-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz trialboj #211650 üzenetére
B5-be 15 zsák röhögve belefért és nem ült meg annyira. Viszont arra készülj, hogy bepakoláskor baromira porol. Óvatosan kell behelyezni a zsákokat. Előtte amit tudsz takarj le.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Azt simán ki tudom cserélni? Ahogy látom nem bonyolult módon van beszerelve. Esetleg kell valamit feltanítani neki? Áramtalanítom a vasat szerelés közbe és plug&play?
Másik a motortartó bak. Egyik ereszt a másik elég gyatra állapotú. Csoportban azt olvasom, hogy csak a bontott jó állapotút érdemes venni. Esetleg van mégis valami bevált márka?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #211594 üzenetére
Wow. Köszi. Erre nem gondoltam. Önindító az fel volt újítva kb 3-4 éve. Vagy újat raktak bele. Látszik rajta, mert nem olajsáros/koszos. Hidegen 1,5 tekerés és már csörren is a sor 4. Ezért nem gondoltam önindítóra. Ellenőrzöm az állapotát.
Légmennyiség mérő megpusztult benne, azzal nincs összefüggésben?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
-
Stylewars_kp
őstag
Nekem az AFN elcsattog bármivel. Talán a prémium nyál esetében tapasztaltam azt, hogy kicsivel kevesebbet eszik és talán kevésbé traktoros. De az is lehet, hogy placebo. Puruttya dízelbe van, hogy kap egy kis 2t-t, de annyira nem rajongok érte.
Van egy Shell kút üzemeltető ismerősöm. Náluk nincs prémium dizli, ezért ő átjár a szomszéd városba prémium Shellért. Csak azt tankolja az Alfa 159-be, puruttya dízlit ő sem javasolja.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz grizlisandor #210086 üzenetére
Köszi!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #210085 üzenetére
Igen, első bonyolultságához mérten a hátsó egyszerű.
Csak azért jutott eszembe, mert amikor csinálták az első futómű beállítást, akkor a hátsó kerékre is tettek ketyerét. Bár nem kérdeztem meg, de lehet az csak egy bázis, egy nullpont, de ha utólag módosul, akkor az már nem szól bele az autó viselkedésébe. Első futómű szerelésébe meg végkép nem szól bele, hiszen "fixek" a csavarok.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok, b5 passatban hátsó lengéscsillapító cserélve volt. Kell a futómű beállítás szerintetek? Nem húz semerre.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz grizlisandor #208777 üzenetére
Az egy dolog, hogy mindig megy. Inkább az a kérdés, hogy meddig.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #208650 üzenetére
Nem találtam meg az általam keresett alkatrészt. Gumi tömítések meg dugók, patentok, szűrők stb. De nem gond, körbejárom a gyárit megoldást.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #208644 üzenetére
Köszi. Kaufferrel nem jártam sikerrel B5 paszulyhoz. Unix/bárdi tud csak árban nem tudom mivel járok jobban. Van max kedvezményem amúgy. Felkeresem a márkakert is mit mondanak. Meg kérdéses, hogy a “gyári” milyen minőségű. Mondjuk ez már sokszor volt téma tudom.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Stylewars_kp #205040 üzenetére
Mondjuk a mann filterrel semmi gondom.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz rob210 #205038 üzenetére
Contit vettem 2022 tavaszán. 10 ezret beleraktam azóta. Segédszíjak jól néznek ki. Vezérlés bordásszíja ki van kicsit fényesedve. Unixba ezt adták. Már kezdem unni ezt a sok gagyit. Szűrőkből mann filtert veszek, de következőleg gyárit akarok venni. Vagyis vag által forgalmazottat szeretnék venni. Vezérlésbe is érdemes lenne a vag?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Tízórai gyanánt: [link]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
Passat b5-re megfelelő lehet az alábbi felni?
Felgengröße: 7Jx15H2
Zollgröße: 15
Lochkreis: 5x112
Lochzahl: 5
Nabendurchmesser: 57.1
Einpresstiefe (ET): 35
Herstellernummer: KBA 43877 / F52Az ET szám miatt vagyok bizonytalan, mert úgy tudom, hogy ET45 a megfelelő, de számít a szélesség is.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #196913 üzenetére
Na elmúlt magától. Reggel elmentem a lidlbe. Ráadom a gyújtást, nézem világít a fényszóró, francba nem jött helyre egy éjszaka alatt. De a hátsó lámpa az nem világított. Ha ráadtam a helyzetjelzőt csak akkor aludt el egyébként folyamatosan világított a fényszóró. Odaértem a boltba, kiszálltam járó motornál, már nem világított. Világítást azóta mondjuk nem adtam rá h produkálja e megint.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #196913 üzenetére
Azt nem figyeltem, tehát lekapcsolom, de világít továbbta is a fényszóró. Ha leállítom a motort akkor kapcsol csak le.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
Fényszóró lekapcsolása után is világít a tompított. Motort ha leállítom, akkor lekapcsol. Hétfőn szerelő, de mi lehet a gond? Köszi. B5 paszuly.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Doki16 #196544 üzenetére
Nem evidens, mert Én egy helyi kis autósboltba vettem meg egy utolsó darabot leárazva 12 ezerért. 2x is rákérdeztem az árra, de 12 ezret mondott, hát jó. Összehasonlítottam egy másikkal ami 50 ezer volt, tök ugyan az, szóval még az sem áll fent h hamisított.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Zizmand #196117 üzenetére
Nekem a váltó hidegen szokott akadni kettesbe rakáskor. Viszont néhány km után helyreáll és szépen veszi. Erre is megoldás lehet? Váltóolaj cserével kezdek, mert már 350k van az afn-be...
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Mágus2 #196039 üzenetére
Lényegesen alacsonyabb felszereltségű az Én kulcsos céges kombi oktim, de hasonlókat tapasztaltam Én is. A kijelző engem teljesen kiakaszt. Egyszerűen túl manuális vagyok ehhez vagy nem tudom. Mire megtaláltam az ülés fűtést meg a belső keringtetést… pedig mérnökinformatikus vagyok.
A váltó engem kiakaszt. Gyönyörűen veszi a sebességeket, viszont magasan van a váltógomb. Elzsibbad a kezem egy hosszabb több “váltani” való út során. Illetve állandóan gangolok, mert csak bőg a motor ha hagyom tovább egy sebességben.
Csomagtér jól pakolható. A csomagtér ajtó lehúzó bráner kicsit undi, de hasznos.
Futóműre nincs panasz. Szépen csillapítja a kátyúkat. Pályatempónál pedig szépen alszanak a hátul ülők.
Küllemre nálam a b8 paszuly viszi a pálmát, de összességében szép autó.bújjék!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #195855 üzenetére
Tiguan volt a tanulmány kb?!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #195220 üzenetére
Nem tom. Nekünk általában ezek ott landolnak. Meg ropi+puki+perec erre rá az üccsi meg egy kis kiflivég. Nagyját megfogja. Ha az ülésre borul nyilván semmit sem ér.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #195218 üzenetére
Vagy a gyerek kiönti az üdítőt/vizet, akkor azt is megfogja. Én is ezeket a peremeseket pártolom.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok,
az mennyire normális, ha egy 2007-es Tourant nem tudok megtankolni, mert folyamatosan lekattan a pisztoly. Vagy fél óra kell mire megtudom tankolni, mert csak csorgatni tudom bele a gázolajat. Tulaj szerint újkora óta ilyen, nálam csak kölcsönbe van, nem vettem.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #194568 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Stylewars_kp #194553 üzenetére
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz bitpork #194552 üzenetére
Indításkor. Most néztem egy puntot, azon világít gyújtás ráadásakor. Volt egy 206-om, ott nem jött fel, nem volt kiírva, mert amikor volt vele gond jelzett. Csak erre lettem volna kíváncsi, hogy ha valakinek van még paszuly az mit mutat. Gépre még nem raktam fel, hogy mit mutat.
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok,
b5 passat gyújtás ráadásakor a többi visszajelző lámpával együtt fel kell villannia a check engine lámpának is?
Több autómárkánál tapasztalt ezt, hogy nem hozza fel, de műszaki állomáson most ezen lovagolnak.
Köszi!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Lacess #194345 üzenetére
Számomra is érdekes, de nem értek a lovakhoz.
Viszont Én nem veszek Castrolt, mert nagyon hamisítják. Illetve nekem mintha hangosabb lenne a motor tőle. Persze tudom erről a 15 éves 170 ezret futott dízel autóm tehet, de feltűnt, hogy szebb lett a hangja a Mobil1re történő váltás után.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #194318 üzenetére
Bezzeg a B5.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #193879 üzenetére
Aránylag sokat látok ezzel a felállással. Vagy még a 2.5tdi, de azt nem merem bevállalni.
Mik a szivatós részek, amiket akár vásárláskor is figyelendőek?[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
1.9 pdtdi-hez mennyire jó párosítás a tiptronic váltó az 5,5 Passatban?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz IMIIKE1998 #191121 üzenetére
Minél több műszaki és minél kevesebb rozsda legyen. Ennyi. Van belőle 1.9 esdéjí azokba már van 300-400, de még annyit elkotornak. Szerintem jó autók voltak 20 éve, de kisebb utakra szerintem még mindig helytállnak.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz peti_s #57931 üzenetére
Én a helyedbe elvinném egy szerelőhöz. Amúgy vásárlás után érdemes szerintem átvizsgálni az autót nehogy valami utólag túl későn derüljön ki akkor amikor már nagy a baj! Nem gyanús a km óra állás? Jó állapotú az autó? Lehet amúgy csak állítani kell a kuplungon. Sebességet könnyedén veszi?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz rob210 #57828 üzenetére
Némelyik Stiftes engem is kiakaszt. Megyek Transporterrel előzök meg 70 nél egy agyon bojlerezett, vasalódeszkás, króm dísztárcsás, teszkó value kipufogós, tuning lángnyelves piros Stiftes vagány vágott hajú srácot. Felérek mellé erre elkezdi padlózni, meg gondolom vissza kettő...visszaállok mögé. Elég a 90. Közben mögém is felér egy másik Stift csak zöldbe, azon csak szélvédő fólia volt "Hard My Life" felirattal. Szépen kocogunk így 90el. Kb egy km után megunta a hátsó zöld Buzuki kielőz kb 5 km/h sebesség különbséggel és előz. Beelőz engem nagy nehezen meg a bojlerest, de azt a szenvedést. Mondom jó. Döcögünk tovább egyszer arra vagyok figyelmes, hogy lassulunk már csak 80 aztán megint 70. Az első zöld Stift aki beszenvedte magát feladta a sebesség mámort. Aztán ráuntam erre a kabaréra és beelőztem az egész bandát. De akkor már ráhagytak.
Kérdem Én, hogy mire jó ez az egész rajolás? Mi a baja azzal, hogy egy furgon megelőzi?A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
B.U.É.K.!
Persze ez csak vicc!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest