-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
4x4-es eleve kevesebb fogyott jócskán, ezt a cégnél is lereagálták, s viszonylag hamar be is fejezték a gyártást, ezért nincs 1,8T-ből a sportosabb külsővel (mert azt csak utána kezdték el feltenni).
Esetleg jürgenék fele lenne érdemes körbenézni, de sehogy sem lesz egyszerű, ez sajnos a sima 1,8 T-re is igaz - egyre kevesebb a normális eladó példány belőlük.
A másik: nem tudom, milyen ez a jelenlegi 160 lovas gépsárkány, de ha pl hasonló a súly, akkor nem lesz egy egetrengető a különbség. A lóerőt duplázni kell (de min +50 %), hogy a fú b+ érzés meglegyen. Persze, ha a mostani szívó, akkor azért a turbós jelleg érezhető előnyt produkál az alsóbb fordulatszám-tartományban....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ha visszaolvasol, részben már válaszoltam. Eddig kb 1 %-ban hiányzott a haldex, mármint a hajtás, nem a plusz súly. Ja, és a csomagtartóból is elvesz pár litert, ugye.
Most lesz 5 éve, hogy nálam van. Nem bántam meg, még most is megvenném - magamtól....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
-
tomcsi23
veterán
Mely fórumokon? Mert inkább 0w40-et nyomják a hazai fórumosok. Persze a hideg résznél a 0 vs 5 nem probléma, nyári hőségben hajtva viszont inkább 40, mint 30 szvsz. Amúgy érdekes, hogy míg a vw503.01 kimondottan 0w30/40-et írt elő, az utód 504-es 5w30 viszkozitást.
Aztán mesélj csak, miben van ez a BAM-os moci? Miért nincs még vagy 40 kép belinkelve?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
5w50 tolunk haver cupra-jába lehet nálam is leesik valami csigás... én is 5w50 vagy 10w60.
Mágus: nem lesz váltó felújítás, me fogaskerkket már nem igen lehet kapni, vagy ha lehet is...
20VT (AYP) a gyári X-esen kívül milyen vízpumpát érdemes/szabad venni?
contitech készlettel szemezünk haver srácnál, vagy conti szíj és ina görgök, csak a VP kérdéses..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
palesz22
csendes tag
Ez szerintem csak az újabb motorokra igaz:
"Volkswagen - Papp László: A mai autókban a fűtés nem vízoldalról vezérelt, hanem levegőoldalról, ezért nem számít, ha a hideg motornál kikapcsoljuk a fűtést, ettől nem melegszik hamarabb."
Szerintem az 1.9 TDI-k még a vízkörről fűtenek. Egyébként ha jól értem, minden szaki rövid (1-2 perc) bemelegítést javasol és utána indulást.
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
-
net84
őstag
Tudomásom szerint minden gyári. Nincs piszkálva sem szoftveresen sem hardveresen. Utóbbi biztos, előbbi 99%, mert erre utaló nyom nincs a szervizkönyvbe és eddig vezették rendesen.
(#56784) MunezXBK - felültem rá rendesen. De már vágja a seggem, így örülnék, ha megérkezne a megálló és nem fájna nagyon (ennél nagyobban).
(#56787) Mágus2 - nem tudom, nem kérdeztem, nem nagyon tudott akkor érdekelni. Most már én is kíváncsi lennék. Tippem szerint igen, mert 4.ben volt, amikor beütött a krakk és elkezdett zakatolni...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
net84
őstag
Én reggelente elindítom, majd kiszállok és körbetakarítom az ablakokat, lámpákat. Ha havazott is, akkor letakarítom az egész autót (legalább befűti a kabint és az ülést és nem a fagyott autóba ülök be).
Ha száraz az idő, akkor egy picivel többet jár, mint ami ahhoz kell ,hogy bekapcsoljam a biztonsági övet, kinyíljanak a tükrök, klíma be, rádió be és átgondoljam, hogy mit hagytam otthon. Ez ~1-1,5 perc. Ennyi nem árt, sőt talán még használ is. Kicsit felébred az olaj a rendszerben. De javítsatok ki, ha tévedek.
A kímélve vezetés pedig alap. 90fokos motorig max. "vészhelyzetben" pörgetem meg vagy fullasztom le.Read only...
-
TaaT
veterán
Van ez a kép [link] Erre benyögte egy amerikai hogy bullshit, ő 10percig járatja egy helyben az autót hogy bemelegedjen
Persze odaát is vannak értelmes emberek azért "Also, warming a car up at idle takes forever. Get in the car and drive it, you won't hurt anything especially on a newer car. "[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
degec
senior tag
-
rihi1
tag
mivel volt ez a zár probléma,(néha nem nyit ki) szétszedtem a hátsó záramat!
semmi kórósat nem látni rajt sajna! a panelon csak a két mikro van forrasztva!
a mozgató motor közvetlenül a csatlakozóra van kötve!
tehát nincs ilyen forrasztási gond mint amit gondoltam!
hogyan tovább?
csere?köszi
-
tomcsi23
veterán
Megnézted az összes forrasztást, kábelt? Mert nem feltétlen lesz annyira látványos, mint a belinkelt képeken. Ki kell mérni, hol a gebasz - persze, nem egyszerű, ilyenkor szokott megjavulni, ha épp szétszedve próbálgatja az ember.
Jaja, zárszerkezet, mikrokapcsoló, ablakemelő. Valamikor mind beszarik.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Tuti a zár a szar?
A mikrokapcsolós téma meg javító szett, nem csak a 100 forintos mikrokapcsoló - bár az együtt sem sokkal drágább szerintem. Mindenesetre valamit javítottak rajta elvileg, így nem szarik be.Matthew: üdv a klubban.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Megválaszoltad a kérdést, csak nem tudsz róla- Az egyik kapcsoló a SAFE-ről ad visszajelzést a másik a zár állását mondja meg a vezérlőnek. Ha letörik a pöcök, akkor a vezérlő azt hiszi nyitva van és nem küld nyitó impulzust.
tomcsi- ezek belül vannak a zárban, az ajtó nyitását a külső jelzi, a zárásba csak a sofőr ajtóé szól. Az ha nyitva, nem engedi becsukni távirányítóval a többit.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
Ilyet nem tudsz venni. És nem + impulzusra nyílik, hanem a negatívra. Nem áram kell neki, csak impulzus(csak a vezérlő tud ilyet küldeni). Ha nem nyílik, akkor ülés ki, kárpit ki, hidegvágóval szétküldöd a zárat és egy csavarhúzóval kinyitod belülről.
Az elektronyos rész ilyen belülről.[ Szerkesztve ]