyen picsa könnyű bódéhoz képest ő is panaszkodott a magas fogyasztásra. 6,5literes átlaggal azért több 1.4 verda elmegy a Puntóénál nagyobb bódéval.
-
8th
addikt
válasz AMD Power #23997 üzenetére
Kicsit olyan mint ha az új A4-nek és az mk2 Toledo-nak egybegyúrták volna a seggét és feltapasztották volna egy Octavia hátuljára. De nekem bejön szerintem faszán néz ki. Kéne.
A minap láttam egy VW UP-ot a városban. Nagyon kretén orra van. Viszont a képek alapján nem gondoltam hogy ekkora. Egyáltalán nem kicsi autó ezen meg is lepődtem. Egy G Astra mellett állt a lámpánál és nem volt sokkal kisebb nála. -
8th
addikt
Flame war!
-
8th
addikt
Hagyd a fenébe az egészet. Kb úgy megy mint a puttó. Értelmetlen csere lenne.
-
8th
addikt
válasz AMD Power #24209 üzenetére
Elbaszták az árazást. Már megint. Anno a Lupo/Arosa is tarolt volna ha nem Polo/Ibiza -15% áron akarták volna rásózni a jó népre. Kíváncsi leszek a Citigo mennyivel lesz olcsóbb ennél. Annak legalább autó formája van elölről csak a többi része "érdekes". Ha városi kisautó kéne max 2.3M-t adnék érte többet nem.
-
8th
addikt
Szerintem meg de. Megveszel egy kis pöcsköszörű 1000ccm-s autót 3.382.000 forintért ("White up") és nincs benne ESP? 3,4millióba ez nem fért bele? Ne vicceljenek már. Arról nem is beszélve, hogy az autó a városhatárt jelző táblánál kb meghal. Papíron szép az a 75lóerő kár, hogy ~6200ig kell pörgetni érte nyomatéka meg semmi, konkrétan még 100Nm sincs. És ez nem is az alap hanem az idézőjelben erősebbik motor. Ha nyomod neki (muszáj ha haladni is akarsz) kapásból elfelejtheted a relatív alacsony fogyasztást, erre ráraknak az 1000ccm-s cipős dobozra 185-ös gumikat? Bravó. Amíg kapni itthon 2.550.000 forintért null kilométeres 5ajtós Fiat Pandát vagy 2.574.000.-ért szintén 5ajtós Suzuki Splash-t addig szerinted ki fog egy ~800.000 forinttal drágább 3ajtós up!-ot megvenni?
-
8th
addikt
Ez nem igaz. Minden piac lényeges a vw-nek amin jelen van. Ha nem lényeg akkor mit keres itt az up! ? Arról van itt szó, hogy leszurkolsz 3.5milliót egy használhatatlan kisautóért. Városba elmegy oké. És? Te még sosem lépted át a városhatárt jelző táblát? Kampányolnak itt ezerrel, hogy húde 4,5litert fogyaszt. Aham. Ez a nevetséges pöcsköszörű motor 185-ös gumikkal 4,5litert... max ha vontatják. egyébként had kérdezzem már meg volt már neked huzamosabb ideig 3ajtós autód? Elég fasza ám ki-beugrálni a hátsó sorba vagy épp gyerekülést ki-beszenvedni hátra. A másik meg az hiába van várkapu méretű ajtaja az kb pont arra jó hogy ha melléd áll valaki alig tudsz kikászálódni a kocsiból. Német piacot meg kb pont leszarom. Magyarok vagyunk, magyarországon élünk. Idehoztak egy autót ami legalább bukta lesz mint a lupo. Ciki.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Körülményesen használható kicsi autó gyenge motorral nagy fogyasztással. Olvass külföldi teszteket. Mindenhol 6-7liter között fogyasztott. Egy ezres kisautótól az jó kurvasok... Az a 4.5literes gyári fogyasztás egy gátlástalan hazugság. Lupóztam elég sokáig pontosan tudom milyen szar hátra ültetni valakit vagy milyen mikor egy nagyobb bevásárlást követően az első ülés mögé kell bedobálni a cuccokat mert nem fér el a csomagtartóban semmi. Ez arányaiban méreteiben akkora mint egy lupo. Adhatnák akár 2millióért is akkor sem kéne főleg ilyen kretén motorokkal. Az meg külön vicc, hogy egy 2012-ben piacra lépő modellnél a még a legmagasabb felszereltséghez (3,4milla) sem jár az esp. A kényelmi extrákért kérjenek pénzt az addig oké, de a biztonságiakért ne! Vicc ez az egérkamion úgy ahogy van. Ha valaki korrekt törpeautót keres sokkal jobban jár egy Kia Picantóval mint ezzel a cipősdobozzal mondom mindezt vw-audi fanatikusként.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #00809728 #24297 üzenetére
A kiaóbudás ismerősöm pont az ellenkezőjét tapasztalja. Mazda 2-ből ült át Kia Picanto-ba mert nap mint nap azt látja azt tapasztalja, hogy klasszisokkal megbízhatóbb autó. (A Kia Óbuda egyben mazda szervíz is.) Picanto-t vezettem nekem nagyon bejött. Ha lesz rá alkalmam kipróbálom az up! -ot is. Bár nekem sose kéne de hajt a kíváncsiság, hogy milyen lehet.
-
8th
addikt
válasz Jhonny06 #24300 üzenetére
OFF: Ismerősöm 2éve hozott egy Audi A2-t svájcból egy ügyvédnőtől vette, első tulaj végig abban a kerekedésben szervizeltette ahol vette. 1.4pdtdi (gyárilag 90lóerős) S-Line. Az üveg panorámatetőt és a tolatóradart leszámítva minden létező és rendelhető extra benne van amit csak rendelni lehetett hozzá. Reg.adóval, vizsgával mindennel cakk pakk megállt 2.1millióból. Az A2 a valaha gyártott legmegbízhatóbb Audi lassan megközelíti vele a negyed millió kilométert és az ég világon semmi baja nem volt vele. Így is el lehet költeni 2milliót meg úgy is 2.5-3.4-et, hogy valaki megvesz egy ezres alulmotorizált bolhavágent ami városban simán bekap 7litert és nincs benne hely csak két személynek. Kinek milyen igényi vannak ugye.
(#24304) AMD Power : Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Egyszer már előhozakodtál ezzel a gazdag fiú szöveggel akkor sem sült el túl jól. Ott is leoltottak mint a szart... [link] Ha az arcocskádból visszavennél kicsit lehet nem kapnád az oltást ???
Ha csak azt tudod hangoztatni, hogy így a te köreidben, úgy a te köreidben akkor minek süllyedsz le egyáltalán az ilyen csóró prolik közé mint mi? Miért nem a barátaiddal diskurálsz? Lehet mert kinéznek maguk közül? Az elég ciki komám...
Vagy egyszerűen csak vetítesz itt a "proliknak"? Nem igazán lepődnék meg. Volt már rá példa a fórumon... (lásd.: Kolombusz-tibi666)
"yuppi srác"
Ja, max álmaidban koma...
PEACE
-
8th
addikt
Azért ezzel eljárkálnék nagy duzzogva. [link]
-
8th
addikt
Bemásolom mert onnan linkelni nem enged:
1. Mi az a TimeSlip?
A timeslip az a papírfecni, amit rendes dragpályákon minden induló megkap a futama végén. Szerepel rajta a futam összes mért paramétere: reakcióidő, 60 láb, 1/8 mérföld idő és sebesség, 1/4 mérföld idő és sebesség.
Gyakran ezeken kívül még szerepel 330 lábas (kb. 100 méter) és 1000 lábas idő is.
Ha volt ellenfél, akkor az ő eredményei is szerepelnek a papíron. Pl itt van egy amit én kaptam Santa Pod-on.
Mivel ez a website elsősorban a gyorsulásnak az eredményekkel kapcsolatos vetületével foglalkozik, egy igazán találó név szerintem. Csak nem papíron, hanem online adjuk ki mindenkinek a saját timeslip-jét.2. Mi az az ET és trap speed, 60 láb? Mit jelent, az, hogy 10.4 @ 128?
Egy gyorsulási futamnak több mérőszáma is van. A legfőbb a rajttól a célig eltelt idő, angolul elapsed time, röviden ET. A másik jellemző a célvonalig elért sebesség, angolul trap speed. A sebességet az utolsó 20 méter megtételéhez szükséges idő alapján számolják. A harmadik legfontosabb mérőszám a 60 láb, angolul 60 feet. (18.288 méter) Aki látott már gyorsulási versenyt, az tudja, hogy a legtöbbször az első pár méteren eldől a verseny, így nem véletlen, hogy a versenyzők szeretik tudni, hogy milyen jól sikerült a táv első része.
A 10.4 @ 128 a két legfontosabb adatot, az ET-t (mp) és a hozzá tartozó sebességet (km/h) jelenti röviden.3. Mi az a rollout?
A rollout az a távolság, amit rendes dragpályákon a jármű az álló helyezétől az időmérés indításáig megtesz a jármű. Tehát az ET azt mutatja meg, hogy mennyi idő szükséges az adott járműnek a versenytáv-rollout távolság megtételehéz. A rollout tehát "ingyen" van.
Bár Magyarorszán a nemzetközi gyakorlattól eléggé eltérő módon mérnek a fotocellákkal, a rollout mindenhol létező fogalom, ahol nem a zöld lámpára indul a mérés.4. Mi az, hogy nettó, bruttó idő?
Saját találmány a magyar viszonyoknak megfelelően értelmezendő a gyakran jelentősen különböző eredményeket. A bruttó idő tartalmazza a reakcióidőt is, a nettó idő a megindulástól eltelt időt jelenti (=ET).
5. Hogyan történik az időmérés a versenypályákon?
A nemzetközi elfogadott módszer szerint a rajtvonalnál 2 pár fotocella van a talaj sikjától pár centi magasságban. Az első a pre-stage, a második a stage. E két fotocella kapcsolja a karácsonyfán a két fehér lámpát: akkor gyullad ki a fehér fény, ha a jármű kereke átszeli a fotocella vonalát. A pre-stage csak arra szolgál, hogy a versenyző tudja, hogy közeledik a stage-hez és innen óvatosabban kell aroszolnia előre, egészen a stage lámpa felgyulladásáig.
Ezután a sárga és a zöld fénnyekkel indítják a versenyt, de az időmérés nem indul el! Akár 10 másodpercig is állhat valaki a zöld lámpánál, mielőtt elindul, csak a reakcióideje lesz nagyon rossz, az időeredményeit nem rontja. Az időmérést ugyanis a stage fotocella újra szabaddá válása indítja. Tehát amint az első kerekek kigördülnek (roll out) a fénysugár útjából. A kerék méretétől függően ez a távolság változó, de a maximális távolság kb. 12 inch. (kb. 30 centiméter) Ha a beálláskor nem azonnal állt meg a stage lámpa felgyulladása után (deep staging), akkor ez a távolság természetesen csökken.
Komoly pályákon még van egy 3. ugynevezett guard beam is, ami a nagyon alacsony építésű autóknál indítja az időmérést, ha a stage fotocella nem válik szabaddá előbb.Ezzel szemben Magyaroszágon rosszabb esetben a zöld lámpa indítja az időmérést, jobb esetben pedig egy kicsit máshogy működő fotocellák. A legprofibb hazai rendszernél pályánként szintén két fotocella van a rajtvonalnál. A pre-stage lámpát a versenyszervezők kapcsolják, ezzel jelzik, hogy lehet beállni. A stage lámpát az első fotocella vonalának megszakítása kapcsolja. Emiatt kicsit nehézkesebb a beállás, hiszen a pre-stage lámpa nem figyelmeztet arra, hogy "lassíts, közel van a stage". A sárga és zöld fények hasonlóan jönnek le és az időmérés itt sem a zöldre indul, hanem a második fotocella fénysugarának megszakítására.
Bövebben: http://www.timeslip.hu/gyik.php
-
8th
addikt
válasz runner 125 #24622 üzenetére
Erre is van megoldás: Lupo. E mellett még a 3L is elbújhat
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #24633 üzenetére
Tipikus újgazdag kispöcsű bmw-s paraszt.
-
8th
addikt
válasz Balupapa #24666 üzenetére
Lakott az utcában egy idős házaspár akik egy Daewoo Racer-el közlekedtek. Hosszú évek óta nem láttam az autót azt hittem rég eladták. Mikor kihaltak az öregek és eladták a házat akkor nézem, hogy a fiuk tolat kifelé az udvarból a kocsival. Utóbbi 8-10évben nem nagyon használhatta csóró kisöreg meg előtte se nagyon így lehetett benne vagy 10ezer kilométer de lehet még annyi sem. Aki azt megvette nagyon jó boltot csinált.
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #24773 üzenetére
~30°C-ra melegedett aszfalton téligumival racsingolni...
-
8th
addikt
Haverommal terveztünk, hogy kigurulunk KKL-re. Nemrég kapott ismerősétől versenyautóról kukázott 17-es slick gumikat mondván ők úgy is kidobnák de gyorsulni még jó az. Tegnap ment pár próbakört a környéken, hogy megnézze mennyire tapad. Úgy kellett hazatolni a kocsit. Eltört a féltengely. Délután felhív asszongya' csináljak más programot mára nyugodtan. LOL
[ Szerkesztve ]