-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Ez a fólia tényleg jó. Nekem a Punton is van, a kerékjárat sarkainál.Bár az enyémen már így 11 év után jön lefele és nem túl szép látvány..de mindig csak annyit szedek le belőle amit muszáj.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
petymeg
addikt
Én is láttam már olyan kocsit, amiről leszedték a ponyvát a motorházról és tiszta matt volt a fényezés.
Nekem az Octavian a hátsó ajtó hátsó kerék közt van a kasztni oldalán ilyen fólia, még az előző tulaj rakatta fel, hogy mér' pont oda? Lehet oda veri fel az első kerék a köveket.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Balupapa
senior tag
-
Balupapa
senior tag
jatényleg akkor az uj 180as is az lesz...
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
Tudom, de ezért írtam lehetőségeihez mérten a legjobbat szeretné, de nem hangnyomás versenyre lesz.
Én adtam neki egy kis erősítőt egy kétcsatornás magas jelszintest, hogy legalább ne torzítson, mert az mp3-asa olyan gyengusz hangerőre oké de recseg ropog torzít 25-ös felett.
Így azzal most nem lenne gond szépen ki tudja hajtani csak nincs mit.
30-60 watt közötti hangszóró kéne, minimum 2 utas.Ez az LG nem tűnt rossznak erre a célra, ezért is írtam használt-e valaki ilyet.
Szerintem eddig ez a legnormálisabb amit 5e-alatt találtam.
A többi mind 7-8 e körül mozog.
Sajnos kevés pénzből a normálisat megközelíteni is nehézTudnék én jó kis DLD- rendszert építeni neki de hát az többe kerülne.
Renault power
-
Turbolada II
őstag
Azt írtam, hogy ciripelés nem volt, csak csattogás. Nem találtam más videót amin külön lett volna a két hang. Dieseles beütésű hangja van az autónak.
Arra mit mondasz, hogy hűtővíz nuku?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
-
Turbolada II
őstag
-
-
VR6-Fan
veterán
nekem pl ordít a kipu, szerintem erről páran tudnak nyilatkozni, viszont hosszú távon sem zavaró egyáltalán ill alacsony fordulaton csöndes kívül is, most egy rendes verseny dobbal meg még csöndesebb lett /eddig gyári volt/
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
A matrica miatt miért nem szóltál?
Sokszor volt már itt beszédtéma, hogy vizsgánál oda kell figyelni, mert szarnak rá, de te így büntetést kapsz!
Nekem is piros volt de szóltam és lecserélték amikor tavaly vizsgáztattam.Ocsmányban meg 608.-kértek a matricáért.
A forgalmit meg ingyen cserélték.Renault power
-
rob210
nagyúr
Most hiába mész, ha csak nem vizsgáztatod újra a kocsit, mert csak környezetvédelmi minősítő lappal lehet bemenni amivel igazolod, hogy jobb környezetvédelmi kategóriába sorolták az autódat.
Aminek ha csak külön ezt a vizsgálatot kéred még utoljára 2780.-környékén volt a díjja, de csak vizsgaállomás adhatja ki.
Ha nem égető a dolog akkor szólj a következő vizsgánál és akkor nem lesz plusz költség csak a 608.-Renault power
-
rob210
nagyúr
A tied kék matrica.
A haverod meg nem kaphatott II-es golfra kéket akkor se ha akár milyen.Egyetlen eset van--> ha átalakítási engedéllyel rendelkezik és megfelel az auro tököm tudja hányas normának a katalizátoros diesel motorja amit beépítettek.
Mivel 2-es golf nem rendelkezett katalizátorral legjobb tudomásom szerint (diesel, mert benzinesből volt az elektromos karbis pierburd e2e ami szabályozott katalizátoros) így nem hiszem, hogy ő arra a kocsira kék matricát kapott.
Ha a rendőr azt meglátja azonnal helyben "lelövi".
Az NKH vagy mi a tököm meg az útszélén lekapja a rendszámot róla.Renault power
-
rob210
nagyúr
Az octavia a csomagtér ajtajával és egyéb apróságokkal szerintem sikeresebb lesz és eddig is az volt.
Az egy nagyon jó karosszéria, ellenben ezzel a szedánnal.
Kíváncsi leszek ki lesz az aki a hatchbacket lecseréli erre, ha csak a rapidnak nem lesz irtózatosan jó ára.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
test táp ugye, meg ha normálisan végig akarom húzni az aksitól a küszöb mentén a csomiig akkor kb 5,5m, vagy 5-be neccesen beleférne, de nem szeretem ha feszül
itt nézegettem a srác erre felé mozog, szóval személyes átvétel nem para, persze RCA, stb nem játszik, de hétfőn megkérdem helybe mennyiért kapom a rezet.
viszont hogy hogyan fogom a szönyeg alá betuszkolni az még erősen kérdéses
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Ez annyira sz@r, hogy 1 perc alatt leépültem agyilag.
Morris: De ez csak azoknál az autóknál érvényes, amik még az életben nem voltak átmosva az olajcsere után, + az csereperiódust elnapolták sok-sok ezer km-el. Ilyen 10-12k km-enkénti olajcserénél ilyentől nem kell tartani.
Ellenben vigyázni kell, nehogy olyan helyről is leoldja, ahonnan nem szabad.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez vagy golf4, vagy octavia, A3 esetleg leon, no melyik? Talpas gömbfej, vagy kormány összekötő, valamelyk ki van száradva, Majd a nagy melegben elkezd rendesen nyekeregni, akkor könnyebb lesz kitippelni a bűnöst.
Ha csak fémesen kopog akkor a stabilizátor szilentje adta meg magát, gyakori jelenség. Ez emeléskor megfeszül, ezért van csendben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezeket cseréld ki és meg fog szűnni. Menet közben is van ez a tünet? olyan furcsa ez a hang mintha valami lemez darab rezegne, de simán rezeghet a rugó is, etőől függetlenül a linkelt szilentet ki lehet cserélni, az mindegyikben kopog-zörög, főleg ezeken az utakon.
Az a kis repedés semmi gondot nem okoz, amíg nem szitál a kocsi eleje lassú lletérésnél, addig az maradhat. Bár ha cseréled érdemes a TT audiéval helyettesíteni.
[ Szerkesztve ]