-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz ßrainiac #79041 üzenetére
Mert a biztosítóval megkötött biztosítás az, amivel később sem lesz baj. Nincs az a kedvezmény, aminél később kiderülés esetén ne jönne ki 10X-es buktára a történet. Én elvből nem kötök szerződést sem azzal a biztosítóval, amelyiknek nincs saját irodája Szegeden. Nem azért, mert ez a heppem, hanem az elmúlt 20 évben párszor mér megégettem magam, szimplán egy esélye van mindenkinek, és szőkül a kör. Pl: Máv biztosítós sztori, köbés se egyszerű, astráról is hallani rosszat, amerikai autósoknak 3-4 éve volt egy történet az AIM biztosítóval, a többezres csoportra hivatkozva ha jól emlékszem éves 8K díjat kaptak, fizetni kellett, aztán se papír, se kötvény, se bónusz, fél év múlva át kellett kötni, úgy intézték el, hogy ne legyen már fél évre visszamenőleg mabisz díj mindenkinek.. Még jó, hogy elsőre gyanús volt (vagy csak lusta voltan) és az éves 18K-s díjat váltottam 15 ezresre... Konkrétan az az AIM biztosító volt, felszámolás alatt vannak. Na ezért nem mindegy, kivel, mikor, meg hol, lehet 4-5 ezret spórolni, de ez is addig tart, míg ki nem derül, hogy valami hiányzik, úgy érvénytelen, fizess visszamenőleg. Satuzik előtted az A8, belepukkansz, és akkor derült ki, hogy fizettél valamiért, de ez is meg az is nem van jól. Onnantól lehet gondolkodni. Ne ezen spóroljatok.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz ßrainiac #79053 üzenetére
Az amerikai autósoknál is úgy volt, hogy először csak amerikai és 20 évnél öregebb, aztán amerikai, meg hogy szép és különleges, aztán már majdnem minden mehetett. Az allianz-zal nem is lenne probléma.
Felidézve a szerződéskötés körüli mizériát, valami olyasmi volt, hogy küldjünk az autóról több képet, és eldöntik, hogy mehet-e. Megköszöntem, és nem akartam bármiféle rizikót vállalni 15K-ért cserébe. Más persze más céggel csinálja, csak leírtam, hogy ilyen is van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
-
Integra
titán
válasz ßrainiac #79296 üzenetére
nem asszony, egy kedves barát barátnőm nincs keret japánra sajnos most neki.
egy egyszerű, tiszta mechanikájú kisautót keres és ezek a polok azok, amik úgy tűnik megfelelnek neki. próbálok segíteni neki, 1 órányi autózásra van az autó, elmegyek vele persze. sajnos nem jár bp-en az autó, így saját szerelőnél nem tudjuk felemelni..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79743 üzenetére
Nem viccből kérdeztem, miután fel lett szerelve az új turbó, hogyan lett bejáratva?
rihi1 Tartályon a visszatérő csövet leveszed, a tartályt oldalára fordítod, hogy a csatlakozásnál ne follyon. A csövet belógatod egy edénybe, segítő beröffenti alapjáraton, miután minden kijött, rátöltesz 2-3 decit az újból, azt is hagyod, hogy kinyomja, leállíthatja. Visszateszed a csövet és feltöltöd max-ig. Segítő beindítja és forgatja a kormányt jobbra-balra kopp-ig, amíg meg nem szűnik a szervo pumpa hangja, közben ellenőrizni a szintet és tölteni, hogy ne ürüljön ki a tartály. A rendszer ezzel légteleníti magát. Muitán már nem tűnik a tartályból az olaj és a pumpa sem szól, leállíthatod, feltöltöd max-ig, bezárod és 5 év múlva megint lecseréled, ha addig nem kezd valahol ereszteni. Évente néhányszol ellenőrizni kell a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79747 üzenetére
Csak mert beindítás után minimum 10 percig alapjáraton kell járatni. Utána első 200km alakalmával nem szabad gyilkolni, padlózni, mert abból soha nem lesz jó turbó, ha megszomorítják benne a tengelyt, amíg még friss. Utána lehet használni. Nálam 11 000km-t futott, de még nem néztem meg mit megy. 170-el már mentem vele, van még benne bőven erő, nem kell gyilkolni. Első 30 000km a kritikus, utána már nehezebben fekszik le.
Ha csere után megkínozták, akkor gratulálok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
-
Jaded
senior tag
-
TaaT
veterán
válasz ßrainiac #79916 üzenetére
A BBS elég nagy OEM beszállító szal nem kell meglepődni ezen.
"their products can be seen on brands such as BMW, Audi, Bentley, Mercedes-Benz, Porsche, Ferrari, Maserati, Mitsubishi, Rolls Royce, Jaguar, Infiniti, Renault, Saab, Subaru, Volkswagen, Toyota, Lexus and Volvo."
És ez a lista nem is teljes.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
veterán
-
Ace owner
addikt
válasz ßrainiac #80020 üzenetére
Közben becsúszik egy milyen féktárcsát, betétet vegyek téma, pár ültetett szar, bitpork ismét hangot ad azon véleményének hogy használhatatlanok, degec mesél nekünk a márkakereskedésekről pár szót, persze 3 csakatsi komment után, megbeszéljük hogy Mágus kocsijában milyen kevés féket raktak gyárilag, tomcsi kiolt valakit, továbbra sincs erőtartalék, tél közeledtével előkerül a milyen téligumit, használtat vagy újat, de a használt öreg és szar és hazudik az eladó, nem is annyi %-os amilyennek lennie kell, akkor újat, de az drága..
VW topic következő evadjából.
Galaxy Fold 4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest