-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #71720 üzenetére
Szia.
Első körben a vákuum csöveket cseréld le, a repedezett végűeknél szökni szokott a vákuum, és emiatt is beáll egy idő után a VGT a turbóban. Főleg azt a csövet csréld, ami az N75 szelep és a turbó vákuum szelepe között van.
Legjobb lenne diaggal megnézni, log-ot készíteni az elő adatokról menet közben padló gázon, ha van rá lehetőség.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Lacess #71720 üzenetére
Amit Mágus is írt, plusz ami ingyé van, de be szokott jönni: szépen megkeresed az IC-t, és megnézed a csatlakozóknál, hogy nincs-e ott ramaty, értsd: olajsár. Ha van, akkor ott szökik a nyomás, és ez szivathat........
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
atos19881101
senior tag
-
tresh
addikt
válasz Lacess #84847 üzenetére
Termosztát is lehet még a ludas
- egy gyors diag sokat segítene
-ha üzem melegen jó hőfokot mutat és a műszerugrál akkor hőgomba a hiba
-ha üzem melegen nem megfelelő akkor termosztát
-ha pedig a venti nem indul el akkor a hőérzékelő ami kapcsolja az döglött ki
-legrosszabb esetbe a venti halt meg de azt kétlem.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Lacess #85182 üzenetére
Van pont egy ugyan ilyen Gyári küszöb szettem [amit pont véletlenül eladok]
(#85180) TaaT tudtam hogy elnyeri tetszésed![ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Lacess #85259 üzenetére
RM van most fent, ha eltekintesz a legördőlű menü-be van kép a kocsiról, de abba sajna a 305 nem hiszem hogy elférne, ahogy néztem a belső perem ki alakítást, de 1-2 hét és asztalon össze rakom azt a féket és probálgatok.
van itthon RS-es is azt is felprobálom, RX emészthető, igazából mini cooper S LM-je lenne a jó nagyon régóta tetszik az a kerék de nincs, ha van annyiért már tuning tdi kapniErik:Gulli van itthon tényleg ritka méretben (8 colos), legrosszabb esetben leveszem a VRT-ről és felrakom, bár a gumi elég hallott rajta szerintem...
de nem tetszik, annyira a C2 se rossz (az is van), de tucat mind a kettő és nem szellőznek elég jól :/corvett túl extrém, veretős legyen a kerék
az nem turbo hanem aero, kicsit már szint, a ronal turnyo pl kimondottan taszít...
teli kerékből az OZ-nak a turbinája (tipik verseny felni) vagy a Speedline maracana (sl474) jön be erős kerék mind a kettő és jól szellőznek, de elöbbiből a 16 ritka nagyon utobbiból tudtommal nincs is.de jöhet tipp olcsó 3 részes 16-17-re, max nyárra össze rakunk egy 3 részes BBS RA-t
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz Lacess #88569 üzenetére
Kozben utanajartam picit en is.
A TT az fullos tomor cucc, mig az alap lyukas korbe, emiatt is puhabb, de hamarabb is megy tonkre.
Itt egy ilyen, ez jol bemutatja a kulonbseget, bar inkabb itt a gyari vs tyuningra mentek ra.
A TT-e kb a ketto kozott lehet, gondolom, egy kevesbe kompromisszumos megoldas.
Munez: Gondolom, szuksege van rad
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Lacess #91132 üzenetére
Nem tudom forgalmazza-e valamelyik országos hálózat.
Próbálj találni ismerősi körben valakit akinek szintén kell lapát és akkor több fele oszlik a posta.
Az egyik fórumtársnak nem volt kompatibilis a passatjával a Bosoko, tőle vettem át a multikat.Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Lacess #93796 üzenetére
A 38cm-es lapát hosszt megtaláltam a bárdinál, a kar meg valszeg ugyan olyan hosszú lehet mint a simáé (30cm).
Megpróbálok valami valami hasonlót méretet keresni ebay-en. Az a baj hogy amit 5-ös golfokhoz árulnak (26cm kar, 33cm lapát) az neked nagyon rövid lenne.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő