-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ßrainiac #46099 üzenetére
Akkor csak a vén kecske miatt:
Hát hogy képzeled hogy 40 kép alatt ide mersz jönni? Pláne úgy hogy két konszern kocsit is van nálad és csak ez egyikről van 1 árva képed?!?! Nagyon nem leszünk így jóban...80 kép alatt csak Löncsi reggel jöhetsz ide!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
tomcsi23
veterán
-
TaaT
veterán
válasz ßrainiac #46283 üzenetére
Hobbi az autó (ma is voltam autóstalin), de napi használatra is alkalmas lenne.
Ezek a fekvőrendőrök nem jelentenek akadályt [link] ezek viszont igen [link] de nem az R32-es lökös miatt, nekem arra még fel van csavarozva egy Leon Cupra R koptató [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46350 üzenetére
de ez egy vr6-t aprócska csigával...
remegés nem hiszem hogy a turbo halála miatt lesz, se nem az IC miatt mielött belefogsz komoly faragásokba átkéne nézni a kocsit,
AGU-s blokkal meg komolyabban nem foglalkoznék, mert 190le a vége, alá dobnék egy AUQ blokkot, vagy ha felvet a zsöci akkor egy AYP/BAM-ot (AYP-t tudok épp), elég csak a blokk, mert a te fejedben jóval nagyobbak a portok és nincs hidraulikus lánc feszítő még.
AUQ is olyan 220-240-ig lehet cibálni max, BAM (vagy volt AQP talán, ugyan az csak egy lamdás még..), AYP-ket szokták 270-280-ra húzgálni, de ott már szokott jönni a K04, 76-os kipu, 440 befecsi, front ic, meg még jó pár okosítás, meg egy rendes soft.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46352 üzenetére
180-ra szokták írni gyári verzióba, annyit bír a vas is tartósan ha vigyáznak rá (jó olaj időben cserebere stb...),
de ehhez teljesen felesleges nagyobb csiga meg front IC.
nem csak a hibakodókat kell megnézni, mérő blokkokba is érdemes belemászni stb...
kéttőmegün keresztül a kipun át így bármi lehet150-es G4-el mászkáltam pár napig, hát nem tudom nekem semmi extra nem volt, bár ha 1,3-as stift után ültem át akkor persze más volt, főleg hogy csigás ugye
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #46349 üzenetére
Nincs semmi remegve húzás, és persze, gyári rajta a k03s. Egyrészt a remegésnek sok más oka lehet, pl üzemanyag (akár a minősége, akár a pumpa, szűrő is, stb). Másrészt csak úgy kicserélni a turbót egy másikra - a meglévő programmal - még lehet, rosszabb eredményt hoz, mint most van. Valamint, ha a turbóhoz igazítod a rendszert, más lesz a gyenge láncszem, pl. befecsi, vagy épp hajtókar/dugattyúk, miegymás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46354 üzenetére
járulékos költségek, olaj, min egy HF tömítés, turbosnál illik igen csak a csavarokat is cserélni, meg nyílván akkor kéne felrakni a 03S-t de ahhoz meg illik nagyobb befecsit is rakni, akkor be csöveztetni a front IC-t, de ezzel már 200le főlé lehet menni.
ha ez nem célod akkor átkell nézni a kocsid, pl miért rángat, milyen állapotba van a turbo a motor stb, és kell íratni rá egy softot ~180le-re és használni ennyi.
stiftet azért annyira nem kell bántani az 1,3-as OHC motoros melos stiftel autóztam elég jót utcán, egyik legnagyobb élmény faktort az adja, 155/70 vagy mekkora gumik, kanyarba sír-rí, dölöngél elpattog, de még is ott van azért az úton, hatalmas
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
TaaT
veterán
válasz ßrainiac #46661 üzenetére
"Mindenhol ezt az infot talaltam"
A GTI alapból magasabb felszereltségi szintet jelentett, és eleinte min 115lovas motort (később a 150lo volt a min). A GTI ültetett (ahogy a V6 is), min 280-as fék (a 180lovasok 312-esek) és szerelhető fékkonzol (az én autómon ha féket akarok cserélni akkor kerékagyat is kéne cserélnem) A GTI-ben nem volt fapad ülés, ez volt a minimum [link] és még lehetne sorolni...
Give them hell Ukraine!
-
Bkrisz9
őstag
válasz ßrainiac #46919 üzenetére
Az durva ismerosnek van itt a balatonon egy 1-es passatja agyonhuzott 1.9pd-vel vagy 200le korul van kivulrol meg lepukkant matt fekete fos szinu szelesitett acel felniken.. mindig powerkednek neki aztan neznek amikor 190-el elrepul
Más: passaton lehet valamit tenni h a kuszobnel az emelo helyet elfedo muanyag ne essen le? Mar parszor elhagytam.. Fel ragasztani meg nem akarom
[ Szerkesztve ]
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #47018 üzenetére
Nagy duma ez, hogy nem kell padlóznod.
Bitpork: mintha lenne neki egy min idő (pár sec folyamatos parketta). Azt viszont nem tudom, hogy mit kapcsol le konkrétan, nem biztos, hogy a kompresszor örül(ne) a sok ki-, bekapcsolgatásoknak.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz ßrainiac #47276 üzenetére
saját tapasztalatok szerint ilyen hang esetén lessed a kiegyenlítő tartályt vagy ahol a vizet betöltöd ott bugyborékol-e ? Ha igen akkor nem kipuffogó Lehet bejut valahova a víz ahova nem kellene.
Ha a kipuffodban csorog a víz akkor rég nem indíthattad be a kocsit..
Egyébként az a felni csudiszép[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- MG4 menetpróba
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron