-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petymeg
addikt
sziasztok!
van egy 2010-es octaviám és az alábbi dolgokat akarom megcsináltatni rajta:
a kormányt-sebváltót-kéziféket be akarom bőröztetni, mert most műanyag. de nem akarom /nem tudom/ én leszerelni meg elvinni kárpitoshoz.
a slusszkulcsot át akarom programoztatni, hogy egy hosszú nyomás után felhúzza az ablakokat és ne kelljen egyfolytában nyomva tartani.
be akarom állítattni, hogy tompítottnál a ködlámpa melleti izzók is égjenek -ott 2-2 db izzó van tudomásom szerint a szélsők a helyzetjelzés miatt vannak ott, de most nem égnek.
kb. ennyi. tud vki esetleg vmi kis műhelyt, ami ilyesmiket vállal. mert gondolom a márkaszervíz jól megfejne, ha egyáltalán elvállalná...Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz Vesztor87 #26689 üzenetére
Szia!
Skodáról nem tudok nyilatkozni, bár az öregemnek az első fábiája volt és 50.000 km-nél totálra törte... Most vett egy újat.
Viszont cégcsoporton belül van tapasztalatom: az egyik kollégám lányának van egy Poloja, a körlámpás (4-es széria?) mostanában lépi át az 500.000 km-t és semmi különösebb baja nem volt, kopó alkatrészeket kellett cserélni.
Nekem is hasonló Polo-m (1.4 75 LE) volt csak a faceliftes (2005-ös), tavaly cseréltem le 140.000 km-nél, addig nem tervezett hibák ilyenek voltak: féklámpakapcsoló tönkrement, gariban még, 60.000 km-nél az első felfüggesztésnél kellett valamit (szilentblokkot?) cserélni 30k-ért, de a szerelő azt mondta, hogy ez a Fabiánál is megvan, mert ugyanaz a felfüggesztés. Egyéb gondom nem volt a kocsival, csak annyi, hogy a kormány gumi anyaga hamar kopik.
Mivel ugyanaz a cégcsoport és gyakran hallani, hogy a Skoda minőségben ráver (tapasztalatom szerint közel azonos a minőség) a VW-ra szerintem a Skodák is igencsak tartós jószágok.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz FoBCRaistlin #26698 üzenetére
Egyik cimborám egy Toyota telepjárót fóliáztatott le mert vadászni járt a dzsindzsásba. A fólia tiszta karcos volt, de leszedette eladás előtt és a dukkózás meg olyan volt, amit most hoztak ki a szalonból. Jó dolog, de teljes kasztnira nem egy olcsó mulatság.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz AMD Power #26700 üzenetére
Nem vagyok nagy szakértő, de a hasonló korú Poloban 75 lovas az 1.4-es, ez az 1.4 mpi 60 lóval nem lehet hogy a régi Skoda Favorit motor felfúrt változata.
mod.
Bocs mort olvastam Mágus2 posztját ugyanazt írja.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz FoBCRaistlin #26712 üzenetére
Nekem személy szerint a régebbi jobban tetszik. Az új nem valami szép, elég Suzuki Swiftes lett, meg olyan magasan kell ülni, mint egy traktorban. De minőségben, anyaghasználatban nagyon jó, már-már VW Polo.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz FoBCRaistlin #26717 üzenetére
Ami a mostani előtt volt, az első Fabia. Ez a gömbölyű amit 2006-tól gyártanak nem az igazi.
Az öregemnek volt a régebbi is, meg most az új is, igaz mindkettőt csak párszor vezettem, de a régi mintha "sportosabb" lett volna.Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Én is láttam már olyan kocsit, amiről leszedték a ponyvát a motorházról és tiszta matt volt a fényezés.
Nekem az Octavian a hátsó ajtó hátsó kerék közt van a kasztni oldalán ilyen fólia, még az előző tulaj rakatta fel, hogy mér' pont oda? Lehet oda veri fel az első kerék a köveket.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz AMD Power #26750 üzenetére
Szia!
Nekem Polo-ba ilyen volt, semmi gond nem volt vele. 120.000 km-nél ki kellett cserélni a vezérműszíjat, a görgőket egyébként csak olaj-szűrő csere 15k km-ként gyertyacsere 30k-ként.
Fogyasztás 6-7 l, ami nem kevés, a jelenlegi 102 lovas 1.6-os Octaviám is ennyit eszik.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Itt a Skoda Rapid! Nemsoká'
Azé' nem olyan dögös, mint a koncepcióautó volt, de szerintem szép! Méretben nekem még jobb is lenne, mint a mostani nagy dög Octim.
A kinai verzió elég csúnya. Puttonyos Fabia.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz petymeg #28404 üzenetére
Milyen érdekes, hogy kezdenek visszatérni a komcsi idők jelvényére, ami amúgy is szebb vsz, mint a mostani zöld, leveles-felíratos (eredetileg amúgy se zöld volt, hanem kék, még a régi időkben)
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28407 üzenetére
Hát, én VW poloról (2005-ös, 1.4 Comfortline) váltottam Octavia-ra (2010-es 1.6 Ambiente) nem mondanám, hogy minőségben rosszabb a Skoda... Azér' az Octiba is benne van az anyag rendesen. Árban a VW drágább vagy 10-20 %-kal.
Ez a Rapid nagyon tetszik, nekem is ötajtósban jönne, be, de úgy olvastam hogy ilyen lesz mert az Európaiak ezt szeretik. A kínai-india változat négyajtós, mert azok meg azt szeretik.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28419 üzenetére
Audim még nem volt, de ha így ha jól mennek a dolgok akkor 3-4 év múlva a következő kocsim egy A4 lesz.
Szerintem az 1.6 motor 102 LE+148 Nm-rel még épp, hogy elég ekkora batár alá. Úttartása az enyémnek speciel "jó" mert sportfutómű+225/45 R17 van alatta
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz Uzmany #28429 üzenetére
Ha a benzines 1.6-ra gondolsz, akkor nekem Octiban van 1.6 102 LE-s. 140 az sima utazósebesség meg se kottyan neki, csak szomjas de nagyon.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Autós topik
- Crypto Trade
- LEGO klub
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest