-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6755 üzenetére
Akkor 20 -at csal az óra(legjobb esetben is)... Mert ha egy kis, könnyű 1.6 -os Golf IV a 210 -et alig tudom kikönyörögni, akkor egy Toledotol, ami nagyobb és nehezebb is mit várhat az ember.
Még ha 10 -et is csal az óra, akkor is 220. Annyit megy egy 2.0 -ás, 150 lovas, sorhatos BMW.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6757 üzenetére
Nah, az már reális. Megy persze, agyon chippelve. Én elmondtam 3 imát is, hogy legyen már meg a 210. Biztos ment volna többet is, csak még várni kellett volna pár percet. Ahogy néztem 200 fölött már közelítettem a 10mp/1km/h -hoz.
Az volt a legrosszabb mikor előzni akartam, beraktam 3. -be 90 -nél. Padló, és körülbelül annyi volt, hogy a kipufogó üvöltött, a fordulatszámmérő szépen ment a piros felé, csak az óra nem akart úgy menni ahogy én gondoltam. Mintha én a sajáttal félgázzal növelném 5. -ben a sebességet, olyan volt. Nagy csalódás egy ilyen kis autótól. Jól néz ki, de semmi több.
Viszont egy R32 -őt bepróbálnék, az biztos nem ilyen papucs.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6764 üzenetére
1.6 100Le? Talán 105Le, + a Remus még legalább +5 ló, mivel komplett rendszer.
És kicsit idegesítő volt, hogy egy 1.6 -os Astra odavert 100 -on. 140 -nél meg már messze járt...
1.6 -os BMW hidd el jobban megy. Dragon -é odacsapná mint a szart. Nem is az, hogy az utazója legyen annyi, de akkor ha már ilyen papucs szar gyenge, ne egyen 10l -t 100 -on 130 -as utazóval. Én a majdnem dupla akkora motorral kijövök 8,5 -el, temposabb vezetéssel. És ahogy tudom, a csávó a mindennapokban is 8 -as átlag fölött ár vele.
Szvsz ez az én bajom, hogy nem megy a gép, de több volt a benya mintha az én autómmal mentünk volna.VW Golfokat mindenki versenyzésre akarja használni, pedig messze nem arra valók. Ismerősöm Golf IV 1,9 traktor kombija is agyon volt chippelve, majd 200 lovas volt. De nem akart az se menni a kis súly ellenére se, csak füstölt, zabálta a gázolajat, és 2 hónap múlva kidobás lett a motor. Meg őszintén mondva, 4 hengeres auto nem auto. Ez alól kivétel a WRX STi és a Lancer EVO.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6767 üzenetére
Őszinte legyek. Én be nem ülnék egy szar régi Golfba. Nem szeretnék meghalni egy koporsóban, meg szeretem a bőrülések nyújtotta kényelmet, meg a csöndet. Ha sportkocsi kell, akkor E39 M5(3,5 milla), annak kenyné el a száját főleg pályán. De most megmondom, hogy szerpentinen még annak a szar régi Golfnak is elkenyném, úgy hogy csak nézne. Hol van az futóműben egy modernnek számító autohoz képest. Főleg, hogy nekem sportfutóműves, ami magyar utakra hátrány, de ilyenkor nagy erőfölény ám.
A korszerűség nem abból ered, hogy hogy megy egy auto. Hanem a hangja, a járási kultúrája, és az, hogy mlyen egyenletesen és szépen adja le a teljesítményt.
Autot én is tudok építtetni. Belepakolok ebbe egy kompresszort, és máris van 400+ lovam."de ez gondolom el se jutott a buksidik hogy dupla akkora motorral kb fele annyira kell nyomnod a gázt."
Akkor minek ilyen pöcsf*sz motorokat venni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6769 üzenetére
"zvsz egy szimpla 220-240le-s egykilenc TDI is 6-os kézivel elég jól letolna pályán."
Aki egy 1.9 -es traktort 220 Le -vel használ, az annyit is ér. Én nem vagyok ennek a híve. Pont azért lesz az, hogy ahogy megtehetem veszek egy 2000 -es M5 -öt, vagy ha jobban megy egy 335i -t.
Azzal a Golfal 400km -re nem mernék elmenni, míg én a sajátommal egyhúzóba félelem nélkül megteszek/megtettem 3000km -et, többségben erőltetett tempoban, és ez meg se kottyan az autónak, meg nekem se. Nem kell ilyen tákolt szarokat hasonlítgatni egy AUTÓHOZ! Mert annál a szar egyes golfnál még egy mezei Suzuki is többet ér. Én az autót használom, mert néha elég sokat megyek, kell a kényelem, a megbízhatóság és a biztonság. Megnézném én azt a Golfot egy árokba fordulás vagy frontális karambol után. Vagy inkább a tulaját, persze ha marad belőle valami.
És ez igaz az agyontuningolt szaros dieselekre is. Azt a 200 lovas Golfot is simán lenyomtam, pedig könnyebb autó. Csak ráfogják, hogy annyi lovas, 1 hónap alatt ilyen tuning mellett a motor leamortizálódik, azt a végén már egy 150 lovas auto is elveri.
Ez kb. olyan, mint mikor egy cpu -t túlfeszelsz megfelelő hűtés nélkül. Többet nem lesz 100% -os.
Szal ezen kár vitatkozni, egy szutyok, régi, épített egyes Golf már nem autó. Arra jó, hogy néha gyorsulj vele, meg elmenj találkozókra. De én még akkor se bíznék meg benne, mert félő, hogy félúton lerohad. És tudom mit beszélek, haver ismerőse vett egy régi seat ibizát, persze dieselt. Versenycsomaggal vette, 250 lovas volt. Veszettül ment, sokszor elkerült. De a 8. hazahúzatás után megunta, és vett egy Suzuki Sx4 -et. Nah, ennyit ezekről a szarokról.Szvsz olyan dolgokról vitázunk, aminek nincs értelme. Mondhatnám én is azt, hogy akkor ott az 1000 lovas M5 -ös BMW, minden gyorsulásin ott van, meg driften, és általában porrá alázza a mezőnyt. Ezek a szarok erre valók, másra nem alkalmasak.
300k -ból én is megtudnám csinálni a turbósítást, azt meg 24/7 -re talán még bírná is az autó. De kérdem én, minek??????
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6778 üzenetére
[OFF] Én csak röhögök az ilyen ilyeneken. Direktbe utánuk megyek néha, hátha sikerül széthajtatnom a gyerekkel a gépet. Asszem nem lenne nehéz dolog...
Te kezdted, én se idiótáztam le a szutyok VW -eseket... Te azért nem álltad meg, és megtetted. Ahogy nézem Te is az ilyen állat/menőzős VW -esek közé tartozol. Majd egyszer fa lesz a vége vagy árok neked is egy ilyen szarral... Utána már biztos nem írogatsz ide a topicba.
Vicces gyerek vagy teee... [/OFF]Más... Tulajdonképpen azért írogatok ide, mert úgy néz ki, lesz egy Audi a családban. Méghozzá egy 2006 -os Audi A6 3.0TDi quattro. Van valakinek hasonló autója? Tapasztalatok esetleg? Asszem S-line -os, héten megyünk megnézni. Azt mondják, hogy az Audi 3.0 -ás diesele nagyon ok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6780 üzenetére
Hidd el, nem irigykedem az ilyenekre, inkább együtt érzek velük, hogy olyan szarba kényszerültek. De erről ne is vitázzunk, az én szememben ezek nem autók. Az autóról alkotott nézetedet kellene kicsit megreformálni, mert egy autó nem olyan dolgokra való, amit ide leírtál nekem. Legalábbis nekem nem lenne ideális. Biztos vannak olyan emberek, akik ráérősen havonta megtesznek 300km -et, meg gyorsulgatnak. Mint mondtam ez erre való, másra nem, és ezt kár is cáfolnod. Ezek az én szememben nem autók. Az a szar 1,6 -os Golf IV is autó, az már más dolog, hogy én gyengének éreztem, mert a kis súly miatt sokkal többet vártam tőle, na meg a fogyi... De az akkor is egy autó, ugyan úgy biztonságosan meg lehet tenni hosszabb távokat is vele.
Pont ilyen lesz. Nem tudom, hogy ez melyik fajta. PD -vel leálltak már, nem? Még a belső is egyezik.
Mennyire tartós ez? Apa elég sokat rak bele, átlagban havonta 8000km.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6782 üzenetére
Nekem azt írja itt a gyári kiskönyv, hogy 1100 kg.
Nekem mondhatod, hogy napi használat... Az igazi nyúzást nem bírná. Most őszintén? Elmernél vele menni nyaralni Horvátba? Mert én a határt nem lépném át vele. A nem diesel az más... Ha nincs agyonhúzgálva, akkor az megbízható lehet, bár már nem mai darab az se. Azért elég koros dolgok ezek, semmi se örök. És az amortizációt még mindig ne felejtsd el, mert az triviális dolog ilyen tuning mellett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, félreértettél! Bocsánat, ha ez sértő volt, nem úgy akartam írni, tény tényleg kicsit félreérthető volt.
Én az olyan tákolt szarokra értettem azt hogy nem auto. Kis nyüzöge motorokat agyon chippelik, meg agyon turbózzák, és utána azzal villognak. Ezek másra nem is jók, sufnituningos szarok. Van 400 ló, csak az autót nem arra tervezték, és szépen lassan
Amúgy a Golf 1, Golf 2, Golf 3 -al semmi bajom. Imádom a szépen rendben tartott példányokat, múltkor is láttam egy gyönyörű szép, felújított, !!!SZÉRIA MOTOROS!!! GTi -t. Nagyon tetszenek nekem ezek a régiségek, és alapjában véve a legstrapabíróbb autók voltak. Nem beszélve arról, hogy abban az időben nem akármilyen dolog volt, ha ilyennek nyomtad a pedálját.Érted mi volt a bajom? Vagy mi a bajom VR6-Fan felfogásával és állításaival...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6793 üzenetére
Veled nem vitázok, mert nem vagy vitapartner. Igen, tákolt szarok. Bazzz, ember fog már föl, hogy a közút nem versenyzésből áll, biztos néha jó érzés, de AKKOR SEM!!! És igen, a 2.8 -as moci már elég nagy, 2,7 -től 3,2 -ig van az az aranyközép, ami még nem eszik sokat, de kellően erős is. Ha megnézed, akkor az utakon szaladgáló gépek többsége mind 2000liter alatt van... És igen, én is már kinőttem a 2.8 -ast, így már nézelődöm a piacon, hogy 1 év múlva veszek valami harapósabb gépet, nagy köbcentivel. De az emberek többségének elég a sima 1.6 -os is, mert vagy arra van pénzük, vagy nem akarnak nagy fogyit, vagy nem szükséges nekik ekkora motor a mindennapi használathoz.
DTM -ben nincs BMW nagyokos, Audi és Merci van. WTCC -ben van a BMW, de azok az autók se lennének alkalmasak normális közlekedésre, mert annyira kivannak hegyezve, hogy pár 1000km után elszállna a motor. Ugyan ez van a Te általad dicsért vacakokkal is...Mond már meg hol használod az autót? Fater vagy én 1 hét alatt kivégeznénk egy ilyen eszetlenül agyontuningol gépet. Világosítsd már magad fel arról, hogy mire is való az autó. Én is munkára használom, és a jövőben még többet fogom használni az autót. Megmondta azt is nekem egy szakember mikor az én BMW -et akartam kicsit felhúzni, hogy ne tegyem, mert megjárhatom. Ha több ló kell, vegyél másikat nagyobb motorral. És ő 10 évig Németben dolgozott a BMW -nél, asszem ő jobban ért az ilyenekhez mint Te, meg a hozzád hasonló kontárok.Azon túl, kb. akkora mérnök lehetsz, amekkorát kamuzol itt. Az 1,6 autó 230km/h -s végsebességén még máig nevetek. Meg azzal se vagy tisztában, hány kiló is egy Golf IV. Nekem kell elmondanom neked BMW -s létemre, mert baromságokat irkálsz be a topicba.
De bizonygathatod nekem a hülyeségeidet, úgysincs igazad. Mert akkor mindenki rohanna a kis autókkal a tuning műhelybe, mert gyorsulni akarnak a nagyképű BMW -sek, Audisok, Mercisek ellen. Nem ebből áll az élet. Ha meg diplomás vagy, akkor legyen már ennyi eszed, hogy felfogod azt, amit itt már ezer hozzászóláson keresztül próbálok elmagyarázni.
"el vagy Te varázsolva egy csöppet..."
Nézz magadra öcsém....Itt égeted magadat a szarjaiddal. Egy komoly tuningcég jót nevetne....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6796 üzenetére
rob210: 22 éves vagyok. Soha nem szerettem az ilyen autókat, nem is vágytam rá. Mindig a nagyobb, széria kocsik érdekeltek. Ha tuning van egy autón, nekem már nem az igazi. A motor tuningosokat meg kinevetem...
Neked meg... Szoktam irkálgatni, mert néha felhúznak a hülye sofőrök. Elég sok van itt
Mo.-n belőlük. De már levezettem két Franciaország távot, vagy 15 Lengyel utat Varsóba, nem beszélve a nyaralásokról. 17 éves koromtól kezdve, első utam Parma volt. És engem megtanítottak rendesen vezetni, nem úgy mint a nagy többséget. Azt már nem is említem, hogy szoktam indulni az amatőr opel astra kupában, az se véletlen. Ismerem a határokat, tudom mit meddig szabad feszíteni, és mit hogy illik csinálni. Akik miatt felhúzom magam, azok olyanok, akik pénzért vették a vizsgájukat, és még egy komoly távot nem tettek meg életükben.
Ezért nem vagy vitapartner... És nem is tudhatod miről beszélek, mikor az autókról ecsetelek.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6806 üzenetére
Nah, és honnan tudja az ember, hogy akkor PD vagy CR? Az, hogy PD az mennyire rossz az Audi 3.0 -ása esetén? Dieselben nem vagyok otthon, vagyis ezekben a dieselekben nem. Itt már CR -t írnak.
[OFF]VR6-Fan:
"de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik minimum a turbo."[/OFF]
Ki az az állat, aki így kezeli a turbós gépét? Mer annak még sima szívó se való...
Szerintem a dieselt is ugyan olyan könnyű szétfogatni. Lásd merci dieselek... Pár erősebb előzés után füstölt mint a gyárkémény. Most meg nem mondom mi szaródott el benne, de 100k -s tétel volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6816 üzenetére
2,5 -ös semmiképpen se... Azért kérdezem, mert elég sokat lesz nyúzva, és ha a 3.0PD nem bírja ezt, akkor felejtős a dolog. Akkor marad a bmw 530D. Csak azért Audi volt az első gondolat, mert az sokkal elegánsabb, igaz nem tükröz akkora sportosságot se.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6820 üzenetére
BMW 525D -je rakás szar... Mindig is az volt. Meg úgy általában a BMW dieselek szarok voltak. Most az új 3000 -es, és a 3000 -es dupla turbós az, ami már elfogadható. BMW -ből inkább benyást érdemes venni.
Akkor majd írok, milyen volt. Holnap megyünk megnézni. Sajna az új A6 -osok még nagyon drágák.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Most nem azért írok ide, hogy kötekedjek. Szeretném kikérni a véleményeteket.
Ma ezt megyek megnézni. Mi a véleményetek így elsőre? Mire kell odafigyelni egy ilyen típusú autónál, mit nézzek meg tüzetesebben?
Nekem a km kicsit gyanúsan kevés, arról biztos faggatni fogom a srácot.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6980 üzenetére
230 lóval és turboval lomha? Ne már... Egy 528i helyére lenne, azzal a reménnyel, hogy a turbo hoz egy kis rugalmasságot és plussz erőt.
Bár van egy olyan érzésem, hogy a vétel után chiptuning lenne a vége, turbosról lévén szó, az sokat dob a teljesítményen. Váltó/kuplung bírná?lorcsi: jah, elég gáz... Majd kérdőre vonom, mert azt se tudom hány éves a gyerek. Ha valami nem tetszik, úgyse veszem meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #8453 üzenetére
Én mindig azt szoktam, hogy "ha nem maradsz csöndbe, még azt is megelőzöm."
Általában bejön.
De nekem mázlim van, nekem 150 körül szokta mondani, hogy félek, kanyargósabb úton. Nekem sikerült hozzászoktatnom a sebességhez.Nem tudjátok véletlen, volt itt egy WTCC -s Seat TDi fan, aki egyszer beugatott hozzánk. Szeretnék visszaugatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8461 üzenetére
Jah, rootkiller fórumtárs, most rákerestem. Kár, hogy most nincs itt. Priviben nem jó, az nem nyilvános. Majd ha látom, hogy ideír, beírok neki. Egy hozzászólás lesz, és az csak külön neki szól. Hozzáteszem, ő az egész topic -unknak szánta azt amit akkor írt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalat VW Passat 2.0TDi -vel kapcsolatban? A 170 lovast néztem, olyan 2006 -os évjárat, DSG váltóval természetesen.
Kíváncsi lennék, milyen autó is ez, hátha valaki tud róla valami jót mondani.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egy Audi A4 3.0PDTDi V6 quattro, 2005 -ös évjárat szervízigényére lennék kíváncsi.
Mert egy hirdetésben ilyet találtam:
"NAGYSZERVÍZ UTÁN: 4 VEZÉRMŰLÁNC-ÖSSZES FESZÍTŐ-VEZÉRMŰTENGELY-HIDROTŐ KE-OLAJ STB. ( 800.000 Ft VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!)"Egyáltalán milyen időközönként kell ilyen nagyszervízt eszközölni? Gondolom csak gyári szervízben ilyen drága, de ez még úgyis piszok sok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erről mi a véleményetek?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #9583 üzenetére
Igen, próbáltam a Passatot ezzel a 8v -s diesellel, és az is piszok lomha volt. Pedig az jóval könnyebb, mint egy A4 quattro. Biztos keveset fogyaszt...és gond sincs vele... De túl gyenge.
A 3.0TDi -tól meg be vagyok szarva...népítéletben kapott hideget-meleget az autó.
De nekem nagyon tetszik, és tudom, hogy jól fogyaszt. Első kerékmeghajtás nem kell, így jött szóba az Audi. Amit észrevettem, hogy a 3.0TDi -ből csak avant van. Bár praktikus lenne, az tény.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9586 üzenetére
Igen, számít. És őszintén azt várom, hogy egy új fejlesztésű autóval nem lesz annyi gond. Csak 7végén lenne használva, sok km nem is menne bele.
Nekem annyira idegenek ezek a 4 hengeres gépek, a 6 henger nagyon szimpi, de legalább az 5. És ez nem lenézés, csak a járáskultúra...Tényleg fosok ezektől a nagy dieselktől...abban reménykedek, hogy kevés használat mellett talán nem lesz probléma.
fekeandras: Nem akarom megbontani, maradjon minden széria. Nem vagyok oda az ilyen motortuningért. Persze, olcsón megvan, megy is utána. De ehhez az autóhoz annyira nem illik. Van olyan autó, amiben én is megeszközölnék egy ilyet, de nem ebben.
Amúgy a Passat 2.0 TDi 170hp -ról vélemény? Azt is próbáltam DSG -vel... Nem egy vadállat, és elég fapados az autó. Nem valami kényelmes, de az is tetszik. Csak az a fránya első kerékhajtás.
Jó lenne ez az Audi, ha tudnám, hogy megbízható.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9590 üzenetére
Én nem találtam.
Jó lenne találnom egy független Audi 3.0TDi tulajt, aki elmondaná a hibákat. Mert az a lista elborzaszt. Ennyit költeni csak a motorra. 528i -nél az életben nem kellett költeni a motorra, viszont a többi összetevő vitte a zsét.
A4 -ekkel kapcsolatban, az egyik rossz tényező a klíma, ami gyakorta bemondja az unalmast. A 3.0TDi motorok egyik gyengesége/gyári hibája a kerámia izzógyertyák. Azok cseréje fémre elég költséges dolog. Erre találtam példát is sajnos, pedig elsőre hihetetlen volt.
Más hibáról nem tudok, még...Érdekes ürge... A6 nem olyan rossz pedig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma úgy volt elmegyek Kecskemétre megnézni az érintett modellt. Ez elmaradt, de ami késik nem múlik.
De gondoltam a jövőre is, és ha már meglesz, bizony menne bele egy chiptuning.
Ugye elvileg ez a lefojtott 3.0TDi motor, ami alapból az A8 -ban tud 245 lovat is?
Chippelve az autó teljesítménye 204 Le -ből 263 Le -re nő, nyomatéka 450 Nm -ről 530 Nm -re. Ez OBD -s chippeléssel, 50k -ból meg is úsznám. Így már emberesen menne az autó, szerintem.
Annyi kérdésem lenne, hogy ez mennyire veszélyezteti a váltó és a motor épségét? Fogyiban normális üzem mellett lenne plusz növekedés?
Nekem mindenképpen ajánlották, csak azt se akarom, hogy extrém módon füstölögjön, és azt se, hogy ez a nyomaték szétszedje a váltót vagy akármi mást.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De elvileg az A8 4.0TDi -ben is ilyen váltó van. Ha nem csal az emlékezetem.
Turbonak mi baja lehet? Ha az ember vigyáz rá, járatja, hagyja lehűlni leállítás előtt, akkor csak nem lehet gond.
Ha a "szar" 1.9PDTDI -k bírják a 70% -os tuningot, akkor csak ez is bírja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9626 üzenetére
Nah, megnyugodtam a váltóval kapcsolatban. Ugyan ez a váltó van az A8 4.0TDi -ben is, 275 lóra és 650nm -re. Azzal nem lehet gond.
Akkor te mit mondasz, turbo károsodhat ettől a művelettől? Minden tdi -n károsodhat ennek fejében a turbo... Pedig elég népszerű a chiptuning.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9628 üzenetére
Az gyanús nekünk is. Bőven túl lehet már a 200k km -en ha vezérművet kellett cserélni. Vagy valami gond volt az autóval. Ha németországi, akkor kilőve szerintem. Szervízkönyv nélkül kilőve megint csak. De az üléseken meg lehet állapítani, mennyit ültek benne. Ha nagyon ki van ülve, akkor felejtős a gép.
Ha meglesz 1 hét múlva szombaton is, akkor megnézzük. Hétfőn telefonálok, alap infok érdekelnek. De ha alkalmas, akkor is bevisszük, és inkább megnézettjük az autót. Nem akarok beleesni semmi szarba. Turbo/porlasztók/gyertyák, mind necces.
De az a biztos, ha alapból Mo. -n lett forgalomba helyezve az autó.A váltót megkérdeztem, ugyan az mint az A8 -ban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9632 üzenetére
A márkával nekem nincs gondom, egy problémám van. Sajnos az első kerékmeghajtás. Az nálam kihúzva. Nem akarok, nekem az szenvedés. Vagy hátsó, vagy akkor négykerék, ami nálam ott kezdődik és végződik, hogy quattro.
2.0 diesel egy ideig benne volt, de meggondoltam magam. Mondeo 2.2 TDCi nem győzött meg, nincs az az érzésem 130 -nál, hogy itt bizony még óriási erőtartalékok vannak.
Azért lett a 3.0TDi, a quattro miatt meg az audi.
Most 1000%, hogy megnézek egy ilyen audit, és ha meg tud győzni, akkor nem válogatok. A navi+dvd jól jönne amúgy is, meg diesel -hez nekem auto váltó dukál. Benyáshoz meg csak manuált vennék. Ez így beidegződött nálam.Amúgy nekem nagyon bejönnek az RS Octaviak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9647 üzenetére
Persze, RS jóval könnyebb. Ez evidens is, a quattro hajtás elég nagy plusz súly, de valamit valamiért. Meg ugye a 3.0 diesel is elég nehéz, ott kárpótol az óriási nyomaték, és hát 6 henger. Járáskultúrában nem mind1 az se.
Audi után kipróbálok majd egy ilyet is, ha az nem jön be. Passat nálam ki lett húzva, nagyon primitív. Csak az a fránya fronthajtás. Tuti nem fog tetszeni, érzem.Benyás autóm ha lesz, akkor az bmw lesz mindenképpen. Egy márka se tudja megközelíteni azt a varázst.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9649 üzenetére
Nem. Ezt őszintén megmondom, nekem a konszern dieselei megbízhatóbbnak tűnnek. Mások szerint is. BMW diesel az életben nem kellene. Nagyon jó motorok, erőben ott vannak. De a megbízhatóság...és a szervízigény...óriási.
Én most reménykedek az audiban. Ha be lesz vizsgálva és jó, akkor ezt veszem.
Volvo D5 -öt néztem még, az is számításban van.
De most audi, és remélem ez így is marad. Tetszik az avant verzió, jó lesz nyaralni menni vele. Meg chip után nem sok ellenfele lesz, ha én is úgy akarom. F1 -es váltó meg egy álom, az vonz még nagyon. Kanyarokban a hajtás miatt meg mindig egyedül marad majd, mert senki nem tud utánam jönni. Amúgy biztonság szempontjából is jó lenne, tömör és stabil autó.
Jó lenne magánszemélytől venni...csak fekete belső olyan lehangoló. Jó lenne a bézs, ami ritka.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9651 üzenetére
Szerencsére levehető. Azzal kezdem, hogy lekapom.
Chipmánia nekem dieselnél van, fogyira mindenki azt mondja csökken. És ugye +59 ló és 80nm az nem elhanyagolható. Jobban megy majd az autó, mint egy 540i, ami nekem eddig az etalon.
De ismerősök mind chippelteték a diesel autóikat. És 110k helyett megcsinálják 50k -ért nekem, úgy, hogy ha nem vagyok elégedett, visszaírják és a pénz felét visszaadják.
Ez amúgy jó lenne, de nincs navi. Ebbe meg tempomat, de idegesítő. Bezzeg a navi és a tv belekerült, a szaros tempomat nem.Ez meg már szánalmas... Hátul tekerős ablaklehúzó, de a dvd ott fityeg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9655 üzenetére
Jah, igaz. Ezekkel el lehet húzni egy kamiont is. Remélhetőleg csak jachtot húztak vele.
Amúgy az tény, ha ott fityeg hátul, akkor a figyelmetlen autós aki nem tud megállni mögötted, nagyon csúnyán járhat, te meg megúszhatod lökös cserével.
Első tulajok meg elmehetnek a pi...-be. Nem hiszem, hogy az a tempomat vagy a hátsó elektromos ablak akkora felár lett volna, főleg a DVD -s navi mellett.Neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9661 üzenetére
Az se rossz, turbos, jó rugalmas autó. Chippelve meg egy állat lesz. Kb. 210le és 300nm nyomaték...Magáért beszél. Fogyiban hogy jössz ki vele?
Nah, látom. Akkor lehet ez alapból van, csak a képeken nem látszik, csak a multikormány van kifelejtve. Mert oda kivittek kis tekerőt, akkor az plusz kényelmi extra lehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9668 üzenetére
Annak az audinak tudod mi volt a baja? Az, hogy nem 120k km volt benne, hanem legalább 3x annyi. BMW -ből csak sor hatot érdemes venni, mindenki jól tudja. Legjobb motorok. A diesel front meg egy hányadék, tök mindegy mit mondasz.
Sok a VW -es ismim, Golf IV PD és Passat 2.5TDi -s is van nem egy. Képben vagyok, és sajnos ez a tapasztalat. Próbálom a dolgokat nem részrehajlóan nézni. De a chip nem feltétlen rongálja a motort. Tudni kell használni, lévén turbo -s.
Ne felejtsd el, a BMW az akkor BMW, a benzint tankolsz bele. Ha csúnya fekete lötyit akkor szó sincs BMW -ról. Találkozón megmondták, diesel bmw nem bmw.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9670 üzenetére
Igen, az már magáért beszél. Gondolom, hogy így a nm görbe is egyenletesebb lenne, és előbb éledne a moci.
A 280/380 -as megoldás mennyibe fájna az anyagi oldalt tekintve?dragonfx: Abban az audiban kb. annyi van. És az összes ilyen diesel gépben.
tomcsi23: Akkor még egy meghatározó tényező. Diesel autót nem veszek manuál váltóval. Navit kerestem ezekben az octaviakban, de nincs. Pedig tetszik. Nem érdekel mennyi van belőle, soha nem azt nézem. De tény, józan ész azt diktálja.
Negatívumok: -kényelem, -navi-dvd, -6 henger, -quattro, -automata, és talán kicsit lomhább.
Pozitívumok: megbízhatóság, fiatalabb, ismert előélet.
El kell dönteni. Azért megnézem először az audit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9674 üzenetére
Én is azt mondtam. Ha csalódást okoz, megy eladóba. Több autót szeretnék megnézni, nem csak ezt az egyet az adott típusból is.
VR6-Fan: Hétvégi autó lenne, néha kiugranék vele Varsóba vagy Krakkóba. Nyaralni is ezzel mennék természetesen, ott nagyon kijön a diesel üzem előnye.
Igen, utánaszámolva nem nagy összeg, Cupra -ból kiindulva se. Csak 300lovat ráengedni első kerékre. Gyááá... Halálosztó lenne, nem? Nem tom miért van, de ódzkodom a front hajtástól, de tényleg. Az ST220 -as Mondeo is gusztustalan volt, pedig csak 226 ló volt benne. Utálom mikor rángatja a kormányt. Lehet a BMW -s évek miatt van ez, de nagyon nem akaródzik nekem...4motion -ban elgondolkodtató lenne.
Az a legnagyobb bajom az Octaviával is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Riasztó topik
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen TV-t vegyek?
- Robot fűnyírók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- World of Tanks - MMO
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...