-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz Balupapa #14788 üzenetére
Igen Budapesti. Korrekt kisautó a 3L. Tíz lupóból nyolcban biztosan nincs szervokormány, egy parkolóban ha közel állnak hozzád a hosszú ajtó miatt kényelmetlen ki/beszállni. Elől kényelmesen el lehet helyezkedni. Hosszú távon sem fárasztó vele az utazás 185cm vagyok 120kiló nekem kényelmes volt. Fej, váll, láb tér meglepően bőséges. A csapott rövid segge miatt tolatni, forgolódni a viszonylag nagy fordulókör ellenére is gyerekjáték. A padkákra fekvőrendőrökre figyelni kell mert az első spoiler nagyon alacsonyan van. Szerkezetileg erős. Széria hibája nem nincs. A váltóval idővel lehetnek gondok. Legtöbb esetben egy alapbeállítás megoldja ha nem akkor akár költséges is lehet a javítása. Ezt megelőzendő én kapásból átalakíttatnám sima kézi váltósra. Nincs annál idegesítőbb amikor gyorsítanál (előzés, kigyorsítás, besorolás stb) szépen megindul majd a legrosszabb pillanatban megtorpan 1,5másodpercig csak gurul és csak ezután húz tovább. Ezeket a manővereket kézi üzemmódban célszerű végrehajtani mert akkor nem vált fel csak szélsőséges esetben. És persze a kézi üzemmód kiiktatja az ECO-t így mind a 61lóerő rendelkezésre áll. elsőre elég röhejesen hangzik a 61ló de ha belegondol az ember van hozzá 140Nm nyomaték és mindössze 860kg kell vinnie. A kerékcsapágy az átlagosnál hamarabb morogni kezd. Ennek oka, hogy alacsony gördülési ellenállásúra van tervezve és relatív vékony anyagból is van. Hamar kopik. Az ára nem vészes. Igazából a többi alkatrésze sem. alacsony gördülési ellenállású gumik kellenek rá ami drágább mint a sima viszont a kis méretből adódóan ez sem egy horror összeg 12-14k.. Nameg ez némi pénzt is "visszatermel". Az ajtózsanérok idővel vetemednek az ajtó súlya alatt. Ha kicsit megereszkedik nem gond mert állítasz rajta ha nagyon kattogva nehezen jár akkor azt már a zár is megsínyli mert kikoptatja. a csomagtartó nagyon kicsi. Zárható kesztyűtartó nincs. Csak egy térdnél végig futó pakoló rekesz mint a trabantnál anno. Ha valakinek pont ez hiányozna át lehet rakatni bármelyik akár benzines Lupo/Arosa műszerfalát és meg van oldva a dolog. Csak a műszeregységet és a középkonzolt kell megtartani. Autóvillamossági gondok erre a típusra szerencsére nem igazén jellemzőek. Valószínűleg anno nagyot akartak dobni volkswagen-ék így jobban odafigyeltek erre. Elképesztő a fogyasztása is. Városban ha felveszed a forgalom ritmusát 4,5liter alatt el lehet járkálni. Autópályán 130nál fogyaszt kb 3.3litert, 160nál 4,5-et. Ha egyenletes 90-el haladsz 2.8-2.9literrel lenyomsz 100kilométert. Fantasztikus értékek egy 10+éves konstrukciótól. És ehhez nem kell finomkodni meg 70-el cammogni. Újabban elkezdték lopni őket alkatrésznek. Ha esetleg veszel egyet rakass kerékőrt mert a gyári alufelnit is lopják (Magyarország ). Nem árt valami home made indításgátlót is beszerelni. Most így hirtelen ennyi jutott az eszembe. Összességében korrekt minőségű, jól használható kisautó, kis fogyasztással, átlagos alkatrészárakkal, 4csillagos törésteszttel. Másfél millióért már törésmentes szervós, légkondis is akad.
Néhány konkrétumot tudsz mondani a kiszemelt kocsiról? Szín, évjárat, felszereltség, futott kilométer, ár stb... Ha Paksi az eladó meg ne vedd!!
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Balupapa #14795 üzenetére
Jó volna kideríteni mennyire volt összetörve. Tartok tőle ha már az illesztési hézagok elmentek ott nem csak a karosszéria elemek sérültek. A 137.000km vicc. ezeknek a 95% külföldről származik. Látatlanban megmondom simán van benne 200.000kilométer. Az 1,05millió jól hangzik csak kérdés milyen eltitkolt hibái vannak még. 2001előttit szerintem nem érdemes venni. Akkor volt egy facelift. Új műszerfal, apróbb módosítások a váltó vezérlésen, onnantól volt rendelhető néhány extra pl állítható magasságú ülés vagy szervókormány.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Balupapa #14797 üzenetére
Komolytalan egy kereskedés lehet. Ez a majd szétszedetem megnézetem meg nem lehet festékvastagságot mérni... Hárít, félrebeszél. Szervízkönyvet simán lehet hamisítani. Valószínűleg szarrá volt törve. Ilyen emberekre nem is kell időt fecsérelni. Találjanak maguknak más bepalizható madarat. Én biztosan nem venném meg. Az ár is gyanús, a futott kilométer is, na meg amit az eladó művel...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #15180 üzenetére
jajj bocsánat gülü lámpás polo?
szerintem azon is jól állna a BBS RS II
más:lehet szert teszek egy ilyen belsőre, vélemény?
bár itt az egész kocsi olyan... az enyém a nyomába se érhet.jelen pillanatban, term amint lesz guba átlesz húzva ez is gyárira...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz Balupapa #15184 üzenetére
Tükör polír Zsírul néz ki.
Apropó,nekem is kéne vennem valami felnit...de sztem csak acél lesz belőle.
Hamarosan nyári gumin kéne gurulni,ahhoz meg kéne felni de kevés a pínz alura.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
k.
őstag
válasz Balupapa #15219 üzenetére
"én mondjuk egy 45.000km-es autót el sem adnék."
Pont ezért merült fel, hoy megkapjam. Tudják, hogy szeretem mert megy mint az állat-nagyon dájnamik a motor egy kisautóhoz képest-, és tudják hogy a VW-t is szeretem. De ez még nem most lesz, most sporolás zajlik az új polora -
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #15220 üzenetére
mindenkép a VW ajánlásnak megfelelő, tán 501-el kezdődő, de most a nyakam nem teszem rá.
5W30-al ésszel, azért, de ha jól nézem 5W40-et írnak bele.
szűrőkből mann/knecht, gáz olaj meg pollen szűrőt is cseréltessél.
olajat meg jobban jársz ha 8-10e ként cserélteted, főleg ha hosszú távra tervezel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #15269 üzenetére
Jó helyről mérte a fehéregyensúlyt
Amúgy frankó fogyi. Nekem eddigi rekord Veszprém-Kanizsa dinamikusan 4,1lMás: Pár napja az ablaktörlő alig akar mocorogni... vagyis nagyon lassan töröl, volt már valakinek ilyen? Illetve a lapát picit pattog az üvegen...
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #15322 üzenetére
2 üzemmódban használom. Ha csak ésszel megyek vele, akkor mutatott már 4,1L-es átlagfogyit is. Általános használat mellett 4,6-4,8l. Ha elgurul a gyógyszerem, akkor 5,2l.
Sajnos nem tudom milyen progija van, de egész kellemesen teker.
Ha összejön, akkor a napokban megpróbálok felvenni egy gyorsulós videót.tomcsi23 Folyton csak bántod szegény Luigit, hogy gyenge
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Balupapa #15456 üzenetére
Hát ja. Én mondjuk ennél is tovább mennék. Egyenesen 2hengeres motort fejlesztenék mint a Fiat. Mondjuk ez csak idő kérdése előbb utóbb az összes autógyár ráeszmél majd, hogy teljesen felesleges 4hengeres motorokat rakni kisautókba. Szerintem egy 800ccm-s soros két hengeres TDI motor telitalálat lenne a Fabia/Ibiza/Polo trióhoz. Viszonylag tré hangja lenne az igaz viszont városban klímázva simán elgurulna 4liter alatt. Jobb hatásfok kisebb súly és alacsonyabb légszennyezés. Én simán beraknám a seggem egy ilyen varrógép motoros VW Polo-ba.
-
m3tr0
senior tag
válasz Balupapa #15541 üzenetére
Hát nézd, most 1.2 8 szelepest sztem hiába taposom
De a szép az,hogy egyáltalán nem a fogyasztásra hajtottam csak simán közlekedem vele. Persze azért azt megemlítem,hogy ezzel simán megyek 5.-ben a városban 50-60 között. Biztos az is számít.gamerkiller!: simán jó fogyi főleg,hogy 1.6 benzin
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3