-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
"kommenteket elolvasva.. nemigazán van megoldás.."
novothauto
Üdv!
A teljesség igénye nélkül reagálnék a kommentekre.
- a szívóoldali kokszosodás szempontjából indiferens az üzemanyag oktánszáma, hogy prémium-e, meg ilyesmi. Az olajcsere periódus sincs rá hatással. Egyetlen hasznos megoldás lenne kartergázszűrő beépítése, ha lenne pl egy Mini Cooperem, megtenném, de ügyfélnek nem, mivel tapasztalatom nincs a hatásáról.
Amerikában kipróbálták a kartergázszűrőt (legelső 2.0TFSI, low mileage), egy márkás gyártó termékét, és gyak semmit sem ért.
Egy megoldás van, a kipufogógáz visszavezetést kell megszüntetni. És megfojtani azokat a politikusokat akik ezeket a környezetvédelmi előírásokat elfogadták.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
A kérdéssel van a baj, az a gond, hogy nem kérdeztél konkrét motorkódot, és nem hiszem, hogy akadna itt bárki, aki szívesen átnyálazná neked az összes 2 literes vw mocit. Ha lenne motorkód, akkor megnézem, de nincs nagy kedvem bóklászni benne fél napot.
Motor kód vagy legalább a teljesítmény legyen a kérdésben, hogy legyen mi alapján szűrni.
(#58495) degec Ezt neked fejből csak az tudná megmondani, aki gyártja... nekünk, földi halandóknak marad a keresés, amihez szűkíteni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
footy
addikt
Belekotyogni szabad, ez forum
Az utolso ket hetben vegig IGL volt, szoval 100-as korlatozas. Azt hiszem 5-ben ilyenkor 2200 a fordulat.(#58651) Mágus2
VCDS van. Erdemes lenne a regeneralast kikenyszeriteni? Ha telelenne a DPF akkor az latszana a hibataroloban. Amikor a szenzorhiba utan kerestem, akkor az egyik forumon talaltam olyat, hogy hibas volt a homero es a DPF eltomodott miatta, de ott volt kulon a DPF-fel kapcsolatos hiba, nalam pedig ilyen sosem. -
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem gondolod komolyan, hogy odaállítasz tesztvezetni laptoppal, diagnosztikával? Ha új, akkor biztosan működik, majd 200 000km után lesz érdekes nézegetni. Annyira új ez a motor, azt se tudnám, mit és hol kell rajta nézni.
Félek, körbe fognak röhögni, ha tényleg ezt diaggalfogsz tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Hát én akkor mán tuttam. Pesten vette meg az ember szalonból jött haza Szegedre, oszt a lehajtón eccercsak felrobbant a motorja félig mert eltűnt az olajnyomása. Pont a volt szerelőmnél voltam mikor gyött a telefon h na ucu neki lehet menni a pohuhoz be dolgozni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
freaghill
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
AndrewTdi
addikt
már elkészültünk. Már csak azt várjuk, hogy legyen hó a Mátrában.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Sztem a hazai autóstársadalom a két kezét összetenné ha mindenki aki "hivatásból" nyúl autóhoz az úgy értene hozzá mint a Tibi.
"de azért vannak nála jobb..."
Minden hibát sikerül belátható időn belül feltárnia, és ezt nem a fél motor kicserélésével teszi. Kell ennél jobb?
Give them hell Ukraine!
-
rihi1
tag
egyszerüen,ha az egész hengerben azonos az üzemenyag keverék aránya, akkor homogén!
ha túl elszegényitik a keveréket,hogy pl: keveset egyen akkor nem akar rendesen meggyuladni a szikrától.
viszzon ha gyertya közelébe dúsabb a keverék,és az már meggyullad akkor a láng simán begyújta a szegényebb keverékét!
ez az inhomogén!