-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
bazzeg tényleg kéne szereznem valami 1,4-1,6-os segg bosszantót hogy becsüljem az enyémet...
nó szóval a váltó jól veszi a sebességeket nem recseg ropog kattog zörög? holtjátéka milyen a karnak? (olyan mint amikor a nagyi lekvárt főz és jár a kezében a fak-anál?, váltó rúdazat műanyag össze kötöi kikoptak, 1-2 ezer forintba kerülnek csak nagy szívás őket cserélni, de baromi érdekes)
motorba amit már írtam a milyen autós topikba, kompressziot érdemes nézni, esetleg a 4 gyertyát cserélni (már ha kell) még, benzin szűrőt sem árt az nem egy drága tétel.
olaj fogyasztást érdemes figyelni, már ha van, azon kivült a motor brrigéciolos meleg víz+gőzborotva kombóval OVATOSAN megmosni, és megnézni hogy folyik e olaj valahol.
ennyi meg a netten keresgélni a gumi kéderek az ablakhoz.
esetleg a kék füst a kipufból? vagy fekete, fogyasztás lehet még árulkodó jel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
-
rob210
nagyúr
Ezeknél a motoroknál, két megoldás van.
Vagy cseréli az egész "befecskendező" rendszert, lásd az én példámat, vagy a szivató és alapjárati motorokat kidobja a kukába és kézi állításúra "mechanikusra" szereli át.
Neked az átszerelést nem az átépítést választotta a szerelő.
Most már nagyon érdekel az autód motortere.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egy jó szakival, ha tényleg jó hamar és olcsón meg lehet csináltatni.
Nekem is van egy két rozsdám, szerencsére csak felületi.
Egyébként ahogy most nézem a kocsi motortere ugyan az mint az enyimé, csak a tiédben több a korrodálás. Nekem szerencse neked sajnos.
Amikor vetted átnézted?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Lehet érdemes lenne venni egy másik kasznit és a kettőt összeépíteni.
De szerintem simán javítható a kaszni.
Én még olyan kasznit nem láttam amit ne lehetett volna megcsinálni.
Nekem annó a favoritom majdnem kettészakadt.
Aztán még is megcsinálták, úgy hogy a vizsgán elsőre simán átment és 50.000.- megúsztam.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
[link] itt keresd meg a motorkodod.
nos véleményem ha jót akarsz magadnak azt a karbit ledobod róla és K-jetesíted a kocsit (vagy hengerfejet cserélsz egy K-séra), bár még is jobb helyzetben vagy mint rob210 koléga mert ez legalább mechanikus.
motor meg ahogy mondtam mosd le, alaposan de óvatosan, és nézd meg honnan jön az olaj és ott kell a tömítéseket cserélni. (karter gáz csövedet vágd rövidebbre egy picit )
bodé meg hát azt élőben kéne megnézni a padló lemeznél nem lehet hogy csak a festék jön fel?
ami ott úgy durván el lehet rohadva az a zaj szigetelő szivacs, ami meg olyan hülye kockás a hő szigetelő homokzsák.
szag azért van mert bepálott a víz (fütés van a kocsiban ill ha rákapcsolod a fütést akkor nem tünik el víz?), ami úgy tudsz kiküszöbölni hogy megszünteted a beázást majd atomjaira szedet a belsejét a szönyegeket jó alaposan ki gőz borotvázod és most már itt a jó idő hagyod a napon megszáradni.
a zaj szigetelőt meg szimplán kirakod száradni, az aljáró meg kiproszivozod a vízet és csont szárazra kitörlöd (meg majd kicsit hagyd napon száradni a kocsit.
a kasztnira meg érdemben csak egy jó lakatos tud mit mondani, 90k ért jobbat nem kapsz, semmiből. szóval ez ilyen vagy megunod és megválsz tőle és vehetsz ebben az ár sávban.
de ha van kellő lelki erőd és érzel elhivatotságot , és szeredet ezt a tipust akkor érdemes vele foglalkozni idővel elég jó kis élmény autót lehet belőle csinálni, én pl nagyon szeretem (szintén Golf 2 csak nekem egy kicsit más féle..), a kemény futóművét, azt hogy mindenki lenézi aztán jön a meglepetés.. vagy ezt az egész VW-s filinget, meg mindig is akartam egy ilyen gépet.
szal 1-2 lakatostól kérjél szerintem ár ajánlatot a kasztnira
és ha jól láttam pl a belseje egész jó állapotban van. (az über brutál hifitől eltekintve)
rob210:azért lehet velük meglepetéseket okozni a mai napig is, esetleg képed nincs hogy milyen aluval?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nos eredetiség vizsga tuti ez elejére kell emlékeim szerint, és utána ahogy akarod, viszont!! én ha van esetleg ismerősőd vagy felétek normálisak az okmányiba rá kérdeznék a kocsira hogy átíratható e, ne hogy úgy járj mint én..
kartergáz cső ami olyan szépen meg van törve.
zaj csillapitót meg majd mehetsz a bontóba turkálni, mert elég nehéz lesz találni.
benzinszűrőből meg valami jobbacskát , de szerintem a 3e ft-s is elég oda.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
megnézni meg tudják, kérdés hogy kiadják e az infot.
egy gyors hajtásos büntetés nem akkora para, igazából itt se lett volna akkora gond hogy ha a rendőrség és a kedves okmányi iroda közt meg van a kellő komunikációs sáv, mivel ezt a tiltást már 2006-ban megszűnteték a kocsira, csak az okmányi iroda valahogy elfelejtette ezt tudomásul venni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Szerintem ez nem kinyomó csapágy.
Az inkább zörög.
Nekem a favoritban szép hangja volt mire kicseréltem.A benzin tuti, hogy sok, mert a kormos gyertya az elégetlen benzin miatt van.
Ha a gyertya lenne nem megfelelő, akkor elégne az elektród.
Ha jó lenne akkor meg szép barnás színe lenne.
Nem biztos, hogy ki kell cserélni a gyertyát, elég ha kiveszed megcsiszolod szép fémtisztára.
Beállítod 9-11mm közé a hézagot, visszateszed, lejebb veszed a benzint.
Ezt a múlt héten csináltam meg én is nekem bevált.
Azóta szép barnás színe van a gyertyának.
No és a fogyasztásom is sokkal kedvezőbb lett.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
a, sokat gyúrsz.
b, szar volt vagy a csavar menet vagy amibe húztad be és elég volt meg pöccinteni.felfúrni ?
Dead:írtam az oldaladra, lehetőleg mindent töltsél ki és tegyél fel kép hegyeket.
más:végre kicseréltem a váltótartó bakot és meg csináltam az első sárvédőnél az íveket fogó csavarokat hogy ne érjenek bele a kerékbe.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
vezérlésnél azt kell cserélni amit kell (jól megaszonttam ) szóval: szíj/feszítő görgő/vízpumpa/ék szíj/
olajak, szűrők cseréje meg volt?
váltóra leges legelső kőrben azt tudom mondani hogy ez egy rudazatos váltó (szal maga a váltót és a kart egy rúd szerkezet köti össze) és a rudak kapcsolodásánál műanyag gömbcsuklok vannak amik hajlamosak ki kopni, ezeket kell cserélni (régi leszop, új bezsírozva fel rak) nem olyan nagy összeg, de undorító meló cserélni.
ha ezek szarok akkor lötyögös és pontatlan a váltó.
nyikorgás meg lehet a kuplung rész miatt is, nekem is szól néha a kinyomó csapágy.
ha nem veszi be a segességeket vagy kidobálja, az pl arra utal hogy szarok szinkron gyűrűk.
nehezen veszi az azért is lehet mert pl túl sűrű olaj van benne.am szerelő látta már a kocsit, mit mondott a kasztnira?
más:tuti bevallott km felni viszont kéne...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
kinyomó csapágy valóban nincs ezekben a fordított kuplungos váltókban. nekem is idéző jelbe kellett volna raknom.
[link] mann filter-t tettem az enyémbe.
a motorkod lehet hogy nem pont u.a. mint a Tiedé
1,6 GTi nem egy sűrű darab, egyik haverom épp olyat restaurál
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
hát ha nem muszáj (nálam pl bele szakadtak a csavarok, teszem hozzá hogy nekem még a gyári 86-os volt bent..) akkor nem kell, de ha a Tiedhez nem horror a komplett akkor cserélheted házastul is.
olajból 10W-40-eset azt valószínűleg nem fogja enni. (én liqui moly-t raktam az enyémbe, nem vagyok az a könnyű lábú ember, de eddig jól bírja a kiképzést)
de legközelebb szerintem 10W-60-asat rakok a sajátomba, de ugye nekem picit más motorom vankicsit tisztázzuk a Tiedben befecsi nincs, abban karburátor van (már ha jól emlékszem).
viszont még mindig nem tudom melyik szűrőre gondolsz
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Amúgy annyira nem vészes, bár valóban ajánlják a kopottabb motornál a gyárihoz képest magasabb viszkozitású olajat, de ha a 10W-sel is rendben lenne, akkor inkább az. Vagy mi is a gyári hozzá? Ha majd aktuális lesz valami, mindenképp nézz körbe pár netes áruházban is. pl
Ja, és ami fontos, hogy a 20W az csak -15°C-ig, míg a 10W az -25°C-ig "nyújt védelmet". Igaz, ez nyáron kevésbé érdekes....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
igen, hüm szerintem a váltó javító készlet lesz az. (pici műanyag bizbaszok, ha megnézed élőben érteni fogod.)
a váltó javító készlet az én logikám szerint magába a váltóba lévő csapágyak és szimeringeket akarja takarni.
szvsz mi nagy részt mindenbe (nyilván ami specifikusabb olajat igényel abba nem) azt szoktuk tölteni amit írtam, eddig még nem volt rá panasz, lehet bele drágábbat jobbat is csak kérdés hogy megéri a felárat.
szvsz kár szabadkoznod, senki sem úgy születik hogy mindenhez ért egyből.
Andris: kis lámpa stim (,1,6 GTI-ből csak kis lámpás volt ), de ez bugyi kék
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
én előtte meg várnám pontosan hogy mi is a baja a váltónak, lehet nem kell az egészet cserélni..
ha pl csak a csapágyak betegek benne, de minden más jó akkor inkább csápágy csere, mert a használt is lehet szar."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
ami kuplungba és felfogatásba stimmel az felmegy 1-2 golf/jetta mehet (jetta/golf szerkezetileg elől ugyan az.)
GTi-n szerintem nagyobb volt a kuplung
tessék G2-re épülő modellekhez ilyen váltok voltak:[link]
hát én inkább csak váltó belet cserélnék, ha a szerelődék válalják.
nem nagyon fogsz olyan bontost találni, szerintem, aki ad granciát bontott motyóra.ha érdhez közel laksz akkor Bagoly utcai bontoba tuti fogsz váltót találni 2-es golfra.
GTI váltók álltalába rövidebbek (jobban gyorsul-többet eszik)
a dizelek meg hosszúak (rosszabbul gyorsul-kevesebbet eszik)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mint ahogy beszophatod a használt váltóval is.
én utána járnék annak hogy mennyi lenne a cserélendő alkatrész, olyan meg nincs hogy valami ne legyen jó, ha a szar részét kicserélted, max ha rosszul rakják össze.
baromi sokan (már mint szerelők) félnek ám a váltó javítástól elég pepecs és idegőrlő egy munka."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Tele van az ország VW bontókkal.
Szóval találsz váltót, de ha van egy kis szerencséd akkor találsz olyan helyet ahol van egyben golf.
Beindítják mentek vele kicsit és leszednik neked a váltót.
Én így vettem karburátort a golfra.
Menet közben kipróbáltam majd közöltem ezt meg ezt meg ezt kérem.
Leszerelték nekem és azóta használjuk a kisautót.
Amit egyre inkább kezdek megszeretni.
Bár nehezebb szerelni mint a jó öreg kis favoritomat.
Azon bár mit megcsináltam pikk pakk.
Itt azért ha nem lenne könyvem beszívnék egy két dolgot.
Van benne egy két bonyolúlt dolog.Szóval irány a bontó
Járj sikerrel.Renault power
-
rob210
nagyúr
Akkor van egy kérdésem, ha eked is nyulas a kocsid.
Nem érzed úgy, hogy bazi kemény a kocsi rugózása?
Nekem olyan mint ha ezalatt sport futómű de legalábbis keményített rugó lenne.A haver "igaz az egyes" golfjában ültem vezettem, de az egy ""hajó"" ehhez képest.
Az dől a kanyarokban leng a kátyúkban.
Pedig nincs ki a lengéscsillapítója.
Ez meg kemény pattogós olyan talán mint a GTI futóműve.
Te nem tapasztaltad ezt????Más
Úgy néz ki meg van a halk pattanás oka jobbra tökig alászedve.
Az egyik gömbfejem kivan, kicsit lóg és ezért csinálja.
Viszont egy újabb jelenség.
Indítok és érdekes nyüsszögő hangot ad.
Olyan mint ha folyamatosan csúszna az ékszíjam, csak nem olyan hangos.
Legalábbis onnan jön az ékszíj felöl.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
gondoltam, igazából ami rudazatos és hátradőlős motor, az a váltó esetek 90% jó neked, teszem azt száramazon egy 6-os golfból is.
rob:múltkor már azt hiszem linkeltél egy képet a kocsiról ami oldalról van fényképezve, meg tudnád ezt tenni még egyszer?
más:mi van este mindenki kupakolt meg party-zot ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
abba 98-ast?
minek?
egy karbis kocsiba?, ott olyan minimális lenne a teljesítmény nővekedés és a fogyasztás csökkenés...95 bőven jó bele. magas oktán szám verseny sportba érdemes ahol minden egyes le-t ki kell facsarni a motorból és egy bizonyos hepptán számú üzem anyaghoz lövik be a keveréket.
az utacai autóknál meg nem szokás belőni annyira a keveréket és az oktán számmal a hepptán-oktán arány ezeknél az üzemanyagoknál nem változik annyira.
remélem nem írtam akkor baromságotam 98 már nincs.
igen osztrák még azt hiszem.
ha megnyugtat nekem is kb 100k-t kéne rászórnom hirtlenjében a futóművemre .
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nekem azért a veyron is bőven meg felelne, lehet hogy havi egyszer tudnám csak beinditani, de az felejthetetlen lenne
na jó egy AME VR6 turbot is elfogadnék, de csak a 810le-s verziot
am golf-al hogy állsz?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
G60 az felejtő, főleg ha nem tudsz elég sok pénzt félre rakni, no meg abból (nagy) sérülés mentes lehetetlen itthon találni.
egy olyan KR-st 16V-t nézzél mint az enyém 130-ig úgy megy mint a G60- de jóval megbizhatobb és jóval kevesebbet eszik.
a sima 8V-s 112-107lovas GTi meg szerintem nem nagy, szám, de a súly véget az se megy rosszul.
3-as golfot meg nem néznék mert nehéz és a futóműve kb u.a. szóval vezetési élménybe nem lesz sokkal jobb.
ami amellett szólna az az hogy biztonságosabb esetleg könnyebben fogsz ki extrázotabb darabot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
a kéknek nap mint nap emlegetem az anyukáját, ha 6hónappal hamarabb tudom hogy eladó ez a kocsi...
(egy baj van az enyémmel, hogy nem tetszik a színe, teljesen átlagos ezüst olyan mint egy szuzuki vagy 206-os pug..)
a kék KR-es nem rossz dolog ha a kasztni nem volt agyon foltozgatva, és a motorja nem tropa, akkor elég durva kis büntetős autó lehet
és elég strapás motor szal ha a jó olajat megkaptam és mellőzték a hidegen üvegelést akkor sok ezer km-t elmegy.
az enyémbe 238e van volt nem rég egy kis kergetözésem ez 156-os 2,5-es alfával (lemaradt picit..) olyan negyed óra versenyezgetés volt folyamatosan 4500 felett tartva, egy gramm olajat nem evet meg, 23éves a gép.
erről a sok kristály meg anyám nyálat ledobálni, és vissza rakni a piros csíkos kis lökösöket és van egy elég király hatch back-edezt a piros G60-at ne, drága és volt "kis" lakatos munka a bodéval, a motorja viszont tényleg jó.
a kéknél arra figyelj hogy egy 100-as tartalékod legyen ha bármit meg kell csinálni rajta (futómű felújítás,esetleg motor generál..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
kedvenc színem és kedvenc spoilerezésem G2-höz, már mint a G60-as kapcsán.
az biztos hogy csak egyszer vezetni egy ilyet nagy élmény.
és nap mint nap is, jó ideig tud újat mutatni az átlag vezetőknek.
ha van lehetőséged próbálj ki egyet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!