-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rick4
félisten
Én kagylós kopásnak ismerem, de nálam is megvan a hátsó gumiknál, terheletlenül sokat megyek, hiába tökéletes minden, nem kapja a megfelelő súlyt és ennyi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
Amatőrök ellen van benne egy ilyen nyomógombos buznyákság, a cascót meg be is fizetem (48 e./ év)
Ha csak ebbe a topikba írsz, akkor jó lesz az aláírásod, máshol félreérthetik
Octi I. vs. Astra G:
Biztos rontok a népszerűségemen itt; én egy Astra G Caravan 1.4-re szavazok. Szorri -
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak a TSI. De az nincs B5.5-ben.
Remélem nem fogod megbánni. Majd 2-3 év múlva megmondod, mennyire volt jó döntés a tesi.
P.S. Ha mégis megbánnád, lassan eladó lesz a Classicus TDI octavia-m. Az csak euro3, de cserébe nem kell tartani a motor kiforratlanságától. A golf 2-ben indult a konstrukció és 2004-ig gyártották.
KaiotEch Beru az gyári beszállító, bár voltak motortok, amiben bosch a gyári. NGK is jó, azon izgulj, hogy kijöjjön egyben a régi, onnantól nyert ügyed van.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Nem állítom hogy az eredetivel nem történhet ilyen
De azok sokkal strapabíróbbak mint a legtöbb replika, hiszen nem csak a márkát fizeted meg, hanem a jobb alapanyagot, és megmunkálást.
Az én felnim sima öntvény, de a belső pereme Flow Forming-al lett kialakítva
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
-
veterán
-
gabor85
őstag
Nekem van 3 db is a tengelyből, betétedzett, 62 HRc a felületi keménysége, de mi nem álltunk meg az esztergálásnál, mi hatlapra martuk
A cserélt PD elemekre soha senkinek nem volt még panasza.
A VW eleinte nem cserélte a PD elemeket, csak miután kiderült hogy tömeges a baj, akkor lett belőle visszahívás, mondván hogy mégis Passat.
A B6 másik nagy szopója a negyedik generációs immobilizer, egy kis geci mikrokapcsoló miatt kell szopni; csak szervizben cserélhető, 77 rugó volt nekem. Amikor nagyon eldurvul a dolog, akkor a kocsi a legváratlanabb pillanatokban leáll (igen, menet közben), plusz nehezen indul, mert "steering column lock defective" hibával köszönti a vezetőt. Csere után ez is okés mindenkinek, de szégyen szemre hetesnél is előjön, haver mesélt valamit, de amíg nem látom nem hiszem el. -
tresh
addikt
Euro 6 az meg mi ? Nem mellesleg én alapból rosszul vagyok attól hogy már a dieselesek is elkezdték ezt a hondás őrületet hogy ba*sszuk ki alóla a katalizátort középdobot és nyitott 60-as rendszert a népnek... mert ugye egyedi leömlőre már nincs cash+ utána elvinni egy chipeshez hogy megnézze milyen ügyesen csináltak a Janival a garázsban kipufogót ami az alap pl 1,4 es talán még 80 Le-s gépből csinál 51 Lovat... Haver 1.9 tdi b5 a4 alatt is ki van dobálva minden még is az én fos gyárimmal körbe autózom pedig az övé chipelt is állítólag
(#78774) Mágus2: azok a csoda 1.2 turbos babetta motorok ha a felét elmennek amit írtál már örülhetnek neki.. amúgy meg tuti meg fog pusztulni benne a turbó
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Engem nem győzött meg Lehet régimódi vagyok ezek terén de a kis cm3 turbósoktól én rosszul vagyok pl a fordnak az ilyen 3hengere csoda turbós 120 lovas motorja 900cm3-vel...nc...akkor inkább tankolok egy 1.8T vagy 2.0T az legalább 200ezer után is motor lesz ha figyelek rá... ezek a motorok max 120ezer azt kuka... fordos csávókám is megmondta mikor meg akart győzni mekkora király ez a motor főleg hogy egy új fóka kombiba volt és közölte milyen f*szán megy... mondtam neki hogy Andersent én is olvastam de ilyet még ő se mert volna leírni Szóval tudom hogy ez most a menő az eu-s sz*rok végett de nekem akkor se kéne egyik se....
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért ezt ne vedd biztosra, most is van még 2 liter fölötti, meg lesz is.
Megéri, nem éri meg, ezek relatív dolgok, miért vennék újat, ha nagy az értékvesztése és kötelezően márkaszervizbe kell hordani? Nekem ez nem éri meg, mert meg tudom javítani magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Leírtam Neked (privátban?), hogy miért a BG-t csináltattam 18 ezerért és nem az ortodox kaparósat 200 000+ -ért Hát ugye azért, mert hülye lennék a kocsi értékének 10%-át rákölteni egy lehetséges kokszosodás miatt. Olajat azóta sem eszi, mentem vele 4 000 km-t.
A köv. olajcserénél vélhetően már a Titanium lesz, de addig van még 11 000 km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Videós, mozgóképes topik
- PlayStation 5
- Kutya topik
- Renault, Dacia topik
- Elfelejtettem a film címét
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest