-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
sry hogy ide pofátlankodok csak gondoltam érdekel valakit egy VR6-ost motor és egy Supersprint 1-es golf GTI hátsó átmenő dob találkozása
még egyszer elnézést az offért
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
a név adom ő neki van ilyen bitang hangja, családi cégér, az első
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
köszönöm
de nem az enyém, valahogy nem tetszik az 1-es túl kocka, meg cabrio összekocolná a hajam a szél
amolyan családi, mert mindenkinek benne van egy kicsit a munkálya(mindkettőben) de a fehér van a bátyám névén...én jövöre egy kettes szeretnék/lesz építeni, vagy is kész van már csak az megrendelésre készült, de eladó, csak hát 270-et vissz(ennyit mentük vele, hogy mit megy istense tudja..)....és az én lábam....
erre a fehére meg valamikor készül egy kis turbos moka...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
kinek mi az álma
de ennyiből lehetet volna egy 2-es full VR6-ot építeni, de abban nagyon kis eséllyel van klíma, konfort... meg ilyenek, de halad rendesen és azért még se eszi le az ember fejét(7-13 liter, lábtól függ)
de ez azért valahogy más milyen érzést kelt az emberekben (no meg a csajokban )
mint amikor meglátnak egy 80-as évekből szököt autót.. bár van akinek még is bejön .[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
megjártuk..Zánka..., meg volt az év zárás (nagyon szép a Balaton)
szemtől szemben(az ott egy 3,5 Cabrio )
porsche schwabber alapító tagok
a gép jármű megtáltosodot az A osztályos Supersprint átmenőtől, érzem a nyakamon is.
és 170-nál 4-ben még úgyan akkorát gyorsul mint 3-ban 130-ról ,az 5-diket nem volt még mod kiprobálni, majd ha üres lesz a pálya... ill valami zárt út szakason..de gyanítom hogy most nem 215 lesz a vége
modff, valahogy nem érzem témába illőnek..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #3131 üzenetére
szabadni szabad, csak nem tudok rá válaszolni...(még a kedves bátyám se tudna)
ez a 3. fajta motor benne, és a 3. VR6-os.. tényleg nem tudom kb 7-8 év alatt olyan 3,5-4 milka:Sde valahogy akkor is bepofátlankodonak érzem magam
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
unalmamba össze dobtam valami kis gagyi demot a gépről...
all:köszi srácok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
csak kár hogy a régi 2 részes lökös van rakta és azon a szakáll ...
meg nem hinném hogy nagy motor lenne benne....
amúgy aranyos, de ilyen kategoriában valami 1,8T vagy VR6 az igazi nekem vagy egyel lentebb a a Lupo 1,8T
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
(tudom nem szép dolog reklámozni egy topikban..)
de még is ha valakit érdekel ez a ritkaság lehet érdeklödni nálam, hibátlan meghajtás és futómű, stb...
üdv VR
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem tudom én a ketteseket favorizálom kicsit persze egy kicsikét feljavítva (lásd Der Rennerek)
(azt azért hozzá kell tennem hogy tavaly ilyenkor ezzel hoztuk az új Jettát és nem fordítva )
köszönöm a hozzám való joságot
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Gebriel #3363 üzenetére
igazából lehetne 3-as vagy 4-es golf is.. akár 5 is
de valahogy a kettes formája tetszik no meg hát az se mindegy hogy elmegy 1000km-t bármi fel atrocitás nélkül egy húzamban vagy nem(persze semmi átnézés és semmi javítás nélkül, "úgy ahogy van bele ülök és megyek")
mág hát 1 évnél tovább úgy se lesz benne a 16V motor, ne adj isten G60-as hiába lehet belölük kihozni úgyan annyit, a 6 henger az 6 henger, no meg a hang
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz mazda626 #3412 üzenetére
már mondtam hogy annyira ezt a kocsit nem erőltetném, mert nem hiszem hogy 70e km van benne, és a magyar tuningtól oczkodnék.... megnézéskor a turbo nyomo oldalát hogy mennyi olaj van benne(az óra meg nem mérv adó x ezer forintár akár 0-km-sre is beállítják neked )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #3424 üzenetére
ha papiros a tuning akkor nem szóltam, egészen annak tünik(így már más a leányzó fekvése)
de a 70e km-t nem hiszem még mindig...
és a nyomó csöveket és a coolert akkor is megnézném...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #3432 üzenetére
hüm lehet tényleg nem ez a magyars kocsi akkor viszont meg kell venni(egy ilyen állapotú 1,8T látam eddig Cordoba(!!) cupra volt, 180-as alapban kicsit meg volt piszkálva, hát azt kell hogy mondjam vetekedet a VR6-os poloval, bár ez annyira nem kapart 3.-ban )
hüm nem a legjobb max a 2. 1,8T(még jó gazdával) sem látam 500km-t elmenni nagyobb szervizelés nélkül(turbo, (dugok), gyűrűk csere, lehet hogy szelepek is) VR6-ból eddig gyári cuccal 680e km-s volt nálunk, volt vagy 120 ló, 18 litert evet mondjuk. Gyűrűzés után elég jól ment és 12-13 liternél többet nem lehetet megetetni vele(érsd egy napig pályázás 200 fölött).
és még vagy 150e km belett pakolva a motorbasajnos ezt nem lehet meg csinálni egy 1,8T-vel, de ahoz képest a többinél rendre jobbak, bár az újabb fajták sora eszik a gyújtó trafokat és nagyon kényesek a gyertyákra, még ha mindenből teljesen gyárit használsz akkor is .
nem tudom új kocsinál olaj csere és általában szijjak is cserések ha magunknak vesszük
mazda626:kerék íveket, küszöböt érdemes átnézni (ezek szoktak lenni tipus hibák, korrodáládnak igen hamar), ha törést kerestek akkor a legegyszerübb megnézni az üvegeken az év számokat (ha egyeznek akkor feltételezhető hogy nem volt nagyon törve) ill egy festék vastagság mérőt...
arról hogy gyenge annyit tudok mondani hogy fateromnak van egy 2000-es évjáratú Toledoja régi 1,6 SR(8V. 1,4 16V nem ajánlom, gyenge és a poloknál voltak vele gondok) kicsit piszkálva vna úgy 125lóra, 200-ig dinamikusan gyorsul, utána lendőlat, végtére kényelmesen autózható, ha kell erős, de nem verseny gép...
de egyesek "szerint nem autó" mert az érdi pálya részén 130-ról 5.-ben nem gyorsul elég nagyot"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
kicsit drága egyes golf...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zfarkas #3834 üzenetére
Szia!
elvileg az 1,4-es Tfsi széria(170 ló és 140??) kerül forgalomba, garanciával.
és ahogy olvasgatam azért a VW ebben a motarban is hagyod még jopár % tartalékot.
kb egy sima 170-esből szük 200 lóerőt ki lehetne hozni egyszerű csipeléssel, bár a fogyasztás biztos hogy aránytalanul emelkedne.
így már nem is olyan távoli az a 230, azt meg(felületesen szemlétetve) pár tömítás cserével és egy jó programmal(túltőnyomás emelés, porlasztás, porlaszot mennyiség, stb) esetleg még egy verseny kipuffanó rendszer beszerzésével, megoldható.
a fék és a futomű erősítés, meg felesleges cicoma(,HA alapból a 2.0 FSI Turbo fútoműve vna alatta //tudtommal az//, maximum jobb tárcsák és betétek használata ajánlot.ez egy "show car" (akkor csinálták volna meg min 300 lovasra, no mindegy hülye mentalitásom van..)
tartoságra meg legyen elég hogy az 1,6-os VTI honda motor is lesz bármi féle tőltés nélkül 200 lovas(192,3 pontosan), és még használható volt minden nap igaz 5000 felet indult meg és anyit evet mint a rossz VR6-os(néhol bekapkodta a 15 litert), és az a motor azért nem egy mai konstruktció.
[OFF]u.i.:bocs hogy későn válaszóltam nem voltam itthon.
márkva vagy nem márka, semmi kép se porsche buda vagy M5, nem márkában meg megkell találni azt a céget aki korrekt és vállal garit(nálunk pl a beszállítok adnak az anyagra garit hibás, nem jó gari, nem kérdés, munka minöség meg saját érdek, szart nem adunk ki. kedves éeds apámhoz csak úgy utcáról bekerülni, lehetlenm emlékeim szerint a marsus árak alatt vagyunk(nem akarok se boltot se semmit rontani. de marsuék márkaszervizelnek, és még mindig fele a pesti márka szervizeknek és úgy hallom(ph-n kivül) hogy sokkal de sokkal korektebbek,(utcáról beeső vendégre tekintve, aki nyilván ismerős... )[/OFF]
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4268 üzenetére
Szia!
kevésbé barbár megoldásnak tartnám azt hogy ha teljesen egyezik a 170 lovas a 125 lovas motorral(csövezések, tömítések emelkedet turbonyomás tud meglepetéseket okozni) akkor egy 170 lovas cumpjuterét át rakni, de valoszínüleg akkor is kell immot tanítatni..
következő(tipp) ha cserélhető epromos a compjuter akkor vennei egy nyers epromot és arra felíratni egy megfelelő tuning probramot, az eredetit meg elrakni, kitudhatja...(itt említeném meg hogy mindenképpen megbizható és/vagy garanciát vállalól elektronikushoz menjél vele, egy rosszul meg írt chip tud érdekes dolgokat okozni)
külömbözö kiegészitő "dobozok" (p-box, stb) nem nagyon ajánlanám öket, baromi drágák és annyira nem tartom jónak öket..
(kiváncsi lennék azért egy ilyen motora, szétborítva )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #4292 üzenetére
kompi nyomást is tudsz emelni, mint ha valahol olvastam volna hogy egy viszko kuplungos kompi van bennük.
no azért a nyomás emelgetés nem ilyen egyszerű... lásd nyomást emeletek egy G60-asba de nem állítoták hozzá a keverék képzést és 230-nál versenyzésközben össze eset a dugú(olyan mint az 1,8-as furatba valami 1,4-es dugoját raknát) és hosszába végig reped a vas blokk (még lett hüvelyezve, AL blokkoknál kuka egyből)
erre csak azt tudom mondani hogy a rev2-es 1,8T 20V-ből is volt 150/180/225-ös és 150-es meg a 180-as nagyából egyezet(talán csak a hengerfejtömités nem), de a 225 már teljesen más volt a csövezés sokkal masszivabb vaskosabb csövek, bilincsek és a hengerfejtömités igen csak húsos volt.
ismerös is jött a húzot 1,8T-vel(150->225) pár ezer km után hogy negy mint a távírat de a fejnél okádja ki az olajat(összesen volt vagy 42ezer az autóba).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4295 üzenetére
a motor ott is ugyan az, csak a tömitések csövek mások, még a turbo is úgyan az...
ha ezeket kicserélik akkor túlajdon képpen megkaptad 1:1-ben a erősebb motzor kérdés hogy ha van választási lehetőség akkor megéri-e.szerintem itt is csak ennyi változtatás van így gazdaságos a gyárnak, esetleg a töltő kerekének a méretén v
ltoztatak vagy ha tényleg viszko kuplungos akkor még azon se."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4298 üzenetére
ha jó fej a garázs főnők vagy az egyik szerelő esélyes, ha a munkafelvevővel beszélsz akkor vagy NEM vagy ilyen olyan szangciokkal és olyan áron amiből vennél még egy audi-t...
probálkoz a Röthe-nél/ABT-nél/MTM-nél, kis német tudás nem árt(angol is megteszi) am az osztrákoknál ezernyi kis cég van akik adnak garit is, érdemes keresgélni arra is.
nem tudom menynire vagy ismerős a dél budai részen(túl), de ha kifelé jösz BP-ről a szoborpark( kicsivel a magán kút után) elött akkor ott van egy autó vilamosági, mi velük szoktuk csináltatni, olyan 50 körül van egy chipelés, csak nem tudom mit szólnak az 1,4T FSI-hez...
Makaveli:úgy van, kulcsot neki! esetleg egy kis zsírral is érdemes bekenni, had lepödjenek meg
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4303 üzenetére
oks, sok sikert hozzá, és jó szórakozást
ma egy egészen érdekes ötlett pattant ki a fejekből itthon:Lupo+G60+Eaton kompresszor
külsöre meghagyni gyárilag, utas teret kibelezni lenne kb 600 kg és olyan 250 paci, esetleg még optikai tuninghoz tartozna egy garnitúra kihegesztet mankókerék
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
meg lett a kis autóm
egyes cabrio, valami hasonló
motorilag, jó szijjak olaj gyújtás stb a csere... amúgy 1,8 digifant 2-es (103 paci ha megtalálom valahl a füzöt leömlöt akkor felkerül az és egy chip..)
tetőt ponyvát cserélni kell rajta meg a két lökös és a sárvédöket fújni(nem töröt csak felületi korrózió, valószínüleg telibe lesz fújva..)
jövő ilyenkora meg elvielg készül a VR6-os kettes /remélem/
dolog ott hibázik hogy nem tudjuk eldönteni hogy kié, édes apámé vagy az enyém a kocsi...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz corlagon #4752 üzenetére
ha kellöen vicces autót akarsz akkor ibiza 1,9 pd-tdi 6 ganggal(alapból 150, ott is elég harapos), kis chipel közel 200lovas és itt már a 2 literes turbos benzineseket igen csak gyalázza dizel istenítés OFF
ha nem áll töled messze egy kis tuningolás akkor az elős golf4-es GTI (4motion-t) keresel abba még legjobb tudomásom szerint a régebbi 1,8T 20V van némi pénzt rá fordítasz és elég könnyen lehet 350 lovas. az azért elég jól halad már, és alapból elégg fullos felszeretsége van.
ha még elvetemültebb vagy építs/es magadnak egy autót VR6 turbo-val annak nagyon nem lesz ellen fele (jó azért valami 500-600 lovas szörny igen, de szvsz itt már csak a pénzed fogja meghatározni a lóerőket)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #4764 üzenetére
nem szeretem öket, nem azért mert nem jók csak magyarországon egy baromi nagy divat lett és szerintem undorító (amikor már egy corradoba/cabrioba és díízel csodát raknak, ráadásúl a cabrioban fehér bőr van )
nem baj jön még a koptatóra "bye-bye TDi" felírat és strigulák
corlagon: azért egy ilyen ibiza elég feltünő...(és mint mondtam a 6 gangos 150 lovas sima pd is elég jól megy)
erősőn ajánlot azért elgondolkodásra egy 4-es R32, feltéve hogy találsz
esetleg egy S2
vagy ha nagyon gizdulos kocsi kell akkor az első S4, alapban 315 paci és nagy..
vagy egy ilyen RS4
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #4767 üzenetére
sry mod-ba már nem fért bele
astra ocp egy vicc kategoria a szemembe....(vagy is ha nem autónak vesszük akkor nem )
új 2.0l FSI turbo meg egy elég érdekes dolog, többet várnék tőle mind teljesítményben mind minőségben.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #4772 üzenetére
isten ments hogy bár kinek is bántsam az autóját csak nem szeretem az az építsünk mindenbe TDi-t mert az milyen jó és milyen trendi...
2.0l fsi turbo, 200k km-t nem fog elmenni föleg huzva nem komolyabb szervizelés nélkül...
calibráig tudot azért az opel is autokat gyártani, de szvsz a 2l turbos nem volt egy nagy kaland.. amúgy tudják az opelesek hogy milyen motor kell nekik"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #4777 üzenetére
nekem nap mint nap van minden féle "lim-lomhoz" közöm, tény hogy jól mennek.
de akkor sem szeretem a dizelt, amúgy meg nem a gyári dizelekkel van a bajom.
csak itthon az "autó építő" körökben és a trendi világban nagyon nagy divat lett és mindiki über brutál dizel mágus és már a sokadik 200 ló főlé húzot TDi-jiét építi..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #4781 üzenetére
azért azt nem mondtma hogy senki nem ért itthon a dizelekhez
dizelt meg két okból érdems venni fogyasztás/sok autózás
vagy mert valaki szereti ha egy 2000rpm tartományba húz csak az autójaI_Am:az egyel régebbi a leon (cupranal) nincs nagyon szebb autó most a szük értelembe vett konszerben!
szvsz ha 10 misim lenne vennék egy régi kasztnis 3.2-es(nem FSI) TT-t
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát a 240 lovas quattro 1,8T 220-ig(utána lehet érezni a turbo hatását, no meg hogy mennyivel jobb a TT legellenállása) szögre úgyan azt lép mit szar motorral(b. pumpaval) az egyes cabi VR6 nyitott tetővel, az ember fejére kellett volna csinálni egy képet így utolag belegondolva
TT-vel személy szerint az a bajom hogy olyan mint ha egy szardellás dobozban ülnék, akinek ilyen gondja nincs annak csak jó lehet de én inkább a V6-osat venném szerintem jobb mint a turbos, bár tény hogy nem olyan rugalmas, no de arra még lehet rubot rakni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
édes apámmal kell egyezkedni, lehuzta tőlem a kocsit! (most keresek valami kettes, elvielg csodás Fire and ice 2500db-s kiadásra vadászok)
elvileg mi megyünk sopronba a hétvégén (cabrio 16V verseny karburátor, egy kemény tetős 1-es VR6, meg a fehér )
nem hinném lassan megy vissza németo.-ba.
nemma: 1,8 2H (hengerenkénit befecskendezős) digifant II, 103 lovas és sajnos marad a motor is meg a lovak mert nem az enyém a gép
van még mit csinálni vele, min egy fújás, és egy ponyva csere a tetőn
t1:elmegy
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- E-roller topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- További aktív témák...