-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
válasz Oracle #28975 üzenetére
én sokat szívtam (játszottam) fékkel , a vége az lett hogy CAR tárcsa , ATE betét , és tökéletes működés , teljesen elégedett vagyok , pedig aki ismer az tudja ilyen nagyon ritkán van . Nehéz és gyors az audi , szóval csalódni nem fogsz . CAR tárcsák a legolcsóbbak , olasz . ATE betét pedig a legdrágábbak közül van , de így bevált . Az olcsó tárcsa olcsó betét kombót még nem próbáltam .
-
Templomegere
senior tag
válasz Templomegere #27687 üzenetére
üdv!
audihoz keresnék ABS kockát .
hátha valaki éppen egy ilyennel szemez
hidraulika :
8E0 614 111 A audi
0 265 220 408 Bosch
elektronika :
0 273 004 284 Bosch
Csak abs , mást nem tud .na úgy néz ki hogy egy ilyen is jó lenne :
8E0 614 111 E
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz AMD Power #27737 üzenetére
sajnálni azért nem kell
Eladni azt egyenlőre nem szeretném de folyamatosan bennem van , a gond az hogy az autó miden más tekintetben hibátlan gyári állapotú . De ezt úgy értsed ahogyan írom . Hibátlan fényezés , futómű , váltó , motor , fék (ABS agyat nem tekintve) belső , minden pöpec . Nagyon sok pénzbe van , egyszerűen nem érné meg eladnom . Gondolkozom az elgázosításon is . Valamit tennem kell vele , mert így az üzemben tartása folyamatos érvágás. Nem beszélve most erről a két hibáról ami előjött . -
Templomegere
senior tag
-
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
Na .... ma meg kiderült hogy a klíma kompresszor is beszart az audi-n .
Asszem felgyújtom .......
-
Templomegere
senior tag
válasz Mágus2 #26073 üzenetére
és az az 1 bar is teljesen elég alapjáraton . amint gázt adsz már kúszik is feljebb az olajnyomi . Hideg -meleg motor olajnyomi szempontjából édes mindegy , az a szelep így is úgy is kinyit . Azért van szinte minden autóban olajnyomás hiányra figyelmeztető lámpa ill hangjelzés . Vicces lenne ha így lenne ahogyan írod , komoly tanulmányokat kellene folytatnia minden autót vezető emberkének .
Persze lehet fokozottan kímélni egy motort , attól baja nem lesz , de normál üzemi körülmények között sem lesz .
Ja és akkor ismét automata váltó , az a balga meg simán felpakolja 5-ig akár ha 50-el megyek akkor is , és minid elvált 1600 rpm-nél ha finoman kezelem a gázt .
-
Templomegere
senior tag
válasz Mágus2 #26068 üzenetére
Erre azért nem vennék mérget . Rendes olajnyomás alapjáraton is van . Ha nem lenne rendes az olajnyomás alacsony fordulaton akkor az a motor nem sokáig menne . Nemhiába van minden olajpumpán nyomás határoló szelep , alapjáraton ez ugye nem üzemel , mert nem éri el a kritikus nyomást , de alapjárat fölötti fordulaton már dolgozhat . Öreg Mercedes motorokon jól megfigyelhető hogy alapjáraton is vígan kiveri a mutató a 3 bar-t , a műszer nem is mér tovább , a pumpa szelepe pedig 4 -4,5 bar körül kezd nyitni , na ezek a nyomás értékek kb 1200-as fordulattól megvannak , innentől nem nő a nyomás , mert a szabályzó kordában tartja . Nem beszélve a mai korszerű motorokról amikben nyomaték egyenes van nem görbe ........... alapjárat fölött már leadja nyomatékának 80-90%-át , akkor azt minek is forgassa a juzer ? Szépen 6-osban 2000 rpm-el elszalad 180km/h-val és kimegy a világból .
Szerintem .
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #25563 üzenetére
akkor nem is a kihajtás szimering hanem a váltó rudazat szimering . Csak kérdezem tényleg , mi abban a drága ha az a szimering elmegy vadászni ? ráadásul elég hozzáférhető helyen vannak általában , még cserélni sem lehet nehéz . na mindegy . amúgy szerintem nem az lehet inkább a gond hogy az ott lévő szimering nagyon vékony "húsú" tehát a külső és a belső átmérő között minimális a különbség így elég kicsi , sőt minimális a rugalmas felület . Így hamarabb kikészül a szimering .
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #25552 üzenetére
francba , akkor ha szivárog a váltó kihajtás szimering mehetsz a seathoz reklamáni . Garis csere
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #25527 üzenetére
szerintem ehhez vezetési stílus kell , van olyan stílus ami jobban igénybe veszi a kihajtást , és van olyan amelyik nem . autója is válogatja , melyik hogyan bírja . Nekem egy 1978-as mercim van annak nem folyik semmi , pedig mindig 1-ben parkol , a 1997-es audimból sem folyik semmi az P-ben parkol automata váltós autók nagy százaléka a kimenő tengelyt ékeli ki , az ugyan az mint ha 1-ben hagynám a manuál váltósat .
Egy jó szimering nem tud felvenni más formát , mivel gumi .a kerete pedig fém . a keret az fix , az csak csavarhúzóra vésőre vesz fel más formát , a gumi pedig gumi , éppen azért hogy tömítsen . Egy megöregedett szimering pedig ha áll ha megy az autó az ereszteni fog .
kézifékes parkolással sincs semmi gondom , de télen jó pár autó jön befagyott kézifékkel ))
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #24381 üzenetére
ehh , nem az audiról van szó , bár azoknak van a legszebb bele mostanság
Az 1978-as mercimnek 1000x igényesebb a műszerfala , középkonzolja mint ezeknek , meg legyen mondjuk egy 1984-es e30-as bmw . Nem tudom , nem értem miért elég a Seatnak ez , szerintem +0.5% költséggel platformon belül meg tudnák oldani Jó persze ízlés kérdése is a dolog , mert ugye neked tetszik és 1000 másnak is , tehát velem van a baj
-
Templomegere
senior tag
válasz #00809728 #24377 üzenetére
olyanokat ettem reggelire
Az utolsó csavarig felújítottam , 100% állapot , tökéletes volt , abban az időben (1995 körül) közel 700e ft-ot ráköltöttem ..... elkészült , élveztem minden pillanatát egyszer haver kölcsönkérte ő segített sokat a szerelésnél , oda adtam neki ......... másnap reggel nem jött ......... felsétáltam a műhelyhez messziről láttam valami feketét , szarrá törve , közelebb érve tudatosult bennem az bizony a rityó ............. lett belőle ford escort xr3i + kp
-
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #24361 üzenetére
nem tudom , nekem ezek a seat belsők olyan semmilyenek , tiszta kopogós műanyag . Ha lenne benne egy rendes szép kellemes tapintású formás műszerfal , középkonzol , teljesen más kocsi benyomását keltené .
-
Templomegere
senior tag
Audi ? szerintem mindegyik úgy kalkulál hogy figyeli a sebességet az üzemanyag szintet és az átlagfogyasztást .
Nekem ha akarom a teli tankra kiír 300km-t ha akarom akkor meg 900-at . Csak kezelés függő a dolog . és ez egy 1997-es audi .
7.5 átlag ? de akkor 2wd és kézi váltó .
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #22305 üzenetére
jah )))
de már pár hónapja fent van , és egy hülyére várok
-
Templomegere
senior tag
-
-
Templomegere
senior tag
válasz Babetta-X #22278 üzenetére
van bennem is kérdőjel persze , autó agya hogyan reagálja le stb . lambda szonda mit szól hozzá , stb . az is lehet hogy szarabb lesz mint volt , hamarosan kiderül .
Az biztos hogy ezeket azért veszik hogy növeljék a befecs mennyiséget , na de most kipróbáljuk az ellentétét
ki fogom majd próbálni 4.0 bar-on is , egyszer
-
Templomegere
senior tag
válasz #00809728 #22274 üzenetére
akkor tévedsz
mechanikus benzin nyomás szabályzó van ebben . Pumpán semmi nem változott. kicsit könnyedebben végezheti a munkáját
Van ugye a befecskendező hid , ebbe a hidba vannak beszerelve a befecskendezők . A hidban áramlik a benya a beállitott nyomáson . ami most 3.5 helyett 3.0 bar lett .
gázadásra a vákumos szabályzás rádob 0.5-0.6 bar-t tehát dúsitja a kevérket .Szóval jelenleg annyit értem el hogy picit szegényitettem a keveréket . Egységnyi idő alatt a nyomás csökkenés miatt kevesebb benyát fecskendez be .
-
Templomegere
senior tag
ma beszereltem egy állitható benzin nyomás szabályzót
3.5 bar-ról levettem 3.0 bar-ra az ü nyomást , kiváncsi leszek a fogyasztás változásra
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #22207 üzenetére
hogy tudd mit is veszítesz
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #22205 üzenetére
omv-t akkor hamar próbáld ki , úgy hallom ki akarnak vonulni Mo -ról .
-
Templomegere
senior tag
A6 Q 2.8 Triptronic
csak városban és csak rövid távon (1-2km) , és nem is tiposva (csak ritkán) sikerült ezt összehoznom,
ha városban közlekedek és kezelgetem is akkor 100km / 22l
ellenben ha finomkodok akkor ki tudom hozni 14.6l /100km -re is
országút finoman 7.9-8.6 , terelgetve 11-14
ez van ezt kell szeretni
-
Templomegere
senior tag
válasz Babetta-X #22122 üzenetére
én csak 25 éve szerelgetem a roncsokat , igaz volt időszak amikor csak hobbi szinten űztem . Hogy túl is licitáljalak ,én nem sok hanem rengeteg szíjat szereltem már be, fel stb .
de nem akarom leszűkíteni csak a szíjjakra , befecs fúvókái, izzítógyertyái stb mind sokkal gyengébb minőség mint régen .
: INDIA ? TÖRÖK ? KINA ? hát mik ezek ????
olyat hogy made in GERMANY bosch -ból már nem nagyon találsz .
amúgy írtam én gates szíjat ?????
conti , dayco
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
válasz Templomegere #22102 üzenetére
-
Templomegere
senior tag
BÚÉK!!!!!
-
Templomegere
senior tag
válasz dízelracer #21449 üzenetére
1 hét nyugi
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #21303 üzenetére
Mi is szeretnénk még egy lurkót , de mi sem merjük meglépni , egyrészt attól is félünk amit te írsz , na meg attól hogy asszony munkahelye hogyan reagálna az újabb gyerekre ..........minimum 80% hogy kitennék a szűrét miután visszament dolgozni
pedig nagyon nagyon szeretnénk még egy gyerkőcöt !!!!!!
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #21046 üzenetére
nem is a megállásra vagyok kíváncsi , az várhatóan menthetetlenül szar lesz , oldal irányú mozgásaira és a vonóerő átadásra fogok figyeli , mit is tud a kotro mint hajtás önmagában téli gumi támogatás nélkül .
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #21032 üzenetére
a kérdés az hogy mikor került OT arra a Ghia-ra . Mert régebben ( kb 3 éve) simán átment bármi az OT szupervizsgán . Sajnos akkoriban még mindent lehetett . Manapság (1-2 éve) kezdik komolyabban venni a dolgot , de még mindig vannak hibák , akár jelentősek is . DE KEZD HELYREBILLENNI . A hibalistát meg át kell böngészni ami jogos azt megcsinálni ami nem azt meg leszarni , és mehet vissza . De még mindig van egy telefonszámom aki tud segíteni
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #20980 üzenetére
én még nem tapasztaltam ilyet
semmi lehúzás nem volt , odavittem , átnézték , megkapta a tisztes kis százalékokat a kocsi , papírok megjöttek irány Bp rendszám megkap go haza és azóta is örömésboldogság . Senki nem jelentett fel Persze vannak azok a fránya irányelvek amiket illik tiszteletben tartani , és van sok emberke aki leszarja ezeket és vannak olyan emberek akik nem szarják le , na ilyenkor lehetnek hasonló "problémák" . Amiket én láttam autókat OT vizsgán ......hát igen ....... és a gazdi vérig volt sértve és ott üvöltözött , egy igazi öreg messze nem OT szintű autó miatt , na ezek az emberek később űzhetnek sportot abból hogy feljelentgetik a másikat .
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #20982 üzenetére
amit 5 évente megismételsz persze még akkor is pénzügyileg megéri , ha olyan az autó.
most már a műszaki vizsga is 5 évente van az OT-s autóra , néztem is amikor elküldtek a műszaki vizsgáról a zokmányirodába 5 éves vinnyetáért.....amikor én vittem a kocsimat OT-re akkor még 2 éves volt a műszaki és 5 éves a OT vizsga , most már mindkettő 5-5 éves és elvileg az OT vizsga egyben műszaki vizsga is de ebben nem vagyok biztos , de valami ilyesmit terveztek ....
-
Templomegere
senior tag
betettem a racing chipet a verdába
Nos lett egy nagy hibaüzenetem : vezérlőegység hiba , vezérlőegység letiltva
hívtam a "gyárat" nem értem mitől , volt a válasz . vigyem vissza az ic-t megnézi és kicseréli ha kell
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #20686 üzenetére
egyik sem jobb , de a VW csoport verdái sem jobbak .
Ami a BMW ill Merci ellen szól az az hogy 15 éve és előtte gyártott autóik sokkal többet kibírtak . Merciről ne is beszéljünk azok az örökkévalóságnak készültek anno , ma meg ............ tucatszarok lesznek lassan .
Nekem ugye audim van , amióta ez van azóta ezzel kapcsolatos fórumokat olvasgatom rendszeresen , siralmas ......
DE nem szabad elfeledni hogy egy BMW és egy Mercedes az prémium márka úgy mint az AUDI is , és jó magyar szokás szerint a szervizt elfeledik rendesen megcsinálni , mert q a drága . Hozzá kellene szokni hogy prémium autónak a szervizelése is prémium árkategóriát képvisel . De ezt sokan leszarják megoldják okosan , amit az autó egy idő után értékelni fog
Ezektől függetlenül tönkre tudnak menni külső segítség nélkül is , nem mindig user error a olog .
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20434 üzenetére
mikor jövök hazafelé Vasárnap ? nem tudok sajnos pontos időt megadni , Egerszalókon leszünk reggeli után Bp , és majd valamikor go haza . De nem az audival leszek hanem az öreg mercivel . Veterán Merci találkozóra megyünk
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20429 üzenetére
vasárnap hazafelé fogok tartani Egerből Mercivel
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20422 üzenetére
futóműve viszont nagyon jó , S-es futómű terpeszkedik alatta, ezért alacsonyabb a többinél rendesen , lehet is vele olyanokat menni hogy öröm és bodogság . Egy Vigándpetend Tapolca mókában mindig benne vagyok
-
Templomegere
senior tag
válasz tomcsi23 #20419 üzenetére
nem várok csodát tőle , sőt , szerintem alig fogok észrevenni valamit , de majd kiderül . Ebbe a kocsiba ez a 193 le öreg v6 motor éppen arra elég hogy megfelelően mozgassa , de messze nem sportos kocsi . na bumm most lehet lesz 210le , nem fog kopogni a szemüregem gyorsításnál
A remény hal meg utoljára
-
Templomegere
senior tag
uraim ! Elkészült a audikához a chip tuning , már csak be kellene ültetni az agyába az új "bios"-t Készítője szerint max 20le lesz a nyereség és némi fogyasztás csökkenés , na meg persze egy kis + nyomaték . Lehet ma bele aplikálom a lelkébe . Így talán átlépi a lóerők száma a bűvös 200-at ...... nemhiába na ezek a jó kis szívó motorok a lehetőségek tárházai
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest