-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
válasz Morris #35644 üzenetére
Nekem is ilyen van, mint Neked, csak '98-as. 110e km-rel, s a legfrissebb adatok szerint 1l/600 km.
Egyik szerelő szerint egyértelmű szelepszárszimmering. A másik szerint ennyit akkor sem ehet, lehet, hogy gyűrű. A harmadik szerint minden 16 szelepes autó eszi az olajat.
S az a kérdés, hogy Neked szereti-e?(#35646) Mágus2: A 3-as számú szerelő szerint is. Fél évet állt a kereskedésben. De azóta mentünk vele 6e km-t.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
válasz MunezXBK #35671 üzenetére
Pedig általában a németek minden ilyenre oda szoktak figyelni. A Golfban nem volt ilyen gond.
Nekem is szarakodott, kicseréltem, aztán most megint előjött a vízhőmérséklet gond. Megmozgattam a vízhőfokjeladót, aztán utána egyből tudta, hány fokos a víz. Úgyhogy lehet nem is a termosztát volt a gond.
Egy próbát Neked is megérhet. -
dJ Peer
aktív tag
Ma mentem 120 km-t a Bogárral. Eszméletlen jó menni vele. Semmi elektronika, semmi rásegítés. <3
-
dJ Peer
aktív tag
-
dJ Peer
aktív tag
Ha hosszbordásszíjt cserélek akkor muszáj a feszítőcsapágyat is?
-
dJ Peer
aktív tag
Nos, voltunk a szerelőnél, megmértük a kompressziót:
1. henger: 10 bar
2. henger: 13 bar
3. henger: 13 bar
4. henger: 8 bar...úgyhogy gyűrűzés fog következni.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Na ma elvittük a szerelőhöz az autót. Remélem minden rendben lesz, s 1hét alatt kész lesz.
-
dJ Peer
aktív tag
Nagyon rossz híreket hoztam ugyan még a saját szememmel nem láttam - annyira nem is értek hozzá, meg amúgy sem tudnék mit csinálni - de lötyög a dugattyú a hengerben, vízszintesen. A szerelő szerint fúrni kell(ene), új dugók, stb. A neten nem találtam semmit, meg a szerelővel sem beszéltem még személyesen. Mennyi szokott lenni a fúrás, új dugók, ilyenek?
5x(OFF)Vagy lehet kap túlméretes gyűrűt, bejáratjuk, aztán eladjuk, nem ér ennyit egy 1.4-es motor, bár távol áll tőlem, hogy ilyen g**i legyek. (/OFF)
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zoo8800 #37514 üzenetére
Az ugyanolyan lutri, mint 1 autóvásárlás. Lehet az is eszi az olajat, akkor meg ugyanott vagyok és kidobtam 1 csomó pénzt.
Ha jönnek a nagy egerek megmondják, hogy lehet-e ilyenkor túlméretes gyűrűt beletenni?
Jobb több egymástól független forrásból meghallgatni, hogy ilyenkor mit lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Nos, ott tartunk, hogy elvitték a hengerfejet felújítani és egyúttal a blokkot is, árajánlatra.
Végül is annyival lenne drágább, ha fúrnánk is, nem csak gyűrűznénk, hogy kell venni 4 dugattyút plusz a fúrás, akkor viszont nem kell gyűrűkészlet. Tömítések, főtengelycsapágyak meg minden más úgyis kell.
Ez egy kb. 200-as akció lesz, de akkor olyan, mintha 1 új motor lenne benne. Rendes bejáratás után vigyázva rá 150.000+ km.Milyen dugattyút ajánlotok, elég a gyári lengyel vagy kell komolyabb?
-
dJ Peer
aktív tag
Friss info: A hüvely nincs elkopva, csak a dugattyúk és a gyűrűk. Így elég alapméretes dugattyúkat rakni bele, amiket tudnak szerezni valahonnan. (nem értettem pontosan, még később hívnak a részletek miatt). A hüvelyt persze felhónolják.
Egy picit olcsóbb lesz így remélem, de azt mondták, hogy a héten még nem fog járni, pedig már hiányzik -
dJ Peer
aktív tag
Megvan az árajánlat: 80.000 a komplett alja, ebben benne van a dugó, gyűrű, főtengelycsapágyak, egy jeladós főtengelyszim, ami csak magában 14k +az összerakás, meg valószínű a hónolás is.
kb 45k lesz a teljes hengerfej felújítás, ott kicserélik a szelepvezetőket, meg a szimeringeket, kipucolják a hidrotőkéket, síkba köszörülik, stb.
Kell még 1-2 tömítés, olaj, plusz a munkadíj. Az első 3000 km-re jó lesz Q8, aztán utána kap valami komolyabbat.
Ha 150-ben megállna, annak nagyon tudnék örülni, de valszeg inkább 170-180 körül lesz.[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Azt ígérték a héten kész lesz a golf, erre valami fogaskerék ( ) nincs meg, illetve rosszat rendeltek. Nagyon remélem, hogy holnap megoldják és 7végén és a jövő héten bejárathatom.
Hol van valami különleges fogaskerék a vezérlésen kívül? -
dJ Peer
aktív tag
Van egy kis gond. kellene a segítségetek.
Alkatrész kellene, jeladós főtengely szimmering. Már vagy 25-öt rendeltek, de egyik sem jó.
Golf 4 1.4-es AKQ a motorkód. Tud valaki ilyet? -
dJ Peer
aktív tag
Tempomatot próbált már valaki utólagosan berakni?
Azt mondják némelyik autóban csak élesíteni kell.
[ Szerkesztve ]