-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyametyo
aktív tag
.
-
petyametyo
aktív tag
Üdv!
Egy kérdésem lenne hátha tud valaki valami meg nyugtató választ adni!
Az autó a következő : SEAT Toledo 2000 évj 1.9 tdi 81 KW 110 LE.Elvittem egy "szerelőhöz" lengőkar szillent cserére.Kerék le ,lengőkar ki ,szillent ki majd ugyan ez vissza .Emelkedőn álltam ezért csak ki gurultam a műhelyből hátra ,rakom 1-be PAKK és sebességbe csak forgót de 0 hajtás,féltengely ki ugrót." Szerelőnk." idézem: ez rosszul volt be rakva .
Felemel kerék le ,minden le köt .
Azt mondja zéger nincs rajta ,próbál egy másikat fel tenni nem megy ,mondom nem is fog mert a másik még rajta van (pánikoltam hogy ebből mi lesz,csak jussak haza ). Össze rakta ,go haza .
Kérdés 1 ! Szét eshetett vajon tényleg magától???Szerintem nem ,de erősítsetek meg ha nincs igazam.
Kérdés 2 ! Elvigyem azért valahova hogy nézzenek rá??
Van e itt valaki aki elvállalná ennek az autónak a NORMÁLIS szervizelését?Nem vagyok tök hülye az autókhoz ,de se helyem se szerszámom nincs hozzá hogy magam javítsam illetve úgy gondolom hogy az autó szerelő ért az autókhoz én meg máshoz ,mindenki azt csinálja amihez ért !!
Olyan szerelő például nem kell aki szerint stabilizátor szillent csere 3 óra és a szillent darabja 3000 ft ,meg történt példaKöszönöm mindenkinek aki segít
-
petyametyo
aktív tag
Meg kérdezhetem hogy ez micsoda,és mire jó?
"Xado"
-
petyametyo
aktív tag
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42724 üzenetére
AHF 81 KW 110 Le 2000 évj
-
petyametyo
aktív tag
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42742 üzenetére
Valami biztos van benne ,mert szedi a lábát,csak nem elégé ,igaz 13 éves szegény ,én meg azt akarom hogy jobban mennyen.Olyan mint ha én 15 év múlva bányába dolgoznék,biztos nem örülnék neki Mondjuk cserébe 8000 ként kap új olajat ! (Ne írjátok hogy hülye vagyok Tudom
Meg próbálok szerezni egyet valahonnan ! Köszönöm
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42742 üzenetére
Egyébként ezekből a régi TDI motorokból mit lehet ki hozni úgy hogy ,ne csesze szét a váltót ,kuplungot féltengelyt 1000 km-ként? Normálisan használva és csak akkor ki használni a + Le-ket mikor kell ,na meg néha egy kis élmény autózás is megy persze,de nem mindig lenne nyél gázon hajtva a kocsi,sőt inkább 90% normál használat mellet !
Köszönöm az eddigi válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42745 üzenetére
Akkor az enyém marad ilyen amilyen mert annyi szerintem van benne ,szét cseszni meg nem akarom ,annál jobban szeretem
Nem tudod ezt a típust szerelték gyárilag bőrrel,tempómattal,index karol vezérelhető gáz adással ?
Mert nekem eddig mindenhol azt mondták hogy ez nem gyári -
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42751 üzenetére
VIN number scheme
Standard 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
ISO 3779 WMI VDS VIS
EU & North America
more than 500 vehicles/year WMI Vehicle Attributes Check Digit Model Year Plant Code Sequential Number
EU & North America
fewer than 500 vehicles/year WMI 9 Vehicle Attributes Check Digit Model Year Plant Code Manufacturer Identifier Sequenti[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42754 üzenetére
Manufacturer: Sociedad Espanola De Automoviles
Manufacturer address: De Turismo S.A. (SEAT)
Autovia A II KM 585
08760 Martorell Barcelona
Vehicle Attributes: Not known for this manufacturer
Check digit: Z
Model year: 2000
Plant code: Spain
Sequential number: 043025 -
petyametyo
aktív tag
Ezt adta ki de Én ebből sajnos nem értek semmit
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
Sziasztok!
Ma mentem a kocsival 70-el tempómat be nyomva ,egyszer csak olyan érzés volt mint amikor elveszed a gázt egy pillanatra majd megint rá lépsz ! A kocsi leállt egy pillanatra izzítás kigyulladt fordulat szám 0-a beindult majd ment tovább ,olyan volt mint ha valaki be húzna és 70-nél 5-ösbe rá engedném a kuplungot hogy be induljon . Van valakinek esetleg valami tippje hogy mi a frász lehet ez ??
Egyszer már csinálta ezt de akkor nem tudtam hogy mi volt az mert kb 1 pillanatig tartót,de most pont néztem a műszer falat mikor ez történt,valószínű akkor is ez volt .SEAT Toledó 2000 évj 1.9 Tdi AHF motor kód
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42874 üzenetére
Kiszedtem a relet , szemre teljess ok ! Mas meg mi lehet ??
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42894 üzenetére
Én csak annyit írtam hogy szemre ok,nem mértem mert nincs mivel ,autó-fényező vagyok nem villamosságis Vesszek egy újat és le van tudva a dolog
Hiába töröm a fejem ha nem értek hozzá ,ezért tippem sincs ,azt se tudom ma az hogy "naftát elzáró mágnesszelep"
Holnap elviszem hiba kód ki olvasásra
Meg írom hogy mit találnak,ha találnak egyáltalán valamit[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
Sziasztok !
Lenne egy hiba jelenség,leírnám kíváncsi vagyok van e valami öltetettek rá .
Az autó egy SEAT Toledo 1.9 TDI 2000 évj AHF -es motor kóddal.
Beindítom minden működik rendesen,aztán 3 vagy 20 km múlva elkezd az alapjárat ingadozni de csak kb 50 fordulatot plusz-mínuszba de rázza a kasznit egyenletlenül jár a motor,ha fel pörgetem üresbe mondjuk 1300 fordulatra és tartom akkor kb 100-150 ingadozik le föl. Mikor elindulok vele és eléri a 2100 fordulatot ledadog( minden fokozatba kivéve 1-es be) rángat és nem engedi feljebb vinni a fordulatot. Ha ilyenkor üresbe nyomok neki gázt felpörög bármeddig nem tilt le. Le húztam a légtömeg merőt az alapjárat ugyan úgy ingadozik tovább de mikor elindulok vele akkor nem rángat pörgethetem bár meddig . Ha leállítom és újra indítom akkor működik rendesen , de csak egy ideig és kezdi az egészet előröl . -
petyametyo
aktív tag
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #49929 üzenetére
Mi is azért kocsikáztunk vele hátha produkálja a hibát de nem . izzítás a műszer falon nem világit. Bubikat nem láttam de majd meg nézem . Tanácsolták még a hátsó ülés alatt az üzemanyag tankba található szűrő ,tisztítását ,cseréjét is .
A srác szerint ez a hibás alkatrész: wastegate szelep
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #49931 üzenetére
Super.Na ennyit a hozzá értéséről ebből ki indulva ki tudja milyen adatokat nézet Turbó nyomás egyébként 1.3-nál nem volt több ,erre emlékszem hogy ezt többször is mondta,nem mint ha ezzel beljebb lennénk . Ezt mondta,meg valami lefújó szelepet is emlegetett. A szűrő nem lehet ludas a dologba . Ami a tanknál van ?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...