-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
sziasztok
igazabol nem tudom h jo helyen jarok de ha mar skoda-s klub is felteszem itt a kerdesem aztan legfeljebb elhajtotok
szoval adott egy 2003-as Fabia, csaladi auto nagyon patent allapotban feltve volt van benne vagy 45k km . szoval ugy nez ki a szulok nagyobbra akarnak valtani es en kapom meg a kicsiket, fater sajnalja eladni vki olyannak aki szethajtja 1-2even belulez egy 1.2-es 3 hengeres 54 vad paci duborog benne igazabol a kerdes az lenne h milyen motortuningot lenne erdemes rajta eszkozolni h kicsit porgosebb legyen a szentem, NEM versenyautot akarok belole csinalni, de eleg keves a tonnas kasztnihoz az az 54 loero foleg orszaguton autopalyan jonne jol a +kraft. igazabol nem drasztikus beavatkozason gondolkozom, bar nem ertek hozza de jo lenne valami olyan modszerrel kinyerni belole egy 15-20 pacit meg ami nem igenyli pl a motor megbontasat, sportlevegoszuro, chip tuning ilyesmi gondoltam vagy ezek vagy hasonlo technologiak kombinaciojara, nem tudom h lehetseges ez illetve ha igen akkor hogyan, penz reszerol egyelore ne beszeljunk
otleteket megoldasok javaslatokat varok, amiket elore is koszonok, egyelore erdeklodes szintjen van a dolog reszben ezert sem rogton valami tuning kiraly boltoshoz fordulok, majd ha mar legalabb korvonalaiban letisztul a dolog akkor lenne a kovetkezo lepes egy arajanlat kerese
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz fekeandras #9300 üzenetére
na ez az egyik olyan dolog amit nem szeretnek a nitro, egyebkent is erdekes megoldas lenne
egyeb mas otlet javaslat, akar 10-15paci elocsalasara? ugyanis ha egyaltalan nem lehetseges akkor az baj
-
Kickass
őstag
köszönöm mindenkinek a választ, valószínűleg marad az eredeti verzió h a Fabia megy én keresek vmi használtat szülők meg vesznek vmi nagyobbat
-
Kickass
őstag
na ugy tűnik csatlakozok a clubhoz egy 1.2-es kis Fabiaval, fatertól veszem az autót, 6éve van nálunk, uj vásárlás, meg lesz ám az új autó feeling ha 'átveszem'
faternak meg jönni fog valszeg egy Octavia, hát ez van Skodás népség vagyunk lassan 20 éve kezdtük egy piros 105-elés ha már itt vagyok megkérdezem, utolag beszerelhető elektromos ablakemelővel van vkinek tapasztalata? elég olcsóért dobálják gondolom beszerelni se drága, sőt azt még ismerős lehet meg is csinálja nekem a 2 szép szememért
-
Kickass
őstag
válasz DeadMeat #9741 üzenetére
azt inkabb magamba toltom
meg nincs a nevemen az auto, addig nem is csinalhatok vele semmit majd ha sikerul talalni faternak Octavia-t, az meg lehet 1-2 honap
elektromos ablak ugyben koszonom a valaszokat (aktualis ugyis csak februar kornyeken lesz, a hifivel egyutt ), meg a koszontest, kepet is dobok majd fel nem mintha egy full alap Fabia nagy szam lenne, bar teny h szep, a maga kis 45k km-vel ami egy 6,5 eves autonal nem rossz[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
autospecifikus utolag beepitheto kartamaszokkal van valakinek tapasztalata?
INNEN rendelnem, bar azt se tudom mi a kulonbseg a 4 ill. 2 funkcios kozott de azt majd megkerdezem toluk viszont arra lennek kivancsi mennyire stabil hasznalhato egy ilyen, nyilvan jobb valamivel mint egy univerzalis ami esetleg rogton letorik vagy fel se tudom rakni, itt viszont van eleg sok tipushoz meg a kis fabikamra is -
Kickass
őstag
most ez a lopas egyebkent elgondolkoztatott, lehet nem a legjobb topik erre de azert itt is vannak szakik
a riaszto+immobiliser kombon kivul ha akarna az ember + vedettseget az autojara az erne valamit, illetve mennyit? van lophatatlan auto (nyilvan a trailerre felpakoljuk es visszuk verzion kivul mert azert az elegge nehezen kivitelezheto feltunes nelkul)? pl a valtozar, motorter zar, `pajzs` technologia er valamit? tenyleg nem tudjak ezekkel elvinni az autot `labon` vagy csak par perccel meghosszabitja a tolvajok dolgat?
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #9827 üzenetére
ahha ez erdekes, lehet akkor egy bizonyos ertekhatar folott mar erdemes egy ilyenre beruhazni, legalabbis addig amig ra nem jonnek h ezt a technologiat hogyan lehet semlegesiteni, gondolom nem veletlen vallaljak az auto ertekenek megteriteset ha ilyen technologiaval ellatott autot ellopnak
en egyelore a motorter+valtozar kombon gondolkodtam, azert ahhoz eleg sokat kell babralni h mindkettot kinyissa
-
Kickass
őstag
a mi, azaz mostmar en Fabiam talan a kotelezo szervizen volt a markaker-be meg talan amig a garancia elt (2 vagy 3 ev mar nem tudom) azota egyszer se latott markaszervizt, bar egyszer megtalaltam egy nagyon durva katyut regebben akkor talan futomubeallitason ott volt, de ebben nem vagyok biztos
-
Kickass
őstag
és ismét
Sziasztok!szóval igaz egyszer bejelentettem már h csatlakoztam a klubhoz, maradok is de végül is nem a Skoda lett az enyém, hanem most vettem tulajdonba egy 1999-es Seat Cordoba 1.4 SXE-t, két magántulaja volt kereskedést nem látott, magyarországi, remélem sok örömöm lesz benne képek fent
a képek még használtautós hirdetésből valók, majd ha kipuccoltam rakok fel sajátot
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9961 üzenetére
komoly hiba eddig nincs átnéztük azért elég tüzetesen több próbaút is volt, kasztni nagyon egyben van semmi rozsda semmi törés, bár rétegvastagság mérés nem volt (eszközünk nem volt, közelbe meg nem volt ilyesmi) de színek nem ütnek el, szokásos dolgok lesznek kopó alkatrészek szűrők olaj cseréje meg belsőleg is rá fog férni egy kárpit tisztítás
ugye a családi Fabikában az 1,2 3 hengeres 54 lovas van, hát ez első érzésre azért ezerszer jobban megy, igaz kell pörgetni, de nem versenyautónak lett véve
sajnos emelő meg egy két dolog hiányzik azt össze kell majd kukázni, meg akarok egy normális pótkereket mert ehhez csak a 'virsligumis' járt én annak nem vagyok híve, ja igen meg ablaktörlő gumi mert elég rongy és csak maszatol
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9963 üzenetére
alánéztünk, igaz akna nem volt, de aknán is meg lesz nézve még
na látod ez a mankókerekes dolog jó kérdés, most igy hirtelen nem emlékszem sok volt mára a történés de mintha maga a hely nagyobb lenne mint maga a mankókerék, különben fel se vetődhetett volna a dolog
na és megvan az első kérdés is párososik a szentem klimát rányomom szépen kihuzza de ha lekapcsolom egy kis idő mulva ujra párás lesz, valakinek valamelyik autós topikban már volt ezzel problémája csak nem találtam meg ötlet?
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #9968 üzenetére
le kell csekkolni az esetleges beázást, édeskés szag van de sztem az csak az illatositó
de a ventilláció is elég gyér, át kell majd nézni lehet a pollenszűrő sincs már a helyzet magaslatán + hiába fúj hangja van de ereje alig lehet valahol valamelyik cső le van esve, na majd a napokban utána járunk szerintem mikor az olaja meg hasonló dolgokat cseréljük akkor ez is esedékes lesz -
-
-
Kickass
őstag
na ma megvolt az atiras, illetve egy kis szerviz, olajcsere, szurok csereje, feltoltve fagyalloval, uj ablaktorlo lapatok + egy zarhato tanksapka (vajon szegeny elozo tulajnak hanyszor szivhattak le a benzinet ha rajottek nem zarhato a tanksapka )
alulrol is meg lett tuzetesen nezve, se rozsda se olajfolyasegy kis turpissag is kiderult bal hatulja igencsak torve volt, vastagabb a festek azon a reszen, de egesz igenyesen javitottak illetve festettek (gondolom a szervizkonyv reszben ezert is hianyozhat, erre nem voltak olyan buszkek eladasnal), lesz meg egy vezermuszij, valtoolaj illetve valoszinuleg egy kuplungbowden csere is (szeria problema h kb 30ezrenkent elszakad a kuplungbowden, egy idore ezt a reszet biztonsagban akarom tudni). illetve valahonnan kell egy szett legalabb egy szezont kihuzo teligumi szettet talalni (szukos lett hirtelen az anyagi keret illetve a nyariak sincsenek mar a helyzet magaslatan igy most kell egy ami meg elmegy telen gyujtok nyarira, kov telen meg kap zsir uj teli papucsot is)
nagyjabol ennyi
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #10069 üzenetére
mar bocs de szerintem annyira folosleges dolgon porogsz egyebkent, egyreszt ugyis vagy futesz vagy klimazol az autoban, plane hosszabb utakon ergo nincs ablak lehuzva, ha megis akkor meg nem fog letorni a keze senkinek ha kicsit lejjebb kell tekerni az ablakot
masreszt ha 4 milkas autora van della akkor azt a 150-200at mar ne sajnald arra a par + dologra
mondom ezt en ugy h a 10 eves fel millas seatban van hatso elektromos ablak
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
ma elojott reggel az a hiba amit nepiteleten mar olvastam az autoval kapcsolatban, ingadozott az alapjarat a kb 800as helyett 1000-1500 kozott ingadozott, lehet nekem is a befecskendezo rendszer van elkoszolodva, remelem legalabbis, mondtam faternak meg az autoszerelo havernak hogyha szetszedik es cserelik a levegoszurot (is) nezzek meg a pillangoszelepet mert szerintem az elozo tulajai boven leszartak az ilyesmit, hat ugy tunik fater se vett komolyan, most szedhetik szet megint
-
Kickass
őstag
na szelep takaritva meg kapott NGK gyertyaszettet a Cordoba, megy mint az alom, ingadozas erotlenseg megszunt
eloszor majdnem belerugtam mert reggel megint magasabb volt az alapjarat aztan mikor bemelegedett visszaallt a normalra akkor leesett hogy az automata szivato miatt...
igen, nyilvanosan ki lehet rohogni....
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
par nappal ezelott eszrevettem h a frissen feltoltott fagyallo szepen eltunt a tartalybol, rohadjon meg gondoltam, vhol elfolyik de nem am gyorsan hanem szepen lassan, na hamar meglett a problem, repedt volt a tartaly, ok csere
hozza fater csere utan kinyitjuk rohadjon meg a valton meg egy ket helyen megint van valami folyadek, hat a termosztatnal ossze volt kokanyolva a tomites ott is folyt a trutyi belole, most az is cserelve lett remelem ezzel a kalvaria be is fejezodott
most a nagy hidegbe kiderul az akksim hogy birja, ranezesre nem sok jot josolok magamnak de eddig meg minden reggel poccroff indult...
egyebkent ha valaki esetleg tud facelift elotti Cordobahoz (99.06 elotti) kezikonyvet az sikitson, ClubSeat-on is kerdeztem ott meg nem kaptam valaszt, elore is koszi!
-
Kickass
őstag
mostanság azt vettem észre, hogy a fék egy bizonyos állásnál elég rendesen elkezd csikorogni (nem nem satufékről beszélünk ), kb olyan fél állásnál elég durván sivitanak a fékek, felette enyhébb vagy alatta durvább fékezésnél nincs ilyen fémes csikorgó hang, esetleg a tél és a hideg számlájára lehet irni a dolgot? vagy vmi kopik és érdemes lenne átnézni?
-
Kickass
őstag
válasz mokus1 #10273 üzenetére
gyönyörű autó grat, egyébként itt ph!-n is van olasz autó topik (csak elég kihalt..) vagy az autós topik látogatók is szívesen segitenek neked
ugy néz ki h tényleg tipp topp az autó, ha tényleg nincs semmi vele csak beülni kell és menni meg tankolni, akkor szerintem fél miskára meghirdetheted aztán majd ugyis alkudoztok, csak győzzed a neppereket elhajtani a 250-300ezres ajánlatokkal
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz tibi666 #10310 üzenetére
mostaniaknál nem tudom hogy van, de pont tegnap voltunk megmutatni az autóm sógor szüleinek akiknek szintén 99-es verdájuk van, egy sedan Polo classic, hát a Cordobával mellé állva illetve belenézve mindkét autóba, nem sok különbséget láttunk, pontosabban kivül több eltérés volt mint belül
-
Kickass
őstag
Nincs kedvem most átfogalmazni ezért egy az egybe bemásolom amit a clubseat-ra irtam, hátha itt is lenne vkinek vmi ötlete (előre is köszönöm!):
"Kedves (benzines)Seatosok!
Ujabb problémával fordulnék hozzátok, igazából pár ötletre tippre lenne szükségem a hibajelenséggel kapcsolatban hol is kellene elkezdeni a kutatást. A hiba a következő, ma reggel meggondolta magát a Cordobám és nem volt hajlandó elindulni (se nagy hideg nem volt este, előző nap jártam vele de pöcc röff mindig indult), nagy nehezen bebikáztuk a Rangerrel, de nem volt alapjárat, pontosabban ha túráztattam akkor nem állt le amint levettem a lábam a gázról rögtön lefulladt, nagy nehezen átálltam vele olyan helyre ahol nem tilosban parkolok, addigra volt alapjárat viszont gázadásra először ledadogott majd rendesen forgott, ezt minden ujabb gázfröccsnél megcsinálta. A benzin visszajelző is érdekesen áll, tegnap még több mint 3/4ig volt elvileg mikor leállítottam este és kiszálltam, ma mire bebikáztuk meg arra vonszoltam kb 20 métert addigra már csak fél és 3/4 között jelzett. Ami még furcsa h eléggé füstölt (fehéren) bár ez lehet a hideg motor miatt vagy a nagygázfröccsök miatt volt. Olajat megnéztük, egy csepp se hiányzik belőle, a fagyállóval viszont hetek óta szenvedek cseréltünk tartályt illetve termosztát tömítést de még lassan mindig elfolyik valahol. Ötletek, tippek? "
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10396 üzenetére
első tipp az volt, hogy beázott/párásodott valahol, gyertyák teljesen újak, többit nem tudom, most idő sincs már megnézni
egyébként ahogy irtam ugy kezdődött h alapjárat nyista, tartottam a gázt akkor forgott, aztán pár perccel később már alapjáraton se fulladt le, illetve a motornak se volt 'beteg' hangja, de amint adtunk neki egy gázfröccsöt rögtön jött egy pillanatnyi dadogás a hanggal de utána rendesen felpörgött, és a jelenség ugyanez volt párszor megismételve gáz ad/pillanatra ledadog/felpörög rendesen
amit irtál kábeleket, osztófedelet, rotort ha lesz idő még ma csekkoljuk
vizet csak azért irtam h esetleg lehet e valami összefüggés, bő egy hét mulva lesz vezérlés csere mert mióta megvettem arra még nem futotta, akkor ugyis lesz vizpumpa csere is és meglátjuk, remélem nem lesz komolyabb baj és a vezérlés csere nem fog átcsapni motorgenerálba
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10398 üzenetére
hengerenkénti befecskendezős, erőtlennek nem tűnt olaj is rendben van, mondjuk reggel óta nem is próbáltam vele menni, kartergáz se súlyos (úgy tudom azt elvileg érezni is lehet ha már nagyon durva)
benya mol-tól van, általában ott tankolok azzal nem volt eddig probléma
-
Kickass
őstag
újra én
ott járunk h rotor/elosztófedél/gyújtás pipa, tekeri, szikra van elosztófedél sincs repedve illetve ki lett takaritva rotorral együtt, igy viszont benzin pumpa a tipp, lehet nem kap benzint valamiért, holnap vagy kedden okosabbak leszünk, a szerelő akkor nézi meg
-
Kickass
őstag
na meglett a hiba, rohadék hőgomba beszart, 113 fokot adott le tök hideg inditásnál emiatt letiltott az elektronika, kimérték holnap cseréljük, reméljük a kálvária egyelőre véget ér
különsképp vr6-nak köszönöm az ötleteket
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10434 üzenetére
hát ilyen esetben egyébként tényleg a kinek a paplan elv...nekem ésszerűbbnek tűnik egy 7-8 évvel fiatalabbat venni, de ez persze csak az én véleményem
ha egyszer nagyon sok pénzem lesz én is simán veszek egy patent Golf II GTI-t vagy egy Corradot hobbiautónak mikor a Seatot vettem volt itt nem messze Nánáson G60 Corrado, egy bordó fél milkáért adták volna eléggé elgondolkoztam
-
Kickass
őstag
kopp-kopp-kopp
tegnap volt vezérlés csere (szíj+görgő), bár mikor levettük láttuk h tavaszig simán várhatott volna, de utólag könnyű okosnak lennia motort érintően kész a nagyszervíz, tavasszal megnézzük a futóművet meg a fékeket + elbírna egy uj akkut de szerintem marad az is tavaszra, lehet a fékeket megnézzük még e hónapban, a 'gépállattal' tervezek sielni menni ugyh azt lehet muszáj lesz...
-
Kickass
őstag
válasz kisboxi #10523 üzenetére
kompjuterre volt mar dugva a vas vagy meg a talalgatos periodusban vagy? szerintem erdemes lenne elvinni valahova ahol par ezerert kiolvassak (mar ha van hibakod) hogy mi merre es onnan mar egyszerubb elindulni
nemreg nekem is volt problemam igaz nem ilyen, ott is ment mar a talalgatas a benzinpumpatol az ecuig minden, aztan kimertek es kiderult par ezres koltseg lesz
-
Kickass
őstag
ismer valaki olyat aki auto belsokkel foglalkozik?
egesz konkretan arra gondolok, hogy letezik e olyan szaki aki belso teret pofoz helyre, pl nalam elegge csorog zorog a belso terben egy ket muanyag, foleg a kozepkonzol meg talan az ajtoban a muanyag, van e olyan aki azzal foglalkozik hogy ezeket az ellazult elemeket 'megerositi' vagy nem is tudom h fogalmazzam, esetleg lebontja es ugy ujrailleszti hogy pl 20-30k kilometerig ne legyen hangja megintkicsit off, de hatha...
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
ennyibol nehez lesz, talan Opel, Kadet/Corsa A, kis szerencsevel egy Suzuki, vagy futottak meg kategoria lehet Fiat Uno, de ha csak dizelt akarsz akkor a Suzka kiesik
bar ebbol a keretbol, hhmmmm, szinte biztos hogy kell koltened az autora, ezt jobb ha ugy szamolod, hogy mennyit az csak az elozo tulaj(okon) mulik
VW-bol meg esetleg az elso generacios Polo
-
Kickass
őstag
nem vagyok Golf szakerto (meg ugy egyaltalan autoszaki), VR6 ismeri ezeket eleg jol, gondolom ami jobb allapotu arra koltottek, utolagos karosszeria vedelem/uregvedelem vagy valami ilyesmi, vagy telibe fujas elott szepen javitgattak es nem 1mm-es alu lapokkal lett foldozgatva, de az meg ugye nem 2 filler tehat gondolom nem is 190ezerert arulja
viszont ha osszel el is adnad az anyagilag tuti buko, szoval ha nem eletbevagoan fontos akkor szerintem nincs is ertelme megvenni
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Eletbevago, jobb lett volna ugy fogalmazok hogy nelkulozhetetlen.
Ha kell kell, akkor nincs mese.
Akkor ugyis a jelenlegi allapota a donto, at kell nezni meg amit rob is irt kompresszio meres ha lehetseges.Egy haver faterjanak van G1-e, mondjuk megy, csak eleg foldozott szegeny, de ha jol emlekszem az mar a 3. x-ben jar, meg az benyas.